سبک مبل و چیدمان مبلمان شما می تواند چه بگوید؟
Date:1398/9/2 Visitor: 1857
سبک مبل شما می تواند در مورد شخصیت شما چیزهای بگوید و آنچه فکر می کنید کشف کند - چه کسی می دانست مبل ها و مبلمان ها می تواند شخصیت پنهان شما را بگویند؟




انتخاب شما به سبک مبل - دقیقاً مانند رنگ اتاق خواب شما - می تواند در مورد شخصیت شما چیزی بیشتر از آنچه متوجه هستید بگویید. آیا شما بیشتر یک فرد فوتبالی هستید؟ آیا از داشتن یک مبل تمام عیار که به یک تختخواب تبدیل می شود لذت می برید؟ در مورد یک مبل با تکنولوژی بالا که یک پریز USB متصل است چطور؟ هر چه ترجیح شما باشد ، مبل شما می تواند یک تن را در مورد اینکه شما واقعاً به عنوان یک فرد هستید ، نشان دهد.


Living Spaces لیستی از هشت سبک مبل محبوب را تجزیه کرده است و انواع شخصیت های سازگار با هر یک را توضیح داده است. در ادامه بخوانید تا ببینید که مبل شما در مورد شما چه می گوید ، یا باید در کنار چه نوع مبل خریداری کنید تا با سبک شما مطابقت داشته باشد.


مبل چسترفیلد





اگر در خانه خود یک مبل چسترفیلد (یا اگر به احتمال زیاد به یکی از آنها جذب می شوید) هستید ، در این صورت به چیزهای ظریف در زندگی توجه می کنید. شما را می توان به عنوان فردی توصیف کرد که در دوران طلایی هالیوود شکوفا می شد و شما قطعاً در دکوراسیون گلم بیشتر هستید.


کاناپه ناخن





شما یک سبک کلاسیک با پیچ و تاب هیجان دارید - که اساساً می تواند به عنوان راحتی با لبه توصیف شود.


مبل مدرن midcentury





بیایید با آن روبرو شویم - اگر midcentury مدرن استایل شما ، شما قطعا یک دزدگیر منظمی هستید. شما همه چیز را به طور منظم دوست دارید و به قطعات براق تر و مدرن تر جلب می شوید ، اما این بدان معنی نیست که شما عاشق یک دزدی پرنعمت هر چند وقت یکبار نیستید.


مبل روشن





اگر به مبل های روشن و رنگی جذب می شوید ، پروانه اجتماعی گروه خود هستید. شما دوست دارید که مرکز توجه باشید (سلام ، این چیز بدی نیست!) و همیشه برای یک زمان خوب کم می کنید.


مبل مدولار





کسانی که عاشق مبل های مدولار هستند ، در انجام وظیفه چندان خوب هستند - شما اغلب شلوغ هستید ، اما شما در سازماندهی برنامه خود استاد هستید. شما یک برون گرا هستید و تقریباً می توانید تقریباً با هر موقعیتی سازگار شوید.


مبل فوتون





عاشقان فوتون از همه بدبین ترین افراد هستند. شما با زحمت قابل دسترسی ، عملی و سخت کوشی هستید ، اما هوای پختگی را نیز در مورد خود دارید.


مبل خواب





افرادی که به مبل های خواب خوابیده اند بسیار منطقی هستند - دوست دارید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. خانه شما هرگز به هم ریخته نیست و همه چیز در زندگی شما یک هدف دارد. بهره وری هدف اصلی شما به سبک خانگی است.


مبل چرخاننده برق با USB





شما واقعاً یک اتاق خواب هستید. آسایش بودن اولویت شماره یک شماست. شخصیت خنک شده شما کاملاً مطابق با چرخه های برق است و شما دوست دارید با جریان بروید. تنها چیزی که در زندگی به آن احتیاج دارید ، جایی برای نشستن و استراحت است.