نحوه کاشت گلها در پاییز برای شکوفه دادن گلهای بهاری
Date:1398/9/21 Visitor: 946
برای کاشت گیاهان دارویی ، عنبیه ، لاله ها و موارد دیگر این دستورالعمل های مرحله به مرحله را دنبال کنید


لامپ ها از نظر رشد آسان ، از شهرت خوبی برخوردارند. آنها را در زمین بگذارید ، در آغاز و فصل رشد مقدار کمی آب به آنها بدهید ، مقداری کود به آن اضافه کنید و پاداش های رنگ برجسته بهار و تابستان را به دست آورید. بسیاری از محبوب ترین لامپ ها نیز با خوشحالی در این سال ها پخش می شوند. علاوه بر این ، گلهای گیاهان ، گریولیوزهای کودک ، عنبیههای ژاپنی و لاله ها به خوبی در ظروف رشد می کنند و باعث می شوند که در هنگام تمایل ، حتی اگر خاک و شرایط ایده آل نداشته باشید ، رنگ بهار درست می کنید. اگر تازه در حال رشد لامپ هستید یا فقط یک دوره طراوت را می خواهید ، مراحل کاشت زیر را بررسی کنید.



منظره معاصر توسط باغ باغ Zinnia


رشد لامپ ها در زمین مهم نیست که چه نوع لامپ هایی را پرورش می دهید یا در کجا آن را پرورش می دهید ، دستورالعمل های اساسی برای ورود لامپ ها به داخل زمین تقریباً یکسان است. پاییز بهترین زمان برای کاشت بیشتر لامپ های شکوفه بهار و تابستان است ، اگرچه بعضی از آنها می توانند در ساعات دیگر سال کاشته شوند. در مناطق سخت زمستان ، شما باید از زمستان محافظت کنید و شاید بهتر باشد که تا بهار برای کاشت انتظار دارید. همانطور که در بیشتر گیاهان وجود دارد ، وقتی درجه حرارت بسیار بالا یا بسیار پایین است ، از قرار دادن آنها در زمین خودداری کنید. آیا برای انتخاب گیاهان برای حیاط خود به کمک نیاز دارید؟ یک طراح منظره را در هووز پیدا کنید


منظره سنتی توسط خدمات منظر کریستینسن


1. یک نقطه را انتخاب کنید. به دنبال لکه ای با شرایط رشد مناسب لامپ های مورد نظر خود باشید. بسیاری در مناطق خشک و آفتابی بسیار خنثی عمل می کنند و خاک خنثی و اسیدی را خنثی می کنند ، اما برخی در حقیقت می خواهند شرایط سایه دار و مرطوب تر و حتی شلوغی داشته باشند. برای اطلاعات خاص تر ، دستورالعمل های رشد لامپ را بررسی کنید. هنگامی که مکان را انتخاب کردید ، اگر بسیار سنگین یا بسیار شنی است ، خاک را اصلاح کنید. مطمئن باشید که می توانید برای لامپ هایی که در حال رشد هستید ، تا عمق کاشت مناسب حفر کنید ، که می تواند 8 اینچ باشد.


منظره توسط لورن Dunec Design


2. از عمق کاشت بفهمید. اینجاست که لامپ ها متفاوت هستند. برخی دوست دارند خیلی پایین تر از سطح سطح دفن شوند. دیگران می خواهند به سختی زیر سطح باشند. برخی از دستورالعمل های عمومی برای رایج ترین لامپ ها: Crocus: 2 تا 3 اینچ Daffodil deep: 3 تا 5 اینچ عمق برای لامپ های کوچکتر. 6 اینچ عمق برای اندازه های بزرگتر؛ اجازه دهید حداقل 3 اینچ خاک بالاتر از لامپ Freesia باشد: 2 اینچ عمق کودک گلیولیس: 4 اینچ از ارتفاع سنبل: 2 اینچ عمق عمق: 2 اینچ عمق عنبیه: درست زیر خاک برای عنبیه ریش. 1 تا 2 اینچ عمق برای عنبیه بدون ریش؛ 3 تا 4 اینچ عمق برای عنبیه لکه دار Muscari: 2 اینچ Ranunculus عمق: 2 اینچ لاله های عمیق: سه برابر عمق ارتفاع. تا 8 اینچ زیر خاک


مزرعه توسط آلیسون هاجسون


 3. طرح خود را برنامه ریزی کنید. قبل از شروع کاشت ، پیازهای خود را روی زمینی که می خواهید آنها را کاشت کنید ، بگذارید و قبل از حفاری هرگونه تنظیم را انجام دهید. این امر به ویژه در صورت کاشت تعداد زیادی لامپ ، به ویژه اگر ظاهر طبیعی می خواهید ، بسیار مفید است.


مزرعه توسط آلیسون هاجسون


 4- سوراخ کنید. این هم ساده ترین و وقت گیرترین بخش فرآیند است. شما می توانید تعداد کمی لامپ را با ماله ماساژ دهید. یک کاشت لامپ می تواند کار بیشتری را برای حفر سوراخ های واقعی انجام دهد ، اگرچه ممکن است لازم باشد حتا عمیق تر از آنی که گلدان لامپ برای لامپ هایی مانند گل سرخ شده و لاله ها حفر کند ، حفر کنید. اگر تعداد زیادی لامپ را پرورش می دهید ، ممکن است بخواهید کل منطقه کاشت را بیرون بیاورید ، لامپ ها را در جای خود قرار دهید و سپس آنها را با خاک بپوشانید تا اینکه حفره های جداگانه حفر کنید. گوپی ، سنجاب ، خال و بسیاری حیوانات دیگر ، از جمله سگ ، لامپ ها را خوشمزه می دانند. بسته به اینکه چقدر موجودات موجود در منطقه شما زندگی می کنند ، ممکن است بخواهید به شکل قفس ساخته شده از سیم مرغ ، مقداری محافظ داخل سوراخ اضافه کنید. این کار باعث می شود دستگاه های پیشگیرنده زیرزمینی از خوردن لامپ ها جلوگیری کنند. همچنین می توانید سیم مرغ را در کل منطقه کاشت پایین بچسبانید تا لامپ ها از کنده شدن خودداری کنند. دافودیل ها سمی هستند و بیشتر حیوانات از آنها دور می شوند. استثنا این است که سگ ها ، که به خوردن آنها مشهور است ، بنابراین مطمئن باشید که حیوانات اهلی خانواده نمی توانند در لامپ ها قرار بگیرند. خرید ابزارهای باغبانی بیشتر در Houzz


منظره سنتی توسط مناظر ژان بروکس


5. خوراک و آب. در حالی که می توانید هنگام کاشت کود اضافه کنید ، به ویژه برای لامپ های سالانه که تمام مواد مغذی مورد نیاز آنها را برای رشد یک فصل دارند لازم نیست. بعد از کاشت به لامپ ها نوشیدنی خوبی بدهید. پس از آن ، معمولاً می توانید اجازه دهید تا زمان رسیدن شروع به رشد استراحت کند ، مگر اینکه پاییز و زمستان خشک داشته باشید. مانند همیشه ، توصیه های مربوط به کود و آب را برای هر نوع پیازی که کاشت می کنید ، بررسی کنید.


منظره توسط لورن Dunec Design


 لامپهای در حال رشد در ظروف ، گلهای گل و لکه های نوزاد نیز در ظروف می درخشند. قانون کلی انگشت شست و شوی کاشت در عمق همان زمینی است که در زمین انجام می دهید. احساس راحتی کنید که گیاهان را کمی در ظروف جمع کنید - وقتی انبوه شدند ، بهتر ظاهر می شوند. به غیر از این ، آنها را مانند لامپ هایی که در زمین کاشته شده اند ، با آنها رفتار کنید ، اگرچه برای گلدان هایی که می توانند شکسته شوند ، باید از هوای سرد محافظت کنید. ظروف را در جایی قرار دهید که می توانید از نمایشگر لذت ببرید و لامپ ها شروع به شکوفا شدن کردند ، سپس آنها را بعد از تابش از بیرون از مرکز توجه قرار دهید.