دوازده راه برای تغییر دکوراسیون منزل
Date:1398/10/1 Visitor: 932
چند ترفند آسان باعث می شود خانه شما نسبت به شما احساس جدیدی کند



بعضی اوقات احساس می کنم خانه ام یک مورد تقصیر دارد - به اطرافم نگاه می کنم و می دانم که از همان تنظیمات قدیمی خسته ام. وقتی به تازگی با یک طراح داخلی مصاحبه کردم ، او به من گفت چگونه همیشه اجازه مشتری خود را برای حفر وسایل خود می پرسد ، زیرا ممکن است بسیاری از گنجینه ها در یک گنجه یا کمد مخفی شود و به دیوار تکیه داده یا روی صندلی بنشیند. هیچ کس هرگز متوجه نیست. خیلی زود این روزها تاریک می شود که من برای آن الهام آماده بودم. من هر شب ساعت ها بیشتر در خانه خودم گیر می کردم و از دکور مریض می شدم و به اطرافم می اندیشیدم که چه چیزی می تواند تغییر کند. بنابراین به دنبال شکار گنج در اطراف خانه خودم رفتم ، بعضی از قفسه ها و پیشخوان ها را پاک کردم و آینه های تازه ، تعویض آینه ها ، لامپ های میز ، پرتاب کردن پتو و بالش را شروع کردم. چرخاندن آثار هنری به موقعیت های برجسته تر ، تنظیم مجدد کتاب ها و امتحان کردن اشیاء جدید در سفره من. در اینجا ایده هایی وجود دارد که در طول راه یافتم.


ورود به دیوار آبی با عکس


1. ایجاد یک دیوار گالری. شما ممکن است برخی از آثار هنری را که از چرخش خارج شده اند ، تکیه دهید که در مقابل یک دیوار روی زمین تکیه می کنند یا هنوز قاب بندی نشده اند. اکنون زمان آن است. جمع کردن یک قسمت از موارد دلخواه خود ، یک نقطه بزرگ را روی زمین پاک کنید ، آنها را پهن کنید و آزمایش کنید تا جایی که شما یک ترکیب پیدا کنید که شما را خوشحال کند. نکته: ایجاد خطوط می تواند کمک کند. با یک تکه نوار در امتداد بالاترین نقطه ای که از آن آویزان شده اید ، یک خط مستقیم بکشید و قسمت های بالاترین قطعات را در امتداد آن قرار دهید. اگر دوست دارید می توانید در پایین فضای دیوار گالری خود نیز همین کار را انجام دهید. همچنین می توانید چند قطعه را به صورت عمودی تنظیم کنید تا آرایش دلپذیری ایجاد کنید. نحوه انتقال طرح گالری به دیوار خود را مشاهده کنید


اتاق نشیمن توسط کاترین کوونگ طراحی


2. انتخاب میز قهوه خود را خاموش کنید. این یکی بسیار ساده تر از ایجاد دیوار گالری است ، و این یک راه عالی برای الهام گرفتن از یک کتاب مورد علاقه مجدداً است. هر وقت خواستید آن را در صفحات دلخواه باز کنید.


ورود مدرن توسط E² Design Interior


3. قطعات غیر منتظره را به یک منظره اضافه کنید. در این میز راهرو به ارتفاعات ، بافت ها و شکل های مختلف توجه داشته باشید. شمعدان ها ، توفان ها ، کتاب ها ، تندیس ها ، عکس هایی با قاب کوچک ، کاسه ها ، پوسته ها ، دریم وود ، مهره ها و جعبه ها همه چیزهای خوبی هستند که می توانید آنها را امتحان کنید. بسیاری از طراحان توصیه می کنند موارد را در گروه های سه یا پنج نفری تنظیم کنند.


ورودی الكترونیكی توسط Blackband Design


تقارن نیز یک راه عالی برای پیشبرد است. به روشی که این دو لامپ بزرگ میز تعادل در هر طرف میز کنسول بلند ایجاد می کنند ، نگاه کنید و آینه در وسط آویزان باشد. اما ترتیب شما لازم نیست دقیق یا منطبق باشد.


التقاط توسط Urban Chandy


4- قفسه های صفحه نمایش خود را مجددا تنظیم کنید. این یک پروژه بزرگ است ، بنابراین قبل از شروع کار حتماً چند ساعت وقت داشته باشید. در غیر این صورت ، پشته ها از یادداشت ها و کتاب ها در هر سطح دیگر روی اعصاب شما قرار می گیرند و حرکت خود را از دست خواهید داد. همه چیز را پایین بیاورید - این یک فرصت عالی است که به قفسه های خود گرد و غبار خوبی بدهید. در اتاقهای دیگر به جستجوی اشیاء مانند کاسه ، گلدان ، آثار هنری و موارد دیگر بپردازید که برای شما جذاب است ، بنابراین می توانید آنها را در چیدمان خود مخلوط کنید.


اتاق نشیمن صنعتی توسط معماری CONTENT


با تنظیم کتابهای خود آزمایش کنید اما به نظر شما جالب توجه است: بر اساس موضوع ، اندازه ، رنگ - شاید شما یک وفاداری بالا بکشید و آنها را به صورت خودکشی سازماندهی کنید. برخی دیگر را به صورت افقی با اشیاء موجود در بالا ، دیگران بصورت عمودی با اشیاء کنار هم جمع کنید. در بعضی از قفسه ها ممکن است بخواهید یک ردیف عمودی از کتاب ها داشته باشید که یک پشته افقی دارند. مقرراتی در کار نیست؛ فقط قدم به عقب بروید و آرایش را به خوبی دنبال کنید و در ادامه حرکت کنید.


حمام سبک ساحل توسط سازندگان Stone Creek


5- خود را با پرده دوش جدید درمان کنید. یک صفحه پارچه یا پلاستیک می تواند ظاهر حمام شما را به کلی تغییر دهد. یک تصویر در مقیاس بزرگ مانند این ماهی افسانه ای می تواند تأثیر بزرگی در طراحی بگذارد ، در حالی که یک پرده پلاستیکی روشن می تواند فضای اتاق را بازتر جلوه دهد.


حمام معاصر توسط Martial Desprin


6. چیزی رنگی تکان دهنده و جسورانه را رنگ کنید. یا یک پاستیل دوست داشتنی ، براق سیاه و سفید یا Shabby Chic - پریشان و پریشان - مهم نیست. این فقط رنگ است ، اگر از چیزی مریض هستید ، خطر کنید. می توانید یک دیوار ، قسمت داخلی کمد خود ، یک درب یا یک قطعه مبلمان بکشید. بررسی کنید که چه رنگی عالی در میزهای منشی به نظر می رسد


اتاق پودر مزرعه توسط Holmes Hole Builders LLC


7. آینه را تعویض کنید. این آینه بزرگ روی سینک اتاق پودر ممکن است برخی از حفره های جدید را بر روی کمد یا بوفه شما هوس کند ، در حالی که اتاق پودر شما ممکن است دو کابینت دارویی با آینه کوچکتر در محل خود بخواهد.


آشپزخانه معاصر توسط گروه طراحی D'Cruz طراحی داخلی سیدنی


8- پیشخوان آشپزخانه خود را پاک کنید. من این کار را اخیراً انجام دادم و فقط کافی شاپ ، اجاق گاز توستر ، یک لامپ کوچک برای محیط و یک گاو چوبی مورد علاقه هنر را قرار دادم. هرکسی که اظهارات خود را در مورد چگونگی تمیز بودن آشپزخانه من نشان دهد (واقعاً پاک نیست ، اثبات این یک ترفند عالی است). چرخ های قهوه ، سازندگان اسپرسو ، ادویه جات ترشی جات ، روغن زیتون ، کتابهای آشپزی ، توسترها ، لپ تاپ ها… در حالی که در آن حضور دارید ، به چند حوله حلقوی آویز نگاهی بیندازید. همه چیز را از اتاق خارج کنید و دوباره ارزیابی کنید. شاید شما یک ایستگاه قهوه ای سازمان یافته تر با تمام اصلاحات موجود در بالای کابینت ایجاد کنید. شاید شما اخیراً قهوه خاکی خریداری کرده باشید و چرخ ماشین فقط فضای آن را به هم ریخته است. شاید مکانی در نزدیکی این محدوده پیدا کنید تا همه ادویه جات ترشی جات خود را جمع کنید. شاید شما یک خروس خوش شانس داشته باشید که به یک نقطه برجسته تر نیاز دارد.


اتاق ناهارخوری معاصر توسط گودریش داخلی


9- میز آشپزخانه یا صندلی های غذاخوری خود را با هم مخلوط کنید. هر صندلی را که برای ناهار خوری در خانه شما راحت است ، جمع کنید و آزمایش کنید. برای یک میز مستطیل ، صندلی های میزبان و مهماندار را امتحان کنید. ممکن است بخواهید دو سبک متفاوت را متناوب کنید یا یک گروه کاملاً غیر هماهنگ داشته باشید. 10 روش بی عیب و نقص را برای مخلوط کردن صندلی های ناهار خوری خود ببینید


اتاق ناهار خوری روستایی توسط Wendi Young Design


10. یک محور جدید ایجاد کنید. علوفه در خارج از شعبه ها را خریداری کنید ، 12 لیمو را در Piggly Wiggly بخرید ، با بعضی از خزه ها عصبانی شوید ، روی یک ارکیده پاشیده شوید یا مورد علاقه شخصی من ، 5 دلار برای یک لاله لاله در Trader Joe خرج کنید و آنها را در گلدان Aalto ریخته و بگذارید در آنجا بیفتد. آنها ممکن است


اتاق ناهارخوری اكلكتیك اتاق ناهارخوری اكلكتیك


به یاد داشته باشید که یک مرکز محور زنده نیست. یک کاسه بزرگ مورد علاقه ، یک مجسمه سازی ، یک تکه چوب چوبی ، یک دونده که دارای پوسته های پوسته پوسته پوسته شده است ، حتی یک خانه پرنده کوه چینیری نیز می تواند یک کانون عالی برای اتاق ناهار خوری را ایجاد کند. بخش های اصلی و چشم نواز فراتر از گل و میوه را مشاهده کنید


اتاق خواب الكتریكی توسط اتاق های Couture


11. تختخواب خود را تغییر دهید. هنگامی که من از نحوه نگاه اتاق خواب خود بیمار شدم ، من به راحتی کابینت خود را چسبانیدم ، به گونه ای که قسمت سفید جلوی آن جلوی روبرو قرار گرفت و بالش های پرتابی را روی مبل اداری من برای بعضی از آنهایی که روی تخت خوابم بود ، معامله کردم. من لحاف DwellStudio خود را برای لحاف Target از طرف پرنده زیبا chinoiserie به سمت شارژ فیروزه ای تغییر دادم و آن را در قسمت زیرین تخت خوابیدم. Voilà - به نظر می رسید که من بیرون رفته ام و بدون اینکه یک سکه بخوابم ، روی یک تختخواب جدید پاشیده ام. این را هم باید یادآور شوم که از طریق یکی از بالش های پرتاب ، پرنده ای را روی آن قرار می دهم. لذت های ساده: لذت ورق های تازه


اتاق نشیمن الكترونیك اتاق نشیمن الكترونیك


12. پرتاب پرتاب. این ساده ترین مورد تا کنون است ، بنابراین من آخرین بار آن را ذخیره کردم. اتاق خواب ، کمد یا پارچه را برای یک پتو که ممکن است هرگز برای اتاق نشیمن خود در نظر نگیرید ، به منزل خود معدن کنید. فوراً مبل خود را با استفاده از پشت به روشی که در اینجا می بینید ، به روز کنید. وقتی پرونده بلای خانه دارید ، چه می کنید؟ لطفا با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.