تصاویر خانه بازسازی شده با مبلمان های زیبا
Date:1398/10/10 Visitor: 1622
در اینجا باید انتظار داشته باشید اگر در حین ساخت و ساز در خانه بمانید



این مقاله از پرونده محبوب ترین داستان های ما است. بنابراین تصمیم گرفتید آشپزخانه خود را تغییر دهید. تبریک می گویم ، و من نمی توانم صبر کنم تا هنگام انجام این کار تصاویری از آن را ببینم. اما در این ضمن باید بدانید که چه چیزی را پیش بینی کنید و چگونه می توانید آن را پیش ببرید. جوانب مثبت در خانه و افرادی که از طریق یک بازسازی آشپزخانه به آنجا رسیده اند قبول دارند که بهترین راه برای فرار از آن فرار و ماندن در جایی دیگر است. اما این گزینه همیشه قابل استفاده نیست ، بنابراین در اینجا باید انتظار داشت که اگر مجبور هستید از طریق یک بازسازی در خانه خود زندگی کنید و چگونگی تهیه آن را تهیه کنید.


آشپزخانه سنتی نحوه زنده ماندن یک بازسازی آشپزخانه


این داستان با الهام از این آشپزخانه ، که متعلق به والدین نویسنده ، جوی و دن هریس است. این وضعیتی بود که اواسط تابستان سال 2018 در آن قرار داشت. کاملاً آگاه باشید از آنچه اتفاق می افتد اتفاق می افتد. این سر و صدایی خواهد بود حدود یک هفته کامل ، شما قصد دارید قهوه ساز را بخرید و انتظار دارید که قهوه ساز را روشن کنید و بعد متوجه شوید که در منطقه ساختمانی پابرهنه هستید. (خوب است ؛ برای بهترین های ما اتفاق می افتد.) احتمالاً تأخیرهای ناامیدکننده و سفارشات تغییر غیرمنتظره وجود خواهد داشت. شما نمی توانید چیزهای دیگری را برای صبحانه تعمیر کنید ، ممکن است شما به Pop-Tarts معتاد شوید. شما می توانید ظرف شستشوی ظرف را در یک سینک اتاق پودر کوچک یا وان حمام پیدا کنید. شما قادر نخواهید بود تصور کنید که می خواهید دوباره در یک رستوران ناهار بخورید ، و خواهید دید که تمام آنچه در بیرون از کیف پول شما است را سرو می کند. تمرکز کنید تا کنترل خود را رها کنید ، زیرا اگر سعی کنید به آن ادامه دهید ، شما نان تست می کنید. این زمان خوبی برای گرفتن یوگا یا یادگیری مراقبه خواهد بود. علاوه بر کمک به شما برای یافتن یک مکان آرام از نظر روحی ، بهانه خوبی برای بیرون آمدن از خانه است. کلاس ها یا برنامه های خوبی پیدا کنید و به پارک بروید.


آشپزخانه معاصر آشپزخانه معاصر


قبل از شروع تخریب ، مقدمات خود را تهیه کنید و برنامه ای سازماندهی کنید تا موارد زیر را انجام دهید: زمان لازم را برای بسته بندی درست آشپزخانه یا ترتیب قرار دادن حرکت برای آنها اختصاص دهید زیرا این یک کار بزرگ است. به این فکر کنید که آیا نوعی تبرید امکان پذیر است یا خیر. شاید یك یخچال قدیمی در گاراژ وجود داشته باشد كه شما برای آبجو یا مینی یك دستگاه دیگر در خانه استفاده كنید. ارزش یک اجاره کوچک یا خرید یک دست دوم را دارد. فقط مطمئن باشید مکانی وجود دارد که می توانید آن را در خارج از آشپزخانه وصل کنید. هزینه بودجه و رستوران هزینه های مصرفی را در بودجه کلی نوسازی خود بگنجانید. نگرش خود را تغییر دهید. به خودتان و هرکسی که معمولاً به شما گوش می دهد بگویید که شما شیوه زندگی شیک و سالم اروپایی را اتخاذ می کنید که شامل متوقف کردن هر روز بازار برای مقررات شام آن شب است. توجه داشته باشید که این سفرهای خرید به مدیریت زمان کمی نیاز دارد ، اما از طرفی علاوه بر این ، شما را از منطقه ساخت و ساز خارج می کنند. در صورت امکان آشپزخانه Makeshift را تنظیم کنید ، در یک اتاق دیگر یک مینی آشپزخانه تنظیم کنید. به این فکر کنید که چه وسایلی ممکن است برای جمع کردن وعده های غذایی مفید باشد. پیشنهادات عبارتند از: قهوه ساز قاشق چای خوری برقی توستر یا اجاق گاز توالت آهسته اجاق گاز اجاق برقی قابل حمل برقی قابلمه برقی (اگر مکانی برای تمیز کردن آن دارید) مینی فریج وسایل آشپزخانه قابل حمل را پیدا کنید اگر خانه شما مینی آشپزخانه یا یک نوار مرطوب در جاهای دیگر دارد ، شما هستید در شانس این یک مکان عالی برای راه اندازی است. برای بقیه ما ، این یک چالش بیشتر است. مینی آشپزخانه می تواند تقریباً به هر مکانی در خانه شما برود ، اما نظافت آن گرفتن است. بنابراین به این فکر کنید که چگونه می خواهید قبل از تهیه ظروف غذاخوری لوازم خانگی کوچک کار کنید - این ممکن است شامل پاسیوی ، شیلنگ و وان ظرفشویی باشد. من شامل اندازه گیری فنجان یا مخلوط کردن کاسه ها از جمله مواردی نیستم که باید از جعبه های بسته بندی خارج شوید (به شکل زیر مراجعه کنید) زیرا تهیه پنکیک یا هر چیز دیگری که به آنها احتیاج دارد یک وعده غذایی که به راحتی تمیز نمی شود - شستشوی یک کاسه خمیر در کوچک است. سینک در حمام استاد زیبا شما ایده خوبی است. برنامه ریزی منو اکنون که می دانید خمیر و سایر وسایل کثیف بی فایده است ، به منوی جدید منزل خود عادت کنید. این غذا بیشتر شامل غذاهایی است که می توانید در منزل نان تست کنید یا در منزل کباب کنید ، و همچنین ساندویچ سوپ ، غلات و سرد. دن هریس ، که در حال بازسازی آشپزخانه است و پدر من است ، می گوید: "شما می خواهید چیزهایی را در فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید که بتوانید یک قاشق را در آن بچسبانید." فوراً تمیز کنید مواد شوینده ظرف ، یک برس تمیز و یک حوله ظرف را در سینک مورد نظر خود به عنوان محل تمیز کردن خود نگه دارید. سطل زباله غذایی مشخص شده می تواند دارای درب باشد تا بو و حاوی آفات باشد. ظروف را درون سطل زباله خرد کنید ، آنها را بشویید ، خشک کنید و دوباره آنها را در نقاط تعیین شده خود قرار دهید.


آشپزخانه سنتی توسط مسکن اول مینه سوتا


لیستی از مواردی را برای ترک کردن تهیه کنید کشف کنید که چه چیزی بسته بندی نیست ، مهم است زیرا به محض اینکه وسایل خود را جعبه کنید ، نمی توانید بعد از اتمام آشپزخانه و جعبه های بسته نشده ، چیزهای مورد نیاز خود را پیدا کنید. پیشنهاداتی از مردمی که اخیراً این موارد را پشت سر گذاشته اند: ابزارهای کباب کاری چاقوی خاردار ، چاقوی نان ، چاقوی پارینگ برش هیئت مدیره دو یا سه پلاکت قهوه ، چای ، شیرین کننده ها ، چند لیوان قهوه و آموزه ها بشقاب و دستمال کاغذی مجموعه ای از ظروف نقره ای و ظرف- و قرار دادن محل شیشه ای برای همه افراد در خانه: مواد شوینده مایع ، برس تمیز کننده ، وان ظرفشویی ، حوله های ظرف نمکی ، فلفل ، ادویه های مورد علاقه فویل ، بسته بندی پلاستیکی ، یک ظرف نگهداری یا دو عدد قاشق غذاخوری می توانید درب بازکن ، بطری بازکن ، شراب بازکنی Koozies غذای حیوانات خانگی و کاسه ها حصیرها و سفره های مخصوص سفره را بگذارید یک سینی بزرگ برای حمل مواد غذایی از هر کجا که آماده شود به هر کجا که برای شما تهیه شود ، یک کلمه درباره کاغذ و پلاستیک است بسیاری از افراد برای ظروف و ظروف نقره ای کاملاً برای کاغذ و پلاستیک می روند ، و اگر این چیزی باشد که شما برای رسیدن به این کار باید انجام شود ، در اینجا هیچ داوری وجود ندارد. اما برای محیط زیست بد است ، گران است ، و پیر می شود. برای هر یک از اعضای خانواده فقط به یک بشقاب ، کاسه ، لیوان ، لیوان ، چنگال ، قاشق ، چاقو و حوله محل احتیاج خواهید داشت زیرا بدون آشپزخانه تمیز کردن فوری خواهد بود. و هیچ اضافی مورد نیاز نیست. لطفاً بدانید که هیچ کس دیگری نمی خواهد در خانه ای که تحت بازسازی آشپزخانه قرار دارد مهمان شام باشد. مانند قسمت Seinfeld است که در آن کرامر فاش کرد که او تمام غذاها را در دوش تهیه کرده است. Paring Down را در حین بسته بندی آشپزخانه نگه دارید ، سطل اهدای غذا را در این نزدیکی نگه دارید. وقتی هر مورد را لمس می کنید ، از خود بپرسید که آیا ارزش آن را برای بسته بندی ، ذخیره سازی ، باز کردن بسته ها و سپس یافتن فضای مناسب در آشپزخانه زیبا جدید دارید. آخرین باری که از آن استفاده کردید کی بود؟ آیا آنطور که ماری کوندو می پرسد ، باعث شادی می شود؟ کجا می خواهید آن را در آشپزخانه جدید بگذارید؟ آیا می توانید خودتان را در استفاده از آن در آشپزخانه جدید تصور کنید؟ پاسخ به این سؤالات به شما اطلاع می دهد که آیا باید آن را بسته یا بسته بندی کنید یا آن را به شخصی که به آن نیاز دارد منتقل کنید.


اتاق خانوادگی سنتی توسط معماران کامینگز


اتاق را به عنوان یک منطقه عاری از ساخت و ساز تعیین کنید در فیلم زیر آفتاب توسکانی ، توصیه Frances Mayes برای زنده ماندن در یک نوسازی این است که "یک اتاق را انتخاب کنید و آن را مال خود کنید." یک اتاق را به عنوان فضای صرفه جویی در بهداشت خود تعیین کنید و با پیمانکار کاملاً واضح باشید که برای برش و ذخیره وسایل ، وسایل و مواردی که از آشپزخانه بیرون آمده است ، محدود نیست. بهترین گزینه ها اتاق هایی هستند که اتاق خواب ندارند و به طور مستقیم در مجاورت آشپزخانه قرار ندارند. کارگران می خواهند در صورت لزوم کابینت های جدید یا جعبه های کاشی ، به نزدیکترین فضاها پخش شوند ، بنابراین اگر اتاق مجاور آشپزخانه است ، هوشیار باشید زیرا این یک شیب لغزنده خواهد بود. یک روز ، یک جعبه کاشی در آنجا ذخیره می شود. روز بعد ، چهار لوازم اصلی است. اصلاح کننده های آشپزخانه را در نزدیکی خود پیدا کنید


اتاق خانوادگی انتقالی توسط WINN Design + Build


یک میز برای غذا خوردن تنظیم کنید که آیا شما می خواهید غذا بخورید ، از کوره استفاده کنید یا یک متخصص اجاق گاز آهسته باشید ، خوردن سینی تلویزیون از روی مبل یا پیک نیک در اتاق نشیمن خیلی سریع پیر می شود. بعضی از آنها از ایوانهای روبرو یا پاسیون خود که در هوای مطبوع استفاده می کنند استفاده می کنند. سایرین یک میز کارت یا یک سفره برگ را با یک سفره زیبا تنظیم کردند. هر کجا که باشد ، در مورد تمیز کردن خرده های شکم بعد از غذا هوشیار باشید.


منظره مدیترانه ای توسط محوطه سازی و طراحی بیرونی محوطه بهشت


به Grilling Camping بروید و زندگی بدون آشپزخانه مشترکات زیادی دارد ، از جمله آشپزی در زیر ستاره. اگر تاکنون خواسته اید مهارت های کباب کردن خود را بهبود بخشید ، این فرصت بزرگ شماست. دستورالعمل ها و تکنیک های تحقیق را دنبال کنید ، مشبک های الهام بخش را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و چیزهایی را که قبلاً هرگز در کوره آزمایش نکرده اید ، آشپزی کنید. وسایل مورد نیاز خود را از جعبه های بسته بندی شده و چاشنی های همراه در آشپزخانه پیش ساخته خود نگه دارید. به ما بگویید: آیا شما آن را به طرف دیگر یک بازسازی آشپزخانه ساخته اید؟ چه چیزی به شما کمک کرده است که از آن استفاده کنید؟ کدام وسایل آشپزخانه ضروری بود؟