چگونه در خانه کوسن های مبلمان را تعمیر کنیم
Date:1398/10/9 Visitor: 2148
عمر مبل خود را با این روش ارزان ارزان که خیلی آسان است ، طولانی کنید ، حتی یک فاضلاب اولیه نیز می تواند این کار را انجام دهد



با سرما و سرگرمی و سرگرمی تقریباً در گوشه و کنار ، توجه ما اغلب به فضای داخلی خانه ما تغییر می کند. از نگاه یک میهمان به مبلمان خود نگاهی خوب بیندازید: واقعاً امور چگونه به نظر می رسند؟ چند به روزرسانی آسان می تواند تفاوت زیادی در نحوه دیدن افراد خانه شما ایجاد کند. قطعه بزرگ من یک مبل از اواسط دهه 1970 است که من وقت آن را برای تعمیر و ریختن مجدد ندارم. برای به دست آوردن یک سال دیگر از آن ، بالشتک های گشاد را با طوفان متقارن به روز کردم. این یک ترفند آسان و سریع است که من سال گذشته با نتایج شگفت انگیز در یک صندلی عشق امتحان کردم. شما فقط به یک سوزن سفت و محکم ، مهارت های خیاطی پایه و نخ ریسی نیاز دارید. قبل از عکس


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


پیمایش دو هدف است. ابتدا ، بصری بالشتک های شل ، جعبه و بند ناف که در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 استاندارد بودند را به روز می کند. دوم ، مسئله حلق آویز پشتی را حل می کند. کوسن های پشتی تمایل به خسارت دیده شدن دارند زیرا درج های کوسن معمولاً با یک حباب مستقیم در وسط مرکز دوخته می شوند. بافل به عنوان قفسه عمل می کند و از ریختن فیبر تا انتهای کوسن ، فیبر را پر می کند. هنگامی که پر کردن جدید ، تازه و بی رقیب است ، بسیار عالی به نظر می رسد. اما با گذشت زمان ، پر شدن کانال بالای کانال در انتهای آن کانال فرو می رود ، و پر شدن کانال تحتانی در پایین آن کانال فرو می رود. این چیزی است که برای این مبل اتفاق افتاده است. مهم نیست که چند بار کوسن ها را شلوار کنم ، آنها همیشه سر و صدا می کردند.


معاصر توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


بعد: پرکننده پر کردن را به طور مساوی توزیع می کند و به آن بالشتک های ساده به روز رسانی جدید و مدرن می دهد. با استفاده از این ترفند ساده ، حتی یک مبل قدیمی و خسته می تواند کمی بیشتر طول بکشد.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


چگونگی افزودن پیمانه به یک کوسن تعداد و فاصله کوفت های شما را تعیین کنید - من چهار تا ، به طور مساوی فاصله ، در مرکز کوسن انجام دادم. سپس یک الگوی را روی یک تکه کاغذ سفید اندازه بگیرید و برش دهید ، بنابراین هر بالش دقیقاً یکسان خواهد بود.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


کوسن را روی یک سطح صاف و حتی تمام وسایل داخل آن قرار دهید. مراکز عمودی و افقی الگوی خود را روی بالشتک علامت گذاری کنید.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


در پین هایی که کوره ها قرار دارند فشار دهید تا ببینید که آیا مکان را دوست دارید یا خیر.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


دو سوزن سوزن بلند را با ریسمان طناب دار یا هر ریسمانی که درون پارچه کوسن شما می چرخد ​​ببندید.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


سوزن ها اینچ را در نقاط ضرب و شتم قرار دهید و هر دو سوزن را به قسمت پشت کوسن فشار دهید.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


برای نگه داشتن تافت ، یک اسلایپ ایجاد کنید.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


هنگامی که کوسن را به سمت پایین گره می زنید تا روی گره محکم شود ، انتهای کوتاه را در دست راست خود نگه دارید و قسمت انتهایی سمت چپ را محکم کنید تا گره محکم شود. وقتی همه آستینها یکنواخت هستند ، یک گره استاندارد را برای اطمینان از کوفت ها بچسبانید. هر دو انتهای ریسمان را نزدیک گره برش بزنید یا یک سوزن را ببندید و آن را از طریق بالشتک بکشید ، بنابراین از طرف دیگر بیرون می آید. انتها را به طور محکم بکشید و فشار را روی بالشتک بزنید و انتهای آن را بکشید. آنها درون کوسن مخفی می شوند.


توسط باشگاه شلف لر ، Upholstery Club


این نوع ساخت فقط یک ساعت طول می کشد ، اما یک راه حل عملی و مقرون به صرفه است که باعث می شود عمر مبل قدیمی شما برای مدتی طولانی شود.