بدون دانستن، شما به طراحی مبل چرمی کمک کردید
Date:1398/9/3 Visitor: 803
این شرکت از بازخورد خریدار برای ساخت مجدد یکی از پرفروش های خود استفاده کرد.


مبل مورد علاقه مشتری Burrow فقط یک ظاهر جدید و براق شما نیاز به دیدن دارد. این برند امروز مجموعه جدید Nomad را منتشر کرد که شامل کوسن های راحت تر ، سخت افزار تقویت شده و طراحی جدیدی است که مونتاژ و جداسازی آن راحت تر است. و به طرز شگفت آور نیز مقرون به صرفه است.




کل مجموعه — که شامل صندلی صندلی ، عشق ، مبل راحتی ، مبل کینگ ، یک مبل مقطعی با یک صندلی است که به صورتهای مختلف قابل تنظیم است و یک عثمانی نیز در طی دو سال گذشته بر اساس بازخورد مشتری ایجاد شده است. جمع شده ام در نتیجه ، تمام این قطعات با روکش پارچه ای (با اضافه کردن رنگهای جدید دریایی و عاج) یا چرم ایتالیایی با دانه بالا در دو رنگ: شاه بلوط و تخته سنگ موجود است. قاب نوماد نیز باریک تر است و دارای کانتورهای نرمتر است و از بین سبک های بازوی بالا و پایین نیز می توانید انتخاب کنید و هم اکنون می توانید هر قطعه را با پاهای چوبی در یک رنگ سیاه سفارش دهید. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! این صفحه همچنین دارای صفحات پا قوی تر و دارنده سیم کابل USB بهبود یافته است.


 


"مردم خیلی وقت خود را صرف مبلمان اتاق نشیمن می کنند - نه فقط در نشستن یا استراحت بلکه کار کردن ، خوردن غذا ، چرت زدن و استراحت با عزیزان - بنابراین می دانیم ساخت مبلمان راحت و بادوام برای همه غیر منتظره ها بسیار مهم است" لحظه های روزمره در خانه ، "استفان کوهل ، مدیر عامل و بنیانگذار Burrow ، در بیانیه مطبوعاتی گفت. "ما بینش مشتری را در بیش از 20 تکرار مختلف گنجانیده ایم ، با طراحی خلاقانه ای افتخار می کنیم.