این تختخواب رباتیک به یک مبل و میز تبدیل می شود
Date:1398/9/3 Visitor: 919
این یک مکان بازی برای فضاهای کوچک زندگی است.


تصور کنید این: شما در یک استودیوی بزرگ گنجه در وسط شهر زندگی می کنید. شاید در یک مقطع ، واقعاً کمد مخصوص گشت و گذار باشد. به راحتی اتاق کافی برای تختخواب مورد نظر شما وجود ندارد ، چه رسد به یک مبل مناسب و مناسب هنگام پذیرایی از مهمانان. اگر بتوانید هر روز ، بدون دردسر و کار دستی ، مبلغ مبل خود را برای تبدیل مبل خروجی داشته باشید ، چه می توانید؟


 


شركت Ori ، كه خود را "خالق برجسته فضای داخلی رباتیک" می نامد ، تختخوابی مبتكرانه (و به طور جدی آینده نگر) ایجاد كرده است كه به میز مبل و قهوه تبدیل می شود. به عبارت دیگر ، تختخواب و مبل شما واقعاً می تواند همان فضای را اشغال کند ، به طوری که حتی در کمترین شرایط زندگی نیازی به مجبور کردن صندلی ها ندارید.




براساس یک اطلاعیه مطبوعاتی ، بستر Ori Cloud "می تواند پایین بیاید و به سقف سقوط شده با زیبایی یکپارچه شود ، یک مبل شیک و مدرن را آشکار کند و امکان استفاده چند منظوره از فضای چند منظوره را فراهم کند." خودت ببین:


این چقدر شگفت انگیز است؟ به دلیل البته می توانید Cloud Bed را با استفاده از فعال سازی صدا با Google Assistant یا Amazon Alexa کنترل کنید. همچنین می توانید از برنامه Ori یا یک کنترل پنل Ori Square استفاده کنید. این تختخواب امسال در مدل های کینگ و ملکه موجود خواهد بود.


 


Hasier Larrea ، مدیر عامل و بنیانگذار Ori ، می گوید: "همانطور که جمعیت شهری همچنان رو به رشد است ، جامعه باید راه هایی را پیدا کند که فضاهای کم زندگی به طور فزاینده ای زندگی کند و تجربیات بهتری را ارائه دهد و در عین حال کاربردی تر ، ارزان قیمت ، کارآمد و پایدار باشد. "


 


در اینجا عضو شوید و اولین کسانی باشید که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Ori Cloud Bed بشنوید.


آیا می خواهید یک تخت رباتیک که به یک مبل تبدیل می شود؟