قواعد طراحی داخلی که حالت شکسته دارند
Date:1398/10/17 Visitor: 1504
نادیده گرفتن کنوانسیون و پاره کردن ورقه حاکم بر طراحی داخلی "کلاسیک" بعضی اوقات می تواند شگفت آور باشد. با این 10 قطع کننده قانون شورش کنید



واژگون ساختن هنجارهای اصلی و کنار گذاشتن موارد اضافی و اصلاً ساده کار کردن صرفاً چیزی است که بتوانید مفهوم طراحی خود را باز کنید و آن را اصیل کنید. حداقل ، شما طرح مورد نظر خود را می گیرید ، نه طرحی که شخص دیگری می گوید باید داشته باشید. ضد قانون شماره 1: بعضی اوقات اشتباه درست است.


اتاق خواب معاصر توسط Imagine Living


قوانین برای شکستن شماره 1: دیوارها و کفها باید متفاوت باشند دیوارها و کفها ظاهراً نباید یکسان باشند. خوب ، این دکوراسیون اتاق خواب ثابت می کند که چرا همیشه اینطور نیست. کف و دیوارها به همان رنگ خاکستری وسط نقاشی شده اند که صاحب خانه در لایه های دوست داشتنی کراوات و ملحفه های ترمه برداشت کرده است. با این حال ، تفاوت ظریف وجود دارد: اگرچه آنها یک رنگ هستند ، دیوار مات و کف دارای براق جزئی است ، و باعث می شود با وجود مطابقت رنگ ، در پایان خود بی نظیر باشند. غالب خاکستری همچنین باعث می شود یک قهرمان از قاب و پیشانی تختخواب سفارشی قهوهای مایل به زرد آمریکایی ، اجازه می دهد آن را از پس زمینه جدا کند. به آن افزوده می شود ، خطوط مربع پوشش به طرز شگفت انگیزی الگوی شورون در کف چوبی را خاموش می کند و باعث ایجاد یک حرکت ترکیبی زیبا می شود. آنها یکسان هستند ، اما به اندازه کافی متفاوت هستند. بررسی نقاشان و دکوراتورهای منطقه خود را بخوانید.


زنگ زدگی توسط طبقه های سنگی


قوانینی برای شکستن شماره 2: صورتی برای اتاق بچه ها است. این آشپزخانه با زره پوش پشت نشان می دهد که لزوماً لزوماً لزوماً به معنای همزن و همدست بودن نیست. آرموی پرنعمت پرنعمت به رنگ صورتی زرق و برق دار رنگ شده است و در این زمینه بسیار شگفت انگیز و کاملاً غیر منتظره به نظر می رسد. یک رنگ سبز پودری آبی یا گلاب رزماری بسیار قابل پیش بینی بود. کفپوش آهک خاکستری گرم و مبلمان چوبی فرسوده کاملاً جلوی احساس رنگ صورتی شیرین را می بخشد.


ورود مزرعه توسط Manalo & White


قوانینی برای شکستن شماره 3: نباید فقط با یک سایه رنگ به بالای صفحه بروید خوب شاید شما مجاز به انجام آن با رنگ سفید باشید. اما اغلب به ما گفته می شود که یک "پالت" تک رنگ را با سایه های کمی متفاوت از همان رنگ "لایه" کنید تا جلوی احساس بیش از حد "صاف" و یکسان را بگیرد. با این وجود ، این راهرو زیبا و پوشیده از چوب ، در مواجهه با آن توصیه استاندارد پرواز می کند و فقط با یک آبی رنگ غلیظ شگفت انگیز که به طرز سخاوتمندانه ای در میان دیوارها ، نجاری های چوبی ، انبار ، سقف و پرتویی پاشیده شده است ، می روید. چاه های رنگارنگ و بارانی های بارانی از این پس زمینه منحصر به فرد آبی بیرون می آیند و تمام تضاد مورد نیاز را از طریق لوازم جانبی قابل حمل فراهم می کنند. محصولات راهرو را در Houzz بخرید.


اتاق نشیمن معاصر توسط ARCHITECTS STEPHEN FLETCHER


قوانینی برای شکستن شماره 4: مبل ها باید خنثی شوند آیا نمی توان تصمیم گرفت کدام مبل رنگی را خریداری کند؟ نمی دانید که آیا آن را ایمن بازی کنید و چیزی خنثی بدست آورید که با همه چیز پیش می رود ، سپس آن را با کوسن های رنگی ادویه کنید؟ این همان چیزی است که بسیاری از ما هنگام مشارکت در این ثروت کوچک که می تواند سرمایه گذاری در یک مبلغ بیانیه را بپذیرد ، در ذهنمان می گذرد. اما چرا خود را به چیزی بی انتها محدود کنید (و به طور بالقوه کمی سرحال) تصمیم نگیرید بین چند رنگی که آن را سفید کرده اید - همه آنها را انتخاب کنید! اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی مبل را در پارچه های مختلف در نظر بگیرید. این به شما امکان می دهد ترکیبی از رنگ ها را ایجاد کنید. شما همچنین می توانید با الگوهای برخوردی بازی کنید تا جمله ای سبک عصبی را بیان کنید.


اتاق خواب الكتریكی توسط Abigail Ahern


قوانینی برای شکستن شماره 5: از ترازو و ترازو برای تركیب لوازم جانبی خود استفاده می شود. ما خیلی عادت كرده ایم كه توپی و لوازم جانبی را با چیدمان كاملاً دلپذیر و كامل مرتب كنیم. فقط قاب های تصویر با اندازه مناسب و درست تعداد گلدان ها یا شمع های مختلف ، با دقت نظامی سفارش داده شده اما به نظر بی دردسر طراحی شده اند. از طرف دیگر ، قوانین معمول در مورد مقیاس را از پنجره بیرون بیاورید ، همانطور که در اینجا مشاهده می شود. میز آرایش گل برای میز کوچک نوجوانان بسیار بزرگ است. اما چه کسی اهمیت میدهد؟ عالی به نظر می رسد و یک بازیگوش را به روحیه کلی اضافه می کند.


مدرن توسط سیم بارکر داخلی


قوانینی برای شکستن شماره 6: تخته های دامن باید سبک تر از دیوارها باشند؟ خوب ، رنگ بندی این اتاق برعکس است. کفپوش های چوبی یک ترد و شفاف سفید است ، اما دیوارها و تخته دامن دقیقاً با همان سایه مانند یکدیگر نقاشی شده اند. و به نظر می رسد افسانه. کتاب های قرمز رنگ روی مدفوع ، حاشیه ای مدرن به آن می افزایند. یک صندلی قرمز یا لامپ استاندارد هم همین کار را می کند. فلاش صورتی نئون نیز یک نکته عجیب را به رنگ صورتی مبهم اضافه می کند. با این حال ، من پیشنهاد نمی کنم که قوانین را برای همه تخته های دامن در خانه نقض کنید - ایده را برای اتاقی که در آن واقع شده است ذخیره کنید. اما اتصالات فضاهای دیگر ، مانند راهروها و فرودها را با سایه روشن تر یا مشابه در نظر بگیرید تا "طول پله ها و گوشه ها را بکشید". دامن کمرنگ تر در راهروهای تاریک همچنین می تواند به افراد کمک کند تا در آن حرکت کنند ، بنابراین بهتر نیست آن را تاریک جلوه دهید.


حمام الکتری با اجرای برای هیلز


قوانینی برای شکستن شماره 7: از کاغذ دیواری هرگز نباید در حمام استفاده شود. در مدت سه ماه پوست و حباب می شود و به نظر می رسد افتضاح است. خوب ، این نگرانی است ، اما این حمام به همراه بسیاری موارد دیگر که ما طراحی کرده ایم اثبات می کند که این لزوماً صحیح نیست. این کلبه دوست داشتنی ویکتوریایی دارای کاغذ دیواری جسورانه و بدون جادویی Suzy Hoodless است که از حمام رول و روبرو می باشد که در زمان تست و همچنین هر کاشی می باشد (و با کم رنگ تر از چیزی که می خواهید با تزریق تزریق کنید). من مطمئناً کاغذ دیواری را در یک محفظه دوش توصیه نمی کنم ، اما اجازه ندهید مردم شما را ترغیب کنند که از حمام استفاده نکنید که ممکن است همیشه از آن استفاده نکنید. بیشتر تصویر زمینه تا حدی قابل پاک کردن است. فقط هنگام شستن موها یا شامپو زدن پودل ، کمی دقت کنید! 8 گزینه خلاق برای ذخیره سازی استاندارد حمام را کشف کنید.


آشپزخانه انتقالی توسط Blakes London


قوانینی برای شکستن شماره 8: فضای داخلی کمد آشپزخانه باید سفید و بلوط باشد ، به نظر می رسد بیشتر آشپزخانه ها ، چه خیابان بلند و یا موزون ، دارای فضای داخلی کابینت سفید یا بلوط هستند. دوست داشتنی - اما شاید کمی قابل پیش بینی باشد. بنابراین چرا نمی شویید و داخل کابینت های خود را در سایه دیگری از چوب قرار داده اید؟ این آشپزخانه زیبا وقتی درهای یکی از کابینت های سربار باز می شود ، تعجب غیرمنتظره ای را ارائه می دهد. در داخل ما سایه ای بسیار غنی از گردو مشاهده می کنیم که باعث می شود ظروف سفیدی داخل آن واقعاً از هم متمایز شود. چرا یک قدم جلوتر نمی رویم و داخل کابینت های خود را با کاغذ دیواری سفارشی می کنید؟ اضافه کردن لمس خود به پشت کابینت های سربار لعاب ، آشپزخانه را از حالت استاندارد به حالت شخصی تبدیل می کند.


اتاق ناهار خوری سبک Shabby شیک توسط SFGIRLBYBAY


قوانینی برای شکستن شماره 9: مخلوط کردن صندلی های ناهار خوری سبک سن ممکن است انتخاب واضح برای مشارکت یک میز ناهار خوری عتیقه چوبی نبوده باشد ، اما آنها یک نقطه صحبت عالی در این اتاق خاص ایجاد می کنند. صندلی ها - که صندلی های لاله لاله Burke هستند - مخالف قطبی جدول هستند ، اما تقابل دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود این طرح احساس مهیج کند. از آنجا که انتخاب مبلمان بسیار شدید است ، صاحب خانه ، پالت رنگ را نسبتاً آرام و بی سر و صدا نگه داشته است ، ترکیبی از ترد و چوب های سفید و غنی. شکوفه صورتی نرم روی میز ، یک کانون دوست داشتنی را اضافه می کند. من نمی دانم چه دلخوشی ها بعد از ظهر برای شام روی تخته سیاه تخته می شود؟


اتاق نشیمن التقاطی توسط معماران Chris Dyson


قوانینی برای شکستن شماره 10: راهپیمایان آتش سوزی باید متقارن باشند آیا این اتاق نقاشی شخصیت برجسته ای ندارد؟ و یکی از اولین مواردی که ممکن است توجه کنید این است که دو قشر خمیده ظاهراً یکسان نیستند. منحنی های O ne هوشمندانه و با احتیاط نقاشی شده اند ، در حالی که رنگ دیگر رنگی پریشانی دارد ، به نظر می رسد که کوچه خوب رفتار شده دوقلو شیطانی و ظریف است. این قایق هوشمند که دارای نقاشی رنگی است ، در کنار آن یک قفسه کتاب باریک سرکش نیز قرار دارد تا بیشتر با تقارن به هم بخورد. عقل طراحی دریافتی معمولاً این ویژگی ها را در آینه یکدیگر نشان می دهد ، اما عدم تقارن این کوچه ها باعث می شود تا همه از این شخصیت ها ترسناک تر و پر شخصیت تر باشند. رویکردهای مشابه با تقریباً هر چیزی که به طور سنتی مطابقت داشته باشد را امتحان کنید - میزهای کنار تختخواب ، چراغهای دو جداره ، صندلی ... و از آن لذت ببرید! به ما بگویید ... جنجالی ترین تصمیم طراحی شما کدام بوده است؟ نکات و عکس ها را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.