نحوه چیدمان مبلمان
Date:1398/9/29 Visitor: 874
برای داشتن ظاهری صاف و کشیده در هر اتاق ، این 10 قانون را دنبال کنید



مانند یک صفحه خالی یا بوم ، یک اتاق خالی می تواند یک فرصت یا چالش باشد. با چند روش برای پر کردن آن ، چگونه می دانید از کجا شروع کنیم؟ من برخی از قوانین اساسی در مورد مبلمان را آورده ام و آنها را به 10 نکته ساده تقطیر کردم. آنها به شما کمک می کنند تا با طراح داخلی خود کار کنید تا تعیین کنید مکان ها را در کجا قرار دهید ، جایی را برای قرار دادن چیزها و چگونگی اولویت بندی انتخاب های خود انتخاب نکنید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط خواص سگ خواب ، شرکت


1. در مورد چگونگی عملکرد اتاق فکر کنید نحوه استفاده از اتاق و چند نفر از آن استفاده خواهد کرد. این نوع مبلمان مورد نیاز شما و میزان صندلی مورد نیاز را به شما دیکته می کند. یک طراح داخلی در نزدیکی خود پیدا کنید


اتاق نشیمن Rustic اتاق نشیمن Rustic


2. تصمیم گیری در مورد نقطه کانونی نقطه کانونی اتاق - شومینه ، نمای ، تلویزیون - را مشخص کنید و مبلمان را مطابق آن جهت دهید. اگر قصد تماشای تلویزیون در اتاق را دارید ، فاصله ایده آل بین مجموعه و صندلی سه برابر اندازه صفحه (اندازه گیری مورب) است. بنابراین ، اگر ست 40 اینچی دارید ، صندلی شما باید 120 اینچ فاصله داشته باشد.


اتاق نشیمن انتقالی توسط هاف


3. شروع به کار با قطعات اولویتی کنید که بیشترین وسایل مبلمان را در ابتدا مانند کاناپه در اتاق نشیمن یا تختخواب در اتاق خواب قرار دهید. در بیشتر موارد ، این قطعه باید با نقطه کانونی اتاق روبرو شود. صندلی ها برای تسهیل مکالمه نباید بیشتر از 8 فوت باشند. مگر اینکه اتاق شما به خصوص کوچک باشد ، از فشار دادن تمام مبلمان به دیوارها خودداری کنید. مبل های اتاق نشیمن خود را در فروشگاه Houzz مرور کنید


اتاق نشیمن سنتی توسط Fibreworks®


4- در نظر بگیرید ترتیب های متقارن تقارن بهترین کار را برای اتاقهای رسمی دارند. آرایش های نامتقارن باعث می شود یک اتاق احساس بی نظیری کند.


اتاق نشیمن سنتی توسط Dovetail Renovation، Inc.


5. ایجاد یک جریان ترافیکی در مورد جریان رفت و آمد در اتاق فکر کنید - به طور کلی مسیر بین درهای ورودی. اگر می توانید از آن جلوگیری کنید ، آن مسیر را با وسایل زیادی از مبلمان مسدود نکنید. 30 تا 48 اینچ عرض برای مسیرهای اصلی ترافیک و حداقل 24 اینچ عرض برای مسیرهای جزئی مجاز است. سعی کنید ترافیک را در اطراف یک گروه صندلی مستقر کنید ، نه از وسط آن. اگر ترافیک از وسط اتاق کم می شود ، به جای یک بزرگ ، دو منطقه صندلی کوچک را در نظر بگیرید.


اتاق نشیمن سنتی توسط Tom Williams Residential، Inc.


6. هدف از تنوع متفاوت اندازه اندازه مبلمان در اتاق است ، بنابراین با اسکن فضا چشمانتان به سمت بالا و پایین حرکت می کند. با قرار دادن یک قطعه دیگر از ارتفاع مشابه در داخل اتاق از آن ، یک مورد بزرگ یا بلند را متعادل کنید (یا از هنر برای تکرار مقیاس استفاده کنید). از قرار دادن دو قطعه بلند کنار یکدیگر خودداری کنید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط فضای داخلی NM


7. ساخت در کنتراست خطوط راست و خمیده را برای کنتراست ترکیب کنید. اگر مبلمان مدرن و خطی است ، برای کنتراست یک میز گرد را پرتاب کنید. اگر مبلمان فرفری است ، در یک قطعه زاویه دار مخلوط کنید. به طور مشابه ، جفت جامد ها را با حفره ها قرار دهید: یک صندلی ساق بلند را با یک میز کنار محکم و یک صندلی جامد با یک میز ساق بلند ترکیب کنید.


اتاق نشیمن سنتی توسط گروه طراحی مارگارت جین


8. طراحی برای سهولت استفاده یک جدول را در دسترس آسان هر صندلی قرار دهید ، حتماً قطعات در مقیاس مشابه را با هم ترکیب کرده و مطمئن شوید که هر صندلی مطالعه دارای یک لامپ همراه است. میزهای قهوه باید از 14 تا 18 اینچ از کاناپه قرار بگیرند تا فضای کافی برای ساق پا فراهم شود.


اتاق ناهارخوری سنتی توسط Charmean Neithart Interiors


9. اجازه گردش در یک اتاق غذاخوری ، اطمینان حاصل کنید که حداقل 48 اینچ بین هر لبه میز و نزدیکترین دیوار یا اثاثیه وجود داشته باشد. اگر ترافیک از پشت صندلی ها در یک طرف جدول عبور نکند ، 36 اینچ کافی است. در اتاق های خواب حداقل 24 اینچ بین طرف تخت و یک دیوار بگذارید و حداقل 36 اینچ بین تختخواب و یک درب در نوسان باشد. خرید صندلی های ناهار خوری


طرح سنتی طبقه توسط تاریخچه تاریخی


10- برنامه ریزی خود را انجام دهید. قبل از جابجایی هر مبلمان ، طرح خود را روی کاغذ تست کنید. ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید ، با توجه به محل قرارگیری پنجره ها ، درها ، رجیسترهای حرارتی و پریزهای برقی ، سپس یک طرح کف را روی کاغذ گراف با استفاده از برش ها ترسیم کنید تا نمایان شود مبلمان. یا بهتر است از یک برنامه ریز اتاق دیجیتال استفاده کنید تا فضا را بکشید و تنظیمات مختلف مبلمان را آزمایش کنید. کار کمتری است و بسیار سرگرم کننده تر است.


اتاق نشیمن سنتی توسط Rehkamp Larson Architects، Inc.