آیا اینها بهترین طراحی های سال 2020 خواهند بود؟


آیا اینها بهترین طراحی های سال 2020 خواهند بود؟
ببینید آیا با این پیش بینی های طراحی داخلی برای سال آینده موافق هستید یا خیر
Date:1398/12/9

ما از طریق داده های هوز جستجو کرده ایم ، صدها عکس از فضای داخلی را مرور کرده ایم و با طراحان حرفه ای مصاحبه کرده ایم تا این مجموعه از مواد ، رنگ ها و سایر ایده های طراحی منزل را برای شما به ارمغان بیاوریم که انتظار دارید در سال 2020 موارد بیشتری را ببینید. این مقاله از ماست محبوب ترین پرونده داستان

آشپزخانه الکتریکی توسط آشپزخانه سلا

آشپزخانه های سولا جین اورت ، مدیر طراحی آشپزخانه های برهنه ، می گوید: "بزرگترین روشی که ما می بینیم و دوست داریم این است که بیشتر مشتری ها در استفاده از رنگ در آشپزخانه های خود آزمایش می کنند." یکی از اصطلاحات جدید جستجوی امسال در هووز ، "آشپزخانه زرد" است که ثابت می کند صاحبان خانه ها آماده هستند تا با انتخاب رنگ خود ، جسورانه به پیش روند. "آشپزخانه کرم" همچنین در فهرست اصطلاحات جستجو ظاهر شد و قدمی از آشپزخانه سفید کلاسیک فاصله داشت. جین می گوید: "بیشتر مشتریان از هر زمان دیگری مشغول استفاده از رنگ های روشن برای کابینت خود یا حتی استفاده از چندین سایه مختلف در داخل آشپزخانه خود هستند." "صورتی ، زرد و سبز رنگهایی هستند که در طراحی آشپزخانه ما بیشتر مورد درخواست قرار می گیرند." "اوا بایرن" از طراح هاوس ، خانه شناسی می گوید: "من توجه می كنم كه مردم علاقه مند هستند كه رنگ خاصی را در بخش كوچك از آشپزخانه وارد كنند." "به نظر می رسد که آنها جرات می کنند از پتو برفی که ما در آن زندگی می کردیم بیرون بیایند تا رنگی را برای ایجاد تغییر در آن امتحان کنند."

اتاق خواب انتقالی توسط Ecospheric

پایداری پایداری با توجه به تحقیقات هووز ، 15٪ از نوآموزان اظهار داشتند که "ادغام مواد سبز" هنگام تکمیل نوسازی ، اولویت اصلی در خانه تبدیل شده است. کلمه "eco" نیز آن را به کلمات کلیدی جستجوگر 2019 در Houzz تبدیل کرد. اوا می گوید: "این شاید بزرگترین مسئله از همه باشد." "مردم نه تنها در بهبود بهره وری انرژی ، بلکه به خرید محصولات و مواد از منبع پایدار علاقه مند هستند." امسال بسیاری از نمایشگاه های طراحی در سراسر جهان شاهد بودند که طراحان با آزمایش مواد اکو و محصولات قابل بازیافت و با قرار دادن تمرکز بزرگ بر چرخه عمر یک محصول ، به چالش می روند و این ظاهراً در سال 2020 ادامه خواهد داشت. این خانه ویکتوریا در منچستر را ببینید و ببینید که چگونه این کار برای بهبود اعتبارنامه های زیست محیطی آن ساخته شده است.

حمام معاصر توسط Tile Desire

دستشویی سازی اظهارات با تحقیقات هووز که نشان می دهد سال گذشته حمام ها یکی از جدیدترین اتاق های انگلستان بودند ، جای تعجب ندارد که صاحبان خانه هنگام نوسازی آنها از آنجاها استفاده کنند. روزهای حمام تمام سفید گذشته است. در حال حاضر ، طراحان در هووز در حال تمایل هستند که صاحبان خانه می توانند فضای حمام کنند و مهمتر از همه ، برای مدتی استراحت با کیفیت عقب نشینی کنند. سال آینده ، هوز انتظار دارد در حمام ها تکمیل کننده های لوکس تر ، کاشی های بیانیه ای و رنگ های جسورانه را مشاهده کند. برای صاحبان خانه که به دنبال اظهار نظر بزرگتری هستند ، پیش بینی می کنیم سرویس بهداشتی با رنگ پاستیل بیشتری را در جعبه های نرم ، سبزیجات و بلوزها مشاهده خواهیم کرد. الهام بخش برای شروع پروژه طراحی خانه خود در سال 2020؟ امروز حرفه ای مناسبی را در هووز پیدا کنید.

توسط Gold Is Neutral است

طلا خنثی است فضای داخلی سیاه و سفید ما در حال مشاهده نیستیم که رنگهای تیره در بین جامعه هوز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به نظر می رسد این روند حتی بیشتر افزایش می یابد جستجوهای داخلی "تاریک" و "سیاه" برای اولین بار در سال 2019 در محبوب ترین لیست ظاهر شد ، با "آشپزخانه سیاه" به طور خاص 46 درصد در سال نسبت به سال افزایش می یابد. علاوه بر تعجب آور محبوب ترین اصطلاحات جستجو ، 'حمام سیاه' بود که در سال 2018 به هیچ وجه در نمودارها نبود. برخی از محبوب ترین عکس ها در پایان سال 2019 از این روند ظهور پشتیبان تهیه می کنند ، با تصاویری که دارای دیوارهای سیاه رنگ هستند صفحه نمایش های فلزی سیاه و حتی پوشش های دیواری با سنگ فرش سیاه که همه راه خود را در سایت پیدا می کنند.

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط Shanade McAllister-Fisher Design Interior

طرح های سبز امسال ، شاهد افزایش جستجوها برای "آشپزخانه های سبز" بودیم که از سال 2018 افزایشی 50٪ افزایش یافته است ، به همراه جستجوی "اتاق های سبز" و "حمام های سبز" که هر دو راه خود را به محبوب ترین لیست تبدیل کردند برای اولین بار. وی گفت: "وقتی به سبز فکر می کنیم ، اغلب به طبیعت رجوع می کنیم ، و می تواند احساس آرامش را به وجود آورد. این همان چیزی است که احتمالاً همه ما در این دوران مدرن سریع به آن احتیاج داریم. "می گویند سارا ریپامونتتی و امیت مالهوترا ، بنیانگذاران طرحهای Aflux. آنها می گویند: "رنگ های تیره سبز معمولاً با احساس آرامش و آرامش همراه است ، در حالی که سایه های روشن تر احساس احیا و طراوت را به اتاق می بخشد." آنها می افزایند: "نقاشی دیوار یا استفاده از کاغذ دیواری تزئینی با سایه های سبز ، این روند را مهار خواهد کرد." "همچنین می توانید از رنگ روی سقف استفاده کنید تا حس محافظت عمیقی ایجاد کنید."

اتاق نشیمن انتقالی توسط Rande Leaman Design Interior

بامبو با افزایش علاقه به همه چیز پایدار ، ما متوجه شده ایم که بامبو به عنوان یک مواد سازگار با محیط زیست روند گرایش پیدا می کند و با جستجوی اصطلاحات بیشترین جستجو در هووز برای اولین بار در سال جاری میلادی آغاز می شود. ما همچنین شاهد عکس های بیشتر و بیشتری هستیم که در آن بارگذاری می شود. چمن بامبو به سرعت در حال رشد ، یک ماده خام محکم و تجدید پذیر است که می تواند برای کفپوش و مبلمان مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان آن را به پارچه بافته کرد. حرفه ای هاوس در اوایل سال جاری این روند را پرچم گذاری کردند ، و با وجودی که این ماده چیز جدیدی نیست ، مطمئناً به لطف اعتبارنامه های زیست محیطی اش علاقه جدیدی را در سال 2020 تجربه می کند. چه چیزی راجع به کفپوش بامبو باید بدانم؟

اتاق خواب معاصر توسط فضای داخلی Smartstyle

اتاق خواب های Navy 'Navy room' یک عبارت جدید جستجو است که امسال به محبوب ترین جستجوها صعود کرده است و به نظر می رسد که در سال 2020 به پیش برود. این احتمالاً نشانه ای از اتاق های اتاق نشیمن آبی و آشپزخانه های سالهای گذشته را نشان می دهد. گره ای به دور از مینیمالیسم Scandi الهام گرفته و به فضای داخلی تیره تر و جوی تر منتقل می شود. اوا موافق است: "من علاقه ای به پذیرای رنگهای تیره برای اتاقهایی که طبیعتاً تاریک هستند ، نشان داده ام." "خاکستری های تیره هنوز دوست دارند ، اما بسیاری از مشتری ها از دکوراسیون نیروی دریایی ، به اندازه لوازم جانبی مانند دیوارها نیز لذت می برند. او می افزاید: "نیروی دریایی و سفید یک پالت آسان برای کار با آن است." و پارچه ها ، فرشها ، کوسن ها و پرتاب ها انتخاب بسیار زیادی را ارائه می دهد. " برای دیدن اطلاعات بیشتر از هر یک از طراحان که عکس های آنها در این مقاله نشان داده شده است ، روی تصویر کلیک کنید ، سپس اگر در این برنامه هستید ، در بیشتر بدانید و پیوندهای مربوط به نمایه حرفه ای را دنبال کنید.

اتاق نشیمن اکتشافی توسط استودیوی خرس خارجی

استودیوی خرس خارجی نورپردازی بیودینامیکی در سخنرانی در مورد رنگ و رفاه در نمایشگاه لندن 100٪ طراحی این ماه سپتامبر ، جیم اشلی-داون از Waldmann Lighting در مورد نورپردازی بیودینامیکی ، که پیروی از ریتم های شبانه روزی بدن است ، بحث کرد. همچنین چندین نمونه از تحولات چشمگیر در تکرار نور روز در نمایش در جشنواره طراحی لندن وجود دارد. از چراغ هایی که می توانند با استفاده از GPS برای مشخص کردن موقعیت مکانی دقیق و بازآفرینی نور در خارج از پنجره شما در هر نقطه در طول روز استفاده کنند ، از طرح هایی که با الگوی نور طبیعی استفاده می کنند ، طراحان رویکرد جدیدی را نسبت به این عنصر اساسی طراحی خانه انجام می دهند. نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 


Rss Services Print  -(9 Body)  Visitor Count: 2699
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image