اطلاعاتی در مورد زیبایی مبلمان مخمل برای شما


اطلاعاتی در مورد زیبایی مبلمان مخمل برای شما
مخمل غنی و مجلل به همان اندازه ظریف نیست که به نظر برسد. در اینجا نحوه انتخاب نوع مناسب و سرسبز نگاه داشتن آن آمده است
Date:1398/12/9

بسیاری از مردم ظاهر و لوکس مخمل را دوست دارند ، اما از پوشیدن مبلمان در آن تردید دارند زیرا شنیده اند که نگهداری آن دشوار است. این لزوما درست نیست. در ادامه بخوانید تا بدانید چه موقع مخملی می تواند انتخاب خوبی برای مبل شما باشد و کدام نوع را انتخاب کنید.

اتاق نشیمن روستایی توسط گروه طراحی رید

شمع و چرت زدن. شمع به طول الیافی که از پشتی اثاثیه بچسبند اشاره دارد. مخمل دارای شمع کوتاه امضایی است. در طی مراحل تولید ، نخ های طولانی تر برش داده می شوند تا یک سطح نرم و مخمل خوابیده ایجاد شود. ناپ به جهتی که الیاف در آن قرار دارد اشاره می کند.. بعضی از مخمل ها بسته به جهت چرت زدن نور متفاوت است. به همین دلیل است که وقتی دست خود را روی آن می چرخید ، گره می تواند سبک تر یا تیره تر به نظر برسد ، و جهت الیاف را تغییر می دهد. این یک چیز خوب است - این ویژگی است که وسایل پوشیده شده از مخمل را برجسته می کند و مبلمان مخملی پارچه ای را بسیار جذاب می کند.

اتاق نشیمن معاصر توسط طرح لاک سیاه

رنگ شمع متراکم مخملی به این معنی است که رنگ را به خوبی نمایش می دهد. تراکم به مخملی اجازه می دهد تا مقدار زیادی رنگ را جذب کند و یک تن شدید و غنی ایجاد کند. مخمل رنگی بسیار عمیق تر از یک تکه رنگ شده مشابه پنبه یا پارچه بافته تخت دارد.

اتاق نشیمن سنتی توسط A3 Byggprojekt AB

کیفیت همه مخمل ها با کیفیت یکسان نیستند. برای مقایسه دو قطعه ، به چگالی پارچه پشتی و شمع ، ضخامت نخ و محتوای فیبر نگاه کنید. خم کردن نمونه روی مورب به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چقدر پارچه بافته شده است. اگر به راحتی می توان پشتیبان را از طریق الیاف مشاهده کرد ، به این معنی است که مخملی دارای فیبر کمتری در اینچ مربع و از کیفیت کمتری برخوردار است.

اتاق نشیمن معاصر توسط The Stated Home

دوام اندازه گیری متداول از دوام ، امتیاز داده شده به پارچه خاص است که بر اساس "تست مالش" داده می شود. این یک اندازه گیری از تعداد مالش های دوتایی است (چه اتفاقی می افتد که کسی در حالت نشسته و ایستادن به بالا باشد) قبل از پارچه نشان می دهد که لباس آشکار است یا دو یا چند نخ شکسته است. بسیاری از مخملیان درجه یک از وظایف سنگین را دریافت می کنند که برخی از آنها 250،000 روبل دو برابر است.

اتاق نشیمن سنتی توسط وندی لابروم داخلی

خرد کردن حتی یک مخملی بسیار بادوام ممکن است در اثر صاف شدن شمع در اثر استفاده عادی حساس باشد. گرایش مخمل به خرد کردن نقصی ندارد ، بنابراین بدانید که احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد. بعضی از افراد ظاهر خرد شده را دوست دارند و از ظاهر یک قطعه خوب استفاده شده قدردانی می کنند. به گفته این ، برخی از انواع مخمل به دلیل داشتن فیبر و تراکم بافت ، کمتر در معرض خرد شدن هستند.

اتاق نشیمن سنتی توسط Domus Nova

مواد مخملی تقریباً از هر فیبر قابل بافت است. می توانید مخمل ساخته شده از الیاف طبیعی ، سلولز (ویسکوز / ریون یا مودال) یا محصولات مصنوعی را پیدا کنید. دو نوع الیاف اغلب برای ایجاد مخملی با بهترین کیفیت های هر دو ترکیب می شوند.

اتاق خانواده معاصر توسط جسیکا هلگرسون طراحی داخلی

مخمل ابریشمی مخمل ابریشمی نسبت به لمس نرم و صاف است و چنان براق است که حتی می تواند مرطوب به نظر برسد. با این حال ، برای قطعاتی که استفاده سنگینی از آن ندارند ، مناسب ترین است. مانند بسیاری دیگر از پارچه های طبیعی ، ابریشم در معرض محو شدن در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

اتاق خانوادگی انتقالی توسط مایکل جی لی عکاسی

مخمل کتان. مخمل کتان ظاهری خشک و مات دارد و رنگ آن را فوق العاده خوب می گیرد و باعث ایجاد رنگی عمیق و غنی می شود. مخمل های کتانی اغلب دارای یک استری (نوار ظریف و نامنظم) هستند زیرا نخ های کتان در ضخامت های مختلفی قرار دارند. شمع آن معمولاً کوتاهتر از سایر مخملی ها است و مستعد کبودی یا خرد شدن است (اگر ظاهر پرنعمت حاصل را دوست دارید عالی است). مخمل کتانی در آب و هوای گرم از آنجا که از تنوع بیشتری برخوردار است و نسبت به سایر گونه ها ، لمس بیشتری دارد.

اتاق نشیمن انتقالی توسط MAS Design

مخمل پنبه ای. مخمل پنبه ای به راحتی خرد می شود ، به همین دلیل اغلب برای بهبود مقاومت آن با فیبر دیگری مانند پلی استر مخلوط می شود. دارای یک پوشش مات است ، اما می تواند با ویسکوز مخلوط شود تا درخشش (و استحکام) به آن اضافه شود.

اتاق نشیمن معاصر توسط طراحی ژول کلی

پشم و محیر. مخمل را می توان از پشم و محیر (که از بزهای آنگورا نیز تهیه می شود) تهیه کرد. هر دو از دوام بالاتری برخوردارند ، و از این رو استاندارد طلا برای یک مخمل انعطاف پذیر هستند. مخمل محیر بسیار ضخیم است و نسبت به الیاف ابریشم یا سلولز درخشندگی کمتری دارد.

اتاق نشیمن معاصر توسط The Stated Home

مخمل مصنوعی. مخمل های مصنوعی از پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده اند و کمتر علامت گذاری یا خرد کردن ندارند. آنها همچنین در برابر محو شدن مقاومت می کنند ، اما فقط می دانید که آنها همان رنگ یا عمق رنگ را ندارند که با یک پارچه طبیعی حاصل می شود. ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی می تواند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهد.

اتاق نشیمن انتقالی توسط جاناتان آدلر

مخمل را برش دهید. مخمل برش الگویی برش داده شده به پارچه داشته است. این الگوی می تواند هر طرحی باشد ، از گل های سنتی تا هندسه مدرن تر.

اتاق نشیمن Midcentury توسط Jino Design Ltd

کدام نوع برای شما مناسب است؟ مخمل می تواند کمی بیشتر از پارچه های دیگر مورد توجه قرار دهد ، اما این ممکن است برای دوام شما در ازای آن ارزش آن را داشته باشد. فقط حتما پارچه ای را انتخاب کنید که تا حد انتظار خود را حفظ کند. اگر بیش از استفاده از نور را پیش بینی می کنید ، ممکن است مخملی که از ابریشم یا 100 درصد پنبه ساخته شده ، نیست. برای اثاثه یا لوازم داخلی که استفاده زیادی را مشاهده خواهید کرد ، مویر یا مخلوط پلی استر را با یک پارچه محکم در نظر بگیرید.

اتاق نشیمن معاصر توسط About Studios Space

حیوانات خانگی صاحبان حیوانات اهلی اغلب ابراز نگرانی می کنند که مخمل به عنوان یک آهنربا برای مو عمل می کند. این می تواند رخ دهد ، اما موها را می توان با یک لباس نرم یا یک برس مخملی از بین برد. اگر می خواهید مخمل باشد اما موهای حیوان خانگی یک نگرانی اصلی است ، رنگی را در نظر بگیرید که با سگ یا گربه شما مطابقت داشته باشد. یک فایده: گربه ها سخت تر کردن پنجه های خود را به مخملی نسبت به پارچه ای با پارچه واضح مانند پارچه ، دشوارتر می کنند.

اتاق نشیمن انتقالی توسط سازندگان و کارگزاران Welch

نگهداری. برای محدود کردن ویژگی های خرد کردن و نگه داشتن مخملی جدید ، می توانید چند کار انجام دهید: کوسن ها را بچرخانید تا از ایجاد نشانه های فشار در جایی که بر روی یکدیگر قرار دارند جلوگیری شود. کوسن ها را برای جلوگیری از علامت مخمل مخلوط کنید. مبلمان را هفتگی با یک لباس یا برس مخملی مسواک بزنید. اجازه ندهید که هر چیزی برای مدت طولانی روی مخمل بنشیند ، مانند یک کتاب یا کنترل از راه دور.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Shelter Interiors LLC

مخمل با دیگران خوب بازی می کند. اضافه کردن مخمل به اتاق یک راه عالی برای ایجاد بافت دیگری است. این یک پارچه عالی با پارچه هایی است که دارای پارچه ای قابل توجه است ، مانند پارچه.

 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 2666
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image