کلکسیون و دکوراسیون های رنگی زیبا و ترکیب رنگ های مناسب
Date:1398/10/7 Visitor: 1539
یک زن و شوهر آرکانزاس برای ایجاد سبک التقاطی با استفاده از عتیقه ها و ورثه های محبوب ، با یک طراح کوچک کار می کنند



سالها رندی و سندی مادوكس خانه خود را بیش از 5000 متر مربع با عتیقه و وسایل دیگر جمع آوری كردند. اما این زن و شوهر بعد از بزرگ کردن سه کودک و کوچک کردن در یک کلبه دنج آرکانزاس به اندازه نصف خانه قبلی خود ، به کمک نیاز داشتند تا بدانند که چه چیزی را با خود بیاورند و چه چیزهایی را رها کنند - و چگونگی تبدیل یک خانه با اتاقهای تنگ به یک خانه منسجم هنوز. طراحی الكترونیكی كه هنوز هم رنگ زیادی دارد و سبك جمع آوری شده به مرور زمان. آنها دریافتند که این کمک در طراح داخلی Kathryn J. LeMaster است. LeMaster مادوکس را از طریق روند طراحی راهنمایی کرد و به آنها کمک کرد تا از میان سلسله مراتب و عتیقه ها مرتب سازی کنند و علائم مربوط به قطعات سندی را به دست آورند تا در فیروزه ها ، مرجان ها و ظهورهای آهک سبز رنگ کنند که یک اتاق شاداب را بعد از دیگری روشن می کنند. لماستر می گوید: "ما می خواستیم خانه را به افتخار کسانی که می خواستند به جلو بروند ، بپردازیم - آن فصل پر از زندگی آنها." قبل از عکس


تور هووز: یک کلبه 1930 به یک پناهگاه برای خالی از سکنه تبدیل می شود


عکس های خانه رت پیک در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: سندی و رندی مادوکس؛ او یک معلم است ، او یک دکتر است. مکان: لیتل راک ، آرکانزاس اندازه: 2،580 فوت مربع (240 متر مربع)؛ 3 اتاق خواب ، 3 حمام طراح: Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی قبل: آشپزخانه کلبه در گذشته به روز شده بود ، اما فاقد لمس های شخصی و به پایان رسید جدیدتر صاحبان خانه می خواست. به عنوان مثال میزهای کاشی مربعی باید بروند.


آشپزخانه الکترود توسط کاترین J. LeMaster هنر و طراحی


پس از آن: LeMaster یک جزیره جدید و شبه جزیره با سینک اضافه کرد که مشرف به یک اتاق صبحانه و دیوار پنجره ها است. یک کاپوت داخلی مخفی دارای یک قفسه برای نمایش هنری است که سندی نقاشی کرده است ، و یک قفسه جدید در نزدیکی سقف بالای سینک ایده ای بود که LeMaster برای نمایش مجموعه ای رنگی از سینی های پرنعمت داشت. کانترها کوارتز هستند که شبیه سنگ مرمر هستند. رنگ: باران باران ، شروین ویلیامز (جزیره)؛ آلباستر ، شروین ویلیامز (کابینت و تریم). برای روشن تر کردن آشپزخانه خود یک طراح محلی پیدا کنید


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


LeMaster می گوید: اتاق نشیمن کوچک آشپزخانه در ابتدا شبانه صبحانه خانه بود ، اما اکنون "همه آنقدر اتاق را دوست دارند ، جایی که همه به صورت شبانه در آن اجتماع می کنند. یک صندلی اثاث کشی محلی دو صندلی پرنعمت را دوباره پوشانده است. یک عثمانی سفارشی محلی برای پاها یا سینی مخصوص میان وعده ها و نوشیدنی ها ارائه می دهد. دیوار رنگ: پنجره پنجره ، فروشگاه شروین ویلیامز برای صندلی های گاه به گاه صندلی بدون درز


اتاق ناهار خوری Eclectic توسط Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


در انتهای مخالف آشپزخانه ، LeMaster یک گره کوسن ساخته شده را در اطراف میز سنگ مرمر بالای Cindi طراحی کرد. سایه های سفارشی رومی رنگ های فیروزه ای ، مرجانی و آبی را که در تمام خانه اجرا می شود ، انتخاب می کنند.


تور هووز: یک کلبه 1930 به یک پناهگاه برای خالی از سکنه تبدیل می شود


قبل از: Maddoxes گوشه کابینتهای آشپزخانه داخلی را دوست داشت اما می خواستند کانترها را به روز کنند و یک backsplash اضافه کنند.


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی پس از آن: میزهای کوارتز که مانند سنگ مرمر و کاشی فرش سفید مترو به نظر می رسند گوشه را به روز می کنند ، در حالی که سرویس سبز مینی پز و سایر ظروف جمع آوری شده رنگارنگ باعث ایجاد شخصیت شاد می شوند.


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


بسیاری از مجموعه های این زوج طرحی را طراحی کردند که فضای ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. این کشو های گوشه ای با محفظه های کوچک نحوه بهینه سازی هر اینچ مربع را نشان می دهد.


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


دیگر ایده های صرفه جویی در فضا شامل کاسه های حیوان خانگی در یک انتهای جزیره است. قبل از عکس


تور هووز: یک کلبه 1930 به یک پناهگاه برای خالی از سکنه تبدیل می شود


پیش از این: خانه دارای پنجره های شگفت انگیز و نور طبیعی خوبی است ، از جمله در این اتاق نشیمن ، "اما طرح بسیار شبیه تونل بود ،" LeMaster می گوید. "برای رسیدن به اتاق بعدی باید هر اتاق را طی کنید."


اتاق نشیمن التقاطی توسط Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


پس از آن: برای ایجاد انسجام ، LeMaster از رنگ برای اتصال اتاق ها و پخش کلکسیون ها استفاده می کرد تا به هر شخصیتی از فضاها کمک کند. سندی پیش از این برای اتاق نشیمن تصمیم گرفته بود كه رنگ زرد دلپذیر (طلایی فروتن از شروین-ویلیامز) را بپردازد ، "اما او به من نیاز داشت تا به من كمك كند تا بقیه تصویر را نقاشی كنم." LeMaster اندازه گیری های دقیق کف را انجام داد و یک نقشه کف ایجاد کرد ، به تشریح اندازه قطعات مبلمان که به بهترین وجه با طرح و استفاده از اتاق جفت می شوند. او همان آب و مرجانی را که در لهجه های آشپزخانه پیدا شده بود ، کشید و مطمئن شد که آنها با کاشی شومینه سبز موجود کار خواهند کرد. یک فروشگاه محلی برای نجات چوب میز قهوه سفارشی را تهیه کرد. صفحه نمایش آثار هنری و شومینه اجناس خانه قبلی صاحبان است.


اتاق نشیمن التقاطی توسط Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


در یک گوشه ، LeMaster با استفاده از گیتارهایی که رندی در طول سالها جمع آوری کرده است ، یک دیوار گالری ایجاد کرد. وی قفسه کتاب را در پشت مبل ساخته است که مجموعه کتاب آشپزی این زوج را ذخیره می کند. قبل از عکس


تور هووز: یک کلبه 1930 به یک پناهگاه برای خالی از سکنه تبدیل می شود


پیش از این: اگرچه طرفداران رنگ ، مادوكس ها احساس كردند دیواره های ماهی قزل آلا و لوسترهای بزرگ اتاق غذاخوری را غرق كرده اند.


اتاق ناهار خوری Eclectic توسط Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


پس از آن: اتاق غذاخوری "فاصله بین اتاق نشیمن و آشپزخانه" را ایجاد می کند ، "LeMaster می گوید ، بنابراین او برای حفظ انسجام ، پالت رنگ را از هر دو اتاق دور هم جمع کرد. این صندلی ها عتیقه ای هستند که مرجان پیدا کرده و مرجانی را رنگ کرده است تا از پارچه های موجود در اتاق نشیمن و آشپزخانه رنگی به دست آورد. میز و آینه از خانه قبلی آنها آمده بود. جدول یک وراثت خانوادگی از طرف رندی است. لماستر می گوید: "ما توانستیم به چیزهایی که واقعاً می خواستند ادغام کنند احترام بگذاریم و به آنها اجازه دهیم تا تصمیمات خود را در مورد فضا راهنمایی و آگاه کنند."


پله های برقی توسط Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


سندی یک متخصص سابق خواندن در مدارس لیتل راک بود ، و عشق مشترک خانواده به خواندن الهام بخش این پله نقاشی شده بود. هر یک از اعضای خانواده عناوین موردعلاقه را برای رستوران انتخاب کرد. قبل از عکس


تور هووز: یک کلبه 1930 به یک پناهگاه برای خالی از سکنه تبدیل می شود


پیش از این: فرود با پنجره بزرگی در بالای پله ها به نظر می رسید که فضایی برای LeMaster به هدر نرود ، به خصوص در خانه ای که هر اینچ فضا و ذخیره آن برای صاحبان خانه اهمیت دارد.


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


بعد از: LeMaster این شب گره روزانه را به عنوان مقصدی شاد در بالای پله ها طراحی کرد. رنگ نوک: تانسی گرین ، شروین ویلیامز


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


قفسه های داخل گره شبانه پر از کتاب های کودکانه و گنجینه هایی است که زمانی متعلق به سه فرزند تازه وارد این زوج بود. بعضی اوقات ، یکی از بچه های مادوکس هنگام بازدیدهای تعطیل در اینجا می خوابد و به احتمال زیاد این مکان مورد علاقه همه نوه های آینده خواهد بود.


Eclectic by Kathryn J. LeMaster هنر و طراحی


اتاق خواب اصلی دارای یک هدست سفارشی است که از خانه قبلی صاحبان خانه ، همانطور که فرش ساخته شده است. لمستر می گوید: "او می خواست آنچه را که از نظر عملی داشت ، حفظ کند." لامپهای شیشه ای پرنعمت موجود در یک فروشگاه محلی کاملاً روی میزهای کنار تخت خواب قرار می گیرند ، و LeMaster با یک نیمکت و سایر لوازم جانبی این مکان را تمام کرد.