نحوه تمیز کردن مبلمان چرمی
Date:1398/9/29 Visitor: 1424
بهترین روش ها برای نگهداری انواع اثاثه یا لوازم داخلی چرمی را در شرایط عالی یاد بگیرید



چرم یکی از با دوام تر و سطوح کم مصرف برای اثاثیه منزل است. تمیز کردن مبل چرمی ، صندلی یا عثمانی در صورت انجام مراحل مناسب ، بسیار ساده است. اما انواع مختلف اثاثه یا لوازم داخلی چرمی نیاز به نظافت مختلفی دارد ، بنابراین ابتدا باید بدانید که چه نوع چرمی دارید. در اینجا نحوه شناسایی ، تمیز کردن و نگهداری اثاثه یا لوازم داخلی چرمی خود را به شما نشان می دهد.


توسط دکوس داخلی


انواع اثاثه یا لوازم داخلی چرمی برای اینکه دریابید چه نوع اثاثه یا لوازم داخلی چرمی و مراقبت های توصیه شده ، با چک کردن برچسب یا مواد نوشتاری که همراه آن قطعه است ، شروع کنید و یا در وب سایت خرده فروش یا تولید کننده جستجو کنید. اگر به دستورالعمل های مراقبت دسترسی ندارید و مطمئن نیستید که چه نوع چرم دارید ، در اینجا سرنخ هایی وجود دارد. یک پاک کننده حرفه ای در نزدیکی شما در با تجربه حذف لکه ها پیدا کنید


اتاق نشیمن انتقالی توسط طراحی داخلی Larina Kase


چرم محافظت نشده چرم آنیلین - که آنیلین خالص ، آنیلین کامل یا چرمی ناتمام نیز نامیده می شود - دارای احساس نرم و لوکس است. این چرم با رنگ آنیلین رنگ می شود اما هیچ رنگ رنگی سطحی به آن اضافه نمی شود. این پوشش محافظ کمی یا نداشتن غیر از آن است که شاید یک ضد آب باشد. دانه های سطح طبیعی و نشانه گذاری ها روی چرم دیده می شود که می تواند یک پتینه ایجاد کند. چرم آنیلین نسبت به چرم محافظت شده نسبت به رنگ آمیزی حساس تر است و به طور معمول نیز قیمتی بیشتر دارد. انواع دیگر چرم آنیلین شامل چرم کششی است که به روغنها و مومها تزریق می شود و چرم نوبوک نیز که برای ایجاد یک احساس نرم و مخملی مضطرب و یا گشاد شده است.


اتاق خانوادگی سنتی توسط طراحی داخلی جسیکا هلگرسون


چرم محافظت شده بیشتر مبلمان چرمی با چرم محافظت شده یا تمام شده ساخته می شوند. این چرم ها ممکن است دارای برچسب نیمه آنیلین ، آنیلین به علاوه رنگدانه یا چرم رنگی باشند. چرم محافظت شده نسبت به آنیلین خالص بادوام تر ، مقاوم در برابر لکه و یکنواختی است. چرم نیمه آنیلین به رنگ آنیلین است و در بالای آن با لایه ای از رنگدانه در آمده است. از نظر ظاهری نرم مانند چرم آنیلین خالص است اما به دلیل روکش محافظ رنگدانه ای ، ماندگاری کمی دارد. سایر پوستهای محافظت شده با لایه های ضخیم تر رنگدانه و پلیمر پوشانده شده اند. آنها احساس سفت و سخت تری دارند و در برابر فرسودگی بیشتر ایستادگی می کنند. پارچه در مقابل چرم: کدام مبل مناسب شماست؟


انتقالی توسط Kingston Lafferty Design


مراقبت از اثاثه یا لوازم داخلی چرمی از معجون خانگی استفاده کنید هنگام تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، آن را ساده نگه دارید و از درمان های DIY خودداری کنید. محلول های خانگی با استفاده از سس مایونز و سرکه بهتر است در سالادها و ساندویچ ها نگهداری شوند ، نه منوی تمیز کردن چرم. Donna L Frehafer از مبلمان چرمی ولینگتون در واشنگتن ، ایالات متحده ، دیده است که مشتریان با همه چیز از محصولات مراقبت از مو گرفته تا معادل آمریکایی Pine O Cleen به مبلمان خود آسیب می رسانند. به خاطر داشته باشید در صورت استفاده از پاک کننده یا تهویه مطبوع اشتباه در مبلمان چرمی ، ضمانت ها را برطرف می کنید. فرهفر می گوید ، مهمترین چیز این است که از اعمال هر چیزی که توسط برنزه کننده ها تأیید نشود ، خودداری کنید.


دفتر خانه سنتی توسط مردم شناسی اروپا


مواد تمیز کننده جاروبرقی با ضمیمه برس. آب مقطر. صابون مایع بدون مواد شوینده با pH خنک و خنثی ، مانند Neutrogena یا Dove یا پاک کننده چرم که برای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان طراحی شده است. پارچه های میکرو فیبر نرم. پارچه ای تار یا قطره ای. نرم کننده چرم تجاری (اختیاری).


اتاق نشیمن اسکاندیناوی اتاق نشیمن اسکاندیناوی


تمیز کردن چرم های محافظت نشده برخی از سازندگان مبلمان توصیه می کنند کاری غیر از غبارپاشی چرم آنیلین بدون پارچه با یک پارچه تمیز و خشک انجام ندهند و به طور مرتب با استفاده از ضمیمه برس نرم ، آن را خلاء کنند. برخی دیگر توصیه می کنند سطح آن را با پارچه ای که کمی آب از آن مقطر مرطوب شده است پاک کنید ، یا آن را با یک پاک کننده چرمی تمیز کنید. این ماده طبیعی به خراشیدن و لکه دار شدن حساس است ، بنابراین هنگام تمیز کردن مراقب باشید. قبل از استفاده از هر محصول ، با دستورالعمل های نظافت کارخانه سازنده یا متخصص تمیز کردن چرم مشورت کرده و ابتدا آنها را روی یک سطح پنهان تست کنید. کدام یک از رنگها با یک مبل چرمی قهوه ای می روند؟


آشپزخانه معاصر توسط iSpace Solutions


تمیز کردن چرم محافظت شده نیمه آنیلین و به خصوص چرم رنگی می تواند در برابر استفاده و تمیز کردن سنگین تر از چرم آنیلین مقاومت کند. اما از محصولاتی که حاوی آمونیاک یا قلیایی هستند ، دوری کنید که می تواند چرم را در خارج از تعمیر آسیب برساند. از صابون زین ، مواد شوینده ، روغن ها ، پولیش های مبلمان ، مواد ساینده و هرگونه پاک کننده با مواد سوز آور خودداری کنید.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


مراحل تمیز کردن در اینجا مراحل تمیز کردن پوستهای محافظت شده آورده شده است. همیشه آنها را ابتدا در یک نقطه ناچیز و قابل مشاهده سعی نکنید. و یک پارچه قطره برای پایین آمدن هرگونه قطره آب قرار دهید.



با جارو کردن قطعه مبلمان با استفاده از ضمیمه برس ، خاک را از بین ببرید. چند قطره صابون بدون مواد شوینده ملایم را به آب مقطر اضافه کنید تا یک محلول تمیز کننده ایجاد شود. یک پارچه میکرو فیبر را با محلول مرطوب کنید. مطمئن شوید که هیچ گونه رنگی از صابون و آب وجود ندارد ، ناخوشایند را با پارچه آزمایش کنید. با کار از بالا به پایین ، مبلمان را پاک کنید. پارچه دیگری را با آب مقطر آغشته کرده و مجدداً مبلمان را پاک کنید. با یک حوله تمیز خشک کنید.





 


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط معماران گروه Shiflet


تمیز کردن لکه ها ، لکه ها و لکه ها چرم نسبت به لکه ها ، به خصوص مایعات بسیار حساس است ، بنابراین باید هر چه سریع تر از سطح آن جدا شوند تا از خیس شدن آنها و ایجاد لکه ای سخت پاک شود. چرم محافظت نشده: برای لکه ها و لکه های روی چرم خالص آنیلین ، هر چه سریعتر این ماده را با یک پارچه سفید تمیز و خشک تمیز کنید تا آن را جذب کند. قبل از انجام هر کار دیگری با سازنده مبلمان ، خرده فروش خود یا یک متخصص تمیز کردن چرم تماس بگیرید.



 


اتاق ناهارخوری معاصر توسط طراحی برجسته داخلی


طراحی داخلی برجسته چرم محافظت شده: لکه ها را می توان از چرم محافظت کرد. نشت های مبتنی بر آب مانند نوشابه و آب را می توان با یک پارچه تمیز و سفید که به آرامی در آب مقطر مرطوب می شود ، از بین برد و سپس خشک شد تا هوا خشک شود. در مورد لکه های لکه دار ، متخصصان توصیه می کنند یک پارچه نرم یا اسفنجی را که با یک صابون غیر شوینده و آب ولرم ملایم مرطوب شده است ، به آرامی بمالید ، سپس آن را با یک دستمال مرطوب تمیز پاک کنید و با پارچه نرم دیگر آن را خشک کنید. هرگز از سشوار بر روی چرم استفاده نکنید. لکه های روغنی مانند کره یا روغن بدن را باید با پارچه ای تمیز و خشک و سفید آغشته کرد. از آب استفاده نکنید. لکه به مرور زمان در چرم پخش می شود. برای لکه های کره ، روغن یا گریس روی چرم های رنگی ، ملیسا براون از چرم آمریکایی پوست چرم را توصیه می کند. هنگام شک و هر گونه لکه دشوار ، با یک متخصص تمیز کردن چرم مشورت کنید.



 


اتاق نشیمن انتقالی توسط طراحی Pam Kelley


به شرط یا جمع شدن؟ اگر می خواهید چرم را نرم و لطیف نگه دارید ، پس از تمیز کردن و گاهی اوقات بعد از آن می توانید نرم کننده چرم تجاری را اعمال کنید. براون توصیه می کند هر شش تا 12 ماه یک نرم کننده چرم مناسب استفاده کنید. وی می گوید: "این به تکه چرم شما کمک می کند تا روغن های طبیعی خود را حفظ کرده و سال ها آن را نرم و نرم نگه دارد." او همچنین توصیه می کند قبل از استفاده از کالاهای تجاری ، برچسب مراقبت روی مبلمان را بررسی کنید. موسسه صدور گواهینامه بازرسی ، تمیز کردن و ترمیم توصیه می کند از جلوگیری از تهویه روغن هایی که حاوی سیلیکون یا موم هستند ، استفاده کنید که می تواند سطح را به طور دائمی چسبناک کند. طراحی کلاسیک هایی که نمی دانید Eames هستند


اتاق نشیمن انتقالی توسط ویویان جانسون عکاسی


فرهافر از مبلمان چرمی ولینگتون توصیه می کند سالانه چندین بار از نرم کننده چرم با ضد آفتاب استفاده کنید. برای محافظت از مبلمان چرمی ، آن را از تابش مستقیم نور خورشید و گرما دور نگه دارید و این می تواند باعث خشک شدن و ترک خوردگی شود. فرامافر می گوید: «چرم نفس می کشد و همچنان رطوبت محیط خود را از بین می برد تا نرم و نرم شود. "در شرایط خاص و آب و هوایی که در آن بسیار خشک است ، به دلیل رطوبت کمتری نیاز به تهویه مطبوع بیشتری دارد." نوبت شما چگونه مبلمان چرمی خود را در حالت نوک بالا نگه دارید؟