چگونه می توان گیاهان را در داخل خانه پرورش داد
Date:1398/10/6 Visitor: 1486
یک پنجره آفتابی دارید؟ با رشد آنها در خانه از طعم گیاهان تازه در تمام طول سال لذت ببرید



به جای تاسف از عدم وجود گیاهان تازه در زمستان ، مینی باغ گیاه خود را در ویندوز آفتابی ایجاد کنید و طعم و مزه گیاهان مورد علاقه خود را در تمام طول سال میل کنید. پیاز کوهی ، نعنا ، جعفری و آویشن تنها معدود گیاهانی هستند که می توانند در داخل آن پرورش دهند. در ادامه بخوانید تا بدانید که برای رشد و نگهداری گیاهان موردعلاقه خود در داخل خانه به چه چیزهایی نیاز دارید.


آشپزخانه التقاط آشپزخانه التقاطی


گیاهان وقتی در شرایط آفتابی رشد می کنند بهتر عمل می کنند. برای بهترین نتیجه ، پنجره ای را انتخاب کنید که حداقل شش ساعت از نور خورشید دریافت کند. پنجره های جنوبی بهتر است ، اما پنجره های غربی و غربی نیز می توانند کار کنند. ویندوزهای شمالی نور کافی از گیاه را برای رشد گیاهان مهیا نمی کنند. روشنایی تکمیلی ، از لامپهای فلورسنت یا چراغ های بزرگ ، 8 اینچ از گیاهان را می توان در مناطقی که نور کافی خورشید دریافت نمی کنند ، اضافه کرد. دمای ایده آل برای رشد گیاهان در داخل خانه بین 65 تا 70 درجه فارنهایت یا 18 تا 21 درجه سانتیگراد است که در طول روز فرو می رود و در شب پایین به 60 تا اواسط 50 می رسد. ظروف نوع ظرف مهم نیست ، اما باید سوراخ هایی برای زهکشی داشته باشد. گلدان ها باید حداقل 6 اینچ باشند تا فضای کافی برای رشد ریشه فراهم شود. گلدان های بزرگتر بهتر هستند ، زیرا خاک آهسته تر خشک می شود و نیاز به آبیاری کمتری دارد. خاک خاک خوب زهکشی شده برای گیاهان ضروری است. از مخلوط گلدان یا گیاه استفاده کنید ، که برای ظروف مناسب است ، زیرا به اندازه بسیاری از خاک های گلدان یا باغ نمی تواند مرطوب شود.


منظره سنتی توسط Paintbox Garden


گیاهان بسیاری از انواع گیاهان می توانند با رشد داخل خانه سازگار شوند. پیازچه ، لیموترش ، نعناع ، پونه کوهی ، جعفری و آویشن آسانترین گیاهان برای رشد در یک ویندوز آفتابی هستند. گیاهان دیگر مانند ریحان و رزماری با کمی مراقبت اضافی در داخل قابل پرورش هستند. 11 گیاه ضروری برای باغ خوراکی شما


توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون


کاشت گیاهان گیاهان دارویی برای گیاهان دارویی داخلی شما می توانند از منابع مختلفی تهیه شوند. اگر گیاهانی دارید که در خارج از خانه در حال رشد هستند ، می توانید آنها را در فصل پاییز وارد کنید و آنها را درون ظروف ویندوز خود پیوند دهید. بعضی از گیاهان مانند گلاب ممکن است به طور موقت برگهای خود را از دست بدهند زیرا با سطح کمتری از نور در داخل خانه تنظیم می شوند اما به زودی باید برگ های جدید را بازیابی و رشد کنند. خرید گیاهان دارویی به عنوان پیوند از مهد کودک محلی شما یک راه عالی برای شروع گیاهان دارویی در داخل منزل است. اگر گیاهان جوانه زده از بذر برای شما جذاب هستند ، ریحان و لوبیا را که ساده ترین آنها برای شروع بذر است ، امتحان کنید.


توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون


راه دیگر برای به دست آوردن گیاهان گیاهان دارویی داخلی ریشه کردن آنها از قلمه ها است. این روش ارزان است و می توان با استفاده از قلمه هایی از گیاهانی که در باغ شما در حال رشد هستند و یا استفاده از جوانه گیاهان تازه از فروشگاه های مواد غذایی محلی خود انجام می شود. ریشه زدن گیاهان از قلمه ها به خوبی با ریحان و نعناع کار می کند. به سادگی یک شاخه برگ گیاهانی را که می خواهید رشد کنید و برگهای پایین را جدا کنید ، بگیرید. آن را در یک ظرف روشن و پر از آب قرار دهید تا هیچ گونه برگ فرو نشود. ریشه ها ظرف چند روز ظاهر می شوند. هر روز آب را عوض کنید. پس از رسیدن ریشه به 1 اینچ ، گیاه را درون گلدان پر از مخلوط گلدان پیوند دهید.


توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون


مراقبت از آبیاری گیاهان داخلی. گیاهان مانند خاک مرطوب را دوست ندارند ، بنابراین مهم نیست که آنها را زیر آب نکشید. با قرار دادن انگشت 1 اینچ در خاک ، رطوبت خاک را بررسی کنید. اگر به سختی مرطوب یا تقریبا خشک باشد ، آب تا زمانی که آب سوراخ های زهکشی زیرین اجرا نشود ، آب است. باروری مهم نیست که گیاهان را بیش از حد مورد استفاده قرار ندهید ، که باعث رشد گل می شود ، هنگامی که همه برگ ها را می خواهیم. ماهانه را با کود مایع در نیمه قدرت کود داده و یا از کودهای آلی مانند امولسیون ماهی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. نکات دیگر گیاهان گلدان خود را به صورت هفتگی بچرخانید تا مطمئن شوید کل گیاه خورشید را دریافت می کند و به طور مساوی رشد می کند. از لمس گیاهان از پنجره جلوگیری کنید ، جایی که دمای بیرون آن می تواند باعث یخ زدگی برگهای آنها در زمستان یا سوزاندن تابستان شود. توجه به این نکته ضروری است که گیاهان به آرامی در داخل خانه رشد می کنند و برگها به دلیل ضعیف تر از نور خورشید در محیط داخلی ، باریک تر و سبز روشن تر از گیاهانی هستند که در بیرون رشد می کنند. این به ویژه در مورد ریحان صادق است ، که به نور زیادی نیاز دارد تا به خوبی در محیط داخلی رشد کند.


توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون


برداشت ابتدا یک سوم گیاهان جداگانه را جدا کرده و ابتدا روی قدیمی ترین ساقه ها متمرکز شوید ، که این امر باعث رشد جدید برگهای خوش طعم تر می شود. کاشت گیاهان در داخل خانه کمی تلاش می کند ، اما وقتی می توانید از طعم تازه آنها در تمام طول سال لذت ببرید ، جوایز فوق العاده است.