راه های هوشمند برای ذخیره کردن اسناد و مدارک در دکوراسیون خانه
Date:1398/10/17 Visitor: 1476
با استفاده از این تاکتیک های برتر برای پنهان کردن و ساماندهی ، جلوی انتشار اسناد را بگیرید



دفتر بدون کاغذ؟ نه من هر چقدر هم که بتوانید در ابر یا دستگاههای خود نگهداری کنید ، هنوز هم تعداد زیادی شما مجبور هستید که روی کاغذ بچسبید (یا شاید شما به راحتی حاضر نیستید که تسلیم شوید). با این حال ، لوازم اداری کاغذی زیبا نیستند ، و بسیاری از اثاث کشی و لوازم جانبی برای عرضه و ذخیره سازی آن وجود ندارد. بنابراین چگونه جلوی ویرانی فضای کار خود را بگیرید؟ در این ایده های هوشمندانه و دوست داشتنی الهام بگیرید.


دفتر خانه معاصر توسط طراحی آنا کارین


از پنج پرده در زیر شلوارهای تختخواب روز استفاده کنید ، کاغذبازی نمی تواند باعث آرامش این دفتر خانه شود. طرحی مانند این نیز برای معرفی رنگ و الگوی به فضای کار مناسب است ، زیرا می توانید کوسن هایی به آن اضافه کنید. برای تکرار تاکتیک بدون ایجاد کار ، یک عثمانی را که در یک پارچه هوشمند بغلت شده است ، برای فضای کاری خود در نظر بگیرید. افراد مناسب را برای کمک به پروژه خود در دایرکتوری حرفه ای هاوز پیدا کنید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط آنا استاتاکی عکاسی


نگه داشتن آن را پایین نگه دارید این دفتر خانه بخشی از یک اتاق نشیمن است ، با فضای کاغذ اختصاصی در زیر شلوار میز زیبا. در یک قایق وسیع تر ، یک طرح دو پایه قرار می گیرد فضای موجود برای ذخیره سازی را افزایش می دهد ، اما در یک خانه کوچک بی رحمی با اسناد اضافی بسیار مهم است. برای به دست آوردن نگاه ، تقارن آسان این اتاق را انتخاب کنید ، جایی که قفسه های هر دو طرف شومینه آثار هنری با قاب سیاه را نشان می دهد و صفحه نمایش مک باعث تعادل تلویزیون می شود.


دفتر خانه Midcentury توسط زیبایی بیگانگی


در این فضا ، کاغذبازی ها می توانند کابینت را با کتابهای میز قهوه به نمایش بگذارند که در بخش بالای شیشه قرار دارد. به این ترتیب ، هیچ پیشنهادی برای تشکیل پرونده ها در دفتر وجود ندارد ، اما فضای زیادی برای جمع کردن وجود دارد. نقاشی یک قطعه مبلمان با سایه جسورانه ، آن را از بین بردن دفتر نیز دور می کند. طرح های دست دوم را خریداری کنید و به یاد داشته باشید که قبل از نقاشی باید سطح آن را ماسه بزنید و گرد و غبار را از بین ببرید.


دفتر خانه توسط 2.bp.blogspot.com


یک مقاله بنویسید از آن کاغذهای برقی بخشی از گروه بندی مواردی است که در این اتاق به صورت دلپذیری مرتب شده اند. برای رسیدن به همان اثر ، شما به مخلوطی از فضای ذخیره برای اسناد و مواردی که کاملاً تزئینی نیز هستند ، نیاز دارید. در اینجا ، سبز برای تکرار چشم در اطراف انتخاب تکرار می شود ، و خطوط عمودی پرونده های جعبه با شمع های افقی از کتاب ها در تضاد است. حباب های سبک مکعب راهی عالی برای قاب کردن هر انتخاب از اقلام است.


اتاق ناهارخوری Midcentury توسط Amelia Hallsworth Photography


پنهان کردن در دید ساده در این اتاق ناهار خوری-تقدیر از خانه-دفتر ، کاغذهای کاغذی در کنار میز در یک کابینت تشکیل شده است که به آرایه رنگها در فضا می افزاید. کابینت با خوشحالی در کنار طرح های کلاسیک صندلی قرار می گیرد ، زیرا با فلز قاب های آنها مطابقت دارد. در صورت انتخاب رنگهای مجزا و غیر شرکتی ، کابینتهایی مانند این می توانند مقالات لازم را به سایر اتاقهای خانه خود وارد کنند ، بدون اینکه به واردات ساختمان نه تا پنج گانه خود وارد شوید.


دفتر خانه اسکاندیناوی توسط طراحی


عملکرد طراحی اندازه میز تا با استفاده از میز سنتی ، این طراحی شامل فضای ذخیره ای در هر طرف میز کار برای تمیز کردن کاغذ است. قاب باریک و رنگ سفید ، فضای دفتر را کم نور و مطبوع نگه می دارد ، بنابراین واحد بزرگ تحمیل نمی شود. کف پوش سخت همیشه در یک فضای اداری ترجیح داده می شود زیرا می توانید صندلی خود را راحت تر حرکت دهید تا مرتباً از روی میز بلند شوید!


دفتر خانه مزرعه توسط معماری ریخته گریسون + دکور


دیوار بسازید آیا نیاز به سالها کاغذ چاپ دارید؟ این دفتر کابینت ها ، جعبه ها و پرونده های جعبه را در یک بسته ظرفیتی از کف تا سقف ترکیب می کند. تمایل به رنگ سفید باعث می شود تا اثر تحمیل نشود و اشیاء روی ماسوره و ساعت صفحات تشکیل پرونده را از هم جدا کنند. اگر فهمیدید که پرونده تشکیل پرونده شما پر است ، باید بخاطر داشته باشید که می توانید پس از گذشت تعداد سالهای مورد نیاز ، حتی اگر خود اشتغالی باشید ، اسناد را کنار بگذارید - پیروی از راهنمایی HMRC را دنبال کنید.


دفتر خانه معاصر توسط جولیت بایرن


رنگ آمیزی کاغذ را در این فضای اداری وظیفه مضاعف کنید ، ملزومات آن را پنهان کنید و سایه لهجه جسورانه ای به آن اضافه کنید. در اینجا ، فقط کتاب ها به نمایش گذاشته می شوند ، و همه اسناد از آنها دور می شوند. پرتقال یک انتخاب رنگ صدا برای یک دفتر خانه است و یک طرح را با انرژی تزریق می کند. به استرس زا نیاز دارید؟ به جای آن ، آبی یا سبز را امتحان کنید.


دفتر خانه معاصر توسط Risinger Homes


شکاف در زیر پله ها در این خانه ، محلی در زیر پله ها یک محل کار را فراهم می کند که مکان هایی برای کاغذ دیواری ساخته شده در کنار میز است. این یک استراتژی است که به استفاده از هر سانتی متر کمک می کند. اگر به کاغذهای کاغذی به فضای بیشتری احتیاج دارید ، اتاق را حتی پایین ترین قسمت پله ها قرار دهید. می توان ترکیبی از زیر شلواری و کمد بکشید که مناسب باشد. در طرحی با طرح باز مانند این ، داشتن یک سیاست شفاف و سود سهام را پرداخت می کند. اگر منظم نیست ، یک درب کشویی در فضایی مانند این ممکن است یک تماس خوب باشد.


دفتر خانه معاصر توسط دیوید چرچیل - عکاس معماری


نمایش یک جبهه متحد این دفتر خانه به طور کارآمد در یک فضای بالقوه بی دست و پا قرار گرفته است ، با یک میز کار در گوشه و کنار و ذخیره سازی برای کارهای اداری در بالا. فضای نمایش داده می شود و کابینت برای تشکیل پرونده با فریم برای یک براق مطابقت دارد. میز رومیزی که دیوار نصب شده است ، فضای کف را به صورت غیرقابل پخش نگه می دارد ، بنابراین دفتر خانه کم حجم احساس جادار بودن می کند.