راه هایی برای قرار دادن یک میز در آشپزخانه کوچک
Date:1398/10/1 Visitor: 1864
از این آشپزخانه های کوچک (عمدتاً) سرنخ نشوید و الهام بگیرید تا ناهارخوری را وارد آشپزخانه خود کنید



به لطف رونق در برنامه های طبقه باز ، به نظر می رسد جزایر آشپزخانه این روزها مکان های محبوب برای خوردن وعده های غذایی در خانه هستند ، در حالی که به نظر می رسد اتاق های رسمی ناهار خوری از دست می دهند. اما یک جایگزین سوم وجود دارد که ممکن است برای شما جذاب باشد: میز آشپزخانه کلاسیک که در غذا خوردن است. این راه حل حتی در یک آشپزخانه کوچک نیز می تواند به خوبی کار کند. چه فاقد جزیره باشید ، جزیره ای داشته باشید اما فضای کافی برای غذاخوری در آن ندارید ، یا به سادگی فضای گرم آشپزخانه را ترجیح می دهید ، راه های زیادی برای تنظیم صندلی و یک میز برای به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه شما وجود دارد. در اینجا نه مورد از آنها ، بیشتر از آشپزخانه ها گرفته شده است که در سمت کوچکتر برای خانه های ایالات متحده در نظر گرفته می شوند.


آشپزخانه معاصر توسط LAURA LAKIN DESIGN


1. نیمکت داخلی با گوشه ای زاویه دار. ضیافت داخلی در این آشپزخانه در لندن یک رویکرد هوشمند را برای نشستن در نظر می گیرد: قسمت زاویه دار بین دو طول L بدان معنی است که هیچ کس گیر نمی کند در یک خم ناراحت کننده بنشیند. مانند بسیاری از آشپزخانه های خوراکی اینجا ، حمل یک وعده غذایی از اجاق گاز و تمیز کردن میز فقط به چند مرحله نیاز دارد. میز چوب باعث ایجاد گرمی به پالت سفید و آبی می شود.


آشپزخانه الکتریکی توسط استودیو ATARA


2. نیمکت شکل L در زیر کابینت. این صندلی نیمکت در یک آپارتمان لندن به طور مرتب در زیر مجموعه ای از کابینت های بلند محکم بسته شده است ، و فقط اتاق کافی برای ترخیص آن از سر آنها باقی مانده است. این تنظیمات به صاحبان خانه اجازه می دهد از این فضای گوشه ای برای صندلی استفاده کنند و همچنین از آن برای ذخیره سازی استفاده کنند. جداول جدول کوچک آسانتر از آن است که از یک میز با چهار پا استفاده شود. جداول ناهار خوری پایه را مرور کنید


آشپزخانه ویکتوریا توسط معماران AMDG


3. غرفه شام ​​در پایان کار کابینه. این آشپزخانه در گرند رپیدز ، میشیگان ، نمونه خوبی از استفاده موثر از فضای خالی در پایان کار کابینت را ارائه می دهد. اگر خود را به سمت صندلی های غرفه در غذاخوری محلی خود جلب کرده اید ، این می تواند یک روش جالب برای آوردن یک میز غذا در آشپزخانه شما باشد.


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط طراحی داخلی کارخانه


4- نیمکت L شکل به طرف خود بیفتد. این آشپزخانه 165 متر مربعی در واترلو ، انتاریو ، کانادا ، دارای یک جزیره آشپزخانه با دو مدفوع می باشد و این میز ضیافت و ناهار خوری داخلی. صاحبان خانه دوست دارند هنگام بازدید نوه هایشان ، در صندلی توخالی داخلی غذا بخورند. دور نگه داشتن سفره از منطقه پخت و پز نیز به بچه های کوچک جایی می دهد که با آماده شدن وعده های غذایی می توانند بازی های نزدیک را رنگی یا بازی کنند. در مورد این آشپزخانه بیشتر بخوانید


آشپزخانه سنتی توسط طراحی مورد / بازسازی ، شرکت


5. جدول کامل در مرکز. این آشپزخانه به مساحت 121 متر مربع در شمال غربی واشنگتن ، D.C ، دارای یک فضای باز بین دیوار پخت و پز و درب است که به بیرون منتهی می شود ، که صاحب خانه از آن به عنوان فضایی برای یک میز ناهار خوری کامل استفاده می کند. نیمکت یک راه حل کاربردی عالی است ، زیرا در صورت نیاز به باز کردن درب اجاق ، می توان آن را در زیر جدول قرار داد تا بتواند ترخیص کند. درباره این خانه بیشتر بخوانید | جداول ناهار خوری چوب گرم را مرور کنید


آشپزخانه انتقالی توسط بهترین و شرکت


6. نیمکت L شکل در انتهای گلی. همانطور که این عکس نشان می دهد ، فضای کافی برای قرار دادن یک میز در این آشپزخانه گلی منهتن وجود ندارد. در عکس بعدی راه حل را مشاهده می کنید.


آشپزخانه انتقالی توسط بهترین و شرکت


طراح یک نیمکت L شکل را در گوشه ای از اتاق قرار داد که در آن هیچ کابینت یا پیشخوانی وجود ندارد. صندلی گوشه ای داخلی می تواند یک راه حل کارآمد باشد که آشپزخانه فاقد اتاق برای یک میز در منطقه پخت و پز باشد ، چه رسد به صندلی های اطراف آن.


آشپزخانه اسکاندیناوی توسط Bjurfors Göteborg


7. جدول کوچک در نزدیکی عمل. این آشپزخانه در گوتنبرگ سوئد ، به دلیل ویژگی تاشو یا برگ درخت ، دارای یک وعده غذایی برای غذا بدون احساس شلوغی است که باعث می شود مسیر گردشگاه و اجاق گاز پاکسازی کند. این جدول انعطاف پذیری را ارائه می دهد ، زیرا می توان دو طرف آن را برای گسترش غذا برای پذیرایی از ناهارخوری ها یا وعده های غذایی آماده تهیه کرد. میزهای ناهار خوری برگ را پیدا کنید


آشپزخانه اسکاندیناوی Scandinavo Cucina


8. باریک ، میز طولانی در نزدیکی همه آن. یک آشپزخانه در فلورانس ، ایتالیا ، با یک طرح مشابه مانند مثال قبلی ، دارای یک میز بلند و باریک است که پیاده رو را پاک نگه می دارد اما در عین حال فضای کافی برای بشقاب ها و ظروف غذا ارائه می دهد.


آشپزخانه معاصر توسط Turnbull Griffin Haesloop


9. جدول مضاعف به عنوان فضای آماده سازی. این کلبه 432 متر مربعی در نزدیکی دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی حاوی یک آشپزخانه مینیمالیستی است که از یک دیوار منفرد و کابینت تشکیل شده است. یک میز که به طور موازی با دیوار کابینت قرار گرفته است ، مرزی ایجاد می کند که هم فضای آشپزخانه را گسترش داده و هم آن را محدود می کند و به جلوگیری از خونریزی بصری آن به فضای زندگی مجاور کمک می کند. با توجه به کوچه های تنگ این خانه ، میز ناهار خوری می تواند به عنوان فضای آماده سازی غذا دو برابر شود.