سبک های مبل و مبلمان زیبا برای لونینگ لوکس


سبک های مبل و مبلمان زیبا برای لونینگ لوکس
این یک قطعه بزرگ سرمایه گذاری است ، بنابراین این طرح های شیک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مبل راحتی که در آن قرار دارد به درازمدت عاشق شما خواهد بود
Date:1398/12/11

این قسمت اصلی اتاقهای نشیمن ما و محلی است که در پایان هر روز به آن عقب نشینی می کنیم. ما ظاهراً 17 سال از زندگی خود را در حال نشستن روی مبل می گذرانیم ، بنابراین لازم است که درست باشد با این حال ، با انتخاب های بسیار زیاد ، خرید اشتباه بسیار ساده است و با یک اشتباه گران قیمت تمام می شود. این راهنما مفید سبک ها و طرح های مختلف موجود را مشاهده می کند تا بتوانید مبل مناسبی را برای نیاز خود انتخاب کنید.

اتاق نشیمن توسط لوف

با چند سؤال شروع کنید هنگام انتخاب یک مبل ، سه نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: طراحی و شکل؛ راحتی و عملی؛ و ابعاد اتاق شما متأسفانه ، مبل راحتی که یک جعبه را تیک می زند ، ممکن است دیگران را لمس نکند ، بنابراین برخی از سازش ها غالبا اجتناب ناپذیر است. با خودتان صادق باشید - اگر دوست دارید در کوسن های زباله ای غرق شوید ، آیا در ماههای آینده لعنت خواهید کرد که به کمترین شیک و کم پشتی بپردازید؟ به طور مشابه ، اگر دوست دارید دراز بکشید ، اغلب بازدیدکننده داشته باشید یا خانواده شما در حال رشد است ، احتمالاً می خواهید در بزرگترین الگویی که در اتاق شما کار می کند سرمایه گذاری کنید. در هنگام توجه به عناصری از قبیل ارتفاع کمر یا عمق صندلی ، واقع گرایانه باشید - به عنوان مثال ، یک مبل خیلی عمیق می تواند یک اتاق کوچک را لاغر کند. به مواد مورد استفاده در مبل خود بیاندیشید: بالشتک های پر پر از پوسته پوسته پوسته هستند ، اما به ریخت و پاش بیشتری احتیاج دارند. آیا می توان پوشش ها را جدا و شستشو داد؟ چرم کاملاً قابل پاک کردن است ، اما می تواند احساس سرما یا "گرفتگی" کند. آیا می خواهید اسلحه های بزرگ برای استراحت استفاده کنید؟ سپس روند مداوم مد در حال تغییر است - سبک های دانمارکی و همه چیز خاکستری در حال حاضر یک چیز هستند ، اما آیا آنها در مدت 5 یا 10 سال منسوخ می شوند؟ بررسی های آنلاین را بخوانید و اگرچه این ممکن است واضح به نظر برسد ، سعی کنید از یک سالن نمایش مبل بازدید کنید و در واقع روی گزینه احتمالی خود بنشینید. بازگشت یک مبل راحت تر از آن است که لباسی را که دوست ندارید برگردانید.

اتاق نشیمن معاصر توسط CATO Creative Ltd

چه کسی عاشق یک مبل بزرگ و مدولار نیست؟ این یک راه حل هوشمندانه است که دو مبل مجاور یا مقابل یکدیگر گزینه ای نیست. بعلاوه دارای یک جذابیت جالب دهه 1970 است که روند بسیار خوبی دارد. یک مبل مدولار همچنین فرصت کافی برای کشش بیش از یک عضو خانواده را فراهم می کند ، از این استدلال در مورد اینکه چه کسی پای خود را بلند می کند اجتناب می کند. این نوع مبل شامل برنامه ریزی دقیق است ، زیرا باید در مورد تغییر قطعه خود فکر کنید. آیا شما یک شکل L ، شکل U یا چیز دیگری می خواهید؟ قبل از سفارش ، دقت را اندازه گیری کنید - مشخص کردن شکل با نوار پوشاندن روی زمین می تواند مفید باشد. این نوع مبل نیز می تواند به طرز شگفت انگیزی عمیق باشد ، بنابراین به عرض اتاق خود نیز فکر کنید. می خواهید مبل خود را سبک کنید؟ از این ایده های خلاق الهام بگیرید

اتاق نشیمن سنتی توسط Domus Nova

چسترفیلد با داشتن دکمه های عقب و پاهای عقب ، چسترفیلد یک زمان محکم باشگاه های آشامیدنی آقایان بود ، که اغلب از چرم قهوه ای تزیین شده بودند. با این حال ، این مبل سنتی در اتاقهای زندگی معاصر نیز به نظر خوب می رسد و یک جذابیت بی انتها به آن اضافه می شود. اثاثه یا لوازم داخلی مخملی روشن ، مانند اینجا ، برای پیچ و تاب مجلل به سبک کلاسیک انتخاب کنید.

اتاق نشیمن اکتشافی توسط کاربر

مبل انگلیسی کاناپه انگلیسی یا کلوپ خوب تمایل به داشتن بازوی کم و پاهای چرخان روی کاستورها دارد. این یک انتخاب کلاسیک در اتاق های سنتی است ، اما همچنین می تواند در یک محیط مدرن تر به زیبایی عمل کند. با توجه به شکل نسبتاً کم حجم آن کاملاً راحت است ، اما اگر می خواهید چیزی مهمتر برای مخالفت با خود داشته باشید ، به دنبال به روزرسانی هایی با بازوهای بالاتر باشید. این اتاق زیبا همچنین ثابت می کند که یک جفت مبل برای ظاهر خوب مطابقت ندارند - صورتی داغ با رنگ خاکستری خوب کار می کند و رنگ دلپذیری را به آن اضافه می کند.

اتاق نشیمن Midcentury توسط ماده معماری

حداقل و مدرن اگر ظاهر شما براق ، طراح و مدرن است - و شما فکر نمی کنید که به صورت صاف بنشینید - کمترین مبل می تواند برای شما باشد. تصور نکنید که آنها فقط در سکوهای پشت سر هم کار می کنند - این مبل پر جنب و جوش در این اتاق دوره شکوه درخشان به نظر می رسد. مبل های مینیمال اغلب دارای کمر و بدون بازو هستند ، بنابراین اگر می خواهید راحتی بیشتری داشته باشید یکی از آنها را با عمق اضافی انتخاب کنید. همچنین به دنبال طرح های خمیده مانند این شماره نارنجی جالب باشید که پشتیبانی بیشتری را ارائه می دهند.

اتاق نشیمن Midcentury توسط اصلی و خارج از خانه

به روز رسانی پرنعمت ، یک اتاق مبل با شکل ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل را برای یک اتاق نشیمن با نگرش انتخاب کنید. در اینجا ، صندلی های زاویه دار به طراحی بال های دهه 1950 ، و پاهای چوبی جذابیت میانابینی دارند. در حال حاضر تعداد زیادی مبل اطراف وجود دارد که از بهترین ویژگی های دیروز الهام گرفته شده است ، اما با عناصر مدرن تر و کاربردی تر ، بنابراین خرید کنید تا یک مورد مناسب را برای شما پیدا کنید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Raul Candales

خاکستری و جعبه ای همراه با دیوار رنگی خاکستری ، مبل خاکستری به شکل جعبه ای مدرن از اصلی ترین عناصر داخلی مدرن است. خنثی ، عملی ، شیک و زیبا ، خاکستری با بیشتر سایه های دیگر همراه می شود ، در حالی که لبه ای نرم و پیشرفته به آن اضافه می کند. اما اگر دیوارهای خاکستری نیز داشته باشید ، ممکن است این اثر کمی خسته کننده و "روزی بارانی" شود. پارچه ای برای اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی را انتخاب کنید.

اتاق نشیمن معاصر توسط میخائیل ریچ

دانمارکی شور و اشتیاق ما برای همه چیز در میانه پیمانی و اسکاندی به زودی محو نمی شود. تعریف شده توسط پاها و قاب های چوبی و کوسن های باریک ، بدون شک مبل های سبک دانمارکی دوست داشتنی به نظر می رسند. در فروشگاه های پرنعمت برای اصل و اصطلاحات واقعی شکار کنید ، و صندلی های شکیل را مجدداً در پارچه مورد نظر خود تغییر دهید. با این وجود ، اگر می خواهید در طول یک ماراتن Game of Thrones چیزی جنجالی برپا کند ، این سبک از مبل مناسب نیست. هزاران اتاق نشیمن به سبک Scandi را مرور کنید

اتاق نشیمن شیک و شیک توسط فضای داخلی جزیره Whitstable

کشور مدرن برای همه نیست و نباید باشد. اگر فضای داخلی شما طعم های لاغر را به سمت کلبه تزیین می کند ، با یک کاناپه به سبک کشور دنبال کنید. مد در مبل های مدرن این بوده است که پاها را برای حس بیشتر فضای در معرض دید قرار می دهد ، اما در اینجا ، ارزش های دلپذیر ، احساس سنتی و دلپذیر می دهد. کوسن های چاقو بدان معنی است که مکانی بسیار برای استراحت با یک فنجان خوب چای است (اختیاری است).

اتاق نشیمن اکتشافی توسط لورا گارنر

مبل های طرح دار باید بی طرف باشند ، درست است؟ لازم نیست. در حالی که خرد دریافت شده این است که ما اثاثه یا لوازم داخلی ساده را انتخاب می کنیم و چیزهایی را با بالشتک های متضاد روشن می کنیم ، یک کاناپه گلدار ، راه راه یا چک شده می تواند یک چیز جالب باشد و انرژی ، زندگی و شخصیت را به یک اتاق اضافه می کند.

اتاق نشیمن Midcentury توسط یک اتاق کوچک - فضای داخلی OSR و طراحی ساختمان

خطی اگر ظاهر شما مدرن و ساده است ، یک مبل خطی مانند این می تواند فوق العاده به نظر برسد. با این وجود ، ممکن است لازم باشد چند کوسن اضافی را درون مخلوط کنید تا ضریب راحتی بهبود یابد. برای پشتیبانی اضافی ، یک مدل با کمر بالاتر انتخاب کنید و از طول بیشتری برخوردار باشید تا بتوانید در پایان یک روز طولانی کشش کنید.

اتاق نشیمن معاصر توسط انجمن طراحی انگلیس و بین المللی

یکی که می توانید با یک وان بستنی و آخرین خرد کردن Netflix سعادتمندانه خود را درون آن فرو کنید؟ با این حال ، اگر راحتی برای شما مهم است ، به دنبال مبل هایی با پشت های بلند ، کوسن های چوبی و اثاثه یا لوازم داخلی نرم باشید. با انتخاب های بسیار زیاد این روزها ، راحتی به معنای چرت زدن یا زشت بودن نیست. گزینه ها و تصاویر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 2938
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image