مبلمان خود را با پارچه های زیبا محافظت کنید


مبلمان خود را با پارچه های زیبا محافظت کنید
دریابید که چگونه منسوجات مانند Revolution و Crypton می توانند بدون اثبات سبک شما ، بازی اثاثه یا لوازم داخلی شما را تقویت کنند
Date:1398/12/4

 

اتاق نشیمن معاصر توسط Sunbrella

با پارچه های عملکردی آشنا شوید. به لطف پیشرفت های فنی در سال های اخیر ، یک دسته کاملاً جدید از پارچه اثاثه یا لوازم داخلی: پارچه های عملکرد. این مواد قابل توجه می توانند با سهولت - و غالباً بدون قربانی نرمی ، نشت و سایر خاکها را کنترل کنند. انواع مختلفی از پارچه های عملکردی وجود دارد که همگی به روشی کمی متفاوت به مقاومت لکه نزدیک می شوند.

توسط خانه اعلام شده

انقلاب پارچه های انقلابی توسط STI از نخ اولفین بافته می شوند و آنها بدون استفاده از مواد شیمیایی به قابلیت های قابل توجه مبارزه با لکه ها دست می یابند. تمیز کردن این پارچه ها ساده نیستند بلکه از نظر بادوام ، مقاوم در برابر محو شدن و فاز یا قرص نیز نیستند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، آنها زیبا و نرم هستند و به هر تعداد رنگ و بافت می آیند. اولفین چیست؟ اولفین (با نام پلی پروپیلن) برای ساخت شیرهای شیشه ای استفاده می شود و یک فیبر رایج در فرشهای داخل ساختمان است. پارچه های انقلاب از اولفین ساخته شده است که رنگ آن با محلول است - رنگ قبل از ایجاد نخ در پلیمر مایع مخلوط می شود. این امر باعث می شود پارچه ها عملاً ناپایدار باشند. آنها را می توان تقریباً با هر تمیز کننده خانگی از جمله سفید کننده تمیز کرد ، اما معمولاً آب برای رسیدگی به بیشتر شرایط کافی است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Debbie Basnett Interiors، LLC

کریپتون فن آوری Crypton منجر به پارچه ای می شود که مایع را جذب نمی کند - می توانید برای این کار از یک مانع غیر قابل نفوذ رطوبت تشکر کنید. بنابراین یک نوشیدنی ریخته فقط روی سطح مهره خواهد بود و به شما اجازه می دهد تا آن را با یک پارچه تمیز و تمیز پاک کنید. به عنوان یک مزیت اضافی ، پارچه های Crypton دارای لکه داخلی و مقاومت در برابر بو هستند و ضد میکروبی هستند. Crypton چگونه کار می کند؟ کریپتون بر خلاف درمان های اسپری که روی پارچه های تمام شده اعمال می شود ، در هر فیبر تعبیه شده است و هرگز از بین نمی رود. فرآیند "Cryptonizing" می تواند برای هر پارچه ای که نیاز به ساخت و سازهای خاص الیاف و ساخت داشته باشد ، اعمال شود ، بنابراین می توانید پارچه های Crypton را در تقریباً هر ماده ای از جمله پنبه ، ریون و پلی استر پیدا کنید.

عرشه معاصر توسط Annabelle Chapman Architect Pty Ltd

پارچه های داخلی. یکی از بدیهی ترین مکان های پارچه عملکردی روی پارچه ای است که قرار است در بیرون زندگی کند ، اما این پارچه ها همچنین دوام داخل خانه را دارند. در حقیقت ، بسیاری از پارچه های عملکردی به عنوان "فضای داخلی" در نظر گرفته می شوند. پارچه های فضای باز امروزی از مواد داخلی فقط قابل تشخیص نیستند. آنها در بافت ها و بافت های مختلف و حتی مخملی در دسترس هستند. Sunbrella یک تولید کننده مشهور است ، اما تعدادی دیگر نیز وجود دارد. چگونه ساخته شده اند؟ پارچه های داخل ساختمان از اکریلیک با محلول ساخته شده است - رنگ قبل از ایجاد الیاف اضافه می شود. در نتیجه ، آنها رنگ آمیزی می شوند و از قرار گرفتن در معرض آفتاب محو نمی شوند. آنها همچنین در برابر لکه ها ، کوچک شدن ، کپک و حشرات مقاومت می کنند. خشک کردن سریع و بدون چین و چروک ، این پارچه های تمیز و آسان می توانند سالها به نظر برسند.

اتاق خانوادگی سنتی توسط ارتباطات خلاق Ehlen

میکرو فیبر میکروفیبر از نظر فنی پارچه ای نیست ، اما از مقاومت و لکه برداری بالایی برخوردار است ، بنابراین می خواهیم آن را در اینجا ذکر کنیم. میکرو فیبر به ضخامت یک فیبر اشاره دارد ، نه به نوع خاصی از فیبر مانند اکریلیک یا پنبه. این پارچه ها می توانند قبل از از بین بردن الیاف هزاران مالش مقاومت کنند - اینگونه است که معمولاً دوام آزمایش می شود. و از آنجا که الیاف بسیار نازک هستند ، می توان آنها را بسیار محکم بافته کرد. این کمک می کند تا مایعات به جای اینکه زود فوراً داخل آن شوند ، روی سطح منقبض شوند. اشکالات میکروفیبر. میکرو فیبر تمایل به ایجاد استاتیک دارد و می تواند چسبنده باشد. در نتیجه ، پارچه تمایل به نگه داشتن موهای صاف و حیوان خانگی دارد. میکروفیبر همچنین کشش و تحریف شناخته شده است ، به خصوص اگر روی کوسن قرار داشته باشد که کاربرد زیادی می کند. و در حالی که مایعات در ابتدا ممکن است سرخ شوند ، اگر بلافاصله آنها را از بین نبرید ، لکه دار می شوند و لکه ای به جا می گذارند. مایعاتی که باعث خشک شدن روی پارچه می شوند ، مانند روغن و مو و پوست نیز علامت باقی می گذارند. مبل های میکروفیبر را مرور کنید

آشپزخانه به سبک ساحل توسط برنامه های شهر ما

از کجا می توان از پارچه های عملکرد استفاده کرد. اگرچه شما نمی خواهید پارچه های عملکردی را برای همه قطعات اثاثه یا لوازم داخلی خود انتخاب کنید ، ایده خوبی است برای انجام این کار در مناطق خاص. 1. مناطق ناهار خوری. با یک پارچه عملکرد روی صندلی های میله ای و صندلی های ناهار خوری که هر روز عادت می کنند بروید. اگر فقط سالی چند بار از آنها استفاده کنید پارچه های عملکردی برای اتاقهای غذاخوری رسمی اهمیت کمتری دارند. 2. لکه های آفتابی. پارچه های انقلاب و آفتاب مقاوم در برابر محو شدن هستند و از مبلمان در نزدیکی یک پنجره آفتابی محافظت می کنند. 3. صندلی های میز. اگر از خانه کار می کنید ، احتمالاً صندلی میز شما از استفاده روزانه سنگین و سنگین برخوردار است. و جوهر اغلب درگیر است. ایده خوبی برای انتخاب پارچه عملکرد در اینجا است.

اتاق نشیمن اکتشافی توسط کیت جکسون دیزاین

محافظت از پارچه های غیرمعتبر. اگر اتفاق می افتد که عاشق چیزی هستید که پارچه عملکردی نیست ، هنوز راه هایی برای تقویت مقاومت به لکه وجود دارد. این گزینه به اندازه یک گزینه عملکرد خوب نخواهد بود زیرا این روش به جای اینکه ذرات الیاف ذاتی نباشد ، روی سطح اعمال می شود ، اما هنوز هم می تواند به آلودگی و رطوبت کمک کند. Scotchgard و Vectra اسپری های محافظت در برابر مبلمان هستند که می توانند توسط شما یا شرکتی در نزدیکی شما ارائه دهند که خدمات را ارائه دهند.


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 2822
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image