بازسازی مدرن یک خانه سنتی
Date:1398/10/18 Visitor: 1657
ترکیبی از هنر انتزاعی ، دیوارپوش های سرگرم کننده و مبلمان معاصر باعث تزئین این خانه خانوادگی حومه شیکاگو می شود



این زوج جوان حرفه ای دوست داشتند کاندوی بلند مرتبه ای را که در پارک لینکلن شیکاگو زندگی می کردند و خانواده خود را در آنجا پرورش داده بودند ، آغاز کنند. اما با بزرگتر شدن فرزندانشان ، احساس کردند زمان تحرک به حومه ها است. نقشه استخوان ها و کف هوای خانه سنتی که در Winnetka ، ایلینویز خریداری کرده اند ایده آل بوده ، اما زیبایی شناسی کاملاً مطابق با سبک آنها نبود. جانی بالسم ، طراح داخلی را وارد کنید ، که خانه زیبایی حومه خانواده را با زیبایی شناسی جدید و مدرن تزریق کرده است.


اتاق خانوادگی انتقالی توسط جینی بالسمام داخلی


عکس های Werner Straube عکاسی هوز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زوج حرفه ای (او یک جراح ارتوپدی است ؛ او یک روانشناس بالینی است) با دو فرزند خردسال موقعیت: Winnetka ، ایلینویز اندازه: 3500 فوت مربع (325 متر مربع) طراح: جانی بالسم از جینی بالزام داخلی برای این خانواده از پیوندهای شهری ، یک زیبایی صورت زیبایی در خانه های پشتیبانان حومه آنها ضروری بود. بالسام می گوید: "این خانه تا زمانی که سبک مدرن و مدرن تری نداشته باشد ، مانند آنها خانه ای نخواهد بود." اتاق خانوادگی در كنار آشپزخانه یكی از اولین فضاهایی بود كه بالسام در آن گرفت. راحتی ، دوام و کارایی مهم بودند. وینیل دیواری با رنگ خاکی ، سایه های پنجره بافته شده و پارچه از Osborne & Little با یک فرش آبی روشن ترکیب شده است. بالسام می گوید: "این یک آبی خوشحال و فوق العاده است که بخاطر لکه ها و گرد و غبار قابل بخشش است." فرش منطقه آثار هنری انتزاعی آبی رنگ را بالاتر از مبل قرار می دهد. لامپ فانوس از Idlewood Electric است.


ورودی انتقالی توسط جانی بالسمام داخلی


بالسام و تیمش وسایل روشنایی را در سراسر خانه روشن کردند تا زیبایی شناسی مدرن را به نمایش بگذارند. در این سالن کنسول ها از شرکت Urban Electric Company ساخته شده است. میز کنسولی که دو عثمانی پوشیده از چرم شتر مرغ در زیر آن قرار دارد ، یک مکان مناسب را برای رها کردن کلیدها و نامه ها ایجاد می کند. مرور عثمانی های مکعب


انتقالی توسط جانی بالسمام داخلی


جینی بالزام داخلی همچنین در صندوق چوبی ، کارهای چوبی دقیق برای پله ها و کنتراست برقی کلاسیک با کار هنری انتزاعی ، دکور مجسمه سازی مدرن و یک قطعه مبلمان معاصر.


اتاق نشیمن انتقالی توسط جینی بالسمام داخلی


بالسام می گوید: "راه شماره 1 برای تزریق مدرنیته به خانه استفاده از کاغذ دیواری مناسب است." در اتاق نشیمن ، وی یک دیوارپوش چرمی کلاسیک از فیلیپ جفریس اضافه کرد. سه میز کوکتل کوچک از مبلمان Century در یک ردیف اندود شده اند تا یک قطعه بزرگتر را ایجاد کنند. پارچه و پارچه پارچه ای پارچه ای مدرن شعله ای از شوماخر و شرکت است و اثاثه یا لوازم داخلی مبل از Perennials است.


آشپزخانه به سبک ساحل توسط جینی بالزام داخلی


وقتی این زن و شوهر خانه را خریدند ، کابینت آشپزخانه و جزیره دارای چوب طبیعی بودند. آنها برای روشنایی و روشن کردن فضا ، آن را به رنگ سفید رنگ کرده بودند. بالسام می گوید: "ما آویزهای معاصر ، درمان های پنجره ای و نیمکت راه راه سرگرم کننده را در جدول قرار دادیم."


انتقالی توسط جانی بالسمام داخلی


طبقه بالا ، خارج از سالن اصلی ، اتاق لباسشویی است. در اینجا ، بالسام تصویر زمینه غریب را با روباه های کارتونی از شرکت انگلیسی Scion معرفی کرد.


اتاق خواب سنتی توسط جانی بالسمام داخلی


بالسام می گوید: "ما تصمیم گرفتیم كه اتاق خواب استاد واقعاً برای عقب نشینی طراحی شود." برای نرم کردن لبه های سقف اوج ، وی به دیوارپوش رافیا فلزی فیلیپ جفری اضافه کرد. او می گوید: "دقایقی که این کار را کردیم ، نسبت و مقیاس اتاق تغییر کرد و بسیار آرامش بخش شد." زمان داستان در مبل CAI Designs در انتهای تختخواب اتفاق می افتد. هدست و روکش های شوماخر و روکش های شوماخر زیبایی زیبایی اتاق را اضافه می کنند.


اتاق خواب سنتی توسط جانی بالسمام داخلی


مبل اتاق خواب استاد روبروی شومینه است که یک برنز براق روغن دریافت کرده است. کتابفروشی ها موجود بودند. صندلی سالن از شرکت چارلز استوارت است. اثاثه یا لوازم داخلی پارچه صندلی از پارچه JF پارچه است. پوشش کف با رنگ خامه ای از Deerpath Carpet & Rug است.


اتاق خواب انتقالی توسط جینی بالسمام داخلی


در اتاق خواب میهمانان ، هدست با روکش فلزی خاکستری توسط دیوارپوش فیلیپ جفری زنده می شود.