چگونه مبلمان را در خانه جانمایی کنیم
Date:1398/10/8 Visitor: 1660
از کجا برای قرار دادن کاناپه تا مکان مناسب برای قرار دادن تلویزیون ، این نکات باعث می شود اتاق های شما هم از نظر نشیمن و هم دوست داشتنی باشند



مانند یک صفحه خالی یا بوم ، یک اتاق خالی می تواند یک فرصت یا چالش باشد. با چند روش برای پر کردن آن ، چگونه می دانید از کجا شروع کنیم؟ من برخی از قوانین اساسی در مورد مبلمان را آورده ام و آنها را به 10 نکته ساده تقطیر کردم. آنها به شما کمک می کنند بفهمید که در کجا می توانید چیزها را قرار دهید ، مکانها را برای قرار دادن قرار ندهید و همچنین انتخابهای خود را اولویت بندی کنید. این دستورالعمل ها شما را یک شبه به یک طراح داخلی تبدیل نمی کنید. اما آنها شما را در جهت صحیح راهنمایی می کنند و به شما کمک می کنند با حداقل استرس به نتایج حرفه ای نگاه کنید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط معماران Boomgaarden


عملکرد. در نظر بگیرید که چگونه از اتاق استفاده می شود و چند نفر از آن استفاده می کنند. این نوع مبلمان را که شما به آن نیاز دارید و میزان صندلی مورد نیاز شما دیکته خواهد کرد.


اتاق نشیمن Rustic اتاق نشیمن Rustic


نقطه کانونی اتاق - شومینه ، نمای ، تلویزیون - را مشخص کنید و مبلمان را به ترتیب تنظیم کنید. اگر قصد تماشای تلویزیون در اتاق را دارید ، فاصله ایده آل بین مجموعه و صندلی سه برابر اندازه صفحه (اندازه گیری مورب) است. بنابراین ، اگر مجموعه 100 سانتی متری دارید ، صندلی شما باید 3 متر فاصله داشته باشد.


اتاق نشیمن سنتی توسط Tamara Mack Design


اولویت. ابتدا بیشترین وسایل مبلمان مانند مبل را در اتاق نشیمن یا تخت خواب در اتاق خواب قرار دهید. در بیشتر موارد ، این قطعه باید با نقطه کانونی اتاق روبرو شود. صندلی ها برای تسهیل مکالمه نباید بیشتر از 2.4 متر فاصله داشته باشند. مگر اینکه اتاق شما به خصوص کوچک باشد ، از فشار دادن تمام مبلمان به دیوارها خودداری کنید.


اتاق نشیمن سنتی اتاق نشیمن سنتی


آرایش های متقارن برای اتاق های رسمی به بهترین وجه کار می کنند. آرایش های نامتقارن باعث می شود یک اتاق احساس بی نظیری کند.


اتاق خانوادگی سنتی توسط Indese


ترافیک به جریان ترافیک در اتاق فکر کنید - به طور کلی مسیر بین درهای ورودی. اگر می توانید از آن جلوگیری کنید ، آن مسیر را با وسایل زیادی از مبلمان مسدود نکنید. برای مسیرهای اصلی ترافیک حداکثر 70 تا 122 سانتی متر عرض و حداقل برای 60cm عرض برای مسیرهای جزئی مجاز است. سعی کنید از طریق یک گروه صندلی ، ترافیک را هدایت کنید ، نه از وسط آن. اگر ترافیک از وسط اتاق کم می شود ، به جای یک بزرگ ، دو منطقه صندلی کوچک را در نظر بگیرید.


اتاق نشیمن سنتی توسط L K DeFrances & Associates


تنوع. اندازه قطعات مبلمان در کل اتاق متفاوت است ، بنابراین با اسکن فضا چشمانتان به سمت بالا و پایین حرکت می کند. با قرار دادن یک قطعه دیگر از ارتفاع مشابه در داخل اتاق از آن ، یک مورد بزرگ یا بلند را متعادل کنید (یا از هنر برای تکرار مقیاس استفاده کنید). از قرار دادن دو قطعه بلند کنار یکدیگر خودداری کنید.


اتاق نشیمن Midcentury توسط کریستن ریولی طراحی داخلی


تضاد. خطوط راست و خمیده را برای کنتراست ترکیب کنید. اگر مبلمان مدرن و خطی است ، برای کنتراست یک میز گرد را پرتاب کنید. اگر مبلمان فرفری است ، در یک قطعه زاویه دار مخلوط کنید. به طور مشابه ، جفت جامد ها را با حفره ها قرار دهید: یک صندلی ساق بلند را با یک میز کنار محکم و یک صندلی جامد با یک میز ساق بلند ترکیب کنید.


اتاق نشیمن سنتی توسط شرکت ساخت و ساز Malone


راحتی در استفاده. یک میز را در دسترس آسان هر صندلی قرار دهید ، حتماً تکه هایی با مقیاس مشابه را با هم ترکیب کنید و مطمئن شوید که هر صندلی مطالعه دارای یک لامپ همراه است. میزهای قهوه باید 35 تا 45 سانتی متر از کاناپه قرار بگیرند تا فضای کافی برای ساق پا فراهم شود.


اتاق ناهارخوری سنتی توسط MRE Creative Services، LLC


جریان. در یک اتاق غذاخوری ، اطمینان حاصل کنید که حداقل 120 سانتی متر بین هر لبه میز و نزدیکترین دیوار یا اثاثیه وجود داشته باشد. اگر ترافیک از پشت صندلی ها در یک طرف جدول عبور نکند ، 90 سانتی متر کافی است. در اتاق خواب ها حداقل 60 سانتی متر بین طرف تخت و یک دیوار ، و حداقل 90 سانتی متر بین تختخواب و یک درب چرخان اجازه دهید.


طرح سنتی طبقه توسط تاریخچه تاریخی


برنامه ریزی. استراحت به پشت خود بدهید. قبل از جابجایی مبلمان واقعی ، طرح خود را روی کاغذ تست کنید. ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید ، با توجه به محل قرارگیری پنجره ها ، درها ، رجیسترهای حرارتی و پریز برق ، سپس یک طرح کف را روی کاغذ گراف با استفاده از وسایل برش بکشید تا مبلمان را نشان دهید. یا بهتر است با استفاده از یک برنامه ریز اتاق آنلاین (من یکی از مبلمان جردن در بوستون را دوست دارم) برای جلب فضا و آزمایش انواع مختلف مبلمان. کار کمتری است و بسیار سرگرم کننده تر است.