نحوه چیدمان اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی
Date:1398/8/19 Visitor: 1522
راز برنامه ریزی کامل چیدمان اتاق نشیمن چیست؟ به عنوان اصلی ترین فضای مشترک در خانه ، اتاق های نشیمن تنظیماتی برای بسیاری از زندگی خانوادگی است - معاشرت ، سرمازدگی ، خوش آمد گویی به مهمانان - بنابراین این که آیا اتاق کوچک ، طولانی و نازک ، تاریک یا پر از نور است ، پیروی از این قوانین کمک خواهد کرد اولین بار درست میشوی


اتاق خواب من چیست؟





به گفته مجری تلویزیون و کارشناس طراحی پایدار خانه زیبا ، الیور هیت ، "ایجاد اتاق رویاهای شما ناگزیر از انجام تحقیقات شما و انجام کارهایی دقیقاً همان چیزی است که شما را" Wow! "انجام می دهد.



آنچه را که می خواهید اتاق نشیمن شما باشد در نظر بگیرید و سپس آنچه را که می خواهید در آن گنجانده شود ، کار کنید. اگر می خواهید این یک فضای اجتماعی برای گفتگو با خانواده یا دوستان سرگرم کننده باشد ، ممکن است بخواهید مبل ها یا صندلی های خود را روبروی یکدیگر قرار دهید. اما اگر فضای بیشتر برای استراحت و خنک کردن خانواده بیشتر باشد ، ممکن است شما به دنبال یک مبل گوشه ای یک طرفه در مقابل یک تلویزیون بزرگ و شاید برخی صندلی های نوازنده بروید.



هم اکنون در مورد میزهای قهوه و کنار ، چراغهای کف ، صندلی مخصوص صندلی و هر صندلی اضافی تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که برای همه مواردی که یک اتاق نشیمن باید از کتاب و مجله تا دی وی دی ، سی دی ، کنسول های بازی و اسباب بازی های کودکان نگهداری کند ، در آن ذخیره کنید. فضای ذخیره خود را بر اساس اینکه آیا شما می خواهید اینها را بر روی صفحه نمایش یا پشت درهای بسته انتخاب کنید.





یک صندوق خلق و خوی ایجاد کنید





الیور هیت جمع آوری تصاویر و نمونه ها را برای ایجاد صندوق روبی توصیه می کند. او می گوید: "شامل کفپوش ، مبلمان ، نقاط کانونی ، پوشش دیوار ، پارچه ، بافت ، نورپردازی و گیاهان شوید." البته شما می خواهید این کار را ویرایش کنید اما به شناسایی اتاق رویاهای شما کمک می کند. اگر بتوانید از طریق برنامه ای روی تلفن خود به این مادربورد دسترسی داشته باشید ، می تواند به شما کمک کند هنگام خرید ، گزینه های سبکی صحیح را انتخاب کنید. '



صفحه گسترده ای که مواردی را که شما به آن نیاز دارید ، انتخاب های خاص و بودجه مورد نظر خود را توضیح می دهد. الیور می گوید: "این به شما کمک می کند تا اولویت ها ، ابعاد اصلی ، مکان خرید و مهمتر از آن ، آنچه را خرج می کنید ، ردیابی کنید."

چیدمان های شکل اتاق نشیمن شما



کوچک گوروجو Behari می گوید: اگر اتاق و ابعادی کمتر از 3 متر باشد ، اتاق کوچک در نظر گرفته می شود. او توصیه می کند: "برای ایجاد یک احساس مطبوع ، باید از فضای موجود استفاده کنید و به طور قطع به سراغ رنگ های روشن تر بروید." "نور روز طبیعی باعث می شود اتاق احساس بزرگتر کند ، بنابراین پنجره ها را با پارچه های حجیم و پوشش پنجره جمع نکنید. چند مورد چشم نواز در گوشه اتاقها می تواند اتاق را طولانی تر کند و باعث بزرگتر شدن آن شود.



قالب های کاغذی از قطعات مبلمان مورد نظر خود را بسازید و آنها را در محل قرار دهید و فضای کافی را بین هر آیتم باقی بگذارید تا بتوانید با راحتی در اطراف مبلمان قدم بزنید. اگر می خواهید همه چیز را در یک اتاق کوچکتر جا دهید ، به جای یک میز کوچک قهوه ، یک مبل دو نفره کوچکتر یا یک فضای عمودی باریک باریک که از ارتفاع استفاده می کند به جای فضای کف به دنبال مبلمان بخارپز مانند لانه میزها باشید.



چراغ های دیواری و لکه های ثابت روی یک مسیر روی سقف ، نیاز به لامپ های میز را برطرف می کند ، زیرا هر دو برای تأمین نور وظیفه می توانند به سمت مناطق خاصی هدایت شوند. و در آخر ، آینه ها یا سایر سطوح بازتابنده را نیز در نظر بگیرید زیرا این امر به گزاف گویی نور در اتاق و ایجاد احساس باز بودن کمک می کند.





اتاق های باریک و بلند که یک طول آنها بیش از 3 متر است ، نیاز به نورپردازی هوشمندانه دارند و از منطقه بندی به مناطق مختلفی مانند اتاق نشیمن ، نقاط خواندن و یک دفتر منزل بهره مند می شوند.

برای برنامه ریزی اتاق باید خود را از عملکرد و عملکرد فعلی آن جدا کنید.

Jo می گوید همه کارکردهای مورد نیاز برای دستیابی به آن ، چه سرگرم کننده ، سرگرمی ، فضای اداری ، کودک و نوجوانان ، منطقه نشیمن بزرگسالان ، خواندن گوشه یا نقطه برای گوش دادن به موسیقی است - به معنای واقعی کلمه هر چیزی که شما می خواهید آن باشد.

موارد بزرگ نشان می دهد که فضای را جذب می کنند و نگه داشتن پیاده رو اصلی به یک طرف به جریان اتاق کمک می کند.



واحدهای انبارداری یا قفسه باز در یک اتاق بلند و نازک به خوبی کار می کنند ، زیرا باعث ایجاد تقسیم کننده فضای مناسب می شوند و به ایجاد مناطق مختلف یا ایجاد بینایی برای چشم کمک می کنند.





اتاق های بزرگ ، که در آن یک بعد بزرگتر از 9 متر است ، ممکن است مانند یک نعمت باشند اما اقلام اغلب می توانند احساس گم شوند.

این جایی است که ترکیبی از واحدهای انبار باز و بسته درب می تواند کمک کند ، زیرا آنها نه تنها می توانند فضاهای بزرگ را مسدود کنند ، بلکه سطحی را برای نمایش گل ، قاب عکس و سایر لوازم جانبی که شخصیت را به اتاق وام می دهند فراهم می کند.





جو می گوید: "گیاهان بزرگ به ایجاد یک احساس دنج کمک می کنند در حالی که دو رنگ دیوار رنگ اتاق را شکسته و مجدداً مناطق می توانند به اتاق در ارائه توابع مختلف کمک کنند."

"قطعات بیانیه در اتاق های بزرگ به خوبی کار می کنند ، بنابراین به دنبال مواردی باشید که ممکن است یک نقطه صحبت باشد و به اتاق شما تمرکز کند."





اضافه کردن عامل وای!





الیور هیت می گوید ، پس از اتمام اصول اولیه ، می توانید با اضافه کردن فاکتور wow کار خود را ادامه دهید ، و می توانید این کار را از چند طریق انجام دهید.

به عنوان مثال از طریق روپوش های پنجره ای - پرده های تمام طول ایده آل برای اضافه کردن بافت ، الگوی یا احساس دنج است ، در حالی که پرده ها و کرکره ها ظاهری دقیق تر و ساده تر نشان می دهند - و سپس کوسن ها ، پرتاب ها و فرش ها و آثار هنری یا عکس های خانوادگی قاب.

می توان روی دیوارها آویزان کرد.



الیور می گوید: "می توانید فاکتور wow را به یک یا چند روش مختلف اضافه کنید."

این می تواند یک دیوار برجسته و برجسته از یک رنگ ، کاغذ دیواری یا روکش باشد که می تواند در هماهنگی رنگ ها ، الگوها و بافت ها باشد.

اما یک برنامه روشنایی و درخشان با دقت مورد نظر همیشه رای من را به دست خواهد آورد! '