پانزده اتاق خواب دنج و گرم و نرم مدرن
Date:1398/9/6 Visitor: 1220
برنامه های شبانه را از الان تا ابد کنسل کنید.




از نظر تئوری ، اتاق خواب شما باید راحت ترین اتاق خانه شما باشد ، اما به راحتی می توانید راحتی را قربانی کنید وقتی زیبایی شناسی طراحی شما به مرحله اجرا در می آید. هر روز از هفته به معنای واقعی کلمه شکل بگیرید ، اما این طور نیست. این اتاق خواب ثابت می کند که شما می توانید تمام لکه های دنج ، و همه شیک بودن را در یک داشته باشید. صبح از رختخواب خارج شدن از خواب ، این کار بسیار سخت تر شده است.


 


 سفید روی سفید





هک ویبره های دنج: یک پرتاب گره و گره زده گره اضافه کنید. اگرچه این اتاق خواب گسترده است ، اما به لطف یک طرح رنگی کاملاً سفید ، و شاید راحت ترین تختخواب به نظر می رسد ، احساس صمیمی می کند.


 


 آو نایتل





حتی اگر فضای شما عمدتا خنثی باشد ، می توانید به لطف بافتهای طبیعی ، شخصیت و دلپذیری را اضافه کنید. این اتاق دارای بالش های alpaca و پرتاب ، سایه جیر و ملحفه است.


 


 Pretty In Pastels





بلوزهای نرم و سنجاقک ها بدون غلبه بر این اتاق ، بعد را اضافه می کنند. تابلوهای محکم و تخت آهنی فرفورژه تا لرزه های کلبه.


 


 سبز با حسادت





غیر منتظره ، کاملاً اما سبز ، خاکی و جنگلی ، به طور جدی همه احساس دنج است. آن را با پارچه های غنی و الگوبرداری ترکیب کنید و ما برای آن آماده شده ایم.


 


جنی در بطری





هیچ کس حدس نمی زد که این اتاق قبلاً یک اتاق زیر شیروانی کوچک باشد. با داشتن یک اتاق رختکن در زیر و محلی برای خوابیدن در بالا ، این اتاق خواب دو طبقه یک رویای boho به حقیقت می پیوندد.


 


Glamp It Up





اگر به نظر می رسد اینگونه به کمپینگ خواهیم رفت. اتاق خواب alfresco با پارچه همه ی هوا مجهز است ، بنابراین حتی اگر در بیرون منزجر کننده باشد ، هنوز هم زیبا و دنج خواهید بود.


 


ابر نهم





واقعیت: تخت های سایبان فقط مخصوص بچه ها نیست. این خانه ساحلی جورجیا دارای یک تخت سایبان چهار پوستر است که در آن با حیاط هایی با رنگ سفید آراسته دیده می شود که شبیه ابر واقعی است.


 


آرام و ادامه دهید





ممکن است رنگ سفید تنها راه برای ایجاد یک اتاق کوچک سبک تر و نرم تر به نظر برسد ، اما رنگ آبی روشن می تواند همین تأثیر را داشته باشد و کاملاً آرام باشد.


 


بافت برای روزها





هیچ چیز باعث نمی شود شما مانند بافت های نرم ، بخوابیدید. گرچه این اتاق از جنس OTT glam است ، اما هدست مخمل و پتو خز دار ، آن را به یک سطح دنج دیگر تبدیل می کند.


 


راحتی و دنجی





تختخواب های تختخوابی هرگز به نظر خیلی شیک نبودند. اتاق خواب کارولینای جنوبی دارای تختخوابهای تخت و تیز آبی رنگی است که با الگوی هندسی برجسته شده است و از قفسه های کتاب داخلی برای خواندن اواخر شب استفاده می کند.


 


چرخش ، چرخش





آن گوشه بی دست و پا را با یک صندلی حلق آویز به نقطه مورد علاقه خانه خود تبدیل کنید. این مکان نهایی برای خواندن یا چرت زدن است.


 


 برو محض





این تخت سایبان با تابلوهای محکم و باریک ارتعاشات عاشقانه در خانه تعطیلات فلوریدا را بالا می برد. سایبان بالای سر را بکشید و با یک پانل های جانبی برای یک روش مدرن تر بچسبانید.


 


کتانی عشق





چگونه یک اتاق خواب کوچک را حتی ساده تر کنیم: دیوارهای کتانی. بافت نسبت به کاغذ دیواری سنتی احساس آرامش بیشتری می کند.


 


 توییت اما نه توئیت





در این اتاق خواب استاد ، لهجه های اسطوخودوس در مقابل دیوارها به رنگ موی خاکستری متضاد است. تمام بافت های غنی باعث می شود اتاق احساس دنج اضافی کند.


 


ملاقات با مزرعه مدرن





این تختخواب دوقلوی جسورانه ، کانون اصلی اتاق خواب مزرعه ورمونت است. تضاد بین این و بقیه رنگ های نرم اتاق و پارچه های مخملی باعث می شود انواع رمانتیک احساس شود.