تصاویر دیدنی از دکوراسیون یک خانه مدرن و زیبا
Date:1398/10/10 Visitor: 1693
یک خانه آرت دکو به روز شده است تا فضاهای مدرن و بی موقتی را ایجاد کند که سالهای زیادی را پشت سر بگذارد



همه خانه ها برای ماندگاری ساخته نشده اند. اما آنهایی که با مصالح باکیفیت و روشهای ساختمانی ساخته شده اند. این خانه مطمئناً برای فرزندان ساخته شده است و از سال 1935 در انتهای یک قلعه فروشی در خیابان Kilda East ، ملبورن ، در زمین ایستاده است. این خانه بیش از 25 سال در خانه مالکان بوده است. آنها خانواده خود را در اینجا بزرگ کردند بدون اینکه در آن زمان اصلاح کنند. اما ، خانه ای قدیمی تر دکو ، دارای فضاهای تاریک و محصور بود و فاقد ارتباطی با بیرون از خانه بود. مشتری ها می خواستند سالها به زندگی خود در خانه ادامه دهند ، بنابراین آنها استودیوی طراحی لوک فر را برای بروزرسانی آن درگیر کردند. در لیست آرزوها بهبود کیفیت نور و کارایی خانه به ویژه در آشپزخانه و ناهار خوری بود. و ایجاد فضاهای سرگرم کننده بهتر در داخل و خارج. آنها همچنین برای اتاق خواب مستر می خواستند.


نمای خارجی معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


تصاویر توسط Derek Swalwell Houzz در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر و پسرش محل زندگی: خیابان Kilda East ، ویکتوریا اندازه: 291 متر مربع ، چهار اتاق خواب ، دو حمام معماری و طراحی داخلی: لوک فری طراحی منظره: BLAC. لوک فرای می گوید: "کیفیت ساخت اصلی اثبات تأثیر طولانی مدت در انجام کار درست است." "این به ما اجازه می دهد تقریباً خانه اصلی را حفظ کنیم ، و فقط نیاز به افزایش اضافی محافظه کارانه در فضای کف دارد." خانه بزرگ به منظره ای از میراث حفاظت شده در سنت کیلدا شرقی ، ملبورن کمک می کند. فرای می گوید: "این واقعاً در یک بافت درون شهری و چیزی که از آن جشن گرفتیم بسیار نادر است."


پاسیو معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فای


تیم طراحی یک الگوی معاصر کوچک برای بهبود فضای آشپزخانه و ناهار خوری ، افزایش نور داخلی و ایجاد یک ارتباط داخلی و خارجی قوی تر ایجاد کردند. فریم فولادی با تخته های شیشه ای تمام قد از قسمت پشتی خانه بر روی یک تراس بتونی که به طرف چمن و باغ پایین می رود ، پروژه دارد. Fry می گوید: "این یک کنتراست زیبایی شناختی آگاهانه دارد ، اما از مواد با کیفیتی به همان اندازه استفاده می کند." مانند خانه اصلی ، این پسوند از موادی استفاده می کند که آزمایش زمان را در بر می گیرد - بتن ، آجر ، سنگ ، فولاد ، چوب و شیشه - و روش های ساخت آزمایش شده با زمان برای ساخت و ساز پایدارتر و ماندگار.


پاسیو معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فای


علاوه بر این ، یک فضای ناهار خوری معمولی در آن قرار دارد که یک درخت فرنگی از آن در فضای یک سالن روباز خارج شده است و به منظور احترام به میراث ساختمان طراحی شده است. فرای می گوید: "شکل مربع به شکل های دایره ای و مثلثی موجود در خانه به عنوان یک شکل اصلی قابل تشخیص پاسخ می دهد." یک معمار در نزدیکی شما در هووز پیدا کنید ، پروژه های آنها را ببینید و بررسی های مربوط به کارهای آنها را بخوانید


پاسیو معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فای


ساختار فولادی در اطراف درخت افرا بسیار دوست داشتنی قرار دارد که سایه ای از فضای سالن فضای باز را فراهم می کند.


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فری


پسوند جدید در قسمت عقب خانه


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فری


سازه های فلزی نمای داخل باغ را از داخل خانه فریم می کنند و درهای شیشه ای کشویی فضای داخلی را باز می کنند تا ارتباط محکمی بین داخل خانه و بیرون برقرار شود.


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فری


این برنامه همچنین باعث بهبود طرح کف می شود و باعث می شود فضای لازم برای یک ناهار خوری غیررسمی در کوچه ضلع اضافه شود. دیوارهای سفید نور را برای فضای روشن تر منعکس می کنند ، در حالی که کف چوب از منظره طبیعی در داخل خود جلب می کند. Fry می گوید: "این محیط های داخلی ، سبک تر و سالم تری را حل می کند و فضاهای تاریک و کم کار موجود خانه را حل می کند."


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فری


جدول AOD-RT: ساخته Morgen؛ صندلی پروانه ای اورولینال اورول: طراحی دما؛ چراغ دیواری قطبی: راس گاردام


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فری


فضای ناهار خوری در نزدیکی آشپزخانه است که از منظره باغ و بهبود نور طبیعی نیز برخوردار است. این مواد و جزئیات به خوبی از ویژگی های داخلی در خانه اصلی تقلید می کنند و باعث ایجاد ارتباط مهربان بین جدید و قدیمی می شوند.


آشپزخانه معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


Fry می گوید: "آشپزخانه به جزئیات داخلی موجود به گونه ای پاسخ می دهد که قابل احترام و سازگار باشد ، در حالی که به محور اصلی عملکرد خود صادق است. وسایل با تکنولوژی بالا کاملاً در پشت درهای کارگاه یکپارچه شده اند تا از زیبایی مواد ، صنایع دستی و زیبایی شناسی کلی منحرف نشوند.


آشپزخانه معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


برای ایجاد فضاهای ماندگار که مشتریها برای سالهای متمادی از آن لذت خواهند برد ، مواد و اتمام های انتخاب شده را انتخاب کنید که زمان بی زمان هستند ، نه اینکه محور روند باشد. مواد طبیعی و لمسی هستند و دارای الگوهای ریتمیک و حجاب زیبا یا دانه هستند. کارخانه الوار چوب بلک وود با راه پله موجود مطابقت دارد ، در حالی که نیمکت های مرمر سیاه مشکلی از درام و تضاد با نور چشمی با کاشی بافت دار را نشان می دهد. فرای می گوید: "استفاده از مواد سبک و تاریک باعث ایجاد فضاهای مطبوع می شود که انتظار می رود در خانه ای از این دوران یافت شود." "فضاهای به دست آمده بالغ و تصفیه شده ، آرام و آرام هستند ، بسیار بازتابی از نحوه زندگی مشتری و استفاده از خانه امروز." بالای سکوهای سنگ مرمر سیاه سیروس: CDK Stone؛ آویز جانبی: والکر هاگ؛ کاشی های Inax: Artedomus


آشپزخانه معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


دو قوس آشپزخانه را به یک منطقه ناهار خوری رسمی در مرکز خانه وصل می کند. این فضا - و اماکن نشیمن - دست نخورده باقی مانده است ، بدون مداخله ای جز رنگ تازه.


آشپزخانه معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


یک درب محوری بدون قاب بین آشپزخانه و اتاق ناهار خوری ، ورودی یک اتاق رختشویی و پودر جدید را پنهان می کند و باعث بهبود استفاده از فضا و کارایی می شود.


حمام Midcentury توسط Luke Fry Architecture & Design Interior


Fry می گوید: "این احساس حریم خصوصی را در حالی که در مجاورت آشپزخانه ، ناهار خوری و فضای بیرون از منزل برای سهولت استفاده قرار دارد ، فراهم می کند.


حمام معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


اتاق پودر دارای یک پالت آبی تیره غنی با دیوارهای کاشی کاری شده و غرق طراحی شده توسط Fry است. غرور حمام: لوک فرای؛ Tapware: Astra Walker؛ کاشی های Inax: Artedomus


پله های معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فای


پله های چوبی موجود یک ویژگی زیبا در خانه است و تقریباً کاملاً اصیل و در شرایط نامناسب است. راه پله الهام گرفته از اتمام چوب در آشپزخانه ، کمک به ایجاد انسجام در کل خانه.


پله های معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فای


Fry می گوید: "طراحی داخلی به عنوان آنچه در 100 سال گذشته انجام شده است ، همچنان مرتبط خواهد بود ، هم با یکپارچه سازی یکپارچه ، زمینه موجود در خانه را بهبود می بخشد و هم باعث می شود." "مواد با کیفیت بالا و ماندگاری با دقت انتخاب شده اند تا فضاهای منحصر به فردی ایجاد کنند که به طور مداوم کاربر و تجربه آنها را در کل فضا درگیر کند."


اتاق خواب معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فرای


اتاق خواب اصلی


اتاق خواب معاصر توسط معماری و طراحی داخلی لوک فرای


اتاق خواب مستر فضایی آرام و راحت با یک پالت سبک و بی موقع است. یک صندلی پنجره در گوشه ای از طریق پنجره قوسی از نور برخوردار است و فضای اضافی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.


حمام معاصر توسط معماری لوکز فری و طراحی داخلی


مراجعان برای اتاق خواب خود می خواستند یک مجموعه ای پیدا کنند. حمام یک فضای استراحت مجلل با یک پالت تیره و روحیه است. دیوارهای کاشی خاکستری با سقف های سفید برای برجسته کردن اشکال خانه در تضاد است. غرور حمام: لوک فرای؛ وسایل تزئینی Mizu: Reece


معماری و طراحی داخلی لوک فای


فرای می گوید: "اجرای طرح بسیار دقیق و کاردستی ساخت و ساز پیشینی برای چگونگی نوسازی و طولانی شدن عمر یک دوره خانه بدون هزینه زیاد یا تخریب گسترده است." "راه حل معماری برای شرایط مختصر و موجود در سایت مشتری یکی از محدودیت ها و ملاحظات است که در پاسخ به آن ارزش فرهنگی نه تنها به خود خانه می بخشد بلکه شخصیت محله را غنی تر می کند." نوبت شما چه چیزی را بیشتر از این خانه دوست دارید. ؟ در نظرات ، مانند این داستان ، به ما بگویید ، تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به گفتگو بپیوندید.