بهترین ایده های برای آماده سازی یک جشن کریسمس عالی
Date:1398/10/1 Visitor: 1028
تزئینات ، هدایا ، کارد و چنگال ، مواد غذایی ... چگونه ، چرا و کجا وسایل را در کریسمس بدست آورید تا بدین ترتیب جای خود را ندهید



کریسمس هر سال با یک سری چیزهای عجیب و غریب ، احساساتی ، ظریف ، پنهانی ، فردی ، فاسد شدنی و غیر قابل خراب شدن که هرگز در هر زمان دیگری از سال به آن احتیاج نداریم می رسد. این فوق العاده است ، اما می تواند مدیریت همه کریسمس کریسمس منتهی به روز بزرگ را طاقت فرسا قرار دهد. ژانویه بیا ، برگرداندن درخت در صندوق ، یک تمرین اریگامی است و گرفتن همه تزئینات بسیار کمرنگ است. هرچه سطح کریسمس شما دیوانه باشد ، سازماندهی شوید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن تنظیم ، خدمت کرده و بسته بندی کنید.


اتاق نشیمن التقاطی توسط میشل ادواردز


فضای کریسمس پاپ آپ را آماده کنید. این منطقه ترانزیت شما برای موعد کریسمس است. این باید باشد: هر سطحی که می توانید برای چهار هفته آینده پاک نگه دارید. در حالت ایده آل در نزدیکی آشپزخانه و درب پشت قرار دارد. این ممکن است یک میز موقت تاشو در گوشه آشپزخانه یا راهرو شما باشد. این امر از تبدیل شدن منطقه زباله برای هدایای خریداری شده در اوایل ، به منطقه نگهدارنده برای هدایا و وسایل غذایی منتقل می شود ، هنگامی که در را شلوغ می کنید. نکته: با گروه بندی اقلام غیر قابل خراب کردن با توجه به دستور العمل یا وظیفه آنها در حالی که در صف چک هستید ، در فروشگاه های مواد غذایی هوشمندانه واقع شوید. این کیسه ها را مستقیماً درون فضای پاپ آپ رها کنید. سپس ، وقت آن فرا رسیده است که آن پروژه را شروع کنید ، چیزهای شما قبلاً جمع شده اند.


ورود الكترونیكی توسط جنی لی


سفر و هدایا با هدایا و غذا داشتن مجموعه ای از سبدهای خالی ، و کیسه های چیلر / وسایل خانه در فضای بازشو برای حمل مواد غذایی ، هدایا ، وسایل استخر و موارد دیگر به بازدید و بازدید در این زمان شلوغ از سال بسیار مفید است.


آشپزخانه سنتی توسط طراحی متمایز / ساخت / بازسازی ، LLC.


تعداد سطل های سطل را کاهش دهید شروع به جمع آوری جعبه های مقوایی منتهی به کریسمس برای سطل زباله های پشتیبان کنید. پیاپی از سطل های موقت باعث می شود تا تمام وقت از سطل اصلی خود خالی شوید. این جعبه ها می توانند در فضای پاپ آپ در انتظار یک یاور مایل به انجام کار با بن باشند. آنها همچنین در زمان اوج پذیرایی ، ترافیک اطراف سطل آشپزخانه را کاهش می دهند ، بنابراین شما و یارانتان در اطراف کشوی سطل و سینک نمی رقصید. جایزه: سطل های پشتیبان آماده هستند تا به هر کجا که عمل انجام شود - در فضای باز برای بطری و قلع ، تا وسط حلقه باز نشده برای جمع آوری زباله ها ، و به میز خارج از منزل در زمان واضح واگذار کنند. نکته: تزئین جعبه ها برای بچه های کوچک یک فعالیت جالب است.


آشپزخانه Rustic توسط Spectrum Interior Design، Inc.


توجه به اهداف خود اگر قصد تهیه پکیج هدایا را دارید ، قبل از پخت و پز ، بسته بندی مناسب را پیدا کنید - هیچ چیز بدتر از ایجاد شاهکارهای خوراکی به عنوان هدیه نیست ، فقط در این صورت آنها را از صفحه بکشید و همانطور که می خواهید روی کف ماشین قرار دهید. آنها را تحویل می دهیم یک سبد شستشو ایده خوبی است. و فراموش نکنید که ظروف برای مانده را جمع کنید - به آنها احتیاج خواهید داشت. نکته: فروشگاه های عرضه کننده غذا برای ارائه هرچه بهتر مکان برای خرید انواع ظروف مختلف در طیف وسیعی از اندازه است.


التقاط توسط جنی لی


جنی لی دکوراسیون سالن ها و بسته بندی گرفتن جعبه ذخیره سازی بلوک ، قلاب چسب ، نوار دو طرفه ، باتری ، چسب فوق العاده (برای تعمیر تزئینات شکسته) ، ریسمان ، گلوب های جایگزین ، شمع های جایگزین ، باتری ها و هر چیز دیگری که نیاز دارید را تنظیم کنید. تزئینات داخلی و خارجی خود را آویزان کنید. این بدان معنی است که شما آماده هستید بدون هیچ مشکلی پیش بروید. یکی دیگر از همه بسته بندی های هدیه کریسمس ، برچسب های هدیه و روبان.


اتاق نشیمن معاصر توسط LuxDeco


به خوبی از درخت کریسمس خود محافظت کنید ما یک سال از کشف خانواده ای از موش های ساکن در درخت کریسمس که در جعبه مقوایی خسته کننده و اصلی آن ذخیره شده بود ، ناراضی بودیم. یک جعبه ابزار فولادی سبک از فروشگاه سخت افزاری خریداری کردم که 70 دلار قیمت دارد و از درخت در برابر گرد و غبار ، آفات و خرد شدن برای همیشه محافظت می کند. به راحتی بسته می شود و بلند می شود. سال بعد تعجب نخواهم کرد چه کسی در درخت زندگی می کند. نکته: می توانید برخی از تزئینات یا تمام چراغ های داخل آن را بکشید و از خرد شدن آنها محافظت می شود.


توسط ترزا فاین


مراقبت با دقت تزئینات شکننده را می توان در پارچه ، بسته بندی حباب ، روزنامه یا جعبه هایی که در یک جعبه نگهداری می شوند ، پیچید. هر از گاهی جعبه های دکوراسیون ساخته شده برای فروش به بازار عرضه می شوند. سال گذشته آلدی برخی از آنها را در کیسه های فشرده کوسن شده بود. نکات: کارتن های تخم مرغ برای ذخیره سازی تزئینات کوچکتر عالی هستند. اگر در اطراف یک کارتن تخم مرغ پیچیده شود ، گارلندها و مهره ها پیچیده نخواهند شد. همچنین قبل از ذخیره کردن باتری ها را از تمام دکوراسیون ها جدا کنید یا اینکه باتری ها می توانند نشت کنند و زینتی را خراب کنند.


اتاق خانوادگی سنتی توسط فرانسوی Creek Outlet


شمع های جشن هنگام نگه داشتن شمع ها از سال به سال ، با خنک نگه داشتن و خارج شدن از طبقه های فوقانی و فضای پشت بام ، از ذوب آنها جلوگیری می کنید.


Rustic توسط RedAgape Blog


کیت سرگرم کننده در فضای باز هر چه بیشتر مهمانان خود را در دست داشته باشید ، زمان کمتری را در روز کریسمس برای گردش اختصاص خواهید داد. اگر در بیرون از منزل سرگرم هستید ، با تنظیم یک کیت برای وسایل در فضای باز ، میزان دویدن و خارج کردن آن را کاهش دهید: کبریت ، دافع موزی ، ضد آفتاب ، وسایل باند ، کلاه و مشعل برخی از اصول اولیه هستند. اگر مقداری لیوان و همچنین تجهیزات چای و قهوه بریزید و یک اوره برپا کنید ، لازم نیست هنگام خسته شدن چای و قهوه درست کنید. به همین ترتیب ، یک قاشق آب سرد و یخ را نیز جمع کنید. حوله هایی را برای روز اضافه کنید ، و اگر میهمانان مسن دارید یک پتو یا دو نفر اضافه کنید. ایده های هدیه برای Clutter-Averse


توسط لیزا اتکینسون عکاس


کارد و چنگال سفره در فضای باز تنظیم یک ظرف یا دو عدد برای عینک و بشقاب در فضای باز می تواند باعث سریعتر روند تنظیم و بسته بندی شود. به طور دائم در وان در گاراژ ذخیره می شود ، این باعث می شود فضای آشپزخانه نیز ذخیره شود. اگر شامل کارد و چنگال ، پوشش های غذایی ، چاشنی ها و دستمال سفره ها باشید ، می توانید به راحتی این تنظیم را به شخص دیگری واگذار کنید ، زیرا آنها تمام نیازهای خود را در یک ظرف دارند.


آشپزخانه سنتی توسط خانه های TrueSource


دستورالعمل ها را به صورت دستی و خارج از خانه نگه دارید و فضای کاری خود را بدون درهم و برهم و دستور العمل ها در ارتفاع چشم با ایده های عالی مانند این نگهدارنده آی پد ، یک نگهدارنده کتاب دیواری یا آهنربای قدیمی یخچال و فریزر حفظ کنید.


Eclectic by Treasures Opulent


گنجینه های شفاف فضای ذخیره سازی لایه ای ، ویژگی های صرفه جویی در فضا پایه یک کیک لایه بردار یا یک واگن برقی چای را دست کم نگیرید. آنها نه تنها زیبا نیستند بلکه برای ذخیره سازی هدایای ظریف از فضای ذخیره سازی دستی استفاده می کنند و فضای سفره ای با ارزش را نیز ذخیره می کنند. یک والدین به طور طبیعی سازمان یافته نیستید؟ وقت آن است که یک کریسمس بدون مجرم برگزار شود


توسط شرکت Clever Closet


Houzzers کریسمس مبارک! این شعر کوچک مخصوصاً برای مادران است ، از من ... ترس قبل از کریسمس این ترس قبل از کریسمس برای ماوس عزیز مارتا ، برای مواجهه با آنچه او ترسیده است - خانه ای مریض آماده! جوراب ها با دودکش از دودکش آویزان نبودند ، "آنها هنوز در اتاق زیر شیروانی هستند ، میز من لخت است." درست است که مارتا ما گذشته کریسمس گفت ، "سال آینده متفاوت خواهد بود ، من این کار را نیمه تمام نمی کنم". او آمادگی و برنامه ریزی خود را مانند یک ویکسن انجام می دهد. لیستی که او در حال تهیه آن بود ، کاملاً متناسب با آن ... اما متأسفانه همانطور که قبلاً برای خیلی از افراد نیز اتفاق افتاده بود ، او فهمید که باید ده بار دیگر برنامه ریزی کند. "شغل ها همچنان اضافه می شوند ، من نمی توانم شمارش را ادامه دهم" ، "هدایا در حال جمع شدن نیستند ، لیست مهمان در حال نصب است". مارتای عزیز ، فکر کنید ، شما آن را خیلی خوب می شناسید ، آن طلسم کریسمس دیوانه وار را رقص و رقصید. کیک هنوز کیک است و هیچ گیلاس در بالای آن نیست. هدیه ای پر از عشق در مغازه خریداری نمی شود. مارتا موس با اشکهایی که چشمک می زد گفت: "چرا من این کار را کردم ، چه فکر می کردم؟" او عزیز در نگاهی به فرزندان خود فرو رفت و همه او را خوابید و از ترس مادر آگاه نبود. کریسمس آنها شامل لذت های ساده ، کیک های مومیایی شده و نخ های اواخر شب است. سپس مارتا به یاد مادربزرگ خود گفت: "برنامه ریزی به منظور بازی انجام شده است". بنابراین مارتا تصمیم گرفت آن را یک شب بنامد. او لیست خود را جمع کرد و از درگیری کنار رفت. خانه من با عشق در حال ترکیدن است ، عزیزان من نزدیک هستند ... کریسمس مبارک برای همه ، اوایل سال آینده را آماده خواهم کرد. به ما بگویید چگونه شما را برای جشن های کریسمس خود آماده می کنید؟