نکاتی که باید درباره خرید مبلمان چرمی بدانید
Date:1398/9/2 Visitor: 859
آیا تا به حال به دو مبل چرمی نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چرا آنها چنین قیمت های مختلفی دارند ، حتی اگر اندازه و شکل یکسانی داشته باشند؟ علاوه بر ساخت و ساز ، خیلی خوب می تواند چرم باشد! به دام این باور نرسید که "چرم واقعی" به معنای کالای با کیفیت است. انواع مختلفی وجود دارد ، و همه آنها برابر نیستند. در اینجا آنچه شما باید بدانید




مبل کامل چرم



این بالاترین کیفیت و با دوام ترین چرم است که می توانید خریداری کنید؛ تقریباً تنها کارهایی که برای آن انجام شده عبارتست از خراشیدن خز از روی پوست و سپس برنزه کردن ، به طور معمول با رنگ گیاهی ، رنگهای طبیعی و خاکی آن را نشان می دهد. به همین دلیل ، بافت ضخیم و ناهموار به طور کلی سفت تر و سفت تر از دانه بالا است ، اما با افزایش سن ، اغلب با خطوط دانه ای زیبا مانند یک تکه مارپیچ استیک نرم می شود. همچنین بسیار مقاوم در برابر آب و تنفس است - به زین ها ، چکمه ها و سایر لوازم جانبی کابوی فکر کنید - و عملا برای همیشه ادامه خواهد داشت.




چرم پوست کیفیت بالا






این بالاترین کیفیت بعدی است. بسیار شبیه به دانه های کامل است - این یک تکه کمی نازک از لایه بالایی چرم است - با طی کردن یک فرآیند اضافی و صیقلی ، آن را نرم تر و نرم تر می کند ، بدون آنکه لباس های دانه ای کامل را کامل قربانی کند ، و نرم تر و نرم تر می شود. رنگهای پر جنب و جوش تری بگیرید ، بنابراین متنوع تر است. از چرم دانه های بالا نیز می توان ضد لک بودن استفاده کرد ، هرچند که تنفس آن زیاد نباشد.ممکن است برخی از خطوط دانه به عنوان پاتینا وجود داشته باشد ، اما نه به اندازه دانه های کامل ، به این معنی که بیشتر زیبایی براق خود را حفظ خواهد کرد. این یک نوع چرم بسیار مطلوب است ، بنابراین انتظار داشته باشید بسیاری از سکه های زیبا را برای آن بپردازید!





چرم پوست چند تکه





هنگامی که لایه دانه بالا - جایی که قویترین الیاف وجود دارد - بریده می شود ، شاخه خرد شده یا لایه میانی یا پایین در زیر آن است. این نسبت به دانه های کامل و دانه ای کامل و نرم است و می توان تا حدودی راحت تر آن را پاره کرد ، اما هنوز هم نسبتاً بادوام است. مورد در مورد؟ دستکش کار زیادی از چرم تقسیم شده ساخته شده است. به دلیل بافت فازی و خندان ، ساختن آن در برابر آب دشوار است. پس از نرم شدن ، برس زدن و رنگ آمیزی ، معمولاً به عنوان جیر شناخته می شود. توجه: چرم تقسیم "روکش شده" یا "روکش شده" اساساً یک فیلم پلاستیکی یا ارزان قیمت دیگر (با بافت دانه جعلی) است که برای چسباندن چرم با چسب استفاده می شود. این فیلم می تواند از چرم جدا یا جدا شود ، به این معنی که به زودی می تواند از هم جدا شود.


چرم پوستی






 این ساخته شده از تکه های چرمی باقیمانده است که خرد شده و به همراه مواد دیگر ، معمولاً مصنوعی ، مخلوط می شوند و سپس روی یک ورقه پشتی چسبانده می شوند تا یک تکه بزرگ و نازک از پارچه تشکیل شود ، که از آن پس می توان برای اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کرد (فقط 10 تا 20 درصد ممکن است چرم واقعی باشد ، اما هنوز هم می توان آن را "چرم اصل" نامید). این ارزان ترین گزینه است و با کمال تعجب ، کمترین بادوام است. بسته به نوع چسب ، ورق چقدر کاغذ نازک است ، و چقدر خوب Frankensteined آن ، این چرم می تواند عالی به نظر برسد و به همین ترتیب برای چند سال بماند ، یا می تواند پارگی ، مالش و سرعت سریع از هم پاشیده شود و منجر به یک هیولا خزنده (پایین را ببینید).



 




زیرگروه های دیگری نیز وجود دارد (نوبوک شبیه به جیر اما شکننده تر است ؛ بی ریخته گری مانند چرم اسپلیت اما اغلب پوست و ترک است) ، اما این چهار دسته اصلی مواردی هستند که هنگام خرید مبل چرمی یا مبلمان دیگر خود باید بدانید. هرگز با فریب دادن "چرم واقعی" فریب نخورید!