یک چراغ خواب مناسب برای دکوراسیون خانه شما
Date:1398/10/9 Visitor: 1430
پانزده راه برای رها کردن مقدمات خود در اطراف خانه



بعضی از شما ممکن است خیلی به خاطر سپردن لاورن و شرلی خیلی جوان باشید ، اما من همیشه شیوه ای که لورن "L" لعن بر هر آنچه که می پوشید ، جذابیت داشتم. این یک عشق به مونوگرام برای من شروع شد. آنها روی جلد کیف های برمودا شروع کردند و هنوز راه خود را روی کیف های مورد علاقه من L.L. Bean می اندازند. یک چیز بسیار سلطنتی در مورد مونوگرام کردن موارد در خانه وجود دارد. در اینجا چند فرصت عالی برای قرار دادن تمبر خود در هر اتاق خانه وجود دارد.


اتاق نشیمن توسط امیلی جانستون لارکین


1. در پشت صندلی ناهار خوری. وقتی این صندلی را جاسوسی کردم بلافاصله به لورن فکر کردم. استفاده از یک تکه بزرگ در پشت صندلی ناهار خوری یک حرکت جسورانه است. شما می توانید برای هر یک از اعضای خانواده خود یکی از اعضای اولیه خود را در صندلی خود داشته باشید.


کودکان معاصر توسط امیلی A. کلارک


2. روی بالش های پرتاب. چه چیزی بهتر از یک بالش پرتاب مونوگرافی است؟ دو بالش پرتاب منفرد.


کودکان سنتی توسط The Shabby Nest


3. روی هدبند. اگر بچه های شما یک اتاق مشترک دارند ، این یک روش جالب برای نشانه گذاری قلمروهایشان است.


اتاق خواب سنتی توسط کریس کافمن


4- بالای هدبند. اگر یک سفر بزرگ به اثاثه یا لوازم داخلی در کارتها نیست ، یک استنسیل بالای هد را اضافه کنید. این یک پروژه آسان DIY است که هزینه بسیار کمی دارد.


کودکان سنتی کودکان سنتی


این روتختی ها به لطف تر و تمیز و مونوگرام های ساده خود دارای یک هتل زیبا هستند.


مهد کودک سنتی امی لامبرت لی


6. در یک قاب. با فریم کردن آن و آویزان کردن آن روی دیوار ، از یک دستمال عتیقه ، روسری کمد یا ماسوره را با استفاده از مونوگرام حفظ کرده و از آن لذت ببرید.


کودکان و نوجوانان سنتی با طراحی داخلی


7. روی درب اتاق خواب. نام در درب اغلب یک حرکت طراحی برای اتاق کودک است ، اما یک مونوگرافی پیشرفته برای بزرگسالان نیز کار می کند.


آشپزخانه به سبک ساحل توسط backporchco


8- روی سایه رومی. مونوگرام روی این یکی پارچه را سوراخ می کند. من فکر می کنم این با صدای هماهنگ کننده قایق من در قلاب های اطراف آن آزار دهنده است.


آشپزخانه سنتی توسط معماری Erdreich، P.C.


9. در یک بک گراند. اگر قلعه ای در اسکاتلند داشتم ، تصور می کنم کاشی موجود در آشپزخانه من یک "ه" خنده دار شگفت انگیز بیش از این حد خواهد داشت.


دفتر خانه الكترونیك karen @ rreptsimplestyle


چرا در حین کار ، اولیه خود را تحسین نمی کنید؟ این یک حرکت عالی برای اتاق کودک نیز است.


کودکان و نوجوانان Eclectic توسط شانون بری طراحی


طرح شانون بری 11. روی یک آباژور. من هرگز در جستجوی Houzz برای مونوگرام به این فکر نمی کردم. این پروژه دیگری است که با برخی از لکه های ماهر قابل انجام است.


حمام سبک ساحل توسط Munger Interiors


12. روی جعبه بافت. در اینجا یک روش ظریف برای قرار دادن مونوگرام خود در حمام وجود دارد.


سینمای خانگی سنتی توسط داخلی Cravotta


13. در پشت صندلی های سرسبز خانه خود را. اعتراف می کنم ، تعداد زیادی از ما این موارد را نداریم ، اما اگر روزی کاری انجام دهم ، مجبور هستم که آنها را مونوگرام کنم.


حمام معاصر توسط جیمی هرتزلگر


جیمی هرتزلگر 14. روی حوله هایتان. این احتمالاً محبوب ترین استفاده از مونوگرام در اطراف خانه است ، و هنوز هم یک مورد خوب است. این همچنین یک فرصت خوب برای انجام کاری کمی دلواپس در صورت تمایل است. به عنوان مثال ، اگر نام شما بکی است ، می توانید حوله های خود را با "Chez Beck" مونوگرافی کنید.


توسط The Lettered Cottage


15. بالای شومینه. اگر اتاق شما فاقد یک مانتو است ، در نظر بگیرید که ابتدا خود را به صورت دایره اضافه کنید.