راه های زیبا و کاربردی برای جابجایی مبلمان
Date:1398/10/19 Visitor: 1350
با این ایده های شیک در مورد چگونگی استفاده از منسوجات تا حداکثر تأثیر ، گرما و راحتی را به هر اتاق خانه خود بیاورید



زمستان زمان مناسبی برای اثاث کشی مبلمان منزل شماست ، هنگامی که هوای سرد به معنای زمان زیادی است که در خانه صرف می شود. نگاهی بیندازید که چگونه این اتاق های زیبا از پتو ، فرش و پرتاب استفاده می کنند تا فضایی شیک و دلپذیر در طی ماه های سردتر ایجاد کنند و یک پناهگاه دنج ایجاد کنید که می خواهید هرگز نتوانید آن را ترک کنید.


اتاق خواب اسکاندیناوی توسط Styling By D.E.Y


1. زیر کف زیر چیزی نرم قرار دهید داشتن یک سطح گرم و نرم برای پیاده شدن هنگام خواب از خواب - برخلاف مواجهه با کف سرد و سخت به محض بیدار شدن از خواب - می تواند تفاوت زیادی در نحوه شروع روز شما ایجاد کند. اگر اتاق خواب شما فرش ندارد ، یک تشک پرزدار یا فرش پرش را کنار تخت خود قرار دهید تا مطمئن شوید که صبح را درست شروع می کنید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط کارولین مک کریدی


2. در زمین خنثی بمانید یک طرح رنگی خنثی بی انتهاست و در هر اتاق کار می کند ، بنابراین اگر به فکر سرمایه گذاری در مبلمان نرم هستید ، بهترین انتخاب شما یک پالت همسایه است. پرده های سفید ، پرده های سفید و فرشهای خاکی در سیزال یا چوب خیزران سالهای آینده در خانه شما زیبا به نظر می رسند. فضاهای خنثی تر را مرور کنید


حمام مزرعه توسط Ascot Living


Ascot Living 3. نقاط ایستاده را گرم نکنید فرش ها را به مناطق نشیمن و غذاخوری محدود نکنید - آنها را در جایی که بیشترین زمان را روی پایتان می گذارید ، قرار دهید. دونده ها و تشک های کوچکتر در راهروها ، آشپزخانه ها و حمام هایی که احتمالاً کف آن کمی سرد است خوب کار می کنند. برای اضافه کردن رنگ و بافت جالب به خانه خود مخلوط و مطابقت دهید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Intro


4- پرتاب مناسب باشید در حالی که ممکن است ماههای گرم سال ، پتوهای شما را بطور منظم در پشت درهای بسته بسته و بسته بندی کند ، اکنون زمان آن است که اجازه دهید آنها بدرخشد. آنها را روی قسمت پشتی مبل خود بچسبانید یا برای دسترسی آسان آنها را در یک سبد شیک ذخیره کنید. 7 راه برای کشیدن پرتاب مانند یک سبک


اتاق خواب اکلیکت توسط Kim Pearson Pty Ltd


5- روتختی خود را بکشید در حالی که یک ورق سفید ، سبک و سفید در تابستان ممکن است کفایت کند ، زمستان زمان مناسبی برای تفریح ​​با رنگ ها و بافت ها برای یک دسته کوچک بی نظیر ملافه است. از یک doona سنگین خودداری کنید و از لایه های پارچه و پشمی برای تختخوابی که می خواهید در تمام طول روز بیدار شوید ، خودداری کنید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Amazema Interiors


6. بر روی فرشها دو برابر شوید ، مگر اینکه یک مورد سفارشی تهیه کرده باشید ، پیدا کردن یک فرش که متناسب با فضای دقیق مورد نیاز شماست ، مشکل خواهد بود - بنابراین بیرون از میدان فکر کنید و از دو استفاده کنید - یا حتی سه! لایه برداری در مواقعی که فرش ها در قسمت نازک تر و در رنگ های مکمل قرار دارند به بهترین وجه کار می کنند.


اتاق نشیمن التقاطی توسط دیوید بویل معمار


معمار دیوید بویل 7- مبلمان قدیمی را عوض کنید بودجه ای برای مبل جدید ندارید؟ اگر مبل شما کمی پوشیده به نظر می رسد ، یک پتو زیبا یک مبل ایده آل است. بزرگ بروید - حتی یک پرتاب تخت را نیز امتحان کنید - مرتباً آن را محکم بزنید تا اثری از صندلی خسته و قدیمی را که در زیر آن قرار دارد پنهان کنید.


اتاق نشیمن اسکاندیناوی اتاق نشیمن اسکاندیناوی


8. اضافه کردن لمس مخملی دیگر فصل بهتری برای معرفی این پارچه لوکس به خانه شما وجود ندارد. دلپذیر و در عین حال فریبنده ، چند بالشتک تمام چیزهایی است که برای اضافه کردن گرما و شادابی اضافی به اتاق نشیمن شما لازم است. روش جدید تزئین با مخمل


اتاق خواب اسکاندیناوی توسط A + B KASHA Designs


9. کتانی دو برابر کنید با خطر کم احساس بیش از حد مطابقت ، شما واقعاً نمی توانید بیش از حد از این پارچه زیبا در خانه خود استفاده کنید. وزن کمتری از پنبه ، کتانی ها برای ملافه ها ایده آل هستند در حالی که هنوز در نور کافی قرار دارند تا به عنوان پرده کار کنند. برای داشتن فضای آرام و دنج ، با یک پالت رنگ خنثی در اتاق خواب بچسبانید.