انتخاب چیدمان مناسب آشپزخانه


انتخاب چیدمان مناسب آشپزخانه
بگذارید از L شکل گرفته تا گلی ، به شما کمک کند آشپزخانه ای مناسب برای خانه و سبک زندگی خود پیدا کنید
Date:1398/9/29

U، I، C، G یا L - فهمیدن اینکه چه نوع چیدمان برای آشپزخانه شما استفاده شود ، تقریباً شبیه یادگیری صحبت کردن با یک زبان جدید است. خوشبختانه ، راهنمای چیدمان آشپزخانه Houzz می تواند به شما کمک کند ترجمه مناسب برای نوسازی آشپزخانه خود را پیدا کنید ، یا حتی به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه چیدمان فعلی خود را فقط کمی بهتر انجام دهید. این چیدمان های آشپزخانه را بررسی کنید تا ببینید کدام یک ممکن است خانه شما و طرز تهیه آشپزی شما مناسب باشد.

آشپزخانه سنتی توسط استیون میلر طراحی استودیو ، شرکت

آشپزخانه های L شکل یکی از محبوب ترین طرح های آشپزخانه امروز ، شکل L با یک جزیره مرکزی برای آشپزخانه های چند منظوره بسیار عالی است. اگرچه این طرح با فضای زیادی کار می کند ، اما تغییرات آن تقریباً برای هر سبکی مناسب است.

آشپزخانه معاصر توسط جیسون آرنولد داخلی

آشپزخانه های I شکل بسیار ساده است که اغلب فراموش می شود ، آشپزخانه یک قلی (به عنوان آشپزخانه I شکل نیز شناخته می شود) یک راه حل عالی برای فضاهای کوچک است. برای لوپ های باز و آپارتمان های کوچک ، این طرح اغلب تنها راه حل موجود است. برخی دیگر عاشق این مجموعه تک جداره به دلیل سادگی و قیمت مناسب آن هستند.

آشپزخانه سنتی توسط Moroso Construction

آشپزخانه های U شکل برای آشپزهای شلوغ بهترین آشپزخانه به شکل U همه چیز را در دسترس آسان قرار می دهد. این طرح همچنین به نام آشپزخانه C شکل نامیده می شود. در بسیاری از مواقع ، این آشپزخانه ها یخچال و فریزر را نیز روی دیوار در خارج از U قرار داده اند و آن را درون مثلث کار نگه می دارند اما خارج از هرگونه فضای احتمالی نیمکت نشین هستند.

آشپزخانه مدرن آشپزخانه مدرن

آشپزخانه های گالری بیشتر آشپزخانه های گالری به یک الگوی ساده و کارآمد می چسبند - سینک ، آماده و محدوده ایستاده در یک خط واحد ، با منطقه آماده سازی برابر از هر دو فضای آشپزی و تمیز کردن. با این حال ، سنگ فرش امروز می تواند برای سبک های زندگی مدرن انعطاف پذیرتر باشد. اضافه کردن یک میز آشپزخانه ، بیرون کشیدن دیوارها و اضافه کردن صندلی ها همه می توانند این سبک را برای خانه های امروزی کار کنند.

آشپزخانه معاصر توسط معماری Soorikian

آشپزخانه جزیره یا شبه جزیره در حالی که برخی می خواهند جزیره ای درست از خفاش باشند ، گاهی اوقات شبه جزیره انتخاب بهتری است - و گاهی اوقات به هر دو نیاز دارید. بیاموزید چه چیزی باعث ایجاد حساسیت بیشتر برای آشپزخانه شما می شود.

آشپزخانه سنتی توسط AHMANN LLC

آشپزخانه لوازم مثلث کار آشپزخانه غالباً مورد توجه نهایی طرح بندی آشپزخانه قرار گرفته است. اما در حالی که رفرنس مثلث کار در نوسازی آشپزخانه مهم است ، راه حل برای هر مشکل طرح نیست. در عوض ، روی آنچه که برای شما بهتر است تمرکز کنید و مطمئن شوید که مسیر بین مراکز کاری شما - آشپزی ، آماده سازی و تمیز کردن - مستقیم است.

آشپزخانه سنتی توسط Marlene Wangenheim AKBD، CAPS، متحد ASID

آشپزخانه طراحی جهانی اصل هدایت طراحی جهانی ساده است - یک فضا بدون توجه به سن و توانایی ، باید برای همه راحت و راحت باشد. این امر به ویژه در یک منطقه پر رفت و آمد مانند آشپزخانه صادق است. در نظر گرفتن موارد ساده ای از قبیل ارتفاع بنچاپ ، اندازه و نوع درب ها و انواع آن می تواند تفاوت چشمگیری در اینکه چه کسی قادر به دسترسی و استفاده از آشپزخانه شما خواهد بود ، ایجاد کند. به ما بگویید بهترین شکل کدام آشپزخانه را دوست دارید؟ در قسمت نظرات به ما بگویید. طرح بندی بیشتر آشپزخانه: طرح چیدمان آشپزخانه به شکل: 10 طرح چیدمان آشپزخانه به شکل طرح بندی شده: آشپزخانه های یک جداره


Rss Services Print  -(9 Body)  Visitor Count: 1445
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image