نمونه طراحی های داخلی در سال 2020
Date:1398/10/2 Visitor: 1542
نمایشگاه شماره یک فضای داخلی استرالیا نشان داد که روند دکوراسیون به زودی به خانه شما می آید



بهترین لوازم خانگی ، مبلمان و ذهن طراحی منطقه از 18 تا 21 ژوئیه در دکور + طراحی در ملبورن ، ویکتوریا جمع شده اند تا جهت دکوراسیون منازل ما را آشکار کنند. ما پیش زمینه های رنگ و مصالح سال های آینده ، شکل ها و مسیرهای طراحی و همچنین نوآوری های تولیدی را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه بخوانید تا ببینید که چه چیزی را می توانید انتظار داشته باشید و چرا ، با بینش ویکتوریا ردشاو از شرکت پیش بینی روند ، اسکارلت اوپوس.


داغترین روندها از دکور + طراحی


جدول SMarT 1. استفاده از مواد زائد تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان نگران آسیب های زیست محیطی و تغییر اوضاع هستند و این به عنوان یک تأثیر اساسی در روند داخلی فضای داخلی ظاهر می شود. نمونه های معدودی این مسئله را بهتر از گنجاندن ریزگردهای تحقیق و فناوری مواد پایدار (SMarT) در دکور + طراحی نشان می دهد. SMarT یک گروه از نظم و انضباطی دانشگاه نیو ساوت ولز از دانشکده های علوم ، مهندسی و محیط ساخته شده است. هدفش؟ برای ایجاد راه حل های ابتکاری محیطی برای بزرگترین چالش های زباله در جهان. یکی از اولین پروژه های آن ایجاد موادی است که باید برای دکوراسیون استفاده شود. جداول جذاب آن SMarT - که به زودی وارد مرحله تجاری سازی می شوند - از ترکیب شیشه های زباله ، فنجان های یکبار مصرف قهوه ، زمین های قهوه استفاده شده و منسوجات زباله ساخته شده است ، که همگی از دستگاه های جمع آوری زباله ، بازیافت و گروه های جامعه تهیه شده اند. Redshaw با حضور در نمایشگاه های داخلی ، در سراسر جهان ، آنچه را که می بیند برای شناسایی جهت های جهانی ترکیب می کند. او می گوید ظهور پلاستیک های پس از مصرف ، صدف صدف و مواد زاید از صنایع غذایی که برای تولید محصولات مورد استفاده قرار می گیرند ، روندی است که وی انتظار دارد در سالهای آینده افزایش یابد. برای مشاوره در مورد روند کار در دکوراسیون خود ، یک طراح داخلی یا دکوراتور در نزدیکی خود پیدا کنید


داغترین روندها از دکور + طراحی


تصویر توسط اریکا مکاراینلی سه نکته قابل توجه که باید در مورد رشد بازیافت و نوآوری در نظر بگیرید ... رنگ کالاهای بازیافتی توسط محصولات زباله مورد استفاده در فرایند تعیین می شود. آبی یکی از رایج ترین رنگ هایی است که از فرآیند بازیافت پدید آمده است ، بنابراین انتظار دارید در سال های آینده شاهد تغییرات بیشتری در پالت های آبی باشید. همانند جداول SMarT ، محصول نهایی به عرضه و سپس ترکیب مواد قابل بازیافت بستگی دارد. بنابراین یکنواختی از پنجره بیرون است و "کنار زدن فشار پایدار" در آن قرار دارد. روابط عاشقانه ما با استفاده از مات ممکن است از بین برود. درعوض ، انتظار دارید که خانه هایی که درخشش خاصی از استفاده از مواد بازیافتی مانند شیشه زیستی ، استفاده مجدد از پلاستیک های اقیانوس و مواد رشد یافته مانند جلبک ها دارند را در آغوش بیندازند.


داغترین روندها از دکور + طراحی


لوگان کمد از Satara استرالیا؛ تصویر توسط Erika Maccarinelli 2. ممنوع الوار با چوب یا shou sugi ، که از یک ممنوعیت زیبایی شناسی Shou Sugi گرفته شده است ، یک تکنیک ژاپنی است که برای حفظ چوب در جایی که سطح با شعله برهنه منزوی شده و سپس با مالش روغن درمان می شود ، استفاده می شود. رنگ مشکی هنوز هم بزرگ است ، از روکش معماری گرفته تا مبلمان و مبلمان آشپزخانه ، اما در آینده با جنبه ای دست ساز ارائه می شود. کمد لباس لوگان Satara استرالیا ظاهری خیره‌کننده شبیه به ممنوعیت shou sugi دارد. هیچ چیز - یا باید از آن جلوگیری نشود - از ایجاد پایدار و با تولید اخلاقی مصون باشد. لوگان لوستر از چوب ساج اصلاح شده با انتهای زغال چوب ساخته شده است. Japanordic: یک رابطه بین المللی عشق


توسط GlobeWest


اشکال سیاه و فن در صفحه Avery Palm GlobeWest 7 روش پایداری تغییر طراحی دانمارکی مشهود است


روندهای برتر داخلی از دکور + طراحی


i by Erika Maccarinelli این هنر زیبایی ، دست ساز ، مشکی است که به خانه های کوچکتر مانند شمع تبدیل می شود. شمعهای مشکی شمع کیوسک که در نمایشگاه تجارت نشان داده شده است ، دارای ظاهری گل آلود هستند که بافت آنها جلوه ای طبیعی از فرایند سرمازدگی دارد. و به همین ترتیب ، هر شمع منعکس کننده اخلاق "پایدار دفع فشار" است. اصالت و کیفیت از آنجا که می خواهیم از کالاهای ارزان قیمت یکبار مصرف دور بمانیم از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. 100 درصد پارچه های نخی که در این شمع ها استفاده می شود در آلمان بافندگی هستند و به صورت قائم باقی می مانند ، بنابراین مدت زمان سوختگی طولانی دارند (کوچکترین شمع موجود در محدوده به مدت 55 ساعت می سوزد ، طولانی ترین 190). نگرانی از میزان پلاستیک موجود در اقیانوس های ما ، وینی وان دونک ، بنیانگذار شمع کیوسک را به طراحی بسته های کاغذ بازیافت شده با محیط زیست ، از جعبه محصول تا بافر محافظ ، کشاند. ردشو می گوید که این نمونه ای از حرکت به سمت "هنر زندگی" است - برای جلوگیری از حواس پرتی ، تلاش برای شیوه ای سنجیده و کم مشغله زندگی. "این در مورد توجه به بهزیستی ما و بهزیستی جهان طبیعی است. آرامش ، تعادل و حفظ ، "او می گوید. "ما شاهد این خواهیم بود كه در استفاده بیشتر از مواد صادقانه ، طبیعی ، بادوام ، پایدار و با كیفیت ، حساس به موقعیت مکانی باشند." آیا Veganism آینده دکور است؟


داغترین روندها از دکور + طراحی


با زندگی آویزهای terrazzo-look؛ تصویر Terikazo همچنان قوی است ، اما تراشه ها و رنگ ها بزرگتر و جسورانه تر می شوند روند Terrazzo به نظر می رسد که همچنان مسیر خود را ادامه می دهد ، بر طراحی الگوی تأثیر می گذارد و باعث تقویت زیبایی شناسی کل تراشه می شود. این نمونه های بی شمار در دکوراسیون + طراحی این چراغ های آویز از By Living بودند. ساخته شده از Jesmonite - کامپوزیتی که ترکیبی از مواد مبتنی بر گچ در یک رزین سازگار با محیط زیست است - با یک دوک راش راش ، آنها برای سفارش در ملبورن دست ساز هستند.


دکور + طراحی مکان نگهدارنده روند


با زندگی چراغ های آویز terrazzo ، بنابراین شما می خواهید برخی از کاشی های Terrazzo؟


توسط GlobeWest


GlobeWest میز کنار GlobeWest Paloma Luxe از آنجا که دهه 70 در حال بازگشت است ... این میز کنار GlobeWest در مورد چگونگی استوار بودن روند terrazzo صحبت می کند. با این حال ، برای سالهای آینده آماده شوید که در آنجا بیشتر سازگار شود ، با بزرگتر شدن تراشه ها و تبدیل شدن به گوشه ها پررنگ تر. وی می افزاید: "این امر به عنوان طرحی از دهه 70 و 80 تقویت می شود که اخیراً وسواس در صنعت مد بوده است و در بخش فضای داخلی جای می گیرد - زیرا گرچه terrazzo 500 سال قدمت دارد ، به عنوان یک ماده ، احیای بزرگی داشت و بسیار گسترده بود. مورد استفاده در اواخر دهه 70 و 80 ، "می گوید Redshaw. راه درست بازگشت به سبک دهه 80


داغترین روندها از دکور + طراحی


نور آویز مجسمه ای مجسمه دار و فرش دیواری درهم تنیده تصویر از Erika Maccarinelli 4. ظاهراً زنگ زده و بدیهی است ، محصولات معتبر ساخته شده با یک زیبایی طبیعی طبیعی پاک در راه هستند. یک حرکت به دور از روستایی و قبیله ای به سمت آنچه که Redshaw آن را "کاردستی مدرن / گرافیکی" می نامد وجود دارد: پاک کننده زیبایی طبیعی مهمتر از همه ، این محصولات توسط صنعتگران ساخته می شوند ، غالباً در همکاری های ژانر متقابل که با نگرانی های مربوط به حقوق اجتماعی در هسته خود ایجاد می شوند. به عنوان مثال Akkaara ، یک شرکت مستقر در ملبورن است که در خط برچسب خود از محصولاتی صحبت می کند که "به نقص شکوه ساخته شده اند". لامپ های آویز مجسمه ای منحصر به فرد آن دارای سنگ تراشی دست ساز است.


داغترین روندها از دکور + طراحی


مجموعه Entangled این شرکت دارای پوشش های کاج پیچ دار بافته شده است ، جایی که برگ های کاج پیچ - که در امتداد رودخانه های کرالا ، هند رشد می کند - خشک می شوند ، به طور ارگانیک رنگ می شوند و سپس با هم بافته می شوند. ساخت این روکش ها تفاوت قابل توجهی در صنعتگرانی که آن را ایجاد می کنند ، ایجاد می کند. کاج پیچ دستی بافی یک صنعت کلبه قابل توجه در هند است و منبع درآمد خود را برای مجموعه های زنان فراهم می کند. تزئینات اخلاقی: خانه خود را به روش سیاره دوستانه انجام دهید


5 روند در حال ظهور داخلی از دکور + طراحی 2019


مجموعه 100٪ فرش تیمانی خانه موردی موردی است. این فرش های دستباف یک دست و باریک از زیبایی شناسی هنر و صنعت مدرن استفاده می کنند. آنها در منطقه هرات در غرب افغانستان ، مرکز بافی سنتی توسط زنان خانه دار بلوچ و تاجیک ساخته شده اند و تحت ابتکار "مراقبت و منصفانه" از قبیله خانه ساخته شده اند ، که از بهبود زیرساخت های محلی ، رفاه و معیشت حمایت می کند. بافندگی این فرشها درآمد این زنان را فراتر از کنترل مردان می دهد و بنابراین برای فرزندان ، خانه ها و خودشان قابل استفاده است.


داغترین روندها از دکور + طراحی


فرش خانگی قبیله؛ تصویر توسط اریکا ماکارینلی همچنین قابل توجه مجموعه ای از فرش های احیای Tribe Home از فرش های "اختراع شده" بود. هر قدمت تقریباً به 30 سال بر می گردد و توسط اشباع های بیش از حد رنگ شده و گلدوزی شده "احیا می شود". در واقع منع پایدار.


داغترین روندها از دکور + طراحی


صندلی تاشو Roxy استرالیا تصویر توسط Erika Maccarinelli این ها به طور فزاینده ای در رنگ هایی ایجاد می شوند که خوش بینانه را بهم وصل می کنند ... فیروزه ، خردل ، سبز غنی و برنجی را تصور کنید. صندلی تاشو Roxy صندلی استرالیا نمونه ای از چگونگی تفسیر این روند برای سبک زندگی استرالیا است. این صندلی با استفاده از پارچه ترکیبی مصنوعی بافته شده در یک چوب ساج ، هم سبک و هم رنگی را نشان می دهد که از محبوبیت بالایی برخوردار است.


داغترین روندها از دکور + طراحی


e360 طراحی "پروانه مهاجرت" اثر جنیفر رابرسون؛ تصویر توسط اریکا مکارکارینلی 5. تصاویر خارق العاده باعث تسکین ما خواهد شد جنیفر رابرسون هنرمندی است که در جنگلهای بارانی در مناطق ساحلی گلد در کوئینزلند زندگی و کار می کند. کار او شامل چاپ های دیجیتالی روی یک صفحه آلومینیومی با برگ مس است. تصاویر بدون استفاده باقی مانده اند ، بنابراین با گذشت زمان سن و پاتیناسیون خواهد شد. Redshaw روند رو به رشدی را به سمت تصاویر مشاهده می کند که مکان تخیلی از یک طبیعت تخیلی را نشان می دهد. او می گوید: از یک احساس گناه جمعی و اندیشه آرزو ، جملات جمعی «محیط زیست». او انتظار دارد که به عنوان بخشی از این روند ، تصاویر و الهام بخش جنگل های گیاهی ، اقیانوسی و تاریکی جنگل های بیشتری را در آینده ببیند. یکی از رنگهای مهم در اینجا جید تیره است. او همچنین پیش بینی ظهور یک رنگ بنفش یا روشن ، بنفش از بنفش تا تاریک ، در تمام اتاق های خانه است. اشکال محصول آینده به ساختارهای شبکه ای مانند طول عمر گیاه ، طرح های مایع و شناور ، نوسانات ، کانتورهای به ظاهر متورم و شکل های فن مانند گسترش می یابد.