تصاویر زیبا از درخت کریسمس
Date:1398/9/24 Visitor: 1447
خوانندگان با درختان تزئین شده خود خلاقیت پیدا می کنند و خاطرات خانوادگی را جشن می گیرند



ما در اینجا بعضی از موارد مورد علاقه خود را برجسته کرده ایم.


درخت کریسمس


شاخه های خلاقانه که می خواستند یک درخت داشته باشند اما محدودیت هایی در فضا داشتند ، حیوانات خانگی پرماجرا و یا تمایل به چیزهای مختلف با برخی از گزینه های خیالی و خیالی به وجود آمد.

یک درخت دو بعدی که بر روی دیوار نصب شده است امسال یک انتخاب محبوب است. برای یافتن یک گربه نابود کننده درخت کریسمس ، Gwen Duda Studios این آفرینش رنگارنگ شاخه درخت را با یک اسلحه چسب و چراغ های پری گرد هم آورد.


درخت کریسمس


بدیل درخت لارابلا برای درخت کریسمس ، سادگی است و تمرکز خود را روی زیور آلات می گذارد.


درخت کریسمس


این درخت دیواری خلاق از dwehrle از لوله کشی PVC ساخته شده است و برخی از محدودیت های فضایی را حل می کند. زیور آلات در حباب ها نمایش داده می شود.


درخت کریسمس


قلب کمی را به این درخت دیواری مناسب برای بودجه اختصاص داده است.


درخت کریسمس


خوانندگان دیگر درختان تزئین شده خود را به سمت شاخه های لخت و تنه می کشیدند. گربه هدر کاون به نظر می رسد درخت کریسمس استریل زیبایی او را تصویب کند. تمام زیور آلات از چوب ، نمد ، گره یا سفال ساخته شده است.


درخت کریسمس


عاشق درخت چوبی به سبک اسکاندیناوی است.


درخت کریسمس


و شریک زندگی وی از فرهنگ و هنر آسیا لذت می برند و قبل از خرید درخت تزئیناتی را که دوست داشتند در یک فروشگاه چینی پیدا کردند. او می نویسد: "یافتن درخت مناسب کمی دشوار بود." این طرح با دکوراسیون های چینی قرمز و طلایی ، تزئینات نور طلایی و تزئینات سقفی همراه بود.


درخت کریسمس


با داشتن این درخت ظریف و تزئین شده با تزئینات تزئینی تزئین شده ، اولین کریسمس را در یک کاندوی ساحلی میامی Beach Beach لذت می برد.


درخت کریسمس


ملانیا گارسیا از رفتن با یک درخت مینیمالیستی امسال احساس خوبی دارد.


درخت کریسمس


درخت کریسمس باهوش لیزا کاستلانوس از لوله‌های مقوا بازیافت شده ساخته شده است.


درخت کریسمس


صنایع دستی برخی از خوانندگان درختان آزاد خود را ساخته و اغلب از مواد بازیافتی یا بازیابی شده استفاده می کنند. Juke66 می نویسد ، "این یک درخت کریسمس است که من و همسرم با چوب نجات یافته ای که در اطراف کارگاهمان دراز کشیده بودیم ، قرار دادیم. (من دوست ندارم چوب قراضه را دور بریزم ، لول.) غرفه درخت چدن قدیمی یک یافته فروش فروش بود. همه سبزیجات از اموال ما جمع شدند. "


درخت کریسمس


گربه ها اغلب دوست دارند از درختان کریسمس صعود کنند ، گاهی اوقات در طول راه تزئینات زیور آلات. به جای تلاش برای تغییر این رفتار ، خانواده جنیجنی آن را با درختی از تخته سه لا که برای صعود گربه های مانکن خود طراحی شده بود پذیرفتند. jenyjenny می نویسد: "این دو قفسه دارای دهانه هایی است که می توانند از آن عبور کنند ، و دو سوراخ کوچک با زیور آلات گربه که از قلاب های فنجان آویزان شده اند." "پایه دو جعبه تخته سه لا در قسمت جلویی و دیگری در پشت است ، تا سطح آن حفظ شود و با زنجیر به گوشته شومینه وصل شده است."


درخت کریسمس


سازنده مبلمان Lignis این درخت کریسمس را از تکه های کوچک گلاب های دستی ساخته شده ساخت که در غیر این صورت دور انداخته می شدند.


درخت کریسمس


سونیا اولسون و همسرش نیز درخت کریسمس چوبی خود را ساختند. آنها از درختی استفاده می کردند که زمانی بصورت آنلاین به عنوان نقطه شروع طراحی آنها به فروش می رسید. اولسون می نویسد: "ما دوست داریم كه سالها لذت ببرد و از مواد طبیعی ساخته شده باشد." آنها می توانند زیور آلات از رشته های LED را بین رولپلاک ها و هدایای لکه دار را در زیر آویزان کنند. این درخت را می توان جدا کرد تا بتوان آن را ذخیره کرد.


درخت کریسمس


سنتی با پیچ و تاب. برخی از خوانندگان با اشکال مختلف درختان به سبک همیشه سبز روبرو می شوند. امسال محبوب برخی از آنها درختان وارونه است. علاوه بر داشتن ظاهری غیرمعمول ، اینها فضای بیشتری را برای آویزان کردن تزئینات در سطح چشم ایجاد می کنند. Erma0071974 این درخت وارونه را "گردباد کریسمس من" می نامد.


درخت کریسمس


چند هاوزر برای یک درخت لباس فرم سقوط کرده اند. carcuri01 می نویسد: "وقتی من او را به خانه آوردم ، تاج بر او گذاشتم و چند توپ درخشان اضافه کردم. من زیبایی او را مسحور می کنم و شوهرم دفع می شود. بدیهی است که او هیچ سلیقه ای ندارد. "


درخت کریسمس


درختان مداد در خانه هایی که از نظر فضا کوتاه هستند یا گوشه ای باریک برای پر کردن دارند در معرض نمایش هستند. kroche30 می نویسد: "خانه مرخصی ما در ورمونت کوچک است ، بنابراین یک درخت مداد برای ما بهتر عمل می کند."


درخت کریسمس


تنوع در یک موضوع بسیاری از هوآزرها از تزیین یک درخت برای منعکس کردن مجموعه ، علاقه ، محل محلی یا پالت رنگی لذت می برند. نگاه جمع آوری شده دبی وال به مدت 20 سال به جمع آوری زیور آلات کریسمس عکس می پردازد ، و فرزندان بزرگسال او نیز در خانه های خود این سنت را حفظ کرده اند.


درخت کریسمس


یک گروه راک مورد علاقه فریاد می زند در خانه استونزنر. Stonezgirl می نویسد: "من به عنوان یک طرفدار طولانی مدت Rolling Stones ، یک سال با یادگاری حیله گری کردم." او یک درخت سنتی را در اتاق نشیمن به نمایش می گذارد و این یکی را در غرفه خود قرار می دهد. او می گوید: "هر دو باعث می شوند لبخند بزنم."


50 درخت کریسمس


Susanculpepper و خانواده وی طرفداران فوتبال هستند و آنها با دکوراسیون تعطیلات خود قهرمانی کنفرانس جنوب شرقی را جشن می گیرند. (او می گوید: "این یک چیز جنوبی است.) درخت آنها با یک کلاه دانشگاه جورجیا پوشیده شده است ، و عروسک 1950 که در کنار آن نمایش داده می شود ، برای کریسمس در لباس جلیقه دانشگاه Clemson (برای دخترش) ، یک دانشگاه آلاباما پوشیده شده است. گردنبند (برای همسرش) و یک ویزور UGA (برای او). او در 1 ژانویه نوشت: "این یک فوتبال کالج پرورشی برای ما خواهد بود!"


درخت کریسمس


Designanddine می نویسد: "یک روسری ماردی گراس در نیواورلئان (یکی از شهرهای موردعلاقه من برای بازدید) خریداری کرده است و نمی تواند مقاومت در برابر ریختن درخت با آن را در انبار بروکلین من!"


درخت کریسمس


ریشه های منطقه ای. تعدادی از خوانندگان در تزئین درخت خود به گیاهان و جانوران محلی گره می زنند. monok8s می نویسد: "من به عنوان یک ویرجینای بومی ، من در دکوراسیون های کریسمس از کارتن (پرنده ای از کشور ما) استفاده می کنم." این درخت با کاردینال های قرمز ، کبوترهای سفید و اشاره های قرمز تزئین شده است.


درخت کریسمس


خانواده Bettyod33 در حال برنامه ریزی حرکت به سواحل شرقی فلوریدا است ، بنابراین درخت او امسال تم "زیر دریا" دارد.


درخت کریسمس


جو هامبوچن از جنوب فلوریدا نیز با ظاهری جالب و ساحلی به دیدن محل های ساحلی اش رفت. حیوانات خانگی او با آن سوار شده اند.


درخت کریسمس


Dawn Y می نویسد: "ما در محاصره یك گل داری زندگی می كنیم و تصمیم گرفتیم درخت طبیعی" انجام دهیم. وی ادامه داد: "مدت زمان زیادی طول می کشد تا روی آن لایه بندی شود تا بتوانید آن را ببینید و تأثیر بگذارد. اما ما آن را دوست داریم عکس ها فقط این کار را نمی کنند عدالت کنند. "


درخت کریسمس


تارا برک با یک درخت کریسمس به سبک روستایی برای کلبه کوه خود رفت.


درخت کریسمس


پراید تگزاس در درختی با مضمون غربی Rauraum در معرض نمایش است که با فلفل های فلفل قرمز ، کلاه های کابوی و سایر نمادهای ایالت Lone Star تزئین شده است.


درخت کریسمس


هماهنگ با رنگ. برخی دیگر با تزئینات موجود در پالت های مختلف رنگ ، به زیبایی دکوراسیون دست یافتند. دانا بوستویک امسال روش جدیدی را برای آویز کردن زیور آلات با رنگ امتحان کرد.


درخت کریسمس


Digitaldiva2015 می نویسد: "هر سال موضوع رنگ خود را برای درخت کریسمس تغییر می دهم و از رنگ بندی آبی و نقره ای خود لذت می برم!"





درخت کریسمس

وارن میلر در شارلوت ، کارولینای شمالی زندگی می کند ، جایی که در ماه دسامبر به ندرت می بارد. وی می گوید: بنابراین ما دوست داریم درخت کریسمس خود را به رنگ سفید تزئین کنیم.

درخت کریسمس

درختهای کریسمس از اواسط ماه نوامبر در خانه مری گریس لیبیان-کارینو بالا می روند. خانواده برای این درخت حذفی یک پالت سفید ، طلایی و قرمز را انتخاب کردند. او می نویسد: "تزئین درخت و کل خانه نوعی پیوند برای خانواده است."

درخت کریسمس

درخت بالسام هیل به صورت 14 فوت از فضای داخلی به شکلی تزئینی برای هماهنگی با اتاق به رنگ های آبی ، طلایی و نقره ای تزئین شده است. "برجسته های برجسته ، دو کبوتر لاک پشت در هر طرف طاقچه درخت ستاره و طاقچه های پراکنده در درخت هستند."

درخت کریسمس

Lolly Rakak می نویسد: "ما 10 سال گذشته درخت خود را به رنگ بنفش تزئین کرده ایم و به یاد یک عزیز می پردازیم." "رنگ مورد علاقه او بنفش بود ، بنابراین این روش ما برای تجلیل از زندگی او است."

درخت کریسمس

Jo Ann Bradley می نویسد: "بیشتر مردم شوکه می شوند وقتی به آنها می گویم درخت کریسمس سیاه دارم." اما "آنها متحیر شده اند که چقدر زیباست."

50 درخت کریسمس

vjs12 می نویسد: "من تزئینات سنتی را با زیور آلات شیشه ای قرمز و طلا دوست دارم." دامن درخت 35 سال پیش توسط داماد من ساخته شده است. او کیت قلاب قلاب را با نخ خریداری کرد ... اینها را به خاطر دارید؟ من آن را در سینه سدر خود نگه می دارم و هنوز هم کاملاً جدید به نظر می رسد. "

درخت کریسمس

بسیاری از حیوانات کوچک را در درخت رویایی و زمستانی رویایی خود پنهان کرده است.

درخت کریسمس

زیبایی های سنتی نگاه طبیعی. برخی تزئین می کنند تا زیبایی درخت بدرخشد. زلینا رایت هر سال دکوراسیون خود را تغییر می دهد و می گوید این درخت مورد علاقه وی است.

درخت کریسمس

"من در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کنم ، جایی که درختان صنوبر مانند علفهای هرز رشد می کنند ، بنابراین درخت کریسمس من همیشه یک صنوبر داگ است که می خواهم از نظر من جدا شود." "آنها کمی ساق بلند هستند اما با تزئینات شیشه ای چدنی و مشعل من (من یک هنرمند شیشه ای هستم) بسیار عالی به نظر می رسند ، بنابراین هر سال می توانم چیزهای دیگری را ایجاد کنم."

درخت کریسمس

چکرایی می نویسد: "امسال با چراغ های فریزر ، چراغ های قرمز و سفید ، تزیینات نی و قلاب ، برخی زنجیره های طلای قلب و بسیاری از تزئینات کلاسیک به رنگ قرمز و فلزی به همراه انواع مختلف ستاره ها رفتیم." مخلوط آجیل و زیورآلات مخروطی کاج هستند.

درخت کریسمس

برنامه زنجیره ای خدمات جنگلی ایالات متحده "بخش بزرگی از تجربه کریسمس ماست" ، می نویسد: درخت زنجبیل از جنگل ملی Pike در نزدیکی کلرادو اسپرینگز ، کلرادو آمده است. "این سورتمه توسط پدر شوهر من ساخته شده است ، و زیورآلات برفی توسط مادربزرگش."

درخت کریسمس

ارزشمند برخی از خوانندگان مجموعه های زینتی را که دوست دارند نمایش دهند ، گردآوری کرده اند. Pamelajoy4 درخت اتاق نشیمن خود را با بیش از 250 زینتی که در طی 35 سال گذشته جمع آوری کرده است ، تزیین می کند. برای باز کردن زیور آلات ، که بسیاری از آنها معنای احساساتی دارند ، و حدوداً پنج ساعت برای تزئین درخت دو ساعت به او نیاز دارد. "من این را یک هنر هنری برای لذت بردن خانواده و دوستان می دانم!"

درخت کریسمس

لیدی گارسیا می نویسد: "هر سال مادرم را برای درخت کریسمس خود فرشته می کردم. وقتی او درگذشت ، من تزئینات او ، از جمله فرشتگانش را به ارث بردم. " وی گفت: "این به من ساعتهایی را می دهد که در آستانه کریسمس در جدول سفر کردم. این یک رویداد خانوادگی بود که تمام خانواده از آن کمک می کردند. "

درخت کریسمس

درخت مكبمحجاب مزین به زیور آلات دستباف و نقاشی شده دستی است كه طی 66 سال گذشته گردآوری شده است.



درخت کریسمس



در طی سالیان متمادی زیور آلات زیادی در سبک های مختلف به دست آورد. او می گوید درخت او برای آماده سازی و تزئین حدود هشت ساعت طول می کشد ، "اما نتیجه همیشه لذت بخش است." نوبت شما: تصویری از درخت خود ارسال کنید و داستان های خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!