راه هایی برای دکوراسیون شما که احساس بهتری داشته باشید
Date:1398/10/17 Visitor: 1446
آیا خانه شما یک دانش آموز کوچک است؟ این ترفندهای ساده آن را از جوان و فوکوس گرفته تا طراحی شیک به خود می گیرد



توسعه سبک شخصی همیشه پیشرفت تدریجی است. اتاق خواب نوجوان شما با خوابگاه کالج شما تفاوت های بسیاری داشت ، که از نظر ظاهری بسیار متفاوت (خوشبختانه) با اولین تخت شما و غیره بود. اگر می خواهید راه های جوانی خود را تکان دهید ، این نکات را برای بالا بردن خانه خود به سبکی بزرگتر در نظر بگیرید.


حمام انتقالی توسط لزلی كاتر داخلی


آینه های قاب را آویزان کنید ناگفته نماند که عکسهای ضبط شده و بدون چربی باید در روزهای اتاق خواب شما عقب بمانند ، اما یکی دیگر از عناصر خانه بزرگتر شما نیز می تواند از اضافه کردن یک قاب بهره مند شود: آینه حمام. اگر یک صفحه شیشه ای ساده روی دیوار دارید (که اغلب با قلاب های کوچک ، شبیه به پنجه و شاید هیچ چیز دیگری وصل نشده است) ، در نظر بگیرید که آن را جایگزین برخی از آینه های دارای قاب زیبا ، مانند شش گوش های گلمی کنید که در اینجا مشاهده می کنید. روش دیگر ، به سادگی یک قاب را به آینه موجود خود اضافه کنید. قالب ساده و ساده و گسترده ای از عرض 2 تا 6 اینچ ، آینه را به زیبایی می پوشاند و ظاهری بالغ تر به آن می بخشد.


آشپزخانه انتقالی


دسته های آشپزخانه شیک را انتخاب کنید خانه شما ممکن است هنوز آشپزخانه رویایی شما را نداشته باشد ، اما این بدان معنا نیست که شما باید برای آنچه در آنجا قرار دارد حل و فصل کنید. اگر درهای کمد دارای پلاستیک سفید و دستگیره های فلزی چینی هستند ، آنها را به چیزی با شخصیت بیشتر ارتقا دهید ، مانند کشیدن بند چرمی ، دستگیره برنجی یا دستگیره برش خورده. طرح های بیشماری در دسترس است که بسیاری از آنها گران نیستند. افزودن دستگیره های جدید می تواند فوراً کل آشپزخانه را گویا نوسازی کند. همچنین می توانید سخت افزار انتخابی خود را با خود به یک خانه جدید ببرید ، بنابراین حتی برای اجاره نامه های کوتاه مدت یک آپدیت عالی است.


اتاق نشیمن سنتی توسط طراحی داخلی سینتیا هایز


کوسن های چروک را جمع کنید اگرچه ممکن است مبل شما با دو کوسن مطابقت داشته باشد ، اما احتمالاً می تواند با چند مورد دیگر این کار را انجام دهد. جمع شدن به اندازه کافی برای داشتن بیش از یک لایه جلوه ای بسیار غنی تر به شما می دهد و به شما امکان می دهد رنگ ، بافت و شخصیت زیادی اضافه کنید. کوسن های باریک و فلاپی غم انگیز به نظر می رسند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها به اندازه کافی پر شده اند تا پر ، چربی و کرک شوند. با این حال ، شما آنها را چنان محتاط نمی خواهید که نتوانید به آنها یک طراح کوچک "خرد" بدهید تا آن شکاف دلپذیر را در بالا بدست آورد. نکته به جای تعویض پدهای کوسن قدیمی ، فقط آنها را دو برابر کنید. یک پد دوم ارزان قیمت را درون همان پوشش کوسن قرار دهید تا بدون نیاز به دور انداختن پیر ، آن را پر کنید.


اتاق نشیمن سنتی توسط تایلر ویتمور داخلی


فرشهای هوشمند دراز بکشید فرش عالی مانند قاب برای مبلمان شما است: آن را لنگر می بخشد و ظاهر قطعات بالای آن را تقویت می کند و حس لهستانی را به اتاق اضافه می کند. با این حال ، این درست است فقط درصورتی که فرش به اندازه کافی اندازه باشد. در حالت ایده آل ، باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مبلمان به راحتی با حداقل دو پا روی آن بنشینند ، اگر نه این چهار. اگر قبلاً فرش دارید ، اما این وظیفه چندان مناسب نیست ، سعی کنید آن را به اتاق دیگری کوچکتر منتقل کنید. فرش که در یک فضای بسیار کوچک احساس می شود می تواند در دیگری با شکوه تجملی باشد. در این میان ، کف شما بهتر از لباس زیر کم است.


اتاق خواب معاصر توسط Space Harmony


تختخواب خود را با یک هدست به پایان برسانید یک هدست از نظر فنی اختیاری است ، اما به اتمام رسیدن یک اتاق خواب می رود که پس از آن یک اتاق خواب داشته باشید ، تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آن زندگی کرده اید.


اتاق خواب به سبک ساحل توسط No Chintz


یکی را در یک الگوی نمایشی انتخاب کنید ، همانطور که در اینجا وجود دارد ، بدون اینکه هیاهو تصویر زمینه زندگی زیادی به زندگی خود اضافه کنید. روش دیگر ، به دنبال یک طراحی زیبا و دقیق (شاید با برخی از دکمه ها یا بال های کلاسیک) در یک پارچه خنثی باشید که هر تختخوابی را که ممکن است عاشق آن شوید در سال های بعدی تکمیل خواهد کرد. آیا می خواهید باغ خود را نیز به روز کنید؟ برای شروع کار جدید ، این ایده ها را بررسی کنید


حمام سنتی توسط استودیو Born & Bred


حوله های همسان را جمع کنید این یکی از ساده ترین نسخه های موجود در لیست است که هم برای دستیابی و هم از نظر قیمت قابل توجیه است. حوله همیشه در نهایت فرسوده خواهد شد و حوله های قدیمی تر که از نمایش در حمام بازنشسته شده اند ، هنوز هم می توانند به عنوان دستمال ، حوله ساحلی ، پارچه های حیوان خانگی و غیره از آن استفاده زیادی کنند. خود را با یک مجموعه متناسب جذاب رفتار کنید تا حمام شما فوراً پیچیده تر و به هم گره بخورد. هنگام شک و تردید ، رنگ سفید کلاسیک را برای بیشترین جذابیت انتخاب کنید و از لکه های محو شدن یا سفید کننده ها که فوراً اثر را خراب می کنند ، خودداری کنید.


اتاق نشیمن معاصر توسط Inkiostro Bianco


آوردن گیاهان زنده گلهای تازه روشی عالی برای افزودن رنگ کمی از روز به روز یا برای رویدادهای خاص است ، اما نشانه واقعی بلوغ در خانه شما وجود گیاه زنده و پر رونق است. البته نکته مهم در اینجا "زندگی" است. اگر گیاه به دلیل غفلت و چرمی قهوه ای باشد ، هر کسی را تحت تأثیر قرار نمی دهد. خوشبختانه ، بسیاری از گیاهان کم مصرف برای هر اتاق و آب و هوا وجود دارد. از وضعیت خاص خود در یک مرکز باغ کمک بخواهید ، یا یک کاکتوس هاردی را امتحان کنید (بسیاری از گونه ها فقط یک بار در هفته یا کمتر باید آب شوند).


اتاق نشیمن انتقالی توسط معماری و طراحی داخلی Zunica


جای یک میز قهوه (که خود را جمع نکردید) سوپراستورها می توانند برای بعضی از قطعات عالی باشند ، اما جداول قهوه اغلب یکی از آنها نیست. یک میز تخته خرده چوب واقعاً می گوید "اولین تخت" است ، و اولین باری است که دچار ریزش ناگوار می شود. یک میز سنگی یا شیشه ای را به شکلی جالب و پویا مانند دایره ، بیضی یا الماس امتحان کنید. این می تواند یک قطعه سرمایه گذاری یا یک کشف نسبتاً ارزان باشد ، درست تا زمانی که به نظر می رسد یک لهجه متفکرانه برای دکوراسیون شما باشد.


ورودی انتقالی توسط طراحی داخلی لورا U


برای کارهای هنری واقعی سرمایه گذاری کنید البته آثار هنری می توانند هزاران دلار ، حتی میلیون ها پوند نیز هزینه کنند ، یا برای نمونه می توانند برای کمی چاپ روی بوم فاکس ، کمتر از 10 پوند هزینه کنند. در جایی که بین این دو گزینه وجود دارد ، می توانید تعداد کمی از آثار هنری مقرون به صرفه را داشته باشید. سعی کنید در گالری های کوچک و یا نمایش های هنری دانش آموزان برای قطعات یک نوع استفاده کنید. همچنین می توانید چاپ های باکیفیت را بصورت آنلاین و در مقیاس ای که احساس عالی خواهد کرد - پیدا کنید - 40 تا 60 درصد از عرض و ارتفاع دیوار خود را برای یک بیان دراماتیک فکر کنید. مناطقی مانند راهروها یا دیگر توپی هایی که مبلمان زیادی را در خود جای نمی دهند واقعاً می توانند از داشتن یک اثر هنری که اظهارات محکمی دارد بهره ببرند. فقط مطمئن شوید که این چیزی نیست با نام یک گروه یا تیم ورزشی در آن برای ظاهری بزرگتر است. مشاوره تخصصی در مورد خرید هنر اصلی را بخوانید


اتاق خواب معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو


لوکس با روتختی خزدار را در اینجا آسان کنید: یک پتو خز دار خریداری کنید ، سپس آن را مرتباً در انتهای تختخواب ساخته شده خود بکشید. (بله. وقتی احساس می کنید کمتر از یک لباس هستید ، به جای لباس های خسته کننده ، خود را در آن ببندید. به هر روشی که بخواهید آن را سبک کنید ، یک نسخه جدید دکوراسیون هوشمند خواهد بود. نظر شما در مورد این ایده ها برای افزودن احساس بزرگسالی به خانه چیست؟