جادوی مبلمان چند کاره
Date:1398/10/2 Visitor: 1390
پنج مورد مبلمان قابل تعویض (و ضروری) که برای شما و خانه شما بسیار سخت کار خواهند کرد



من عاشق قطعات مبلمان هستم که در تنظیمات متنوعی برای چندین بار استفاده می کنند. سرمایه گذاری در مبلمان با کیفیت خوب می تواند گران باشد ، بنابراین انتخاب عاقلانه مهم است. یکی از راه های جلوگیری از اظهار پشیمانی خریدار ، انتخاب مبلمان است که می تواند چند کاره داشته باشد و بسته به آنچه اوضاع را می طلبد ، انواع کاربری را ارائه دهد. "چند وظیفه جادویی" ، من آنها را صدا می کنم. در اینجا چند مثال مهم (و هوشمندانه) آورده شده است.


اتاق ناهارخوری مزرعه توسط وبلاگ RedAgape


1. صندلی های نیمکت در اتاق غذاخوری نمی توانم به اندازه کافی ستایش صندلی های نیمکت بخوانم! من آنها را دوست دارم ، و من برای انواع مختلفی از کارکردها مورد استفاده قرار می گیرم. آنها مخصوصاً برای کودکانی که در اتاق ناهار خوری قرار می گیرند ، صندلی های بسیار خوبی می گذارند. شما می توانید صندلی های بلند و باریک خود را در یک طرف میز برای بزرگسالان داشته باشید و یک صندلی محکم و تمیز و آسان برای تمیز کردن از طرف دیگر برای کودکان کثیف و… و بازدیدکنندگان کثیف.


اتاق نشیمن التقاطی توسط کارا روزنوند


در راهرو صندلی های نیمکت نیز کار می کنند. من دوست دارم که چگونه این صندلی نیمکت قدیمی زندگی جدیدی را به عنوان قفسه کتاب در این راهرو پیدا کرده است. به اندازه کافی جمع و جور است که در فضای مناسب قرار گیرد و به اندازه کافی مفید باشد تا بتواند یک عملکرد را ارائه دهد. صندلی های نیمکت به زیبایی در ورودی خانه نیز کار می کنند. آنها در یک سالن هوایی واقع شده اند و می توانند یک کیف یا کلید را به محض ورود به درب جلوی آن پرتاب کنند.


اتاق خواب معاصر توسط Nexus Designs


در اتاق خواب یک صندلی نیمکت در انتهای یک تخت همیشه کمی ظرافت را به اتاق خواب اضافه می کند. به نظر می رسد زیبا است ، اما همچنین یک مکان عملی برای نشستن و پاپ کفش های خود در صبح است. یا شاید برای دسترسی آسان ، یک مجله یا کتاب در انتهای تخت خود را ترجیح دهید. انتخاب باشماست.


اتاق خواب معاصر توسط اما بلاومفیلد


2. جداول کوچک جداول کوچک همیشه ثابت می کند که آنها سرمایه گذاری شایسته ای هستند زیرا آنها استادان چند کاره هستند. گزینه های این ستاره های کوچک بسیاری هستند زیرا در تنظیمات متنوعی به خوبی کار می کنند. در اتاق خواب میزهای گاه به گاه به عنوان میزهای کنار تختخواب ایده آل هستند که در آنجا به فضای زیادی احتیاج ندارید. آنها به ویژه در یک اتاق مهمان مفید هستند ، برای مثال ، جایی که فقط یک لامپ یا کتاب در دسترس نزدیک است. این میز الهام گرفته از اسکاندیناوی نیز می تواند به عنوان یک غرفه برای یک گیاه یا درخت بنفشه عمل کند و به یک گوشه وانمود کند.


اتاق خواب معاصر اتاق خواب معاصر


زیبایی میزهای کوچک در اتاق خواب این است که نیازی به جفت هماهنگی ندارید. آنها را با ظاهری گاه به گاه اما زیبا ترکیب کنید و وقتی آماده تغییر شدید ، آنها را به اتاق دیگری منتقل کنید تا عملکرد دیگری را ارائه دهد. 11 تخته یک تخته یک طرفه


ورود به سبک ساحل توسط لورن لئونارد داخلی


در راهرو میزهای گرد احتمالاً از همه میزهای کوچک بسیار مفید هستند زیرا به راحتی در تعداد زیادی از فضاها قرار می گیرند. جداول کوچک یک مسابقه مناسب برای راهروها و سایر فضاهای انتقالی است. از ویژگی های خاص خود ، این میزگرد زیبا در این تالار ورودی بسیار زیبا به نظر می رسد. با ظرافت با فضای سبز و یک کتاب و یک نقطه دستی زیبا برای روشن کردن کلیدهای خود استفاده کنید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط لی طراحی


در مناطق نشیمن هر منطقه زندگی به مکانی برای نشستن با یک کتاب و یک فنجان قهوه نیاز دارد. جداول کوچک خود را در یک لانه جمع کنید تا فضای بیشتری برای حادثه ایجاد کنید. این جداول در کنار این صندلی کنار هم قرار گرفته اند تا فضایی مفید برای جمع آوری کتاب ، گلدان ، گل و یک لیوان شراب ایجاد شود. زیبایی واقعی این است که اندازه و وزن آنها باعث می شود آنها به عنوان مبلمان قابل حمل ایده آل شوند - آنها نسیمی هستند که در صورت لزوم می توانند به اطراف خود حرکت کنند.


حمام معاصر توسط جین کامرون معماران


3. مدفوع من عاشق این هستم که می توان از مدفوع به عنوان میز استفاده کرد و از آن جداول می توان به عنوان مدفوع استفاده کرد. مبلمان دو تکه به قیمت یک. براوو! در حمام این مدفوع چوبی خیره کننده ، با کمی فضای سبز در بالای آن ، گرما را به این حمام واضح و خنک می بخشد. مدفوع بسیار شگفت آور است ، بنابراین در یک فضای عملی مانند حمام بسیار عالی است که در آن یک دقیقه به یک نقطه نیاز دارید تا لیوان شراب خود را استراحت دهید و در مرحله بعدی به صندلی برای جمع خود نیاز دارید. راه‌های ارزان قیمت برای بهتر شدن سرویس بهداشتی شما


اتاق خواب سنتی توسط دارن پالمر داخلی


در اتاق خواب این مدفوع پوشیده از چرم در انتهای تختخواب راحتی قرار گرفته و جایگزین مناسبی برای صندلی بزرگتر است. این امر به ویژه در اتاق های کوچکتر بسیار مهم است زیرا نمی خواهید هنگام حرکت در اطراف تخت ، طرفین را کنار بزنید یا به داخل آن فرار کنید. یک مدفوع کوچک یک گزینه جایگزین ایده آل است زیرا هنوز هم می توانید از یک صندلی در انتهای تختخواب یا مکانی برای جمع کردن کتاب های مورد علاقه خود استفاده کنید. 12 نکته تزئینی برای هرچه بهتر اتاق خواب بودن


اتاق ناهارخوری معاصر توسط Rachael Honner Styling


به عنوان غرفه های گیاهی ، مدفوع غده های خوبی برای گیاهان ایجاد می کند. این گیاه در گوشه ای از این اتاق ناهار خوری قرار دارد که به متعادل کردن ارتفاع متفاوت سفره در اتاق کمک می کند. و هنگامی که خواستار صندلی اضافی می شوید ، به راحتی گیاه را روی زمین پاپ کنید و مدفوع را به جایی که لازم است منتقل کنید.


آشپزخانه معاصر توسط ArchiBlox


این صندلی پای صندلی کوچک به عنوان یک پایه ایستاده برای یک گیاه مفید است ، اما هر زمان که صاحب یک پله برای رسیدن به یک کتاب آشپزی از قفسه های بالا بخورد ، در دسترس است یا در دسترس نیست.


کودکان و نوجوانان Eclectic توسط Flik توسط طراحی


4- تنه ها به عنوان فضای ذخیره سازی ذخیره شده لاستیک ، چه جدید و چه پرنعمت ، همیشه ارزش خود را حفظ می کنند. من یک چیز برای مبلمان است که دو برابر به عنوان ذخیره سازی عملی است. من هرگز نشنیده ام کسی بگوید که فضای ذخیره بسیار زیادی دارد. فقط ممکن نیست این تنه ها برای حداکثر ضربه در این اتاق بچه های فوق العاده خنک شده اند. نقشه های پرنعمت نگاه را به هم گره می زنند ، و یک موضوع مسافرتی را ایجاد می کنند که تخیل هر کاوشگر جوان را نادیده می گیرد.


اتاق نشیمن التقاطی توسط Kootut murut


به عنوان یک میز قهوه روی بعضی از کاستورها پاپ کنید و اکنون تنه شما قابل حمل و مفیدتر از همیشه است! به نظر می رسد یک میز قهوه در این اتاق نشیمن الکلی است ، اما در صورت لزوم می توانید به راحتی به اتاق دیگری منتقل شوید. کتاب ، مجله ، پتو یا شاید اسباب بازی های بچه ها همه در داخل انبار شوند. کاستورها را می توان به راحتی در فروشگاه سخت افزار محلی خود یافت و اتصال آن دشوار نیست. گزینه های بیشتر میز قهوه


اتاق خواب معاصر توسط مودا داخلی


در اتاق خواب صندوق عقب خود را از سالن بیرون و به اتاق خواب ببرید تا به عنوان یک میز کنار تخت خواب با چمدان با ذخیره سازی سرو شود! یک صندوق عقب به عنوان یک میز کنار تختخواب ، سطح کافی برای قهوه صبح شما ، یک مجله و حتی شاید یک سینی برای صبحانه شما فراهم می کند. همچنین یک صندوق عقب برای پتو و پرتاب در ماه های گرم فراهم می کند.


اتاق نشیمن معاصر توسط Nexus Designs


5- عثمانی ها در اتاق نشیمن با دادن بیش از یک هدف به آنها بیشترین سود عثمانی خود را در اتاق نشیمن بدست آورید. این عثمانی بادمجان به عنوان یک میز قهوه ، استراحت پا و یک صندلی در هنگام جمع شدن دوستان و خانواده - یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و ارزشمند - خدمت می کند. نحوه استفاده از عثمانی ها به نفع شما


اتاق نشیمن سنتی توسط جیمی مک نیلیس ، معتبر استیشن حرفه ای


به عنوان ذخیره سازی هوشمندانه اگر عثمانی را یافتید که به عنوان ذخیره سازی طراحی شده اند ، پس از آن برای معالجه خود اقدام می کنید. این عثمانی های کوچک آنقدر متنوع هستند که هرگز نمی خواهید آنها را از بین ببرید.