مبلمان و دکوراسیون با تن جذاب قدیمی


مبلمان و دکوراسیون با تن جذاب قدیمی
تن چوب گرم و دست دوم درخشش در خانه صاحب خانه اول را دارد
Date:1398/12/9

خانه هوارد جکسون گنجینه ای از اشیاء فروش املاک و آثار و هنرهای منحصر به فرد است. با این حال ، او یکبار به این نگاه دست نیافت. جکسون سالها طول کشید تا زیبایی شناسی خانه را توسعه دهد. او می گوید ، "مدت طولانی ، اقامتگاه کارشناسی بود. بسیاری از دیوارهای لخت و مبلمان بدون نسخه. " اما همه اینها در سال 2009 تغییر کردند که مادر جکسون به طور قطع بیمار شد. من حدود یک ماه به کالیفرنیا بازگشتم تا در آنجا باشم. وقتی بعد از مراسم تشییع جنازه او به دالاس بازگشتم ، می توانم به یاد داشته باشم که آن شب اول در خانه ام می خوابم. من در تختخواب و بدون پیش بند احاطه شده توسط لباس هایی که هنوز هم در جعبه ها بسته شده بود ، قرار داشت. وی گفت: "بعد از هر اتفاقی که تازه افتاده بود و بعد از گذراندن مدت زمان زیادی در خانه که در آن بزرگ شده ام ، مجدداً در جای خودم قرار گرفتم و ناگهان احساس افسردگی کردم. این وقتی تصمیم گرفتم که خانه را خانه کنم. "

اتاق نشیمن التقاطی توسط سارا گرینمن

هووز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: هوارد جکسون و هاک ، چوپان استرالیایی اش اندازه: 1،850 فوت مربع (172 متر مربع)؛ 3 اتاق خواب؛ 2 حمام محل سکونت: محله دریاچه Highlands در دالاس صندلی راحتی ، هنرهای زیبا و عتیقه های دست دوم تن را در اتاق نشیمن جکسون تنظیم می کند. "من دوست دارم هر روز صبح در اینجا قهوه بنوشم. اتاق نشیمن جدا از جریان بقیه خانه است و به نظر می رسد در برابر "درهم و برهمی زندگی" مقاومت می کند که تمایل دارد به طور خودجوش در اتاق های دیگر جمع شود. " "به علاوه ، از نور طبیعی بسیار خوبی برخوردار است."

ورودی الكتریكی توسط سارا گرینمن

جکسون می گوید تزئین خانه خود "همه چیز در مورد شکار" است. او می گوید کلید اصلی شیوه درمانی او یک ذهن باز است. وی گفت: "من بندرت به دنبال چیز خاصی می گردم و همیشه از پروژه ها دوری می کنم. گفته می شود ، چند خراش یا نقص هیچ وقت مرا از ترساندن چیزی به خانه نمی ترساند. در حقیقت ، من دوست دارم چند زخم نبرد را بر روی یک قطعه قدیمی تر ببینم. آنها شخصیت اضافه می کنند. " میز او ، یک یافتن آنلاین دست دوم ، دقیقاً چنین قطعه ای است. جدول میز چوبی چوب مرمر صحنه ای از طرح ویترین لایه ای از قطعات پرنعمت را تشکیل می دهد. وسایل خرید مورد علاقه وی در منطقه طراحی دالاس قرار دارد. وی عتیقه های باغ باغ ، بسیاری از مبلمان و پیشاهنگی را توصیه می کند. من طرفدار بزرگ میلتون کنت در هندرسون هستم. این فروشگاه مجموعه ای از اتاق ها است که همگی با لایه های ترکیبی از مبلمان عتیقه ، هنر و وسایل تزئینی آماده شده است. همچنین ، City View Antique Mall مکان دوستانه محلی من در شرق دالاس است. " "همیشه قدم زدن در راهروها برای مدتی همیشه سرگرم کننده است - و آنها سالانه دو بار یک بازار کک بزرگ برگزار می کنند."

دفتر خانه سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون این میز کار تبلیغاتی پرنعمت را در Craigslist پیدا کرد. لوازم جانبی منحصر به فرد برنجی ، مانند درب باز طوطی شکل ، با سخت افزار میز مطابقت دارد. جکسون می گوید: "این یک شکوه Hemingway خوب است."

اتاق نشیمن سنتی توسط سارا گرینمن

این صندلی با لهجه وسط وینیل زرد از Country Garden Antiques یکی از آخرین یافته های دست دوم وی است.

اتاق نشیمن سنتی توسط سارا گرینمن

اتاق خانواده در مرکز خانه است. اگرچه فاقد نور طبیعی است ، جکسون فضای تاریک را در آغوش گرفت و تمام اتاق و تمام ترسیم های موجود در Hague Blue را Farrow & Ball نقاشی کرد. جکسون به سبک زندگی خود به خانواده خود اعتبار می دهد. هنگامی که کودک بود ، والدینش همیشه در حال تغییر و به روز کردن خانه خانوادگی خود در کالیفرنیا بودند. وی ادامه داد: "هر ساله آنها یک اتاق اصلی را برای یک اتاق خاص انتخاب می کردند و سپس در داخل خانه می چرخیدند. اتاق خواب من چندین تحول را پشت سر گذاشت و من باید انتخاب های نهایی را انجام دهم. " "من اطمینان دارم که این تجربه ارتباط زیادی با انگیزه من برای امتحان کردن چیزهای مختلف در خانه خودم دارد." او همچنین به یک خاله که در سواحل کالیفرنیا زندگی می کرد به دلیل الهام گرفتن از سبک طراحی خود اعتبار می دهد. او می گوید ، در خانه اش ، "هنر و کلکسیونها به طور شگفت انگیزی در سراسر کشور مورد سرقت قرار می گیرند. این فقط احساس پیچیده و در عین حال آرام و راحت است. "

سنتی توسط سارا گرینمن

میز قهوه اتاق خانواده از سه قطعه متحرک تشکیل شده است: دو عثمانی و یک تنه عتیقه فروشی. وی گفت: "مردی که آن را به من فروخته است معامله ای به من داده است زیرا نیاز به کار مجدد دارد. جکسون می گوید ، اما من آن را دوست داشتم همانطور که بود ، "

اتاق نشیمن سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون هنگامی که نوبت به رنگ آمیزی رسید ، به دنبال کمک حرفه ای بود. وی می گوید: "درب جلو زرد و كوچه آبی تیره راهی خارج از منطقه آسایش من بودند." "من نقاشی را در Artifkt در دالاس گرفتم. همه افراد آنجا بسیار صبور و سرگرم کننده هستند که با آنها کار کنند. من هرگز شجاعت استفاده از این رنگ ها را به تنهایی نداشتم ، اما واقعاً از نتایج راضی هستم. " در تابستان سال 2014 ، یک نشت لوله کشی کوچک در زیر خانه باعث شده است کف کف چوب سخت نچسبد و تار شود. جکسون تمام مبلمان خود را بسته بندی کرد و آن را بیش از یک ماه در حالی که کف های جدید چوب سخت نصب می شد ، آن را به انبار منتقل کرد. او به جای استخدام یک پیمانکار عمومی ، خودش پروژه را مدیریت کرد. او می گوید: "من کف های چوبی سخت را استخراج کردم (بلوط قرمز از انبار خانه تخفیف) و یک شرکت را استخدام کردم تا طبقه های قدیمی را تخریب کند ، کف و چوب شن و ماسه های بازپس گیری شده را نصب کرده ، لکه دار کند و آنها را مهر و موم کند." کل روند حدود یک ماه طول کشید. سخت ترین قسمت از این بازسازی با سگ من در هتل به مدت پنج هفته جابجا شده بود. "

اتاق ناهارخوری سنتی توسط سارا گرینمن

فضای غذاخوری از یک قفسه داخلی داخلی تهیه شده است. یک نوار ، فضای ناهار خوری را از آشپزخانه جدا می کند که برای سرو غذا و سرگرمی مناسب است. بزرگترین شکوه جکسون رنگ Farrow & Ball بود. وی گفت: "سفارش چهار قوطی Haga Blue مانند پرداخت ماشین برای یک ماشین واقعا زیبا بود. من می توانستم برای هزینه رنگ در آن اتاق کل خانه را نقاشی کنم. " "اما اکنون که این کار انجام شده است ، من تصمیم گرفته ام که به هر کجا بروم ، هر کجا که زندگی می کنم ، اتاقی را در Hague Blue نقاشی کنم. بنابراین کاملا ارزش پاشیدن داشت. "

آشپزخانه سنتی توسط سارا گرینمن

آشپزخانه گالی یکی از ویژگی های متداول در دهه 1950 دالاس است. جکسون آشپزخانه خود را دست نخورده گذاشت و درب گاراژ را با رنگ باقی مانده از اتاق خانواده برجسته کرد. سه تایی از قالب های آشپزخانه مسی پرنعمت در بالای درب آویزان است.

سنتی توسط سارا گرینمن

در نزدیکی اجاق گاز ، یک سوزان تنبل برای دسترسی آسان روغن و ادویه جات مخصوص آشپزی را نگه می دارد. جکسون از سرگرمی در خانه لذت می برد. او می گوید: "خوب است که دوستان و خانواده به فضای من بیایند و احساس راحتی کنند." "برای من این هدف از خانه است - داشتن فضایی که به شما تعلق دارد ، اما شما نیز می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید و لذت ببرید."

اتاق خواب سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون اتاق های میهمان را با عتیقه های چوبی تیره ، لهجه های مرجانی-نارنجی و تقلید از هنر پرنعمت مجهز کرده است. او دریافت که دیوارهای نقاشی می توانند بسیار کاتاریک باشند و اذعان می کند ، "من آدم خیلی مفیدی نیستم ، اما چند رنگ ، غلتک و پارچه چند قطره به من بدهید و من خوب هستم. نقاشی فقط یک اتاق می تواند بر روحیه کل خانه تأثیر بگذارد. "

سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون طرفدار چیزهایی نیست که مطابقت دارد و در مقابل تقارن مقاومت می کند. او با صراحت تصدیق می کند که سبک و سیاق بیشتر او برای همه نیست. او می گوید: "یک خط خوب بین" جمع کننده "و" نگهدارنده "وجود دارد ، و در حال حاضر من واقعاً در حال نخ زدن آن سوزن هستم." "من به فروش املاک معتاد هستم ، و اگر چیزی وجود دارد که چشمم را به قیمت خوبی جلب می کند ، غیرممکن است که فقط از آنجا فرار کنم."

سنتی توسط سارا گرینمن

یک صندلی با لهجه مخملی نارنجی پر رنگ ، رنگ آبی دریا را در اتاق میهمان تکمیل می کند. بازدید کنندگان می توانند از کادوی پانسمی که جکسون در نزدیکی کمد قرار داده است استفاده کنند.

اتاق خواب سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون برای تهیه کمد لباس بزرگ خود و به حداکثر رساندن فضای خود در اتاق خواب استاد کوچک خود ، یک آرمواری (سمت راست) خریداری کرد. او می گوید: "این لوئیز فیلیپ است و اولین عتیقه ای است که من تا به حال متعلق به آن بوده ام." تمام مبلمان اتاق خواب در فازها گنجانیده شده بود. ترکیب دقیق فرش های منطقه ، کارهای هنری ، صندلی و انبار باعث می شود این مجموعه کامل راحت و بسیار شخصی باشد.

سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون در منابع انسانی برای یک شرکت چند ملیتی فعالیت می کند و لباس پوشیدن برای کار بخش مهمی از آماده سازی برای روز است. یک کادوی لباس جذاب برای کت و شلوار کت و شلوار در نزدیکی کمد می نشیند.

نمای خارجی سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون دوست دارد که محله او مملو از خانواده های جوان ، درختان مستقر و فضای سبز باشد ، و نزدیک به مرکز شهر است. جکسون می گوید: "احساس عالی جامعه در دریاچه هایلندز وجود دارد." "من گمان می کنم که اکثر سگهای موجود در خیابان ما هرگز یک کاردستی نبوده اند ، زیرا ما همیشه به دنبال حیوانات خانگی یکدیگر هستیم. پیدا کردن همسایگان در جاده های معابر و کنار پیاده روها یا برنامه ریزی برای احزاب بلوک غیر معمول نیست. "

سنتی توسط سارا گرینمن

جکسون که در اینجا مقابل درب زرد آفتابی خود به همراه سگ خود ، هاک دیده می شود ، یاد گرفته است که در هنگام تزئین خانه اول خود ، شجاعت با رنگ را نشان می دهد.

 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 2859
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image