اصول دکوراسیون منزل: آیا شما در یک خانه سنتی زندگی می کنید؟
Date:1398/9/26 Visitor: 941
کلبه ها ، خانه های ییلاقی ، خانه های مزرعه و ... هر آنچه را که به آنها می گویید ، خانه هایی با این سبک ویژگی های مختلفی دارند. ببینید خانه شما چه تعداد دارد



سبک سنتی مینیمالیستی در دهه 1930 به عنوان یک پاسخ مقرون به صرفه برای افسردگی آغاز شد. این شکل ، جمع آوری و جزئیات از سبک های قبلی مانند Tudor و احیای استعمار شکل گرفت و آنها را ساده کرد. این مفهوم در دهه های بعد به خوبی ترجمه شد. تقاضا برای مسکن پس از جنگ جهانی دوم به سرعت رشد کرد و ساخت سریع خانه ها به یک ضرورت اقتصادی تبدیل شد. ساختن خانه ای با جزئیات کافی به منظور هویت بخشیدن به آن ، بسیاری از خریداران را راضی کرده و نیاز آنها به یک راه حل عملی و مقرون به صرفه را نشان می دهد. این روند از آن زمان متوقف نشده است. در اصل خانه های ساخته شده به سبک اغلب یک سطح واحد با یک سقف شیروانی جانبی و یک یا دو شیروانی بودند که جلوی آن به عنوان عناصر ثانویه قرار داشتند. این سرانجام به نسخه های دو طبقه ترجمه شد ، غالباً از سبک های سنتی مشابه تقلید می کنند اما در بیان آن محدودیت هایی دارند. درپوش ها و پایه ها ، قالب های تاج و تزئینات در و پنجره ، از جزئیات كلاسیك استفاده می كنند ، هرچند به روشی بسیار ساده تر. شکل چهارم ، نیم دور و منحنی فقط در عناصر کلیدی در ساده ترین شکل آنها یافت می شود. نکته مهم دیگر در موفقیت سبک ، تناسب آن است. در حالی که سبک های کلاسیک کاملاً با سابقه دیکته می شوند ، سنتی مینیمالیستی از نظر طبیعت شکلی آرام تر است. اندازه پنجره و محل قرارگیری درب با توجه به چیدمان اتاق ها و ضرورت تهویه و ورود و خروج از معابر ایجاد می شود. این خانه ها معمولاً کلبه ، ییلاقی ، خانه های مزرعه و سایر اصطلاحات منطقه ای نامیده می شوند ، اما در قلب آنها ریشه سنتی ساده ای دارند که به راحتی در معماری کلاسیک بنا شده است. اگر می خواهید مشخص کنید که آیا یک خانه ممکن است سنتی مینیمالیستی باشد ، در اینجا موارد کلیدی برای توجه به اهمیت به شرح زیر است:



دیوارها / شکل طرح سقف و اتصالات دیوار ایوان ها و رواق ها از جنس دیوارها ، سطوح ، برش و لهجه درهای تزئینات ویندوز





 


نمای بیرونی سنتی سنتی خارجی


رایج ترین پیکربندی یک مستطیل است. البته بیشتر خانه های جدید از مستطیل در مکانی در نقشه خود جدا می شوند. در سبک سنتی مینیمالیستی ، این طرح معمولاً جمع و جور (با استثنائات جزئی) به شکل کلی حفظ می شود ، همانطور که در همه این مثال ها مشهود است. در این خانه نقشه مستطیل شکل با سطح دوم به صورت منطقی انباشته شده است. پیکربندی سقف یک شیروانی جانبی ساده با یک شیروانی محور جلو جهت جلوه تزئینی است. برخی از جزئیات کلاسیک آن را به عنوان سنتی تعریف می کنند ، اما نسبت و ترتیب پنجره ها از سابقه خارج می شود. به دو پنجره بزرگ خلیج در سطح اول توجه کنید. این امر خانه را بدون رعایت نظم کلاسیک متمایز می کند.


منظره سنتی توسط عکاسی مایکل کلی


شکل سقف ، عنصر اصلی تعیین کننده سبک خانه است. به غیر از دیوارها یا نقشه خانه ، شکل سقف تصویری کلی از یک خانه ایجاد می کند. به شکل های سقفی و شیروانی در این خانه کالیفرنیایی توجه کنید. به طور معمول ، در بسیاری از خانه های سنتی مبهم ، فرورفتگی های جانبی ، شکل سقف به پایین می آیند ، و گاراژ را می پوشانند و در طبقه دوم قرار دارند. زمین سقف متوسط ​​است و لهجه یک پنجره طبقه دوم رو به جلو با شکل سقف شیروانی خود جلب توجه می کند.


نمای بیرونی سنتی توسط طراحی و ساخت هنری ، وارز


در مرحله بعد ، پیشگویی یک خانه نکته مهمی برای تعریف سبک آن است. این جزئیات مهم ملاقات بام و دیوار ، خانه را می پیچاند زیرا کمربند در اطراف شلوار بسته می شود تا در یک پیراهن قرار بگیرد. در اینجا شانس امضا و علاقه اضافه شده اتفاق می افتد. در سبک سنتی مینیمالیستی ، تاج معمولاً کوتاه و محکم به خانه است. در این مثال دمهای قایق در معرض دید قرار می گیرند و به آن طعم غیر رسمی می دهند. غالباً دم ریفر با تخته ای فاشیا پوشانده شده است و مانند دو خانه اول در زیر آن با یک تخته کف پوش قرار دارد.


نمای خارجی سنتی توسط Sellars Lathrop Architects، llc


بیشتر خانه ها دارای نوع ایوان هستند ، خواه در قسمت جلویی ، پشتی یا جانبی باشد. در بعضی سبک ها ایوان ها بیشتر خانه را می پیچند. سقف ایوان می تواند زیر فرم اولیه سقف باشد ، یا می تواند یک پسوند سقف باشد. پست های ایوان همچنین به طور چشمگیری به یک سبک کمک می کند. در خانه های سنتی مینیمالیستی ، ایوان معمولاً نوعی پسوند است ، همانطور که در این مثال وجود دارد. پست ها ستون های بزرگ و مربعی هستند ، بر خلاف یک نظم کلاسیک ، مانند ستون های مثال اول. ایوان معمولاً نوعی از پسوند سقف است و طبق پستهای دیگر ، پستها معمولاً کمتر رسمی و ساده هستند.


نمای بیرونی سنتی توسط Case Case / Remodeling، Inc.


هنگامی که شکل دیوارها ، سقف و رواق ها و نحوه برخورد آنها را داشته باشید ، مواد مورد استفاده برای جمع آوری این عناصر را در نظر بگیرید. مواد مشابه با پوشیدن پیراهن از بدن ، مواد را در خانه می پوشانند و در ظاهر و سبک ساختار نقش دارند. از آنجا که سنت های مینیمالیستی در اکثر مناطق رایج است ، انواع مواد برای پوشاندن آنها بسیار متفاوت است. روکش تخته ، تخته و روتختی ، روکش سنگی و آجری در تغییرات مختلفی در این سبک اتفاق می افتد. با این حال ، موضوع رایج این است که معمولاً شیوه های بومی بازرگانان محلی انتخاب را تعیین می کند. جانبداری Clapboard یک ماده متداول در منطقه ای است که این خانه در آن قرار دارد و روکش سنگ آهک یک محل مشترک معمول در مرکز تگزاس ، جایی که خانه بعدی است ، می باشد. خانه آخر ، در آتلانتا ، روکش آجری دارد ، روکش جلویی معمول در آن منطقه.


مزرعه مزرعه توسط Bonterra Build |طرح


ستون های ساده ، سقف ایوان و روکش سنگ را در این خانه توجه کنید. در حالی که هر یک از خانه های ارائه شده در اینجا ممکن است به صورت محلی توصیف شود ، مانند "کلبه کوهستانی" ، همه آنها ویژگی های سنت های مینیمالیستی را دارند.


نمای بیرونی سنتی توسط مفاهیم تاریخی


عنصر مهم بعدی که می تواند یک سبک را تعیین کند ، درب ورودی است. معمولاً یک ویژگی برجسته در بیشتر خانه ها ، اغلب یک نقطه کانونی در ارتفاع جلویی است. این ویژگی مهم اغلب می تواند بر یک سبک تأکید کند و شخصیت یک خانه را تضمین کند. در خانه های سنتی مینیمالیستی هم درب ورودی و هم اکثر درهای داخلی را در یک تابلو مشاهده خواهید کرد. در مورد این خانه ، درب ورودی آن در نیمه فوقانی دارای لعاب است. درب پانل یک طراحی سنتی است ، همانطور که با کمک بودوز دیتریش ، مشترک هووز توضیح داد.


نمای خارجی مدرن توسط شرکت ساختمانی تگزاس


طراحی پنجره به طرز چشمگیری بر شخصیت و سبک تأثیر می گذارد. همانطور که چشم ها پنجره های یک روح هستند ، پنجره ها نیز روح یک خانه را نمایان می کنند. یک پنجره با کیفیت خوب و با دقت تفصیلی در مورد طراحی در کل اشاره دارد. دو نوع متداول ویندوز که در طرح های سنتی یافت می شود ، دوجداره و تهویه هستند که در همه این مثال ها مشاهده می شود. در این کلبه مجلل و مینیمالیستی سنتی ، ویندوزهای زیبا تقریباً تمام جذابیت را به شما ارائه می دهند. همه چیز دیگر در اینجا بسیار ساده و اساسی است.


نمای خارجی سنتی توسط معماری Soorikian


آخرین نکته در شناسایی سبک خانه ، تزئینات یا تزئینات است. این شامل رنگ های رنگی ، کرکره ها ، لامپ های روشنایی و هر نوع لمس دیگر است. توجه کنید که چگونه این خانه از نزدیک به یک استعمار کیپ کد شبیه است. با این وجود ، با بررسی دقیقتر ، می بینید که به جای سه خواب ، فقط دو خوابگاه وجود دارد ، در قسمت جلویی بیرونی دو پنجره دوجداره دو گروه وجود دارد ، و دو پنجره در یک پیش بینی ارتفاع وجود دارد.