هشت تکه مبلمان را برای همیشه نگهدارید
Date:1398/9/21 Visitor: 1401
اگر تازه در یک مکان جدید شروع می کنید ، این گزینه های مبلمان را که می توانید با خود به هر خانه جدید ببرید در نظر بگیرید



سرمایه گذاری در مبلمان برای اولین خانه خود ، یا هرجای دیگری که انتظار ندارید برای همیشه بمانید ، تقریباً به نظر می رسد مانند یک هدر دادن باشد. چرا برای قطعاتی که ممکن است در آن جا نباشد یا با خانه رویایی خود در جاده بروید ، پول خرج می کنید؟ خب ، هرچه زودتر بتوانید بخش هایی از ارزش سرمایه گذاری خود را داشته باشید - مبلمانی که همین حالا مناسب خانه شما باشد و به راحتی مکانی در خانه بعدی شما پیدا می کند. در اینجا هشت قطعه وجود دارد که نباید از آنها حتی به کوچکترین خانه شروع کننده دریغ کنید.


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط Smith & Sons نوسازی و پسوند نیوزلند


1. صندلی های داخلی.



یک صندلی ناهار خوری لازم نیست که راحت باشد ، مخصوصاً اگر معمولاً یک وعده غذایی کوتاه بخورید و بعد از آن به اتاق نشیمن بازنشسته شوید تا سالن داشته باشید. بسیاری از مدل های کلاسیک صندلی ناهار خوری وجود دارد که از نظر راحتی و بادوام بسیار مناسب است و می تواند به خوبی در داخل خانه کار کند ، و آنها را بسیار متنوع جلوه می دهد.


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط گروه طراحی کنرکنخت


گروه طراحی کنرکنخت مجموعه ای از دو تا چهار صندلی محکم و مناسب در فضای باز می تواند یک میز ناهار خوری امروز و مبلمان پاسیو فردا باشد. آنها همچنین بسیاری از موارد ممکن دیگر ، مانند حمام (غرور یا کنار وان) ، به عنوان یک صندلی میز در یک اتاق میهمان یا حتی به عنوان یک شبانه روزی گاه به گاه را دارند. به دنبال فلز یا پلی پروپیلن با دهانه های موجود در صندلی یا عقب باشید تا آب باران به جای استخر جمع شود. صندلی های فلزی در فضای باز را مرور کنید


اتاق ناهارخوری اسکاندیناوی توسط Bjurfors Göteborg


2. یک میز ناهار خوری محکم.



یک میز ناهار خوری ساده اما زیبا یک سرمایه گذاری بلند مدت است زیرا همیشه می توانید در صورت ارتقاء سطح غذاخوری بزرگتر به عنوان میز از آن استفاده کنید. این امر به ویژه در صورت تمایل به استفاده از سفره سفره صادق است. جدول نیازی به تزئین ندارد. فقط برای ساختن سالها و سفر از خانه به خانه دیگر فقط باید ساخته شود. نحوه انتخاب یک میز ناهار خوری | نحوه انتخاب چراغ برای میز ناهار خوری خود


اتاق نشیمن اکتشافی توسط West Elm UK


 یک مبل چرمی جمع و جور. ممکن است فکر کنید که چون مبل اول شما خیلی بزرگ نخواهد بود ، باید تا حد ممکن هزینه کمتری داشته باشد. اما مبل قسمت مهمی از خانه شما است و ارزش آن را دارد که بتوانید سرمایه گذاری کنید تا بتوانید آن را امروز راحت کنید و برای 5 ، 10 یا 15 سال دیگر راحت خواهد بود.


اتاق نشیمن سبک ساحل اتاق نشیمن سبک ساحل


یک مبل چرمی جمع و جور می تواند یک مکان دلپذیر مناسب برای یک نفر باشد و بعداً یک قسمت دنج یک اتاق خواب یا یک اتاق خانوادگی. چرم به خوبی سن خود را ایجاد می کند و یک پتینه ایجاد می کند ، و به راحتی با سایر پارچه ها هماهنگ می شود ، زیرا از ستاره این نمایش به نقش مهمی در یک صندلی بزرگتر منتقل می شود. چرا باید عاشق مبل چرمی قهوه ای باشید


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Hortlund & Co


4. یک بخش انعطاف پذیر.



بخش ها می توانند یک انتخاب عالی برای بسیاری از اتاق ها باشند ، اما ممکن است آنها یک اشکال اساسی را به همراه داشته باشند: در خانه بعدی شما ممکن است به یک طرح کاملا متفاوت احتیاج داشته باشید و مقطع L یا U شکل شما ممکن است دیگر مناسب نباشد.


اتاق نشیمن انتقالی توسط معماری VORBILD


معماری VORBILD اگر از قبل برنامه ریزی کرده اید و یک بخش قابل برگشت یا تنظیم مجدد را انتخاب می کنید ، می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کرده و احتمال پیدا کردن یک نقطه مناسب برای قطعه در خانه بعدی خود را تا حد زیادی افزایش دهید. به دنبال بخش هایی باشید که شامل یک پایه عثمانی متحرک ، اجزای صندلی دمپایی آزاد باشد که می تواند به صورت خود یا صندلی های گشاد صندلی استفاده شود که می تواند برای تغییر جهت گیری از سمت چپ به راست حرکت کند. قبل از خرید بخش باید چه چیزی بدانید


بازسازی رده اتاق کارشناسی ارشد اتاق خواب معاصر


5. یک هدست بزرگ.



در صفحه اصلی یا آپارتمان ها معمولاً از هدست غافل می شوید ، اما یک اتاق زیبا بدون اینکه فضای زیادی بخورد واقعا می تواند یک اتاق را ببندد. به علاوه ، اگر می خواهید برای استراحت در رختخواب خود بگذرانید ، به خصوص اگر در یک استودیو هستید ، کمک می کند تا مکانی مناسب برای استراحت در پشت خود داشته باشید.


اتاق خواب معاصر توسط دکور جاده


جاده دکور برای اطمینان از اینکه پیش پرده شما از حرکت بعدی شما بیشتر است ، یکی از اندازه های یک یا دو اندازه را از تخت فعلی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر اکنون یک تخت خواب دونفره دارید ، می توانید یک هدست ملکه دیواری یا آزاد را خریداری کنید. پنل تمدید اکنون لوکس به نظر خواهد رسید و اگر بعداً به یک تشک بزرگتر ارتقا دهید ، قابل استفاده خواهد بود.


اتاق خانواده مدرن توسط Arquitectura y Alegria


6. چند مدفوع و جداول گاه به گاه.



در حالی که افراد غالباً به یک "اتاق اتاق نشیمن" فکر می کنند که شامل یک کاناپه ، صندلی جانبی یا دو و یک میز قهوه است ، تعویض میز با چند مدفوع یا عثمانی قابل انعطاف باعث انعطاف پذیری بسیار خوبی در حال حاضر و بعد خواهد شد. در یک فضای کوچک ، به داشتن اثاثیه کم حجمی کمک می کند تا یک اتاق کوچک برای تنفس ایجاد کنید و در آینده مکان های زیادی برای تهیه یک میز کوچک خواهید داشت.


اتاق نشیمن مدرن توسط Lux Decor


دکور لوکس به دنبال عثمانی با سطح کافی محکم باشید تا بتوانید یک سینی برای نگه داشتن نوشیدنی ها و میان وعده ها تنظیم کنید و به دنبال میزهای گاه به گاه باشید که می تواند به اندازه مدفوع دو برابر شود. اینها بعدا می توانند بعنوان صندلی اضافی استفاده شوند - یا به صورت گروهی یا جداگانه به اتاقهای مختلف خانه منتقل شوند. توجه: فرض نکنید که فقط هر میز ارتفاع صندلی (حدود 18 اینچ ارتفاع) به اندازه کافی قوی است که بتوانید روی آن بنشینید. بررسی کنید که سازنده صریحاً آن را برای نشستن توصیه می کند. چرا نباید درباره جدول قهوه معمولی را فراموش کنید


اتاق نشیمن معاصر توسط فضای داخلی Sun Soul


7. یک تخته کناری کلاسیک.



یک ساید بای ساید عالی فقط امکان ذخیره سازی بسیار زیادی را فراهم می کند ، اما عملکرد بسیاری را به هر خانه می افزاید. یک واحد کم با قفسه یا زیر شلوار (یا بهتر است مخلوط هر دو) می تواند به عنوان سرور و انبارداری در اتاق ناهار خوری ، یک واحد رسانه ای برای یک سالن تلویزیون ، یک میز کنار تختخواب یا صندوق ذخیره ماهی استفاده کند. این تقریباً مناسب هر اتاق است.


اتاق نشیمن معاصر توسط استودیوی Leili Design


استودیو طراحی لیلی یک واحد چوب گرم تا چند دهه با تغییر سبک به طول خواهد انجامید و اگر یکی از این مدل ها را با درهای تهویه یا چوبی انتخاب کنید ، می توان از آن برای ذخیره دستگاه های رسانه ای که نیاز به دریافت سیگنال از یک ریموت و همچنین جریان هوا به آن دارند استفاده کرد. آنها را از گرمای بیش از حد دور نگه دارید.


اتاق خانوادگی الكتریكی توسط كیمبرلی كی داخلی


8- یک جفت صندلی.



در آخر اینکه ، یک جفت صندلی جانبی مانند اینها همیشه در خانه شما استفاده خواهد کرد. در کوتاه مدت ، آنها ممکن است مجموعه اتاق نشیمن شما را تکمیل کنند ، اما در آینده ممکن است به یک اتاق ناهار خوری ، دن یا دفتر خانه سفر کنند یا در اتاقهای مختلف شکسته شوند ، که این باعث ایجاد حس قوام و ارتباط با فضاهای نامتناسب خواهد شد. .


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط طراحی آن ری


طراحی آن رائه برای بهترین انعطاف پذیری ، صندلی هایی را به رنگ خنثی یا مطیع مانند نیروی دریایی یا خاکستری در اندازه ای انتخاب کنید که بتواند در انتهای میز ناهار خوری کار کند (30 اینچ عرض یا زیر) ، با بازوی کم یا بدون بازو ، بنابراین بتوانید آنها را محکم کنید. ممکن است زیر یک میز یا میز قرار داشته باشید.