چگونه چراغهای کریسمس خود را آویزان کنیم
Date:1398/9/24 Visitor: 1243
بیاموزید که مانند متخصصان ، چراغ های کریسمس در فضای باز قرار دهید



چراغ های تعطیل زمان ، تلاش و برنامه ریزی را می طلبد. هیچ راهی وجود ندارد اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به اطمینان از اینکه چراغ های شما در این فصل تعطیل جشن و ایمن هستند ، هستند. ما با دو متخصص حرف زدیم - کیت پینکرتون ، صاحب حق رای دادن آقای برقی ، و براندون استفنس ، رئیس جمهور دکوراسیون کریسمس - برای پاسخ به سؤالات شما و یاد بگیرند که چگونه جوانب مثبت چراغ تعطیلات را آویزان می کنند.



کس از ایمنی برقی کریسمس اول قبل از برنامه ریزی و بیرون کشیدن نردبان ، لوازم روشنایی تعطیلات خود را برای هرگونه نگرانی برقی بررسی کنید. رسانه ها: شما می خواهید هر چراغ را به یک پریز برق (GFCI) وصل کنید و به برق وصل شوید. این پریز برق برای خاموش کردن برق در هنگام تشخیص جریان در جریان یک مسیر ناخواسته طراحی شده است. این ویژگی به جلوگیری از برق گرفتگی و آتش سوزی در خانه کمک می کند. شما می توانید این رسانه ها را تشخیص دهید زیرا دکمه "تست" روی آنها وجود دارد. Pinkerton می گوید ، قبل از شروع به وصل کردن چراغ ها ، این رسانه ها را آزمایش کنید تا از کار درستی کار کنند. اگر نگرانی دارید با یک برق تماس بگیرید. تارهای فرمت: بررسی کنید که کابلهای فرمت شما دارای مجوز UL برای چگونگی برنامه ریزی برای استفاده از آنها هستند. به خصوص می خواهید این موارد را ببینید که آیا آنها برای استفاده در فضای باز یا در فضای باز استفاده می شوند. Pinkerton می گوید: "Anymore ، شما می توانید تارهایی با تمام طول ، رنگ و عرض پیدا کنید که کار را با خیال راحت انجام دهند." اگر در مورد بند ناف خود مطمئن نیستید ، ارزش سرمایه گذاری در بند جدید را دارد. رشته های نور: Pinkerton می گوید ، هر رشته نوری را با نصب آسیب دیده یا فرسوده جایگزین کنید. او می گوید: "این ارزش ندارد که خانه شما خاموش شود و آتش سوزی شود و به کسی آسیب برساند." اگر آنها فقط یک لامپ بد هستند ، می توانید بدون جایگزین کردن کل رشته نور ، آن را جایگزین کنید. در این زمان ، می خواهید بررسی کنید که آیا رشته های نور شما دارای مجوز UL است یا خیر. چراغهای داخلی دارای برچسب UL سبز یا برچسب نقره ای با “UL” به رنگ سبز هستند. چراغ های بیرونی دارای برچسب UL قرمز یا برچسب نقره ای با “UL” با رنگ قرمز است. پینکرتون می گوید: "حتی اگر بهترین معامله را در شهر پیدا کردید ، نمی خواهید از آنها استفاده کنید اگر آنها UL در لیست نیستند." اگر به دنبال جایگزینی هستید ، Pinkerton توصیه می کند که به دنبال گزینه LED باشید ، زیرا آنها انرژی کمتری مصرف می کنند و خطر آتش سوزی کمتری دارند. بازیافت چراغ های قدیمی: امکانات بازیافت محلی چندین بار رشته های قدیمی شما را می گیرد. قبل از ریختن چراغهای قدیمی و غیر کار در سطل زباله ، با دستگاه بازیافت محلی خود بررسی کنید.


اتاق خواب مزرعه توسط AshleyDSP


ملاحظات در مورد نور آویز چراغ های داخلی: رسانه های خانه شما باید بتوانند از تعداد کمی از چراغ های مورد نیاز برای یک درخت کریسمس سنتی پشتیبانی کنند. شما می خواهید بررسی کنید که چراغ های استفاده شده دارای مجوز UL هستند (برچسب سبز یا "UL سبز" که بر روی برچسب نوشته شده است). نکته: Pinkerton می گوید ، سیستم برقی شما باید سالانه بررسی شود. برنامه ریزی این کار قبل از تعطیلات هر سال می تواند یک بررسی خوب برای خانه شما باشد. نردبان: قبل از قدم زدن روی نردبان ، آن را در معرض آسیب و یا ترک بررسی کنید. سپس بررسی کنید که دارای مجوز UL است و می تواند از وزن شما پشتیبانی کند. پینکرتون می گوید ، هنگام استفاده از نردبان ، اطمینان حاصل کنید که پاهای پایینی در سطح جامد قرار گرفته و هرگز روی دو طناب بالای نردبان قرار نگیرید.


تعطیلات خود را روشن کنید


تعطیلات خود را روشن کنید رشته های نوری متصل: اگرچه ممکن است کار یک دسته از چراغ ها به هم کارآمد یا آسان تر باشد ، Pinkerton توصیه می کند فقط دو یا سه رشته نور را به هم وصل کنید. او می گوید اولین رشته بار بار الکتریکی سنگین تری خواهد داشت و می تواند بیش از حد بارگیری شود و شروع به ذوب شدن کند. در عوض ، او توصیه می کند که صاحبان خانه یک نوار برق را به پریز برق GFCI وصل کنند و از آنجا کار کنند. سپس صاحبان خانه می توانند از تارهای تقویتی برای اتصال رشته های کوتاه تر از نور به منبع تغذیه استفاده کنند. وسایل حلق آویز: در هنگام آویزان کردن چراغ تعطیل از استفاده از اشیاء فلزی مانند منگنه یا میخ خودداری کنید. این مواد می توانند در عایق بند ناف حفر شوند و از پریز GFCI عبور کنند و باعث تاریک شدن چراغهای شما شود. او می گوید: "شما فقط ساعت ها وقت گذاشتید تا آنها را کنار بگذارید." "آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که ساعت ها برای عیب یابی صرف کنید."


نمای خارجی توسط Choice Landscapes LLC


تایمر: پینکرتون استفاده از تایمر را توصیه می کند زیرا می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. می توانید چراغ ها را برای خاموش و خاموش کردن خودکار برنامه ریزی کنید و تمام شب کار نکنید. هنگام انتخاب یک تایمر ، بررسی کنید که می تواند تعداد چراغ هایی را که قصد دارید از آن استفاده کنید ، پشتیبانی کند. نکته: برقی ها می توانند تایمرهای سبک نصب کرده و از سایر نیازهای برقی نیز مراقبت کنند تا چراغهای تعطیل هر ساله آسانتر شوند. پینکرتون می گوید شرکت او این نوع سیستم ها را در حدود دو ساعت با قیمت شروع 250 دلار روی خانه ها نصب کرده است. یک برقکار همچنین می تواند تعداد خروجی های اضافی GFCI را در قسمت بیرونی خانه شما نصب کند تا تعداد تارهای مورد نیاز را محدود کند.


نمای خارجی سنتی توسط Landscape Illumination، Inc.


خرید چراغهای تعطیل و لوازم چراغهای تعطیل: استفان که از سال 1996 مشغول فعالیت در زمینه نورپردازی است ، می گوید چراغ های LED راهی برای این کار هستند. وی می گوید: "آنها می توانند سه تا هشت برابر بیشتر از لامپ های رشته ای معمولی هزینه کنند ، اما آنها کارآمدتر ، با دوام تر و طولانی تر هستند." شرکت او که چراغ های تزئینی و دکوراسیون نصب می کند ، حدود 95 درصد از زمان از چراغ های LED استفاده می کند. برای کسانی که نگرانی در مورد چراغ های LED فوق العاده روشن دارند ، او می گوید به دنبال گزینه های مختلف یا به روز رسانی چراغ های خود باشید. وی می گوید: "حتی در چند سال گذشته ، کیفیت و گزینه ها بهبود یافته است." چراغ تعطیلات را پیدا کنید


توسط Choice Landscapes LLC


انتخاب مناظر LLC روند: در سه سال گذشته ، استفان درخواست های بیشتری برای چراغ های رنگی دیده است. او می گوید: "مدت طولانی ، همه چیز در خانه ها ، درختان ، درختچه ها و حصارها چراغ سفید گرم بود." "سپس مردم شروع به افزودن رنگ به بوته ها کردند و از آنجا گسترش می یابد." قرمز و سبز رنگهای متداول برای افزودن به ترکیب هستند.


خدمات تزئینی حرفه ای برای تعطیلات توسط Christmas Decor Inc.


عکس از دکوراسیون های اضافی برای دکوراسیون کریسمس: استفان می گوید ، در سه فصل تعطیلات گذشته چهره ها و نمایشگرهای شباهت نیز محبوبیت بیشتری یافته اند. این موارد اضافی برای مناطقی از خانه شما که هیچ درخت یا مکان برای آویز کردن چراغهای طبیعی ندارند بسیار مناسب است. "آنها همچنین به خانه شما شخصیت کمی بیشتر می دهند" ، او می گوید. آینده چراغها: اگرچه هنوز در ساختمانهای مسکونی رایج نیست ، استفان با نصب مشاغل برای نصب چراغهایی که ماندگارتر و سفارشی تر است کار کرده است. Minleon روشنایی RGB را ارائه می دهد ، که به کاربر امکان کنترل رنگ لامپ ها را می دهد. هر لامپ سه LED دارد: یکی قرمز ، یکی سبز و دیگری آبی. این ترکیب چراغ می تواند با هم کار کند تا تقریباً در هر رنگی نمایش داده شود. این فناوری با قیمتی ارائه می شود و کیت های روشنایی 150 دلار و بالاتر قیمت دارند. نورپردازی Inception تجربه ای داخلی و سالانه را ارائه می دهد. چراغ ها روی یک ساختمان با یک تراک نصب شده اند که دارای پوشش است که می تواند هنگام استفاده از آنها ، چراغ ها را محصور کند. استفان می گوید ، این چراغ ها در خارج از فصل تعطیلات استفاده کرده اند. او دیده می شود که آنها قبلاً برای نمایندگی از تیم های ورزشی مورد علاقه یا به یک ساختمان جلوه ای شبح وار برای هالووین می دادند.


Houzz Call: چراغهای تعطیل


سخت افزار حلق آویز Holiday Light Installation: هر خانه متفاوت است ، اما استفان و تیمش تقریباً برای هر نوع دکوراسیون یا اتمام بیرونی راه حل حلق آویز پیدا کرده اند. شرکت Stephens به دلیل نیازهای سخت افزاری تعطیلات خود به Adams Construction می رود یا از لوازم ساده ای از فروشگاه سخت افزار محلی استفاده می کند.


نمای خارجی سنتی توسط Choice Landscapes LLC


گیره های نور: اگر به دنبال خطوط واضح و تمیز و چراغ هایی هستید که همه در یک راستا قرار دارند ، در کلیپ های سبک سرمایه گذاری کنید. می توانید کلیپ های نوری برای انواع سایزهای سبک و کلیپ هایی که به روده ها ، نرده ها و حتی زونا وصل می شوند ، پیدا کنید. استفان می گوید: "این گیره ها برای افرادی که سقف های کاشی خشت دارند ، دارند." حتی می توانید گزینه های مغناطیسی و مکش های ویندوز را پیدا کنید. ما تقریباً از هر نوع استفاده کرده ایم. "


نمای بیرونی مدرن با روشن کردن تعطیلات


تعطیلات خود را روشن کنید با استفاده از گیره های نوری ، خطوط نور شما صاف و هدفمند به نظر می رسد. وی می گوید: "چراغ های شما در صورت درست کار کردن ، می توانند خط بام و معماری خانه شما را نشان دهند." استفاده نکنید: همانطور که قبلاً اشاره شد ، از سخت افزار آویزان فلزی خودداری کنید ، زیرا می تواند به عایق رشته نور برسد و باعث شود تا پریز برق حرکت کند.


سنتی توسط تعطیلات خود را روشن کنید


تعطیلات خود را روشن کنید اتصالات فشرده سازی: برای ایمن کردن چراغ ها و فضای سبز به نرده ها یا قطب ها ، از اتصالات فشرده استفاده کنید. استفان می گوید فروشگاه های سخت افزار محلی پیک های فشرده را در بسیاری از رنگ ها و اندازه ها ارائه می دهند ، بنابراین گزینه ای را پیدا کنید که به بهترین وجه در دکوراسیون و منازل تعطیل شما باشد.


سنتی توسط تعطیلات خود را روشن کنید


تعطیلات خود را روشن کنید نورپردازی تاج: با استفاده از چراغهای باتری ، از بندهای آویزان از تاج گل خود جلوگیری کنید. در حالی که این راه حل ، تارهای آویزان در اطراف درب را برطرف می کند ، شما نیاز به شارژ بسته دارید و شاید نتوانید چراغ هایی پیدا کنید که دقیقاً مطابق با سایر چراغ های خارجی شما باشد. گشت و گذار در گل های تاج و تزیینات


نمای خارجی سنتی توسط Light Up Nashville


روشن کردن نشویل روشنایی درخت: استفان می گوید ، از تلاش برای چرخاندن چراغهای اطراف سایبان درخت بزرگ در فضای باز خودداری کنید. او می گوید: "ما بر قرارگیری تصادفی تأکید می کنیم." از بالا شروع کنید و چراغها را به طور مساوی توزیع کنید ، اما این کار را با الگوی تصادفی انجام دهید. شما همچنین نیازی به پوشاندن هر اینچ از درخت ندارید. فضای زیادی بین چراغها بگذارید. استفان می گوید 20 درصد پوشش بسیار است و هنوز هم عالی به نظر می رسد. شما همچنین می توانید با ایجاد هر نور سوم قرمز یا با استفاده از رشته های نور چند رنگ برای ظاهری تصادفی ، مقداری رنگ تزریق کنید. نکات طناب پسوند: برای دریافت چراغ به درخت خود ، به احتمال زیاد به بند ناف نیاز خواهید داشت. علاوه بر توجه به توان الکتریکی و ملاحظات ایمنی ، می توانید به دنبال طناب های تقویتی باشید که در چشم انداز مخلوط شوند. استفان می گوید ، می توانید تارهای سبز پیدا کنید تا بین چمن و پیاده رو یا تارهای قهوه ای که در مسیر استتار می شوند ، حرکت کنند. او می گوید: "قابلیت های بی سیم هنوز وجود ندارند ، بنابراین ما به کارکنان خود در مدیریت بند ناف آموزش می دهیم." همچنین می توانید با اجرای آنها در پشت خانه یا پشت خانه ، سیم ها را از بین نکشید. بسته به نیاز منبع انرژی شما به سقف.


نمای خارجی توسط Holiday Creations Pro، Inc.


یک متخصص را استخدام کنید تا به شما کمک کند اگر امسال وظیفه آویز کردن چراغهای تعطیل را ندارید ، خدمات حرفه ای مانند شرکت استفان ، دکوراسیون کریسمس در سراسر کشور وجود دارد. به گفته وی ، هر سال شرکت او تزیینات تعطیلات را در حدود 40،000 خانه در شمال آمریکا نصب می کند. اگر این مسیر را طی کنید ، انتظار دارید 750 دلار و بالاتر بپردازید که متوسط ​​نصب آن 1500 دلار است. به خانه شما سه تا پنج تا شش ساعت زمان خواهد برد تا خانه شما برای تعطیلات به نظر بیاید. کمپانی وی درست تا کریسمس تزئین می کند و بلافاصله بعد از 1 ژانویه شروع به گرفتن چراغ ها می کند. برای کسانی که می خواهند چراغ آویزان کنند اما می توانند از پشتیبانی الکتریکی استفاده کنند ، اکنون زمان تماس با برق است. آنها می توانند خانه شما را بازرسی کنند و هرگونه منبع اضافی را که ممکن است در این فصل تعطیلات به آن نیاز داشته باشید ، نصب کنند. نوبت شما: عکسی از چراغ تعطیلات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید. اسرار پیمانکار برای حلق آویز کردن دکورهای تعطیلات 10 ایده برای خیره کننده چراغهای تعطیل برای تزئینات تعطیلات