نوسازی و دکوراسیون به سبک کلبه
Date:1398/10/15 Visitor: 1479



وقتی به کلبه ها فکر می کنید ، آنچه که اغلب به ذهن خطور می کند ، خانه های کوچک زونا ، اغلب در نزدیکی ساحل ، پر از چاپ های گل ، نوارها ، شاید برخی از تخته های ساخته شده است. دسته ای از مبلمان حصیری و دستباف کاملاً با رنگ لایه برداری ، و چند عدد چادری با مضمون وجود دارد. در حالی که هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد ، بسیاری از ما نگاه خوبی به این موضوع انداخته ایم و متوجه شده اند که تلاش های دهه 1990 ما در مورد Shabby Chic فقط اخیراً به نظر می رسد کهنه و ساده و قدیمی است روش های خوبی برای حفظ جذابیت کلبه وجود دارد اما آن را به روز کنید و کمی آن را ساده کنید. در اینجا چند روش برای تغییر شکل دادن و بیرون کشیدن قسمت شیک آورده شده است!


اتاق خواب گرمسیری توسط Baysix Design


به یک چاپ گل جسورانه بروید. بسیاری از کلبه ها مملو از گل فروشی های قدیمی است. این اتاق چیزهای گیاه شناسی را حفظ می کند اما از چاپ پررنگ تر استفاده می کند. بقیه اتاق نشانه های رنگی خود را از رنگ قرمز پارچه می گیرد و آن را با دیوارهای سفید ، تشک های قاب سفید و هدست های معاصر سفید تعادل می بخشد. این فرمول سفید + یک الگوی قوی + یک رنگ لهجه قوی است. ساده!


اتاق ناهارخوری معاصر توسط طراحی داخلی Tara Seawright


گلهای چای و سایر الگوهای گلدار قدیمی با پارچه پر جنب و جوش Missoni در اینجا جایگزین شده اند. صندلی های مدرن همراه با جدول نگاه بازار فرانسه و کک فرانسه تعادل کاملی بین قدیمی و جدید برقرار می کند.


اتاق نشیمن midcentury اتاق نشیمن midcentury


از ساحل الهام بگیرید ، اما لحن آن را پایین بیاورید. این کلبه یک پالت رنگ و بافت را با الهام از ساحل نگه داشته است ، اما در مبلمان مدرن اواسط قرن مخلوط شده است. نتیجه یک ظاهر تازه معاصر است که هنوز هم راحت است و فضای زیادی برای جمع آوری دارد.


اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط طراحی داخلی Tara Seawright


در اینجا از یک پالت ساحلی با الگوهایی استفاده می شود که هندسی بیشتری دارند. آثار هنری و رنگ لامپهای زردآلو دریا را به یاد می آورد ، اما با درمان های پنجره ای خنثی ، دیوارها و موکت ها متعادل می شود.


آشپزخانه سنتی توسط جزئیات داخلی


بدون از دست دادن راحتی چیزها را واضح و مناسب نگه دارید. صندلی های بارشی تختخواب راحتی راحتی و چاپ جالب توجه پولکا را اضافه می کنند ، اما در عین حال بسیار متناسب هم هستند. کف تخته چوبی روح کلبه را زنده نگه می دارد ، در حالی که عناصر سفید موجود در آشپزخانه اوضاع را کمی براق تر می کند.


آشپزخانه شیک و شیک توسط الاد گونن


این منطقه آشپزخانه / ناهار خوری دارای حساسیت اسکاندیناوی اضافی است. کرکره ها و تریم ها عناصر قدیمی تری به آن می دهند. لغزنده روی صندلی های پارسون همه چیز را راحت اما ساده می کند.


نوسازی و بازسازی کلبه الیسون Eclectic


قدیمی و جدید را با هم مخلوط کنید. جدول برگهای مادربزرگ میمی با یک نورپردازی مدرن و هنر مدرن در هم آمیخته است.


عکس هوز


این کلبه به روز شده آیتم های براق را با قدیمی مخلوط کرده است. یک چراغ جاناتان آدلر از دیوار آجری با چوب آویزان است ، و میزهای نمادین Platner با یک فرش خوش پوشیده مخلوط می شوند.


آشپزخانه سنتی توسط Ken Levenson Architect P.C.


آن را سفید رنگ کنید و بگذارید در نور باشد. ویندوزهای بدون تزئین این آشپزخانه را در نور طبیعی حمام می کنند.


اتاق نشیمن سبک Shabby-Chic توسط SchappacherWhite Architecture D.P.C.


یک پالت رنگی سیاه و سفید گرافیکی را امتحان کنید. یکی از جنبه های سبک دنج کلبه که هیچ وقت از آن دست نمی کشم ، مبلمان کم مصرف است. این اتاق آن قطعات را نگه می دارد ، اما پالت خود را به رنگ سیاه و سفید به روز کرده است.


آشپزخانه سبک ساحل توسط SchappacherWhite Architecture D.P.C.


آشپزخانه های کلبه اغلب ریز هستند و به راه حل های هوشمندانه ذخیره سازی نیاز دارند. این طراح با پالت سیاه و سفید چیزهای ساده ای را حفظ کرده است ، سپس با دیوار تخته تخته مقداری سرگرمی اجازه می دهد.


آشپزخانه سنتی توسط سوزان سرا


سوزان سرا کابینت خود را به روز کنید. یخچال و فریزر آن درب و پانل های سفید رنگی است که باعث می شود دیواره توسط یک دستگاه بزرگ شکسته نشود. این به آشپزخانه ظاهری روان تر می بخشد.


ساحل سبک توسط Tracery فضای داخلی


آن را تا چند رنگ نگه دارید. این اتاق سهم نسبتا خوبی از لوازم جانبی کلبه دارد ، اما دیوارهای تخته چوبی سبک ، پالت رنگی دقیق و پنجره های بدون تزئین این مکان راحت را به روز می کند.


آشپزخانه سنتی توسط فضای داخلی KitchenLab


یک ترکیب مدرن پرنعمت را امتحان کنید. برخی از عناصری که این سبک را به این اتاق می دهند عبارتند از کابینت هایی که یادآور کابینت های شلوار جنجالی bulter ، مدفوع مدرن کلاسیک ، کاشی مترو ، کفپوش چوبی در اطراف ویندوز و وسایل نوری است.


آشپزخانه سنتی توسط فضای داخلی KitchenLab


در اینجا آشپزخانه دیگری با لمس های پرنعمت و مدرن وجود دارد ، اما با دست سبک تر از عکس قبلی استفاده شده است. کاشی های روشن ، کابینت و پیشخوان ، این آشپزخانه را تازه و روان تر نگه می دارند. جزییاتی مانند چراغ خانه ، بن سطل و سایر سخت افزار کابینت ، و صندلی کافی نت در اواسط قرن ، شخصیت کلبه را اضافه می کند. همچنین ، یک سرآشپز مدرن برای یافتن دستور العمل های آنلاین به نقطه ای نیاز دارد!


اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط معماران Searl Lamaster Howe


تیرها و دیوارهای سقفی سفید می گویند کلبه؛ چراغ های صنعتی و یک صندلی حلق آویز چوب بافت اضافه می کنند. و میز و کف چوب یک عنصر طبیعی را اضافه می کند.


اتاق نشیمن سنتی توسط بث


بث Declutter! اگر بیش از حد tchotchke دارید ، همه آن را پایین بیاورید و به خودتان اجازه دهید فقط نیمی از (حداکثر) آن را به عقب برگردانید. این اتاق جذابیت های کلبه ای بیش از حد را حفظ کرده است ، اما فضای خالی باقی مانده بر روی قفسه ها و پارچه مرجانی به روز شده روی صندلی ها باعث زیبایی اتاق شده است.


اتاق ناهارخوری


این اتاق ناهار خوری کلبه حصیری و ساحلی را به رنگ آبی و سفید ساحلی نگه داشته است. و دارای بافت زیادی است که توسط میز چوب ، کف و سایه های رومی تهیه شده است. با این حال ، این لوازم یدکی و تمیز است. فقط تعادل مناسب وسایل مورد علاقه و فضای کافی برای باد شدن نسیم وجود دارد.


اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط طراحی داخلی Tara Seawright