سیزده راه برای بزرگنمایی یک اتاق نشیمن کوچک
Date:1398/9/29 Visitor: 1404
یک حرفه ای طراحی نشان می دهد که چگونه از نور ، رنگ ، لایه ها و نقاط کانونی استفاده کنید تا یک اتاق جمع و جور به صورت گسترده تر ظاهر شود



ای کاش اتاق نشیمن شما 50 درصد بزرگتر از آن بود؟ با چند ترفند طراحی ، می توانید آن را مانند گذشته حس کنید. و حتی لازم نیست دیوار را پایین بیاورید. برای اینکه رنگ اتاق نشیمن شما بزرگتر به نظر برسد ، این نکات را برای بهم زدن رنگ ها ، مبلمان ، درمان های پنجره و موارد دیگر امتحان کنید.


اتاق نشیمن معاصر توسط طراحی تارا بنت


طراحی تارا بنت 1. از رنگهای روشن زیادی استفاده کنید احتمالاً خوانده اید که رنگ آمیزی دیوارهای شما به رنگ سفید یا سایه روشن دیگر (مانند خاکستری نرم و یا ظریف ظریف) می تواند به یک اتاق بزرگتر کمک کند ، و این قطعاً صحیح است. اما شما می توانید با استفاده از سایه های مطبوع هوایی برای سایر مبلمان ، این اثر را حتی قوی تر کنید. اتاق نشیمن که در اینجا نشان داده شده است شامل یک فرش سفید ، کاناپه سفید ، کنسول تلویزیون سفید و میز قهوه سفید (از جمله موارد دیگر) است که در کنار هم به ایجاد ظاهری یکدست و نسیم کمک می کند.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Josephine Interi Interr


این روش لازم نیست به همان اندازه غیر عملی باشد که به نظر برسد. صندلی با روکش های قابل جابجایی ، سطوح سخت به رنگ سفید (مانند دستگاه های لمینت سفید یا میزهای سنگ مرمر) و فرشهای الیاف طبیعی سخت به رنگ سایه های کم رنگ به شما یک طرح رنگی ملایم ارائه می دهد که تمیز کردن آن به نظر غیر ممکن است. به طور کلی ، انتخاب برخی از مبلمان اصلی در سایه رنگ پریده شبیه به دیوار به جلوگیری از از بین رفتن اتاق نشیمن کمک می کند ، اما برای استفاده از این اثر لازم نیست همه چیز را به رنگ سفید انتخاب کنید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط STIL + STHLM


فکر نمی کنید با یک مبل سفید زندگی کنید؟ رنگ خاکستری میانه سایه ای عالی برای پنهان کردن انواع لکه های پوستی است زیرا بلافاصله پرده های سبکی یا تیره نشان نمی دهد (مانند موهای ولگرد یا پارچه).


اتاق نشیمن انتقالی توسط AMR Interior Design and Drafting Ltd.


2. بازدید از رنگ های دراماتیک را وارد کنید فقط به این دلیل که از رنگ های روشن زیادی استفاده می کنید به این معنی نیست که نمی توانید یک درام کوچک اضافه کنید. عناصر کوچکی از رنگ سیاه را به شما معرفی کنید تا به اتاق نشیمن احساس کنتراست شدید و در نتیجه علاقه نشان دهید. الگوهای سیاه و سفید مخصوصاً فقط به رنگ راست سیاه و سفید اضافه می کنند تا یک اتاق کوچک را بدون کوچک کردن آن کوچک کنید ، همانطور که عکس های سیاه و سفید یا قطعات هنری نیز انجام می شود. اضافه کردن برخی کنتراست در حقیقت باعث ایجاد تعامل در اعماق می شود که قطعات مختلف پیشرفت کرده و از بین می روند و این می تواند چشم شما را در دیدن اتاق کمی بزرگتر کند.


اتاق نشیمن Midcentury توسط مورفی دیزاین


3-لایه کردن دیوار دیواری صحبت از بازی با عمق ، اگر می خواهید یک دیوار از ویژگی های جالب را اضافه کنید ، این کار را روی یک دیوار با یک پنجره انجام دهید و طرح دراماتیک را در پشت پرده سبک قرار دهید. ویژگی کاغذ دیواری در این اتاق کمی دورتر به نظر می رسد زیرا در پشت پرده های ساده سفید چسبانده شده است ، و این باعث می شود اتاق عمیق تر به نظر برسد. همچنین باعث می شود یک کاغذ بینایی ایجاد شود که کاغذ را بیش از حد شلوغ جلوه دهد.


اتاق نشیمن Midcentury توسط Kiely Ramos Photography


4. استفاده از نرم کننده های نرم برای درمان های پنجره در اتاق نشیمن ، نرم افزارهای نرم معمولاً انتخاب بزرگی هستند ، با فرض اینکه شما به حریم شخصی مطلق احتیاج ندارید. پرده هایی که کاملاً مات نیستند ، به شما اجازه می دهند چشم از منظره آن خارج شود ، که باعث می شود اتاق هنگام کشیدن پرده احساس بسته تر نشود.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط یک خانه تبدیل شوید


اگر بعضی اوقات می خواهید حریم خصوصی کامل داشته باشید یا بتوانید نور خارج از خانه را خاموش کنید ، می توانید در پشت پنل های مات نیز لایه لایه هایی قرار دهید تا هر دو گزینه را داشته باشید. انتخاب سایه های مشابه برای این دو به آنها کمک می کند تا از نظر بصری در کنار هم قرار بگیرند تا جلوه ای بی همتا داشته باشند که احساس بزرگی دارند و شلوغ نیستند.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط طراحی داخلی برتر


5. کشف پنجره های خود را در کل حفظ حریم خصوصی نگرانی در اتاق نشیمن شما نیست؟ در نظر بگیرید که پنجره ها را کشف نکنید. این یک عنصر دیگر را که باعث شکسته شدن اتاق می شود ، از بین می برد ، یک اینچ یا سه فضای گرانبها را ذخیره می کند و نمای خارجی را کاملاً در معرض دید قرار می دهد ، که چشم را به سمت بیرون می کشد.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط یک خانه تبدیل شوید


6. نورپردازی زیادی را در نظر بگیرید نور طبیعی به سمت بزرگتر به نظر رسیدن اتاق نشیمن می رود ، اما نور مصنوعی نیز کمک می کند. از منابع نوری فراوان استفاده کنید تا در طول روز جلوه ای بزرگ و روشن ایجاد کنید و درخشش انتخابی و دنج تری در شب داشته باشید. در صورت امکان از چراغ هایی با کم نور استفاده کنید و سعی کنید حداقل از سه دسته (مانند لامپ های کف و میز ، وسایل حلق آویز ، لامپ های سقفی یا دیواره های دیواری) استفاده کنید.


اتاق نشیمن التقاطی توسط فضای داخلی Sun Soul


7. ترسیم چشم در اینجا یک ترفند هوشمندانه وجود دارد: گاهی بهترین راه برای عمیق تر کردن اتاق ، کشیدن چشم کاملاً خارج از آن است. این اتاق نشیمن شامل هیچگونه درمان با دیوار نیست ، اما چشم نمی تواند کمک کند اما روی کاغذ دیواری سرگرم کننده در اتاق خواب مجاور چاپ شود. قرار دادن آن دیوار ویژگی که در آن می توان از اتاق نشیمن هوشمندانه دیدن کرد ، ضمن اینکه باعث می شود فضای زندگی محدود نشود ، به هر دو اتاق علاقه خاصی می بخشد


اتاق نشیمن التقاطی توسط امیلیا دکور


8. استفاده از فرش سخاوتمندانه فرشها می توانند برای تعریف یک منطقه خاص به عنوان جدا از محیط اطراف آن ، مانند لنگر انداختن یک گروه صندلی در یک فضای مفهوم باز عالی باشند. با این حال ، برای اینکه یک اتاق نشیمن کوچک بزرگتر به نظر برسد ، شما نمی خواهید آن را بشکنید ، بلکه یک قسمت طولانی از کف را برجسته کنید. از یک فرش سخاوتمندانه که به مرزهای اتاق نزدیک است استفاده کنید تا غنای خود را اضافه کنید و چشم را به جهات مختلف بکشید.


اتاق نشیمن اکتشافی توسط استودیوی لورلا


9. استفاده از آینه های بزرگ اضافه کردن آینه ها می تواند به طور جدی چشم را فریب دهد که اتاق دو برابر بزرگ باشد ، به خصوص اگر از یک بزرگ به اندازه کافی استفاده کنید تا تقریباً مانند یک درب یا پنجره در فضای دیگری ظاهر شود. به آینه های کف ، به آینه های دیواری بزرگ و یا حتی کشش های کاشی آینه نگاه کنید تا توهم تا حداکثر اثر ایجاد شود. خرید آینه ها


اتاق نشیمن ساحل توسط Sheila Rich Interiors، LLC


10. از میزهایی که به سختی وجود دارد استفاده کنید در یک فضای کوچک فقط مبلمان بسیار زیادی را می توانید از بین ببرید. از این گذشته ، اتاق نشیمن با هیچ جایی برای نشستن چه فایده ای دارد؟ اما یک جایی که می توانید مبلمان فله خود را کاهش دهید ، میز قهوه است. برای اینکه اتاق نشیمن بزرگتر به نظر برسد از یک میز ساق بلند استفاده کنید و به شما اجازه می دهید پاهای خود را کمی بیشتر دراز کنید ، که به اتاق نیز کمک می کند تا بزرگتر شود.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Move2


این ترفند فقط در مورد میز قهوه شما اعمال نمی شود. برای ایجاد خطوط دید طولانی تر و ایجاد فضای بیشتر به پا از یک مبل ، صندلی و میز کنار با پاهای بلند استفاده کنید و از یک شبح کمتری حجیم استفاده کنید.


اتاق نشیمن معاصر توسط Websters فضای داخلی


11. کاملا از میز قهوه پرش کنید می خواهید واقعاً جسورانه باشید؟ از سفره قهوه پرش کنید و برای تنظیم نوشیدنی ها و سایر موارد ، به میزهای کنار و سربالایی تکیه کنید. بیرون رفتن از میز در مرکز یک گروه صندلی فوری یک اتاق نشیمن را به نظر می رساند و احساس جادارتر می کند. علاوه بر این ، به هر حال اغلب آنچه شما واقعاً به آن احتیاج دارید یک صندلی پایه مناسب است.


اتاق نشیمن معاصر توسط معماران لاگوم


12. استفاده از قفسه های باز در حالی که زندگی با کمتر همیشه یک هدف عالی است ، گاهی اوقات فقط به فضای ذخیره سازی اضافی احتیاج دارید. بدون قفسه های بسته ، قفسه های باز را ببندید تا قسمتهای جالب بصری بدون بوکس در اتاق بچسبانید ، بنابراین احساس نمی کنید 25 تا 50 سانتی متر فضای خود را از دست داده اید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Mon Concept Habitation | پاریس ، لیل ، لندن


پاریس ، لیل ، لندن با تبدیل واحدهای کشو یا قفسه سینه به یک نیمکت ، می توانید فضای اتاق نشیمن خود را به وظیفه مضاعف تبدیل کنید. فقط مطمئن شوید که قطعه ذخیره شده شما به اندازه کافی محکم است تا وزن یک فرد را حفظ کند.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Bjurfors Göteborg


13. چند نکته کانونی را درنظر بگیرید در نهایت ، شما نباید ترسید که برخی از قطعات را اضافه کنید که نمایشی و شخصیتی را به اتاق نشیمن شما اضافه می کند ، حتی اگر آنها دیوارها را بشکنند و یک توهم نوری کاملاً یکپارچه و مینیمالیستی ایجاد نکنند. شامل چندین نقطه کانونی با قدرت متوسط ​​به جای تنها یک ویژگی منفرد (یا اصلاً هیچ کدام) چشم را ترغیب به حرکت در اتاق می کند ، بنابراین شما آن را کاملاً درگیر کنید. به ما بگویید چگونه اتاق نشیمن کوچک خود را وسعت بخش تر می کنید؟ در نظرات به ما بگویید بیشتر داستان های فضای کوچک بیشتر را بخوانید