چگونه می توان در مورد خانه خود احساس خوبی داشت


چگونه می توان در مورد خانه خود احساس خوبی داشت
وقت زیادی را در خانه می گذرانید؟ اطمینان حاصل کنید که از آن لذت می برید. این ایده های متفکر باعث می شود که عشق به زندگی شما زنده شود
Date:1398/9/20

هوای سرد ، روزهای کوتاه ، تراز بانکی هنوز از کریسمس بهبود می یابد. دلایل زیادی برای ماندن در ژانویه وجود دارد. اگر تمایل دارید که در طول ماه اول سال به زیر زمین بروید ، حداقل مطمئن شوید خانه شما یک مکان شایسته است. آن را به عشق نشان دهید و آن را به شما بازگردانده خواهد شد خوش قیافه. این نکات به شما کمک می کند از خانه خود لذت ببرید و از آن نیز بهره مند شوید ، بنابراین ماه با نسیم ملایمی از سعادت داخلی قایقرانی می کند.
گلهای تازه بخرید. ممکن است در خارج از منزل منجمد شود ، اما شما هنوز هم می توانید یک اشاره بهاری را با گل های تازه به خانه خود بیاورید. شکوفه های ارزان قیمت را انتخاب کنید. سنبل های خود را مانند این ، داخل خانه ها پرورش دهید (با مجبور کردن آنها را به فصل گل). یا به دنبال گلهای لاله و لاله های ساده ، که اغلب در ماه ژانویه به فروش می رسند ، باشید.
نکات ساده ای را برای ایجاد یک دسته گل مانند یک حرفه ای کشف کنید
تنظیم مجدد برای ظاهر جدید. هیچ چیز اتاق را به راحتی و به راحتی و به راحتی در حال جابجایی چیزها نمی کند. مبلمان را تغییر دهید ، دوباره به یک صفحه نمایش بپردازید یا در اتاقهای دیگر قطعات را تعویض کنید. دیدن اشیاء آشنا در چیدمان ها یا مکان های جدید راهی عالی برای قدردانی از آنها است و به شما یادآوری می کند که چرا در وهله اول آنها را دوست داشتید.
پاکسازی ژانویه انجام دهید. بعد از اینکه تمام تزئینات تعطیلات خود را کنار گذاشتید ، وقت آن رسیده است تا یک تمیز عمیق انجام دهید. خانه ها معمولاً بعد از تعطیلات ، هنگامی که خانواده و دوستان زیادی از آنها بازدید کرده اند ، احساس کثیف و زندگی می کنند. خانه را تمیز و مرتب کنید ، ملافه را بشویید و حتماً هر سوزنی کاج را که توسط درخت افتاده است خلاء کنید. جعبه ها را جمع کنید و از مواد بسته بندی برای بازیافت استفاده کنید و خانه هایی را برای هدایای تعطیل پیدا کنید.
آشپزخانه خود را روی یک ضربه بهداشتی بگیرید. اگر در سال نو قصد دارید با سلامتی بیشتری غذا بخورید ، با پاک کردن کابینت های آشپزخانه خود شروع کنید. هر نوع ماده قدیمی را خراب نکنید و آن گزینه ها و مواد باقیمانده کمتر سالم را از بین ببرید.
میوه های تازه و سایر مواد خوشمزه را در جایی که می توانید از آنها نگهداری کنید ، نگه دارید و هر وسیله ای را که از شیوه زندگی سالم تری مانند آبمیوه گیری یا مخلوط کن شما پشتیبانی می کند ، در دسترس قرار دهید.
به این ترتیب خانه شما به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید. به نوبه خود ، این به شما کمک می کند تا نسبت به خانه خود احساس خوبی داشته باشید.
برای قبل یا بیشتر برنامه ریزی کنید. از خرابی ایجاد شده توسط روزهای کوتاه زمستان و هوای سرد استفاده کنید تا در سال آینده برنامه ریزی برای خانه خود داشته باشید. تصور پیشرفت هایی که در اتاق های شما انجام می شود ، از یک رنگ رنگ تازه گرفته تا نوسازی کامل ، به شما کمک می کند تا از پتانسیل آن احساس هیجان کنید. اکنون برای برنامه ریزی و تحقیق وقت بگذارید.
پرندگان را پرورش دهید. زمستان های سرد سخت به پرندگان باغ می زند ، بنابراین با تغذیه مکرر به آنها کمک کنید. به یاد داشته باشید که در طی دوره های یخی یا خشک مقداری از آب را نیز کنار بگذارید.
 
چه یک باغ بزرگ داشته باشید و چه یک بالکن کوچک ، هنوز هم می توانید کمک کنید. این امر همچنین با تقویت ارتباط با دنیای طبیعی ، احساس خانه شما را بهبود می بخشد.
راحتی را رپ کنید. با اضافه کردن تعداد انگشت شماری از قطعات نرم و جدید ، خانه خود را به فضای مناسب و دلپذیری مناسب تبدیل کنید. بالش های اضافی ، یک پرتاب زیبا یا یک فرش انگشت پا ، شما را در یک شب زمستانی سرد استقبال می کند.
روشنایی را مرتب کنید. نورپردازی مناسب باعث بهبود عملکرد و احساس هر فضایی می شود و باعث می شود از آن لذت ببرید. نورپردازی کافی در زمستان بسیار مهم است ، هنگامی که نور طبیعی کمبود دارد.
فضاهای تاریک واقعاً ممکن است به یک بازاندیشی کامل و خدمات یک برق ، که بتواند از چراغ های دیواری و سقفی استفاده کند ، نیاز داشته باشند. یا ممکن است بدانید که صرفاً خرید یک لامپ جدید یا دو ، بالا بردن وزن لامپ یا روشن کردن برخی از شمع ها باعث شگفتی خواهد شد.
مجموعه های خود را کاوش کنید. مدتی را مجدداً در اختیار خود قرار دهید تا با استفاده از وسایل خود مجدداً به دست بیاورید تا از دیدن آنها به عنوان پس زمینه زندگی خود دست بردارید و به طور فعال از آنها لذت ببرید.
لازم نیست که به عقب برگردید (هرچند که به نظر می رسد این اتفاق ناگزیر اتفاق می افتد) ، اما مدتی را صرف کاوش در مجموعه های خود کنید. در عکس های قدیمی غوطه ور شوید ، از طریق کتابخانه خود مرور کنید ، به کلیه قطعات تزئینی خود رسیدگی کرده و در جایی که می توانید از آنها لذت ببرید ، نمایش دهید.
اما بلومفیلد
اتاق های خود را با رایحه پر کنید. به خانه خود کمک کنید تا از همه حواس خود لذت ببرد و بلوزهای ژانویه را آرام کنید و با اطمینان از فضای شما بوی عالی دهید. در شب شمعهای معطر روشن کنید و در هر اتاق یک ورق خشک کن پنهان کنید تا یک زمینه تازه و رایحه بی طرفانه ایجاد شود.


Rss Services Print  -(10 Body)  Visitor Count: 1488
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image