نحوه انتخاب رنگ برای دکوراسیون
Date:1398/10/7 Visitor: 1491
بیاموزید که کجا به دنبال الهام باشید - و یک مکان معمولاً توصیه شده که نباید آن را جستجو کنید



وقتی فهمیدید که چه سبک داخلی را می خواهید و چقدر می خواهید هزینه کنید ، تصمیم بعدی شما این است: از چه رنگ هایی باید استفاده کنید؟


تزئین 101: انتخاب رنگ های شما


در ابتدای سری Decorating 101 ما ، توصیه می کنم عکس هایی از اتاق هایی را که دوست دارید جمع کنید. و فقط خود را در عکس های اتاق محدود نکنید. طراح سان سان فرانسیسکو می گوید: "من عکس های زیادی از Vogue پاره می کنم که برای من بسیار الهام بخش است." آیا یک رنگ وجود دارد که خود را بیشتر از همه دوست دارید؟ این به شما کمک می کند یک پالت کلی برای پروژه تزئین خود انتخاب کنید. به رنگ کمک می خواهید؟ با یک طراح داخلی کار کنید


اتاق نشیمن گرمسیری توسط جان دیوید ادیسون طراحی داخلی


شرکت داخلی دیوید ادیسون طراحی داخلی به خاطر داشته باشید که فقط به این دلیل که یک رنگ را دوست دارید به این معنی نیست که لزوماً برای پروژه شما ایده آل است. وودلند هیلز ، کالیفرنیا ، آلانا هومسلی ، طراح داخلی ، می پرسد: "چه روحیه ای را می خواهید به دست بیاورید؟" آیا می خواهید این مکان روشن و شاد باشد ، یا تاریک و دنج باشد؟ اگر سابق باشد ، قهوه ای ممکن است رنگ مناسبی برای تأکید در فضای داخلی شما باشد حتی اگر آن را دوست داشته باشید. موقعیت مکانی و میزان نور شما را نیز در نظر بگیرید. رنگهای روشن ، گرم در آب و هوای گرم و آفتابی به خوبی کار می کنند ، جایی که خورشید از شدت آنها کم می کند. اما ممکن است در آب و هوای شمالی تیره تر به نظر خوب نرسد.


اتاق ناهارخوری جنوب غربی توسط همکاران Deep River


بعضی اوقات بهترین رنگ ها درست در بیرون از درب شما - در پوشش گیاهی و صخره های چشم انداز شما - یافت می شوند. خرد طبیعت: درسهایی درباره رنگ از فضای بیرون بزرگ


کمد سنتی توسط لورنس Tamaccio مقصد مقصد


در حالی که غالباً پیشنهاد می شود برای الهام بخشیدن به رنگ خود به کمد لباس خود نگاه کنید ، کاکوما مخالف است. فقط به این دلیل که دوست دارید چیزی بپوشید به این معنی نیست که دوست دارید با آن رنگ ها زندگی کنید ، او می گوید. برعکس ، ممکن است رنگهایی وجود داشته باشد که دوست دارید در خانه ها ببینید ، اما پوشیدن مرده نیست. نحوه پیدا کردن و استفاده از رنگ امضاء شما


دفتر خانه معاصر توسط D&D فضای داخلی / میخاییل دانتز


فضای داخلی D&D / میخاییل دانتز روش دیگر برای انتخاب رنگ ، گرفتن رنگ از یک شیء است که در حال حاضر خود دارید - در حالت ایده آل ، یک قطعه سرمایه گذاری مانند یک اثر هنری یا فرش. اگر عاشق مورد هستید ، معمولاً همان رنگهای منعکس شده در جای دیگر اتاق را دوست خواهید داشت.


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط معماری تیم باربر با مسئولیت محدود


در این اتاق ناهار خوری ، لکه های سرخ در بوم در صندلی های ناهار خوری پشیمان می شوند و باعث می شوند فضای فشرده شود. توجه کنید که بقیه اثاث کشی بی طرف هستند ، ثابت کنید که برای اظهار نظر نیازی به استفاده از رنگ در همه جا ندارید.


اتاق نشیمن آسیا توسط اولگا آدلر


اکنون که برخی از رنگ ها را انتخاب کرده اید ، از کجا باید استفاده کنید؟ این بستگی زیادی به سطح راحتی شما و در بعضی موارد بودجه شما دارد. چرا بودجه؟ اگر دوست دارید از رنگ مرسوم ، مد روز پرش کنید ، متوجه شوید که ممکن است به سرعت خراب شود و برای تغییر آن باید پول خرج کنید. ایمی لف از استودیوهای ویوا لوکس در بریستول ، ویرجینیا ، هشدار می دهد: "فقط اگر این رنگ را دوست دارید ، این روند را دنبال کنید." اگر می خواهید دکوراسیون شما احساس جریان بیشتری داشته باشد ، از رنگ موهای خود جلوگیری کنید یا از آن رنگ ها را در لوازم جانبی مانند بالش استفاده کنید که می توانید به راحتی تغییر دهید. بودجه همچنین می تواند مشخص کند که آیا شما از رنگ روی چیزی که گران است برای تغییر ، مانند یک مبل ، استفاده کنید یا از مواردی که می توان آنرا ارزان کرد ، مانند رنگ دیوار و لوازم جانبی ، استفاده می کنید. کاکوما می گوید: "فکر می کنم یک مبل قرمز شگفت انگیز است." اما شما می توانید به مدت طولانی به آن رنگ ببندید ، او هشدار می دهد ، زیرا مبل ها برای خرید یا خرید مجلل گران هستند. طولانی و سخت فکر کنید که آیا می توانید برای مدت طولانی با آن رنگ زندگی کنید. یک پاپ رنگ را با بالش پرتاب جدید اضافه کنید


اتاق نشیمن انتقالی توسط Ann Lowengart Interiors


اگر ترجیح می دهید آن را به صورت محافظه کارانه بازی کنید ، برای قطعات سرمایه گذاری خود از رنگ های خنثی استفاده کنید و روی سایر رنگ ها همپوشان باشید. کاکوما می گوید: "آنها لزوماً نیازی به بیان اتاق نیستند." شما می توانید خیلی راحت آن رنگ را در لوازم جانبی بگنجانید. لازم نیست کل اتاق باشد. "


اتاق نشیمن سنتی توسط فضای داخلی LGB


رنگ آبی در این اتاق بسیار روشن و واضح است اما به بالش ، پارچه و رنگ محدود می شود - عناصری که اگر صاحبان بخواهند مجدداً تغییر کنند ، به راحتی قابل تغییر هستند.


اتاق نشیمن معاصر توسط کانتونی


لوف خاطرنشان می کند که برخی از رنگ ها به طور طبیعی از همه رنگ های دیگر متنوع تر هستند. یک صندلی گاه به گاه آبی با بسیاری از رنگ های دیگر خوب پیش می رود و انعطاف پذیری در تغییر پالت خود را بدون تغییر صندلی ها به شما می دهد. صندلی نارنجی؟ نه زیاد


اتاق خواب سنتی توسط مایکل آبرامز داخلی


فضای داخلی مایکل آبرامز


اتاق ناهارخوری مدرن توسط معماران جیم برتون


به طور طبیعی ، شما لازم نیست خود را به یک پالت رنگ برای کل خانه محدود کنید. کاکوما می گوید: "من تغییر رنگ از اتاق به اتاق را دوست دارم." او می گوید ، نکته مهم این است که احساسات مداوم را در سرتاسر خانه حفظ کنید ، و نباید بگوییم که از مقدماتی در یک اتاق و پاستیل در اتاق دیگر استفاده نکنید. همچنین اگر یک خط از راه راه ، مانند یک تر و تمیز معمولی ، سقف یا رنگ کف وجود دارد ، به یکپارچه سازی فضای داخلی کمک می کند.


اتاق نشیمن مزرعه توسط ایکه کلگرمن بارکلی


هنگامی که پالت رنگ خود را انتخاب کردید ، وسوسه می شود با انتخاب رنگ رنگ خود را شروع کنید. Caccoma توصیه می کند: "رنگ آخر را انتخاب کنید." "بسیاری از افراد یک اتاق را نقاشی می کنند و باید اطراف آن را تزئین کنند - که تقریبا غیرممکن است.