نحوه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه
Date:1398/9/29 Visitor: 1268
ظاهر جدیدی برای کابینت آشپزخانه یا حمام خود می خواهید؟



رنگ مناسب کابینت می تواند ظاهر آشپزخانه یا حمام شما را تغییر دهد. و از آنجا که جایگزینی کابینت می تواند گران باشد ، یک رنگ رنگ تازه می تواند بهترین شرط بندی برای بودجه شما باشد. اما قبل از شروع این DIY به ظاهر ساده ، یک نکته کلیدی را در ذهن داشته باشید. الکس دیویدسون ، نقاش می گوید: "مسئله اصلی این است که با بیشتر کارهای چوبی - بطور خاص کابینت های آشپزخانه - این است که با یک محصول براق به پایان رسید که قابل wipe باشد و همین خاصیت مانع از چسبیدن رنگ به آن می شود." هرچند که به آسانی نقاشی اتاق غذاخوری شما نیست ، اما با آمادگی مناسب ، کابینت های نقاشی می توانند یک راه حل طراحی مقرون به صرفه و ماندگار باشند. ببینید چهار متخصص نقاشی درباره نحوه رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه چه می گویند.


آشپزخانه معاصر توسط td [s]


آیا باید کابینت خود را رنگ کنید؟ قبل از تصمیم گیری ، بفهمید که پایان موجود در کابینت شما چیست. اگر مطمئن نیستید ، یک درب یا دراور را به تهیه کننده رنگ محلی خود پیشنهاد دهید - او می تواند به شما در آنچه که برای تهیه کابینت خود برای نقاشی نیاز دارید ، کمک کند. بسته به سطح کار ، ممکن است شما به دنبال استخدام یک حرفه ای باشید. دیویدسون می گوید: "قبل از رنگ آمیزی کابینت خود را با دقت فکر کنید." "این می تواند یک DIY باشد ، اما به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارد." تامپسون از تامسون هولیدی نقاشی.


آشپزخانه سنتی توسط جولیانا اسمیت


نحوه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه شما. 1. سخت افزار و لولا را جدا کرده و سطوح را کاملاً تمیز کنید. باب مایانو از کابینت سفارشی DeGeorge استفاده از یک پارچه تمیز ، نرم یا تی شرت و ارواح معدنی یا TSP (فسفات تری سدیم) را توصیه می کند. فقط آنها را از بین نبرید - به آنها یک اسکراب خوب بدهید تا روغن های قدیمی ، موم ها و رنده ها را از بین ببرید. این یک مرحله مهم است. Philip Storey of Redhill Painting می گوید: "رنگ یک ماده بسیار بخشنده است ، اما تنها چیزی که از کنار گذاشتن آن امتناع می کند ، یک سطح کثیف و چرب است." 2. برای باز کردن سطوح پایان ، سطوح نقاشی را به راحتی ماسه بزنید. اگر خیمه یا شیار در کابینت وجود دارد ، ممکن است ابتدا آنها را با یک پر کننده چوب خوب پر کنید. پس از ماسه زدن ، از پارچه ای تمیز برای از بین بردن گرد و غبار ماسه ای استفاده کنید. 3. کابینت ها را با یک آغازگر مسدود کننده لکه که برای سطوح براق طراحی شده است ، ببندید. 4- کابینت ها را با حداقل دو لایه رنگی که انتخاب کرده اید ، به پایان برسانید. بگذارید رنگ کاملاً خشک و به آرامی ماسه بین پالتو خشک شود. 5- بعد از اینکه همه چیز کاملاً خشک شد ، کابینت های خود را مجدداً کنار هم قرار دهید. تامپسون می گوید: "اطمینان حاصل کنید که همه چیز را سازماندهی کنید." "سیستمی برای به خاطر سپردن قرار گرفتن درهای کابینت خود داشته باشید."


سرویس بهداشتی سنتی توسط Gather and Spruce Design Remodel


انتخاب بهترین رنگ برای کابینت. اگر با یک حرفه ای کار نمی کنید ، به دنبال رنگ در یک فروشگاه معتبر تولید رنگ ، جایی که کارمندان می توانند به شما در انتخاب کالای مناسب برای کابینت های خود کمک کنند ، باشید. رنگی را انتخاب کنید که بتواند در مقابل شستشوی مکرر ایستاده و از انسداد آن جلوگیری کند ، بنابراین در صورت بسته شدن درهای کابینت ، به خود نمی چسبد. همچنین ، بدانید که رنگهای تیره بیشتر از رنگهای روشن ، عیب و نقص را در رنگ و کابینت نشان می دهند - و برخلاف تصور رایج ، آنها معمولاً بیشتر خاک را برجسته می کنند. برای انتخاب رنگ مشکلی دارید؟ این پالت های کابینت آشپزخانه را ببینید. کابینت های خود را با سخت افزار جدید بپاشید


حمام سنتی توسط راشل ریایدر داخلی


چهار رنگ مورد علاقه متخصصان برای کابینت آشپزخانه. الکس دیویدسون: خط رنگ کلی مور DuraPoxy ، یا خط بنجامین مور را انتخاب کنید در یک نیم صفحه. وید تامپسون: Benjamin Moore Advance - محصول جدیدی از لاتکس است که با نحوه رنگ و سطح آن با ظاهر رنگ روغن مقایسه می کند. Philip Storey: نقاشی های زیبا از اروپا. محصولات رنگ بادوام آنها در هر دو رنگ روغن و آب موجود است و برای کابینت عالی هستند. Bob Miano: هنگام استفاده از رنگ از تولید کنندگان اصلی رنگ ، از درجه ممتاز استفاده کنید ، زیرا آنها ضخیم تر هستند و پوشش بیشتری دارند. از اتمام مسطح خودداری کنید ، زیرا تمیز کردن آنها بسیار سخت تر است.


نوسازی آشپزخانه و آشپزخانه سنتی


رنگ آمیزی کابینت ممکن است یک راه حل سریع و آسان آشپزخانه به نظر برسد ، اما کار بزرگی است. اطمینان حاصل کنید که زمان ، مهارت و تحمل کار را دارید. شانس است ، شما هر روز به دنبال این کابینت خواهید بود - بنابراین مطمئن شوید که این توانایی را دارید که ظاهر آنرا خوب جلوه دهد. اگر مطمئن نیستید ، به دنبال استخدام یک نقاش حرفه ای باشید. در حالی که ممکن است گران تر باشد ، این جوانب مثبت ممکن است کار را در زمان بسیار کمتری و با نتیجه ای با کیفیت بسیار بالاتر انجام دهند. تامسون می گوید: "همیشه چند نظر را بدست آورید." "صرف نظر از تصمیم شما ، صحبت با چندین شرکت یک تجربه یادگیری خواهد بود." بسیاری از متخصصان از نرم افزارهای اسپری برای بدست آوردن نرمترین حالت استفاده می کنند ، که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. کابینت کاری نقاشی می تواند کار زیادی داشته باشد - اما چه حرفه ای استخدام کنید و چه نقاشی را خودتان انجام دهید ، نتایج به خوبی ارزش آن را دارند. میانو می گوید: "مهمتر از همه ، از این پروژه لذت ببرید." "به یاد داشته باشید ، این فقط رنگ است."