آیا مبل شما یک ژاکت پوشیده است؟
Date:1398/10/6 Visitor: 1368
شادی از بافتن پارچه های بافتنی و قلاب بافی را در دکوراسیون منزل خود کشف کنید



قلاب های دنج و گره های کابل کلاسیک چنین جذابیت های غیرقابل مقاومت مردمی را به اتاق اضافه می کنند ، جای تعجب نیست که آنها مکانی دلچسب در قلب و خانه های ما داشته باشند. به عنوان لهجه های ظریف ، لمس کابل گره گرما و فصلی تابش می کند و ، همانطور که می خواهید ببینید ، آنها از همه چیز متنوع تر از آنچه انتظار دارید است.


اتاق خواب مزرعه توسط کالین کادل عکاسی


عکاسی کولین کادل پارچه های گره ای با ساخت اصلی خود از پارچه بافته ها متمایز می شوند: وقتی پارچه ای روی پارچه بافته می شود ، الیاف مختلف پیچ و تاب و بافته شده روی هم قرار می گیرند و به طور عمود بر یکدیگر قرار می گیرند تا محصولی محکم ، صاف و قوی بدست آورند. پارچه هایی که بافته می شوند ، چه با دست و چه با ماشین ، یک نخ مداوم را به یک آرایه بی پایان حلقه و سازه های نوار تبدیل می کنند. این حلقه های ریز همان چیزی هستند که کشش مشخصه آنها را به گره می دهد و همین امر باعث می شود آنها برای بیشتر وسایل دکوراسیون منزل که نیاز به دوام و قدرت دارند مناسب نیستند.


اتاق خواب انتقالی توسط خدمات ساخت و ساز Alphapex


این پارچه ها را به راحتی روی مبل ها ، نیمکت ها ، صندلی ها و تختخوابها برای جذابیت کلاسیک در منزل مشاهده خواهید کرد ، و این واقعیت که به نظر می رسد تقریباً همه از رنگ سنتی سفید رنگ طرفداری می کنند ، نشان می دهد که چیزهای جهانی دلپذیری در مورد نخهای پنبه ای خالص وجود دارد که در این آشنا گره دارند. پوشاندن کل تختخواب به کابل با اندازه کابل و گره به اندازه پادشاه نشانه هایی از راحتی ، فروتنانه ترین تجملات ، هدف اصلی طراحی این اتاق خواب بود. میدونی؟ بخیه کابل برای اولین بار در ژاکت های ماهیگیران در ایرلند رایج شد. خانواده های کل به منظور ایجاد لباس های بیرونی پشم مردسالار به زمین می خورند و هر طایفه الگوی امضایی داشتند که از نزدیک محافظت می شد و نسل ها از آن عبور می کردند.


پاسیو شیبی شیک و شیک توسط اشلی کامپر عکاسی


سایبان الیاف نرم را از عناصر در اینجا محافظت می کند ، و این واحه کل Bohemian گرمسیری ثابت می کند که پرتاب گره نیز می تواند در هوای گرمتر آویزان شود.


حمام روستایی توسط Tiny Tack House


ساکنان کوچک در ساژیناو ، میشیگان ، این سیستم ذخیره سازی درخشان گره از ایکه را به ثمر رساندند. شاید دلپذیری مواد با مقیاس صمیمی خانه طنین انداز شود ، یا شاید صاحبان خانه واقعاً به چیزی احتیاج داشته باشند که وقتی اجتناب ناپذیری در آن وارد می شوند ، آسیب نبیند. در هر صورت ، سطل های بافتنی این ترفند را انجام می دهند.


اتاق نشیمن الكترونیك توسط نینینوورم


این فرش بافتنی کاملاً متناسب با شخصیت دست ساز هنری این اتاق با سبک میانه است. گنجینه هایی از این دست ، به ویژه وقتی آنها هدیه ای هستند که با عشق توسط یک مادربزرگ و مادربزرگ یا دوست دزد بافته می شوند ، شایسته هستند که در هر دکوراسیونی برجسته ظاهر شوند. این عناصر ، بالاخره ، چیزی هستند که یک خانه را به خانه تبدیل می کنند.


مدرن توسط فلچر رودز


فلچر رودز این عثمانی های گره دار در همه جا به عنوان صندلی های صندلی بسیار کاربردی ، صندلی های یدکی و جداول جانبی کوچک ظاهر شده اند. آنها بی سر و صدا شیک و کامل در یک مهد کودک مانند این کودک هستند ، جایی که Baby می تواند به راحتی در تمام لبه های گرد خود گزاف گویی ، کشش و پا کند.


دفتر مرکزی Midcentury توسط لولا نوا


اگر در زمستان امسال خود را برف زده و در حال جستجوی سریع و رضایت بخش پروژه هستید ، چطور می توانید گیاهان گره زده دستی را نگه دارید تا جوانه های خود را در حین سرمازدگی سرد نگه دارید؟ حیوانات خانگی شما از اینکه از بین برنده یک ژاکت سگ کوچولو دیگر هستند از شما تشکر می کنند.


معاصر توسط دویل مک کالار


دویل مک کالار شما انتظار ندارید که در خانه ای براق و معتبر LEED در سانفرانسیسکو لایه هایی از گره های نوازش پیدا کنید ، اما این اثر هنری قلاب بافی یک لمس ارگانیک بازیگوش را اضافه می کند که تمام کروم و شیشه را متعادل می کند.


خط میانی توسط سارا گرینمن


سارا گرینمن قرار گرفتن در قفسه کتاب در محل زندگی دالاس جسیکا کریگ یکی دیگر از راهکارهای عجیب و غریب برای پاره کردن پارچه های بافتنی در دکوراسیون است.


اتاق خانوادگی الكتریكی توسط گرووی الیزا


از آنجا که در هر قانون به اصطلاح یک استثنا وجود دارد ، من فقط باید این عکس از دو صندلی قلاب دوزی را در نظر بگیرم که کاملاً آوانگارد در این خانه ایتالیایی الکلی است. پارچه های گره دار کاملاً مناسب است ، به شرط این که این صندلی ها به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند یا صاحب آنها در هنگام فرسودگی فکر نمی کند که از پوشش های جدید استفاده کند. نکته DIY: اگر می خواهید این کار را در خانه خود انجام دهید ، با انتخاب تکه های لهجه ای آسان مانند مدفوع یا سرسره (صندلی های صندلی که از قاب جدا شده و بیرون می آید) شروع کنید.