عناصر اصلی برای چیدمان یک اتاق زیبا و قشنگ
Date:1398/9/29 Visitor: 863
راهنمای گام به گام برای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی تا حداکثر فضای ، سبک و کاربردی در اتاق نشیمن شما



مبلمان هر اتاق از ابتدا می تواند دلهره آور باشد ، و مطمئناً می خواهید آن را درست در اتاق نشیمن خود بگیرید. اما از کجا شروع کنیم؟ در اینجا یک راهنمای انتخاب قطعات صحیح برای ایجاد چیدمان مناسب برای خانه شما وجود دارد. این مقاله از پرونده محبوب ترین داستان های ما است


اتاق نشیمن سنتی توسط معماری Ambient


با مبل خود شروع کنید مبل اصلی شما احتمالاً بزرگترین هزینه منفرد در اتاق نشیمن شما خواهد بود و شاید برای سفارش آن نیاز به تهیه آن داشته باشید ، بنابراین در انتخاب شما دامنه کمی برای خطا وجود دارد. برای یک مبل معمولی ، می توانید بین یک صندلی دو نفره (به طور معمول 150 سانتی متر طول) ، یک صندلی 2.5 نفره (180 سانتی متر طول) و یک سه نفره (طول 210 سانتی متر) انتخاب کنید. هنگام انتخاب خود به اتاق به طور کلی فکر کنید. یک مبل سه نفره ممکن است غیرقابل مقاومت به نظر برسد ، اما یک مبل بسیار بزرگ می تواند یک اتاق نشیمن متوسط ​​را تحت الشعاع خود قرار دهد و دامنه اضافه کردن سایر صندلی ها را محدود کند. یک صندلی 5/5 نفره متناسب با سه نفر است ، بنابراین این یک انتخاب مطمئن به عنوان مبل اولیه شماست ، مگر اینکه اتفاقی بی نظیر کوچک یا بزرگ داشته باشید. البته بخاطر داشته باشید که در واقعیت فقط دو نفر به راحتی می توانند یک بار مبل راحتی به اشتراک بگذارند. یک کاناپه به شکل L در یک اتاق بزرگ و با طرح باز به خوبی کار می کند ، جایی که می تواند به تعیین فضای صندلی کمک کند. ابتدا بازوی اصلی خود را انتخاب کنید ، سپس بازوی ثانویه ، با توجه به نیاز به حرکت و دسترسی به اطراف مبل.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط طراحی داخلی و معماری SPACE


صندلی ها را اضافه کنید با انتخاب مبل مناسب ، هم اکنون می توانید مبل های اضافی یا صندلی های جداگانه ای را برای ایجاد یک صندلی استقبال از صندلی اضافه کنید. اندازه های استاندارد برای صندلی های جداگانه وجود ندارد ، بنابراین شما باید با اندازه و پیکربندی کلی اتاق خود کار کنید تا بهترین موارد را پیدا کنید. انواع نامحدودی از اشکال و سبک های مختلف برای انتخاب وجود دارد ، از جمله صندلی های وان ، صندلی های کم باز ، صندلی های چرخان و صندلی های سنگی. یک صندلی zany می تواند یک نقطه کانونی عالی را ارائه دهد.


اتاق نشیمن التقاطی توسط طراحی داخلی Egon Walesch


ایجاد یک صندلی پنجره صندلی های پنجره یک روش جایگزین برای تکمیل چیدمان صندلی خود ارائه می دهند و در محل زندگی اصلی نقض نمی کنند. هیچ قانونی در مورد ابعاد یک صندلی پنجره وجود ندارد ، اما به طور معمول بین 40 تا 50 سانتی متر ارتفاع ، با عمق متوسط ​​بین 40 تا 55 سانتی متر خواهد بود. دریابید که چگونه در یک اتاق نشیمن کوچک احساس فضای ایجاد کنید


اتاق نشیمن انتقالی توسط Alex Findlater Ltd


یک نیمکت بسازید اضافه کردن یک نیمکت داخلی (یا دو) ، به عنوان مثال در پشت دیوار شومینه ، می تواند یک کار عالی برای هر اتاق نشیمن باشد. ارتفاع 45 سانتی متر برای صندلی های اضافی و شاید یک خانه با سطح پایین برای تلویزیون کار می کند. همچنین می توانید در فضای ذخیره سازی مفید برای پرونده ها یا موارد دیگری که ممکن است بخواهید دست به دست آنها بزنید اما دور از چشم باشد تا حس فضای خود را افزایش دهد.


اتاق نشیمن معاصر توسط عناصر Nordic


با فرش خود سخاوتمند باشید یک فرش بزرگ یک کانون قدرتمند را به اتاق نشیمن شما اضافه می کند. اندازه فرش را انتخاب کنید که به همه امکان می دهد هنگام نشستن ، پاهای خود را بر روی فرش داشته باشند. برای فرش واقعاً اندازه حداکثر وجود ندارد ، زیرا یک فرش بزرگ فقط می تواند در زیر مبلمان گسترش یابد.


اتاق نشیمن معاصر توسط Shanade McAllister-Fisher Design Interior


میز قهوه مناسب را انتخاب کنید یک میز قهوه فرش را به عنوان یک کانون تقویت می کند و یک سطح مفید برای کتاب ها ، نوشیدنی ها و nibbles فراهم می کند. به عنوان یک قاعده شست ، باید آن را به همان ارتفاع کوسن های صندلی مبل اصلی خود یا کمی پایین تر قرار دهید. ابعاد کلی میز قهوه بستگی به اتاق شما دارد اما فضای بین 30 تا 45 سانتی متر بین میز قهوه و هر نوع صندلی اطراف آن را ممکن کنید.


اتاق نشیمن معاصر توسط معماران HOUSE7


یک میز کناری را اندازه بگیرید و بعد از قرار دادن وسایل ضروری و بزرگ خود ، اکنون می توانید آن دسته از قطعات کوچک را که ظاهر و زیبایی اتاق شما را تکمیل می کند ، اضافه کنید. جداول جانبی کم برای لامپ ها و آن لیوان چای در حین خواندن مقالات مفید است. جداول جانبی از ارتفاع را انتخاب کنید که به راحتی از مبل یا صندلی شما امکان پذیر باشد.


اتاق نشیمن معاصر توسط Optimize Home


مقابله با تلویزیون ... شما باید تصمیم بگیرید که اتاق نشیمن شما مکانی بیشتر برای جمع شدن است یا جایی برای استراحت و تماشای تلویزیون. اگر یک تلویزیون بزرگ در اولویت شما نیست ، آن را با این حساب در نظر بگیرید. یک نیمکت کم ، به گفته 45 سانتی متر ارتفاع ، تلویزیون را در ارتفاعی قرار می دهد که برای مشاهده راحت باشد اما اجازه نمی دهد صفحه نمایش بر فضای اتاق مسلط شود. این نیمکت می تواند در کنار شومینه قرار گیرد و از این طریق نبرد بین این دو نقطه کانونی رقیب حل شود.


اتاق خانواده معاصر توسط eoinlyons.com


… یا صفحه ‘کوچک خود را نمایش دهید آیا نمی توان بدون صفحه بزرگنمایی زندگی کرد؟ روی یک سیستم هوشمندانه مانند این سرمایه گذاری کنید ، این امکان را به شما می دهد تا تلویزیون هنگام جمع شدن با دوستان و خانواده از دید بی نظیر باشد.


اتاق نشیمن معاصر توسط گروف


اضافه کردن برخی از هنر هنر یک راه عالی برای ایجاد یک فضای زندگی جذاب و کامل است. و اینکه چطور هنر را آویزان کردید به همان اندازه اهمیت دارد که به آن آویزان شوید. شما می خواهید قطعات را در سطح متوسط ​​چشم قرار دهید.