رنگ آمیزی منزل - هر اتاق به کمی سیاه احتیاج دارد
Date:1398/10/5 Visitor: 1334
"40 سال است که کشف کرده ام که ملکه همه رنگ ها سیاه بوده است." - پیر آگوست رنوار



دلیل اصلی اهمیت لباس سیاه در کمد لباس هر خانم این است که سیاه است. سیاه با هر چیزی پیش می رود ، همیشه درجه یک است ، هرگز از سبک خارج نمی شود و اوه به طرز اغوا کننده قدرت اشاره دارد. در این حالت آنچه که در دنیای مد صادق است ، در دنیای طراحی داخلی نیز صادق است. همانطور که برخی معتقدند سیاه رنگ جهانی است - یا رنگی نیست. در کنسرت با سایر رنگها می تواند وزن ، واضح بودن ، تعریف ، تسکین ، سبک عالی و زیبایی را فراهم آورد. در حقیقت ، سالهاست که یکی از مانترا های طراحی من بوده است ، "هر اتاق به کمی لمس سیاه نیاز دارد." این مانند لمس ترب کوهی است که در یک سس غلیظ قرار دارد - این زندگی درست و مناسب زندگی می افزاید ، بدون اینکه کسی متوجه آن شود.



اتاق ناهارخوری انتقالی توسط McGill Design Group Inc.



سیاه رنگی نیست که باید در یک اتاق تکرار شود. فقط یک لهجه جسورانه ، مانند این سقف ، المان هایی را ارائه می دهد که فقط سیاه می تواند آن را فراهم کند.



اتاق خواب معاصر توسط شرلی میزلز



شرلی میزلز Ditto برای این دیوار لهجه سیاه ، اگرچه در اینجا رنگ به طور ماهرانه ای تکرار می شود (با دستی بسیار آسان) در پارچه ها و لامپ. برای پوشاندن رنگ مشکی در این اتاق از انگشت شست خود استفاده کنید. Verve و سبک: رفتن ، رفتن ، رفتن.



حمام سنتی توسط Charmean Neithart Interiors



ممکن است از لمس سیاه یا یک تن استفاده کنید. در هر صورت ، طرح شما تاثیر را نشان می دهد. نگاه کنید که چگونگی قالب بندی مشکی و کابینت ، اجازه می دهد تا تصاویر در معرض تزئینات براق ، و وان استایل به زیبایی در این حمام بدرخشد.



نمای خارجی سنتی توسط کارلا آستون | <br>طراح داخلی



کارلا استون | طراح داخلی تزئین لهجه سیاه در این خانه چنان مهار شده است که تقریباً قابل توجه نیست. اما وضوح زیادی به پالت می بخشد و باعث می شود جزئیاتی را مشاهده کنید که در غیر این صورت ذوب می شوند.



حمام مدرن توسط Zeitgeist Sonoma



در اینجا از رنگ مشکی فقط برای تر و تمیز کردن پنجره استفاده می شود (و خوب ، ممکن است از محل های خروجی) در این حمام کاملا سفید استفاده شود. اما این باعث می شود رنگ سفید یا خسته کننده نباشد. بدون سیاه و سفید ، هیچ طرحی وجود نخواهد داشت.



اتاق نشیمن انتقالی توسط متیو مک کارول ترنر



این طراح همچنین خواستار برش سیاه روی ویندوز بود. ببینید که چگونه این وضوح و تعریف شفاف کننده اتاق را ایجاد می کند ، باعث می شود پنجره ها پاپ شوند و انسجام بیشتری به اتاق می بخشند.



اتاق خواب معاصر اتاق خواب معاصر



تریسی و هپبورن ، نان و شراب ، باسکین و رابینز (می توانید به شما بگویید که وقت غروب است و من گرسنه ام؟) در واقع دوازدهایی کلاسیک هستند. اما سیاه و سفید به سادگی همه آنها را پشت سر می گذارد.



ورود سنتی توسط الیزابت دینکل



کفهای سیاه و سفید ، اعم از سنگ مرمر ، کاشی یا چوب نقاشی شده ، قرن هاست که استانداردی برای طراحی هاوت را تعیین می کنند. اما در اینجا توجه کنید که دیوار آهک سبز چگونه تعبیری کاملاً مدرن ایجاد می کند.



اتاق خواب اكلكتيك توسط TLC Design & Decor



من در حال حاضر برای باند سبز و سیاه آهک در باند باند هستم (و نه فقط به این دلیل که آنها برای هوز رنگ هستند). این دسته کوچک موسیقی جاز ثروتمند دارای امکانات گسترده ای است ، از لوازم یدکی و مدرن گرفته تا کشور (فکر می کنید چک های سیاه و سفید در برابر یک گل آهک سبز-سبز) گرفته تا گلم هالیوود.



آشپزخانه معاصر توسط گرگ ناتال



حقیقت این است که سیاه نه تنها همه رنگ ها را در بر می گیرد. با همه رنگ ها پیش می رود یک طرح رنگی وجود ندارد که از حضور آن سود نبرد.



اتاق ناهارخوری اکتشافی (m) + charles beach INTERIORS



همانطور که در این اتاق غذاخوری قرمز ...



حمام سنتی توسط Leff Construction Design / Build



… یا این حمام آویز Dijon (جایی که رنگ مشکی فقط به عنوان لوازم جانبی استفاده می شود - یک رویکرد عالی برای افرادی که ممکن است از تبدیل رنگ ثابت به صورت ثابت بترسند).



ارائه معاصر توسط سرویس بهداشتی انگلستان



حمام های انگلستان در هنگام جفت شدن با دیوار سرخابی سیاه می درخشد…



اتاق نشیمن معاصر توسط Atmosphere Interior Design Inc.



… یا با اثاثه یا لوازم داخلی سلطنتی آبی جفت شده است.



اتاق خواب انتقالی اتاق خواب انتقالی



حتی بنفش - همانطور که بسیار با شکوه توسط شلوار زشت نشان داده شده است - توسط سیاه تکمیل و تقویت می شود.



آشپزخانه مدیترانه ای توسط ریک هوگ



من نباید از سیاه و قهوه ای غافل باشم. در حالی که شما هرگز کفش های قهوه ای را با یک کتانی کلاسیک جفت نمی کنید ، در این حالت قانون مد به طراحی داخلی گسترش نمی یابد. فکر کنید که چگونه طبیعت لباس سنج سوزن دوبرمن ، شاه چارلز اسپانیل ، پوسته فوقانی و پوسته بالایی را پوشیده است. طرز مهربانی که سیاه و قهوه در این کابینت مخلوط می شوند ، گرما و عمق این آشپزخانه را به همراه می آورند ، ضمن اینکه هاله ای از ماندگاری را به آن می بخشند.



اتاق ناهارخوری معاصر توسط الاد گونن



سایه های خاصی از سیاه و سفید مبهم است. این شکلات مشکی شکلاتی مشکی بنتامین مور سوپ لوبیای سیاه است.



اتاق خواب مدیترانه توسط سازندگان پرستیژ



در این اتاق خواب مشکی واقعاً غیر منتظره است ، با داشتن لباس آبی رنگ کودک. اما این گرما لطیف و لمس مردانه به آنچه در غیر این صورت می توانست یک محیط کاملا زنانه باشد ، به ارمغان می آورد.



اتاق نشیمن انتقالی توسط معماری LDa و فضای داخلی



هر چند وقت یک بار ، یک مجله طراحی ظهور "مشکی جدید" را نشان می دهد. این اصطلاحی است که برای توصیف یا شایستگی یک روند رنگی استفاده می شود ، مانند "نارنجی سیاه جدید است". پاسخ من به چنین گفته ها همیشه یک شانه خنک و هورومف را بچرخانید.