همه کاره بودن مبل و مبلمان های مدرن


همه کاره بودن مبل و مبلمان های مدرن
نیمکت کارآمد شما می تواند جهانی ، التقاطی و موارد دیگر شود
Date:1398/12/1

امروزه ، اجاره گران و صاحبان خانه به طور یکسان به دنبال افزایش دلار تزئینی خود هستند. در حالی که شروع به کار جدید با مبلمان جدید ممکن است به نفع بودجه شما نباشد ، خوب است بدانید که آنچه ممکن است قبلاً داشته باشید می تواند با سلیقه های در حال تحول در طراحی شما سازگار باشد. مثلاً یک مبل مدرن را بگیرید. به طور سنتی ، می بینید که آن را با میزهای کرومی ، صندلی های براق و آثار هنری فلزی ، جفت شده ، همه با دیوارهای سفید رنگ احاطه کرده است. اما اخیراً ، من مبل مدرن شما را در سبک های مختلف دکوراسیون دیدم. ممکن است شک داشته باشید اما اجازه دهید تصاویر برای خودشان صحبت کنند. نگاهی بیاندازید.

اتاق ناهارخوری Midcentury توسط کریستن ریولی طراحی داخلی

برای داشتن ظاهری راحت و غیررسمی که باعث می شود مکالمه تا عصر انجام شود ، یک مبل بدون سلاح را تا یک میز ناهار خوری بکشید. صندلی های لهجه ای که همان اثاثه یا لوازم داخلی سبز آووکادو را تزئین می کنند ، ظاهر را یکپارچه می کنند.

اتاق نشیمن معاصر با طراحی بیست و هفتم

یک مطالعه موردی با ظرافت گاه به گاه ، این اتاق نشیمن قسمت نرمتر و مدرن را به نمایش می گذارد. برای رسیدن به این ظاهر ، از یک مبل مخمل خواب دار استفاده کنید که دارای خطوط تمیز و مشخصات کم باشد. نگه داشتن یک طرح تک رنگ همچنین به شما امکان می دهد از مبلمان با اندازه بزرگتر در یک فضای کوچک استفاده کنید.

دفتر خانه معاصر توسط کریستن ریولی طراحی داخلی

ترکیب جدید مدرن از مبلمان براق تزئین شده توسط لوازم جانبی الکتریکی تشکیل شده است. اضافه کردن کوسن های برش خورده در رنگ های مکمل و تکمیل کننده های تکراری (تکمیل فلز لامپ کف از تخته های مبل) از یک مبل مدرن اجازه می دهد تا با هر سبکی از طراحی مطابقت داشته باشد.

اتاق نشیمن صنعتی توسط Imagine Living

من طبیعتاً یک وظیفه خاص هستم ، بنابراین وقتی مبلمانم در نقش های مختلفی نیز نقش می کنند ، تحت تأثیر قرار می گیرم! یک سالن مبل ، تختخواب و اتاق خواب ، همه به یک و یک - انتخاب طرحی مانند این می تواند به دلیل تطبیق پذیری آن در عملکرد و سازگاری با هر سبکی ، در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.

پروژه های مدینه فاضله اتاق نشیمن معاصر

یک مبل مود پاپریکا ممکن است فوراً دکوراسیون قومی را به ذهن متبادر نکند ، اما وقتی با این میزهای کنار حک شده جفت شود ، خود را به یک ظاهر دنیوی می بخشد. چند بالش پرتاب دستباف اضافه کنید و در سفر به هند هستید.

اتاق نشیمن Midcentury توسط Niche Interiors

به جرات می توان گفت عشق به مبل های مدرن اواسط قرن دیگر هرگز نخواهد مرد. در چارچوب این دکوراسیون ، این مبل در دهه 70 همانند امروز ظاهر فوق العاده ای به نظر می رسید. Navy ، خنثی دیگر ، آن را با سلیقه های همیشه در حال تغییر دکوراسیون شما دوست داشتنی و سازگار می کند.

اتاق خانواده مدرن اتاق خانواده مدرن

مبل Togo میشل دوکارو یک کلاسیک مدرن است که به دلیل شکل منحصر به فرد و طراحی ارگونومیک ، جلب توجه می کند. فرم کم و شلوغ شما را برای یک بعد از ظهر دلپذیری دعوت می کند - مهم نیست که تغییراتی در دکوراسیون اطراف آن ایجاد شود.

اتاق نشیمن معاصر توسط PLACE architect ltd.

 


Rss Services Print  -(11 Body)  Visitor Count: 2574
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image