قطعات مبلمان لازم برای فضاهای کوچک
Date:1398/10/9 Visitor: 1517
با زندگی در فضای کوچک خود باهوش باشید و روی تکه هایی سرمایه گذاری کنید که باعث بزرگتر شدن خانه شما شود



در یک فضای جمع و جور ، انتخاب اثاثیه منصفانه ، می تواند تفاوت بین احساس راحتی خانه یا خانه شما را ایجاد کند. از صندلی های اکریلیک تقریبا نامرئی گرفته تا قفسه بندی های متناسب با نیاز فضای شما ، این 10 قطعه مبلمان باید در لیست مورد نیاز افراد ساکن فضا کوچک قرار داشته باشند.


اتاق ناهارخوری معاصر توسط مارسل پیج عکاسی


1. جدول پایه ها یک میز گرد با یک پایه پایه باریک و باریک داخل فضاهای کوچک با سهولت قرار می گیرد. لبه گرد به معنی عدم قرار گرفتن در گوشه های تیز است ، و پایه (تقریبا) بدون پا باعث می شود فشار یک دوست دیگر در اطراف میز آسان تر شود.


دفتر خانه انتقالی توسط Design Loves Detail


2. قفسه بندی که می تواند به صورت عمودی یا افقی پیش برود به جای انتخاب بزرگترین واحد قفسه بندی ممکن که فضای شما متناسب باشد ، چند قفسه کابین مانند همه کاره را انتخاب کنید که بتوانند به صورت ایستاده یا صاف دراز بکشند. یک جفت می تواند کنار هم روی یک دیوار بزرگ بایستد ، برای استفاده در اتاق های مختلف از هم جدا شود ، یا همانطور که در اینجا نشان داده شده است یک مبل را پهلو کنید. یک قفسه محکم که در حالت افقی قرار دارد می تواند وظیفه مضاعف را به عنوان نیمکت انجام دهد.


سبک شیک و شیک توسط Hoi Ning Wong


3. جمع کردن مدفوع فقط به این دلیل که جایی برای صندلی های بزرگ ندارید و یک مبل غول پیکر به این معنی نیست که نیازی به صندلی های کافی ندارید. راه حل O ne این است که یک صندلی مدفوع را در گوشه و کنار قرار دهید - وقتی میهمانان اضافی از طریق آن ظاهر می شوند ، می توانید مدفوع را خاموش کنید.


اتاق نشیمن معاصر توسط Nexus Designs


صندلی های کوتاه انباشته ، مانند آنچه در اینجا مشاهده می شود ، حتی بیشتر از مدفوع بلند متناسب هستند زیرا می توان از آنها به عنوان میز کنار و همچنین صندلی های اضافی استفاده کرد.


اتاق ناهارخوری اسکاندیناوی توسط فضای داخلی SHIFT


4. آینه بزرگ اگر قصد استفاده از فضای کوچک خود را تنها چند مورد را خریداری می کنید ، قطعاً یک آینه بزرگ و بزرگ باید در صدر لیست باشد. آویزان کردن یک آینه بزرگ فوراً باعث می شود یک اتاق کوچک بزرگتر و روشن تر به نظر برسد. حداکثر قدرت افزایش نور ، آن را از یک پنجره فراتر می گذارد.


اتاق نشیمن معاصر توسط Bhavin Taylor Design


نکته بودجه: برای اینکه به یک آینه بزرگ و بدون صرف ثروت نگاه کنید ، دو یا سه آینه ساده تمام طول را بردارید و آنها را در کنار هم آویزان کنید.


انتقالی توسط لیز میلر داخلی


داخلی لیز میلر 5- صندلی های در مقیاس کوچک صندلی های بزرگ ممکن است دنج باشد ، اما یک فضای فضای داخلی را نیز در خود جای می دهد. در یک اتاق نشیمن جمع و جور ، می توانید با انتخاب صندلی های بدون زره یا صندلی هایی با نمای عمودی مانند صندلی های بشکه ای که در اینجا نشان داده شده است ، صندلی های بیشتری را به فضای موجود ببندید. و اگر در آینده به فضای بزرگ تری بروید ، یک جفت صندلی در مقیاس کوچک می تواند یک صندلی بزرگتر را دور هم جمع کند ، یا یک میز کنسول را در یک سالن ورودی بزرگ بچرخاند.


اتاق نشیمن مزرعه توسط استودیوی طراحی H2


6. ستت یک صندلی یا یک مجموعه کوچک دوست داشتنی ، صندلی دنج را برای شما فراهم کرده و مکانی را برای کشش در هنگام قرار گرفتن در محل خود ، بدون داشتن یک مبل کامل به اندازه کامل ، در اختیار شما قرار می دهد. در یک فضای بزرگتر ، یک خانه دار نیز می تواند در پای تختخواب ، در ورودی یا حتی یک میز ناهار خوری کار کند.


اتاق ناهارخوری سنتی توسط Michaela Noelle Designs


7. میز کوچک پارسونز می تواند یک میز باشد ، اما به عنوان یک میز کنار تخت بزرگ ، بار ، بوفه یا میز آشپزخانه نیز کار می کند. در حقیقت ، این جدول همه کاره خیلی نمی تواند انجام دهد. شکل براق آن را به یک گزینه مناسب برای آپارتمان های استودیویی تبدیل می کند ، جایی که برای کشیدن وظیفه مضاعف (یا سه گانه) به میز خود نیاز دارید.


اتاق زندگی مدرن توسط hoo Design Interior & Styling


8. نیمکت بدون پشتی یک انتخاب هوشمندانه در یک اتاق غذاخوری کوچک است زیرا می توان آن را در زیر میز قرار داد ، همانطور که در اینجاست ، در هنگام استفاده نکردن. یک نیمکت کم نیز به اندازه یک میز قهوه کار می کند و می توان آن را به عنوان صندلی اضافی که مهمانان از صندلی هایشان بالاتر باشند ، استفاده کرد.


اتاق نشیمن انتقالی توسط طارا بنت طراحی


9. صندلی آکریلیک مانند یک روتختی نامرئی برای مبلمان خود ، هر چیزی که از جنس اکریلیک شفاف باشد ، گزینه ای عالی برای فضاهای کوچک است. صندلی آکریلیک یک قطعه مخصوصاً مفید است ، زیرا می تواند تقریباً در هر کجا ، از اتاق نشیمن تا میز تحریر کند. 10. پاف اگر شما چرم به سبک مراکش ، آجیل آستین دار یا گلیم دریایی را انتخاب کنید ، کیسه های فاضلاب برای هر خانه کوچک ضروری است. از آنها به عنوان صندلی های کف ، صندلی های اضافی یا میزهای جانبی استفاده کنید (فقط در بالای سینی). به ما بگویید آیا در یک فضای کوچک زندگی می کنید؟