مبل و مبلمان و دکوراسیون با رنگ آبی کلاسیک، رنگ سال 2020


مبل و مبلمان و دکوراسیون با رنگ آبی کلاسیک، رنگ سال 2020
این رنگ آرامش بخش ، که از غروب آسمان از آسمان بیرون کشیده شده است ، به معنای اطمینان در یک زمان طوفان آور است
Date:1398/12/11

لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون ، در انتشار نسخه ای از رنگ سال 2020 شرکت را می گوید: "ما در زمانی زندگی می کنیم که به اعتماد و ایمان نیاز دارد." "این نوع پایداری و اطمینان است که توسط Classic Blue بیان می شود ، یک رنگ آبی محکم و قابل اعتماد که همیشه می توانیم به آن اعتماد کنیم." آیزمن در ادامه توضیح می دهد که انتخاب پانتون با هدف به چالش کشیدن ما برای "عمیق تر فکر کردن ، افزایش دیدگاه ما و باز کردن جریان ارتباطات" انجام می شود. این یک سفارش بلند برای یک رنگ است ، اما به نظر می رسد مردمی که در شرکت مدیریت رنگ احساس می کنند جهان در سال 2020 بیش از همه به آن احتیاج دارد ، یک پشتی اطمینان بخش در پشت است ، و این رنگ برای ساختن آن است.

Pantone 2020 Color of Year

کلاسیک آبی یک رنگ آبی عمیق و واقعی است ، زیرا رنگ سبز یا بنفش ندارد. این سبک تر از نیروی دریایی است اما از تاریکی آبی تیره تر است و آن را به یک رنگ "Goldilocks" تبدیل می کند - درست است. من آن را به شلوار جین آبی رنگ تشبیه می کنم که می توانید با یک پیراهن از هر رنگ دیگر جفت شوید. کار کردن در یک خانه آسان است ، زیرا با رنگ های دیگر بسیار خوب بازی می کند و می تواند در هر سبک از خانه از سنتی و معاصر استفاده شود. اگر از طرفداران این انتخاب عجیب و غریب هستید ، اجازه دهید روشهای مختلفی را که می توانید آن را به خانه خود بیاورید ، بررسی کنیم.

انتقالی توسط ریچارد بورک طراحی

1. کابینت های آشپزخانه Blue Navy اخیراً یک رنگ محبوب کابینت آشپزخانه بوده است ، اما من فکر می کنم کلاسیک آبی کمی سبک تر و جسورانه تر و رنگ های مشابه می توانند برای پول خود به نیروی دریایی بکشند. در اینجا آبی به عمق و غنای آشپزخانه سفید و چوبی اضافه می کند. یک طراح داخلی پیدا کنید

آشپزخانه انتقالی توسط Pike Properties

اگر ترجیح می دهید آشپزخانه را کمی سبک تر و روشن تر کنید ، سعی کنید از این رنگ آبی فقط در کابینت های پایه خود یا فقط در جزیره استفاده کنید ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است. هنگام حفظ یک پرچم سفید و تمیز رنگ سفید ، یک اسپلش رنگ به دست می آورید. خرید روشنایی جزیره آشپزخانه

مزرعه توسط آشپزخانه S&W

2. لوازم خانگی لوازم آشپزخانه رنگارنگ یکی دیگر از روندهای اخیر آشپزخانه در حال افزایش است. محدوده آبی زیبا و کاپوت مطابقت که در اینجا مشاهده می کنید بسیار خیره کننده هستند. لوازم رنگارنگ به خصوص مارک های رده بالاتر ارزان نمی آیند. بنابراین آنها باید به عنوان یک کانون مورد استفاده قرار گیرند ، زیرا در این آشپزخانه با فضای باز قرار دارند.

آشپزخانه الکتریکی توسط معماری هاولز + طراحی

3. Backsplash همچنین می توانید به دنبال یک backsplash آبی باشید. این می تواند روشی مناسب تر برای کیف پول برای معرفی رنگ در آشپزخانه شما باشد ، به خصوص اگر قسمت پشتی شما نسبتاً کم باشد.

آشپزخانه معاصر توسط Raison Home UK ، ویلیام بدفورد

در اینجا دیواره پشتی آبی رنگی قرار دارد که در صورت لزوم با شیشه ای پوشانده شده است تا دیوار را از گرما و در برابر مواد غذایی و گریس محافظت کند.

حمام میدنتوری توسط معماران لوئیس / شوپلین

4- حمام البته آشپزخانه نباید از همه لذت بخش باشد. کاشی آبی خیره کننده را در این حمام زرق و برق دار بررسی کنید. آبی یک انتخاب رنگ هوشمندانه برای حمام است ، زیرا ما تمایل داریم آن را با دریا و آسمان در ارتباط باشیم. اگر می خواهید تعطیلات متوسل را کانال کنید - یا وانمود کنید که دائماً در یک طرف هستید - آبی رنگ شماست.

اتاق لباسشویی به سبک ساحل توسط نوئل داخلی

فضای داخلی نوئل 5- اتاق رختشویی بیشتر ما از انجام لباس های شسته شده تمایلی نداریم ، اما اگر بتوانید این فضا را به همان اندازه جذاب تر جلوه دهید ، فکر می کنم کار بسیار قابل تحمل تر باشد. اگر در مورد آوردن چنین آبی جسورانه به آشپزخانه یا حمام خود مطمئن نیستید ، ممکن است به جای آن در اتاق لباسشویی بروید. برخلاف آشپزخانه ، اتاقی نیست که شما وقت زیادی را در آن بگذرانید (مگر اینکه البته بارهای زیادی برای انجام آن داشته باشید). در هر صورت ، به یک اتاق که لزوماً یک فضای عمومی نیست که توسط بسیاری از افراد دیده شود ، یک لمس سرگرم کننده از رنگ اضافه می کند.

اتاق خواب معاصر اتاق خواب معاصر

6. اتاق خواب اگر در آخر روز تمایل به احساس سرخوردگی و استرس دارید ، رنگ آبی ممکن است رنگ مناسبی برای اتاق خواب شما باشد. رنگهای سرد باعث می شوند احساس آرامش بیشتری به وجود آوریم و رنگ آبی را انتخاب خوبی برای برطرف کردن آن می کند. من این کاغذ دیواری را نه فقط برای رنگ بلکه برای بافتی که می آورم دوست دارم. یک دیوار رنگی آبی ممکن است کمی صاف احساس شود ، به خصوص اگر رنگ دارای یک پوشش مات باشد و دیوار آن آراسته نشده باشد. دیوارپوش مانند این ، بافت جالبی را اضافه می کند که می تواند به تنهایی ایستاده باشد.

اتاق نشیمن سنتی توسط استودیو رض

7. دیوار لهجه از آنجا که بسیار تاریک است ، فکر می کنم Classic Blue در دوزهای نسبتاً کمی مانند دیواره لهجه بهتر عمل می کند. به خاطر داشته باشید که رنگ های خنک به صورت بصری فروکش می کنند ، بنابراین رنگ آمیزی یک دیوار آبی رنگ یک ترفند خوب برای ساخت یک اتاق کوچک بزرگتر است.

ورود معاصر توسط وین تیلور فورد

8. مبلمان و دکور شما می توانید آن را در دوزهای حتی کوچکتر مانند مبلمان ، کارهای هنری و لوازم تزئینی اضافه کنید. این یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای اضافه کردن رنگ به خانه است. اگر از تغییر مداوم ظاهر و خانه خود لذت می برید و با آخرین روندها بازی می کنید ، در مورد استفاده از رنگهای مرسوم ، مد روز از طریق لوازم تزئینی فکر کنید.

تالار معاصر توسط جورج گری عکاسی

در اینجا نمونه دیگری از رنگ آمیزی رنگ در خانه با دوزهای تزئینی کوچک است. این نقاشی انتزاعی دارای یک رنگ کلاسیک مانند آبی است ، و واقعاً ورودی این خانه را جلب می کند. ساده ، ظریف و بسیار شیک است.

ورود انتقالی توسط کار

9. ذکر این نکته حائز اهمیت است که شما هرگز نباید رنگی را برای دکوراسیون فقط به دلیل داشتن مد روز انتخاب کنید. گفته می شود ، اگر رنگی را دوست دارید که به عنوان یک رنگ سال تلقی شده است ، پس از آن زمان خوبی است که بتوانید وسایل و اثاثیه خود را در آن رنگ بخرید ، زیرا پیدا کردن آنها راحت تر خواهد بود. کفپوش خود را بگیرید. این چیزی نیست که شما بخواهید هربار که Pantone یا مارک رنگ مورد علاقه خود رنگ جدید سال را اعلام می کنید تغییر دهید. بنابراین مطمئن شوید که واقعاً آن را دوست دارید ، و سپس به دنبال آن بروید.

اتاق ناهارخوری انتقالی توسط گروه طراحی اچ

البته روش کمتری برای رنگ آمیزی روی زمین با فرش منطقه ای است. این فرش زیبا رنگ های زیبایی را در نقاشی به نمایش می گذارد. و اگر از رنگی که انتخاب کرده اید خسته می شوید ، تغییر آن بسیار ساده است. خرید فرشهای منطقه آبی

Victorian External توسط Ditto Residential

10- بیرونی یکی از راه های مورد علاقه من برای طراحی با رنگهای آبی این است که آنها را به بیرون ببرید. وقتی به این ردیف شهرها نگاه می کنم ، این لباس چرمی با رنگ آبی کلاسیک است که بیشتر چشمم را جلب می کند.

نمای خارجی معاصر توسط مارک دیویس طراحی

و همانطور که در مقدمه اشاره کردم ، این رنگ بر روی هر سبکی از خانه ، از سنتی - مانند مثال قبلی ، تا معاصر - همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، کار می کند. این رنگی است که در بیرون از خانه احساس می کند ، زیرا عناصر طبیعی مانند آب و آسمان را بهم می زند.

منظره توسط Le jardinet

همچنین باعث می شود زمینه زیبایی برای محوطه سازی سرسبز ایجاد شود. آبی و سبز رنگ های مشابه هستند ، به این معنی که درست در کنار یکدیگر روی چرخ رنگ می نشینند. آنها هنگام استفاده از یکدیگر احساس هارمونی دارند ، زیرا آنها با یکدیگر روبرو نیستند.

نمای بیرونی ساحل توسط شرکت ساختمانی دیوسون

کمی رنگ پررنگ و جسورانه مسیری طولانی را طی می کند ، بنابراین اگر با این رنگ از رویکرد ظریف تر طرفداری می کنید ، آن را به کرکره ها یا لهجه کوچک دیگر در خانه خود محدود کنید.

ورود ویکتوریا توسط Rasmussen Construction

همانطور که در اینجا می بینید ، باعث می شود رنگ جلوی درب جلو بیفتد. این رنگ را برای کسانی که دوست دارند درهای جلو سیاه و سفید یا دریایی داشته باشند توصیه می کنند اما چیزی را کمی استقبال می کنند. به نظر می رسد تقریباً درمورد هر سایه بان رنگی روشن به نظر نمی رسد و به همان سرعت با رنگ کم کلاسیک قدمت می خورید. البته شایان ذکر است که رنگهای تیره تر ، پررنگ تر از سایه های سبک تر و خنثی تر در خورشید سریعتر محو می شوند. در معرض قرار گرفتن در معرض غربی و جنوبی به ویژه می تواند باعث شود رنگهای رنگ به رنگ مطلوب کم رنگ تر شود. اگر نگرانی در مورد چگونگی رنگ خاص رنگی که در نظر دارید در معرض آفتاب باشد ، با خرده فروش نقاشی یا یک پیمانکار نقاشی مشورت کنید.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 2860
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image