کتاب ها ایده های تازه ای را برای تجزیه ارائه می دهد


کتاب ها ایده های تازه ای را برای تجزیه ارائه می دهد
اعلام کنندگان حرفه ای ایده های هوشمندانه ای را برای ساده کردن موارد شما برای زندگی عمدی به اشتراک می گذارند
Date:1398/10/17

سال جدید شروع تازه ای را ارائه می دهد ، و بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای کاهش سر و صدا و پاک کردن تخته سنگ هستیم. اما حتی با بهترین اهداف ، می توان کارهایی نظیر تمیز کردن کمد یا حفر داخل صندوق های ذخیره سازی را دشوار کرد. این حتی می تواند سخت تر باشد که از جلوگیری از انواع چیزهایی که اعلام کرده اید در طول سال به خانه خود بازگردید. در کتاب جدید خود ، New Minimismism: Decluttering and Design for Sustainable، Living Intentional Living ، Cary Telander Fortin and Kyle Louise Quilici - متخصصان گشوده کننده با سوابق روانشناسی و طراحی داخلی - این مسئله را بررسی می کنند که چرا ما چیزهای زیادی را جمع می کنیم و آنها عملی ، آسان هستند برای سازگاری با استراتژی های تغییر شکل و تغییر عادات ما با Quilici گرفتار شدیم و در زیر افکار او و همچنین نکات برجسته از کتاب را به اشتراک می گذاریم.

توسط کتاب Sasquatch

عکس های کلی ایشیکاوا به جز موارد ذکر شده در مورد نحوه کار. مینیمالیسم لازم نیست که تسلیم همه آسایشهای موجودات ما شود. کولیچ در یک ایمیل می گوید: نسخه نویسندگان "شکاف بین مینیمالیسم زهد و عادت مصرف آمریکایی را پر می کند ، تا تعادل گرم و دعوت کننده از مینیمالیسم را که برای شخص مورد نظر وجود دارد پیدا کند." او و فورتین شرکت جدید مینیمالیسم ، یک شرکت طراحی و طراحی ساخت و ساز سان فرانسیسکو را تأسیس کرد. پیدا کردن یک نقطه شیرین برای چقدر چیزهایی که دوست دارید در آن جا داشته باشید تا نیازهای شما را برآورده سازد و زیبایی شما را بدون توجه به وسایل غیر ضروری ، به فضای زندگی شما اضافه می کند.

توسط کتاب Sasquatch

از کجا شروع کنیم Quilici می گوید: "آهسته عمل کرده و توجه خود را متوجه آن کنید که به امور شما مربوط می شود." کدام موارد باعث خوشبختی شما می شود یا شما را با عزیزان مرتبط می کند؟ از کدام وسایل آشپزخانه یا وسایل لباس بیشترین استفاده را می کنید؟ از طرف دیگر ، کدام دارایی مانند یک جفت یا شلوار که دوست دارید در آن قرار بگیرید ، یک بار سنگین است یا دیگر برای شما مفید نیست؟ Fortin و Quilici توصیه می کنند با گذراندن وسایل خود بر اساس طبقه بندی (کمد و لوازم جانبی ، آشپزخانه و وسایل تفریحی ، میز و کاغذبازی) شروع کرده و از خودتان در مورد هر کالای مورد نظر خود سوال کنید: آیا می توانم بدون این زندگی کنم؟ آیا این واقعاً مرا خوشبختی می کند؟ آیا این چیزی است که من به طور فعال برای خودم انتخاب می کنم یا چیزی که همیشه در آن بوده ام؟ اگر می توانید بدون یک مورد زندگی کنید ، خوشبختی شما را به ارمغان نمی آورد ، سبک شما نیست یا برای شما مفید نیست ، وقت آن است که این مورد به حرکت درآید.

توسط کتاب Sasquatch

وسایل خود را برای شما درست کنید. به وسایلی که مجدداً و دوباره به آن می خواهید در فضای کار آشپزخانه یا خانه خود توجه کنید. شما ممکن است نیاز به بقیه مواردی نداشته باشید که آشپزخانه و میزهای آشپزخانه خود را به هم بریزد. Fortin و Quilici به جای سرمایه گذاری در یک سیستم سازماندهی پیچیده برای ابزارها ، ابتدا به فکر فروپاشی و سپس ساده نگه داشتن چیزها از نظر سازمانی هستند. به عنوان مثال ، بدون درهم و برهم زدن جفت های تکراری قیچی ، قلم های خشک شده یا ابزارهایی که هرگز استفاده نمی شوند ، می توان وسایل میز را به راحتی با چند ظروف باز مانند ظروف و سینی ها ترتیب داد. قرار دادن هر مورد به یک مکان مشخص و نگه داشتن چیزهای قابل مشاهده و دسترسی آسان به این معنی است که شما وقت خود را تلف می کنید و سعی می کنید آنچه را که لازم دارید پیدا کنید.

توسط کتاب Sasquatch

در مورد لباس ، استانداردهای خود را به شدت افزایش دهید. Quilici می گوید: "هر نوع لباس که باعث نمی شود وقتی لباس خود را احساس کنید ، باید یک میلیون دلار در نظر بگیرید ، باید در تخته سنگ در نظر گرفته شود." او پیشنهاد می کند که در هنگام لباسشویی یک ترفند دیگر را امتحان کنید. ”توجه داشته باشید که در این زمان چه مواردی هنوز در کمد شما هستند. اگر در فصلی است و مورد خاصی نیست ، چه چیزی شما را از پوشیدن آن متوقف کرده است؟ شاید شما هرگز به پوشیدن تی شرت ششم مورد علاقه خود بپردازید. آن را اهدا کنید. "این کار را انجام دهید: کمد اتاق خواب خود را تمیز کنید

توسط کتاب Sasquatch

با از بین بردن وسایلی از لباس هایی که نمی پوشید یا باعث نمی شود احساس خوبی داشته باشید ، از لباس هایی که دوست دارید بهتر باشد ، باقی می ماند و فضای بیشتری برای نگهداری مرتب و مرتب خواهید داشت. Fortin و Quilici توصیه می کنند از همان راهکار اصلی برای کمد و تنظیم برای آشپزخانه و میز استفاده کنید: مواردی را که از آنها استفاده می کنید قابل مشاهده و آسان برای دستیابی نگه دارید. به عنوان مثال ، جای خود را بین چوب لباسی بگذارید تا موارد دیده شود و به راحتی در آن چنگ بزنید. برای لباس های تاشو ، شمع ها را در قسمتهای سه یا چهار ماده قابل کنترل نگه دارید. سازمان دهندگان گنجه را مرور کنید

توسط کتاب Sasquatch

عکس توسط سارا دراگون در مورد knickknacks چه کاری باید انجام داد. نویسندگان توصیه می کنند با اجازه دادن به یک مورد برای بسیاری از افراد ، درهم و برهمی بریزید. به عنوان مثال ، یک عکس با فریم واحد می تواند به جای یک دوجین سوغات که در یک قفسه کتاب پخش می شود ، یادآور یک سفر مورد علاقه باشد. نکته دیگر Fortin and Quilici: از فضای خالی برای بالا بردن بصری اشیاء استفاده کنید. پس از گسیختگی ، اشیاء باقی مانده به دلیل عدم وجود اشیاء دیگر ، قدرت بصری بیشتری خواهند داشت. از دیوارهای خالی یا قفسه های تمیز برای نمایش اشیاء مانند گلدان ها به عنوان هنر استفاده کنید.

توسط کتاب Sasquatch

از کجا بخواهیم اهدا کنیم به غیر از Goodwill و سایر سازمانهای خیریه سنتی ، Fortin و Quilici تعدادی از سازمانهای دیگر را توصیه می کنند که ممکن است کمکهای مالی خانوارها را بپذیرند: کتابخانه های محلی برای کتابهای استفاده شده پیش دبستانی های کاغذ ، لوازم هنری و اداری سازمان های کلیسایی که لوازم آرایشی بدون افتتاح و اجناس شیرین کاری غیرقابل استفاده را قبول می کنند مادران محلی. گروه های پوشاک و لوازم آرایش کودک که به آرامی مورد استفاده قرار می گیرند مراکز نجات حیوانات اهلی برای حوله هایی که بیش از حد پوشیده می شوند اهدا می شوند اطلاعات: New Minimalism: Decluttering و طراحی برای زندگی پایدار ، عمدی ، توسط Cary Telander Fortin و Kyle Louise Quilici (کتابهای Sasquatch ، ژانویه 2018) بیشتر چگونه اهداء لباس به خیریه بدون ترک خانه 10 پروژه decluttering شما می توانید در 15 دقیقه یا کمتر انجام دهید


Rss Services Print  -(1 Body)  Visitor Count: 1463
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image