نحوه صحیح چیدمان کابینت و کشو های آشپزخانه
Date:1398/9/30 Visitor: 1625
ابتدا کابینت های خود را خالی کنید و آنچه را که استفاده نمی کنید جدا کنید. سپس این مراحل را دنبال کنید تا آشپزخانه تان مرتب شود



سازماندهی و کارکردن فضای خوب آشپزخانه بسیار رضایت بخش است ، اما می توان دانست از کجا شروع کنید - به خصوص اگر مدت مدیدی از آشپزخانه خود استفاده کرده اید و به آدامس های آن عادت دارید ، کار سختی است. برای کمک به شما ، در اینجا راهنمایی سریع به بهترین روشها برای ساماندهی کمد و آشپزخانه آشپزخانه خود با گروه بندی اقلام بر اساس نوع ، ذخیره آنها در نزدیکی محل استفاده آنها و خلاص شدن از شر آنچه استفاده نمی کنید ، می باشد.


آشپزخانه مزرعه توسط Heidi Caillier Design


نحوه سازماندهی کابینت و کمد آشپزخانه اینها اقدامات اساسی برای ساماندهی فضای داخلی آشپزخانه شماست. ما جزئیات بیشتری را در مورد هر یک از آنها بررسی خواهیم کرد: کابینت های خالی و زیر شلواری ، از جمله وسایل غذایی شیرین کاری. محتویات کابینت را با آنچه می خواهید نگه دارید ، چه چیزهایی برای دور ریختن یا بازیافت و چه اهدائی مرتب کنید. تمام سطوح کابینت و زیر شلوار خود را کاملاً تمیز کنید. همه مواردی را که می خواهید در آشپزخانه خود ذخیره کنید بر اساس طبقه بندی کنید. برنامه ریزی کنید وسایلی را در نزدیکی مکان مورد استفاده قرار دهید. سبد ، درج قفسه ، قفسه کابینت و هر نوع راه حل جدیدی را که می خواهید برای استفاده از آنها داشته باشید ، تا بتوانید کابینتهای آشپزخانه خود را مرتب نگه دارید. همه چیز را به کابینت و زیر شلوار برگردانید و موارد را با استفاده در اولویت قرار دهید. از آشپزخانه تمیز و منظم خود لذت ببرید. برای کمک به پروژه آشپزخانه خود یک سازمان دهنده حرفه ای پیدا کنید


آشپزخانه سنتی توسط Hill Farm مبلمان با مسئولیت محدود


1. کابینت و کشو های آشپزخانه ای خالی همه چیز را به یکباره از کابینت های خود بگیرید یا با کابینت به کابینت بروید و محتویات را روی یک میز یا میز بچینید. کارن دانکن ، یک مجری حرفه ای خبره در ساحل پونته ودرا ، فلوریدا می گوید: "رسیدگی به صورت فیزیکی شما را وادار می کند تا در مورد نگهداری ، اهدا یا هدیه تصمیم گیری کنید." خرید ظروف انبار در Houzz


آشپزخانه سنتی توسط فضای داخلی Templer


2. تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه بخشی را با محتویات کابینت های آشپزخانه خود ، مانند بسیاری از کابینت های ذخیره سازی در اطراف خانه ، به احتمال زیاد پر از مواردی کنید که اغلب از آنها استفاده می کنید ، اما به احتمال زیاد آنها حتی با موارد دیگری که استفاده می کنید پر شده اند. اگر به ندرت به خودتان اجازه دهید تا موارد مورد استفاده را رها نکنید. آنچه را که می توانید اهدا کنید یا به آنها هدیه دهید ، بازیافت کنید و یا هر کاری را که نمی توانید از آن استفاده کنید ، مانند وسایل و لوازم منقضی منقضی شده ، بیرون بیاورید.


آشپزخانه الکلی توسط Green Goods


3. کابینت ها و کشوها را تمیز کنید اکنون که کابینت های شما خالی است ، قبل از پر کردن آنها ، مدتی را صرف تمیز کردن آنها کنید. تمام سطوح را با صابون و آب ملایم بشویید و بگذارید قبل از شروع مجدد کاملا خشک شود. برای داشتن سطح اضافی لهستانی و آسانتر کردن تمیز کردن در آینده ، می توانید قفسه یا بوش کشوها را نیز اضافه کنید یا وسایل قدیمی را جایگزین کنید. چگونه کابینت های آشپزخانه خود را تمیز کنید


آشپزخانه انتقالی توسط طراحی آشپزخانه خط اصلی


4- موارد گروه را با استفاده از "دان آشپزخانه خود را به عنوان مناطق کارآمد فکر کنید: شستشو ، آماده سازی ، پخت و پز روی اجاق گاز و پخت ،" برای کارآیی ، اقلام یا ابزار مورد استفاده برای هر یک از این کارها را با هم دسته بندی کنید. در شیرین کاری ، این به معنی گروه بندی انواع مواد غذایی بر اساس طبقه بندی است: پخت و پز ، پخت ، میان وعده و صبحانه یا هر تکنیک گروه بندی برای سبک زندگی شما بهتر است. 3 منطقه از ذخیره سازی آشپزخانه را بشناسید


آشپزخانه معاصر توسط Mackenzie Collier Interiors


5. مواردی را در جایی که مورد استفاده قرار می گیرند قرار دهید. هنگامی که وسایل خود را دسته بندی کردید ، برنامه ریزی کنید آنها را در کابینت یا کشوها نزدیک به محل کار خود قرار دهید. در شلوار ، غذاهایی را که بیشتر از آنها استفاده می کنید در مکانهای با دسترسی آسان قرار دهید. (یک استثناء احتمالی: "اگر فکر می کنید تنقلات زیادی مصرف می کنید ، آنها را زیاد مرتب کنید ، بنابراین آنها را آنطور که اغلب مشاهده نمی کنید ، انجام این کارها انجام شود)" ترجی کوهن می گوید: متخصص در شهر نیویورک.) در حالی که شما در حال کار کردن برای ذخیره هر کابینت یا کشو هستید ، دانکن پیشنهاد می کند برچسب های موقت از نوار نقاشان آبی را روی کابینت یا کشوهایی که هر گروه در آن قرار دارد قرار دهید. این به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه برنامه ذخیره سازی شما در حال شکل گیری است و انجام تنظیمات را هنگام کار ساده می کنید.


آشپزخانه انتقالی توسط استودیوی طراحی آشپزخانه و حمام CR


6. سازمان دهندگان کابینت آشپزخانه جدید را در نظر بگیرید پس از مشخص شدن مکان مایل به ذخیره همه چیز ، به دنبال مکانهایی باشید که کابینت و کشوهای آشپزخانه شما بتوانند از ابزارهای اضافی سازماندهی و ذخیره سازی بهره مند شوند. بعضی از ایده ها را باید در نظر بگیرید: قفسه های رولینگ. کابینت های پایین عمیق از قفسه های رولینگ ، ساخته شده به صورت سفارشی یا خریداری شده از آشپزخانه یا فروشگاه سازماندهی بهره مند می شوند. قفسه ها به شما امکان می دهد تا کل مطالب کابینت را به راحتی مشاهده کنید - حتی آن چه که در عقب است. سازمان دهندگان آشپزخانه را در فروشگاه Houzz مرور کنید


آشپزخانه انتقالی توسط روش NEAT سانتا باربارا


سبد و ظروف نگهداری. ظروف نگهداري و سبد هاي باز ، مي تواند راه بسيار خوبي براي گروه بندي مواردي به ويژه غذا باشد.


آشپزخانه معاصر توسط Woodale


صندوق کشو سیستم های Pegboard ، که دارای نگهدارنده های قابل تنظیم در پیچ هستند تا صفحات را در جای خود نگه دارند ، می توانند برای کشوهای موجود خریداری شوند. رولپلاک ها را می توان جابجا کرد تا اندازه هر آنچه را که می خواهید در کشو ذخیره کنید ، جای بگیرد. (بسته به ساخت و ساز کشو شما ، ممکن است قسمت پایین برای ظروف سنگین تقویت شود.)


معاصر توسط زندگی سازمان یافته


کابینت بالا و پایین می رود. قفسه های آزاد کابینت می توانند با افزودن یک قفسه دیگر برای ذخیره سازی ، بدون از بین رفتن دسترسی ، فضای ذخیره شما را دو برابر کنند.


انتقالی توسط کارگاه فضایی کاردستی


تقسیم کشو برای ابزار آشپزخانه. سینی های کشو استاندارد برای کارد و چنگال نقره عالی است ، اما ابزار آشپزخانه می تواند کمی مشکل تر باشد. از نظر اندازه یکنواخت نیستند و همه یکسان نیستند. "بهترین پیشنهاد من [مجموعه ای از] تقسیم کشو است ، و نه یک سینی. به این ترتیب می توانید اندازه فضاهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید. به دنبال تقسیم کننده های قابل تنظیم باشید که بتواند متناسب با زیر شلوارهای آشپزخانه باشد. همانطور که با بقیه سازماندهی های خود انجام داده اید ، ابزارهای آشپزخانه را براساس نوع ، قبل از قرار دادن آنها در کشو ، دسته بندی کنید.


انتقالی توسط کارگاه فضایی کاردستی


قفسه های سازمان دهنده پان. یک قفسه سازمان دهنده پان را در نظر بگیرید که می تواند به یک کابینت موجود اضافه شود. کوهن می گوید: "به این ترتیب هیچ یک از قابلمه ها نباید در یکدیگر بنشینند و به راحتی در دسترس باشند." سازمان دهندگان خانه های شراب و کابینت


کمد توسط Living Organized


7. همه چیز را دور بیندازید محتویات کمد و آشپزخانه آشپزخانه خود را در خانه های جدید خود قرار دهید ، اولویت قرار دادن آنچه را که قصد دارید بیشترین استفاده را در دسترس ترین نقاط داشته باشید و قرار دادن وسایلی که به ندرت از قبیل پلاکرهای فصلی استفاده می شود ، خارج از خانه قرار دهید. کوهن می گوید: "این همان چیزی است که قفسه های بالا در آن قرار دارند."


آشپزخانه سنتی توسط فضای داخلی Templer


8. نگه داشتن کابینت های سازمان یافته برای حفظ سیستم سازماندهی ، و کمک به شما یا میهمانان به سرعت شناسایی چه چیزی در آن ذخیره می شود ، در نظر بگیرید که در داخل هر کابینت یک برچسب قرار دهید که حاوی محتوای کابینت باشد. کوهن می گوید: "هنگامی که در اطراف آشپزخانه هستید سعی می کنید بفهمید کاسه کباب شما کجاست ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این برچسب ها را بخوانید."


آشپزخانه مزرعه توسط Heidi Caillier Design


سایر ملاحظات برای ساماندهی کابینت آشپزخانه و کابینت زیر شلواری. دانکن می گوید: "قفسه ها برای وسایل بلندتر و عجیب و غریب بسیار عالی هستند ، زیرا قفسه ها تمایل به تنظیم دارند." کشوها می توانند برای وسایل روزمره از جمله وسایل آشپزخانه و کارد و چنگال مفید باشند. از کشو های عمیق نیز می توان برای پخت وسایل و قابلمه و قابلمه استفاده کرد.


آشپزخانه مزرعه توسط


کابینت جلوی شیشه ای و قفسه های باز. کابینت های جلوی شیشه ای و قفسه های باز فرصتی را برای ایجاد یک نمایشگر جذاب آشپزخانه فراهم می کند. جذاب ترین صفحات ، فنجان ها و گلدان ها را در جایی که می توان آنها را مشاهده کرد ، ذخیره کنید و سعی کنید کابینت ها را بیش از حد پر نکنید. اگر ترجیح می دهید وسایل آشپزخانه خود را به نمایش نگذارید ، فیلم پنجره ای با لایه برداری می تواند درب شفاف کابینت را شفاف کند. سطل های تزئینی می توانند روی قفسه های باز بنشینند ، و وسایلی که داخل آن قرار دارند.


آشپزخانه معاصر توسط معماری Andre Rothblatt


کابینت های گوشه ای. در مناطقی که وسایل همیشه به پشت فشار می یابند و رسیدن به آنها سخت است ، نصب turntables ، که باعث می شود مشاهده و دسترسی به محتوای کامل کابینت آسانتر شود. از طرف دیگر ، کوهن پیشنهاد می کند از این گوشه های کور برای موارد نادر استفاده کنید ، مانند وسایل تعطیلات یا برای نگهداری وسایل عمده مانند حوله های کاغذی ، که نیازی نیست برای گرفتن آنها ، آنها را ببینید.


آشپزخانه سنتی توسط لسلی لاندیس


آشپزخانه های کوچک دانکن و کوهن نکات خود را در مورد ساماندهی یک آشپزخانه کوچک به اشتراک گذاشتند: فقط آنچه را که واقعاً احتیاج دارید خریداری کنید.