چند ایده زیبای دکوراسیون
Date:1398/10/21 Visitor: 1148
این قوانین دکوراسیون درست و دقیق را جیب کنید و برای هر وضعیت دکور تنظیم خواهید شد



همانطور که ما کار می کنیم - و هزینه می کنیم - مکانهایی را که در آن زندگی می کنیم زیبا و کاربردی باشیم ، گاهی اشتباه می کنیم که به خاطر پشیمانی دکوراسیون می کنیم. انتخاب ناخوشایند تقریباً همیشه ناشی از برنامه ریزی ضعیف ، تصمیمات عجولانه ، شک و تردید در خود یا توصیه های بد است. در اینجا ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید برای ایجاد خانه مورد نظر خود ، قدم های سالم و معقول بگیرید.


توسط لیزا اتکینسون عکاس


1. سبک خود را بیابید عدم اعتماد به نفس منجر به بی احتیاطی می شود ، که منجر به انتخاب های ترسو می شود. به دکوراسیون پایان ندهید تا وسط جاده باشد و مطلقاً چیزی درباره شما نمی گوید. درعوض ، بایستید و خود را بیان کنید. آن منطقه راحتی که در آن پناه برده اید می تواند واقعی شما را خنثی کند. به حلقه طراحی بروید - اتفاقات زیادی در آنجا رخ می دهد. چگونه با رنگ کاملاً مطمئن باشیم


آشپزخانه مدرن توسط blackLAB Architects inc.


تصمیم گیری برای کشف گزینه های جالب تر طراحی می تواند دلهره آور باشد. علائمی که باید برای کمک به آنها زنگ بزنید ، وقتی احساس بی تحرکی می کنید و اعتماد به غرایز خود را از دست می دهید. گزینه خوب در اینجا در نظر گرفتن یک طراح داخلی یا دکوراتور است؛ آنها حرفه ای هایی هستند که خانه شما را با چشمان تازه می بینند. اطمینان داشته باشید ، یک نفر خوب نمی خواهد طعم آنها را به شما تحمیل کند ، بلکه شما را به سمت برخی گزینه ها سوق خواهد داد تا دید خود را برای خانه خود روشن کنید.


اتاق نشیمن التقاطی توسط اومره جونز


2. آثار هنری را انتخاب کنید زیرا عاشق آن هستید هرگز به این دلیل که با مبل شما مطابقت دارد یا یک دیوار را پر کرده است - آثار هنری را خریداری نکنید - یک نقطه لخت بهتر از یک تصویر غیرقابل قضاوت. هنر باید روحیه شما را بالا ببرد ، فکر را برانگیزد ، شما را به جایی ببرد یا دلیلی برای مکث و لذت بردن ایجاد کند. هنر شخصی است ، بنابراین به دنبال این باشید که چه چیزی شما را منعکس می کند. کارهای هنری را بصورت جداگانه جمع کنید ، نه در کار زیاد. آنها نیازی به موزه بودن ندارند. دنیای انتخابی وجود دارد که نوبت به چاپ با کیفیت ، عکس های حرفه ای یا خانوادگی ، دیوارهای آویز ، هنر بچه ها ، هدایای دوستان هنری ، به علاوه تلاش های شما برسد.


معاصر معاصر


روش پذیرفته شده برای آویز کردن هنر برای این است که نقطه‌ی نیمه عکس در سطح چشم باشد. سطح چشم متفاوت است ، به طور متوسط ​​این حدود 1.5 متر از کف فاصله دارد. این کار در فضایی انجام می شود که بینندگان معمولاً مانند یک راهرو یا ورودی در آن ایستاده اند. در اتاقی که بینندگان بیشتر در آن نشسته اند ، می توانید آن را پایین بیاورید. اگر یک اثر هنری خیره کننده را بالاتر از یک سطح آویزان کرده اید که می خواهید موارد دیگری را نیز به نمایش بگذارید ، هنر ویگ را یاد بگیرید. یک ترفند ساده این است که هنر را به اندازه کافی کم آویزان کنید تا جزئی از انسجام صفحه نمایش باشد ، نه یک اضافی غیرمرتبط که بالای آن معلق باشد.


آشپزخانه معاصر توسط MR.MITCHELL


3. منظره گسترده ای بگیرید یک تصویر زمینه برجسته با یک الگوی پیچیده تأثیر زیادی بر یک فضا می گذارد ، اما می تواند تعادل را در یک اتاق پرتاب کند. تصاویر را در وب سایتهای اتاقها با استفاده از همین الگوی مشاهده کنید تا خطوط و رنگهای غالب آن ، نحوه تکرار آن و نحوه واکنش آن به نقاط قوت و جهت نور مختلف را ببینید. بزرگترین نمونه ممکن را دریافت کنید - بپرسید که آیا می توانید یک رول یا نیم رول بخرید و اگر پیش بروید و بیشتر بخرید هزینه آن اعتبار دارد یا خیر. این یک سرمایه گذاری در یک تصمیم بدون تأسف است. این آپارتمان ملبورن آن را با رنگ های پر جنب و جوش "نخل برگ" به رنگ آبی و سبز از کول و پسران ، کابینت سفید ساده و تعداد کمی از لوازم جانبی متناسب با خلق و خو دریافت می کند.


اتاق نشیمن مدرن توسط راب سیمون داخلی


از نشاط یک الگوی بزرگ و جسورانه لذت ببرید. اگر عاشق کاغذ دیواری هستید ، آن را به سنگ محک برای دکوراسیون اتاق تبدیل کنید. پالت محدود اتاق ، مبلمان بی نظیر و چشم انداز ، جاروها و منحنی های تصویر زمینه جسورانه را در کانون توجه قرار می دهد. نکات بیشتر در مورد استفاده از کاغذ دیواری طرح دار را مشاهده کنید. نکته: وقتی تصویر زمینه فلزی را انتخاب کردید ، روشنایی را به درستی دریافت کنید. در یک اتاق به طور مداوم کم نور ، هایلایت های برجسته تأثیر را از دست می دهند و می توانند کسل کننده به نظر برسند. در فضایی پر از نور ، ممکن است براق به نظر برسند.


توسط Wild صندلی


همین قوانین در مورد پارچه های با الگوی مشخص و گرافیکی اعمال می شود ، به خصوص اگر قصد دارید از آنها برای پوشش مناطق بزرگ استفاده کنید. Swatches های بزرگ را به خانه بیاورید و در تمام سطوح نوری ، آنها را با رنگ ها و اتمام های دیگر درجا مطالعه کنید. نکته: یک پرونده swatch از تمام پارچه هایی را که در خانه خود استفاده می کنید ، نگه دارید. هنگام خرید سایر مواردی که در همان فضای قرار می گیرند ، بسیار مفید خواهد بود.


توسط جنیفر اتوت طراحی


4. به رنگ آمیزی دقت کنید آزمایش رنگ بعضی اوقات بیشتر از استفاده رنگ است. این بار کینه ورزید ، صبر می پردازد. کارشناسان به شما توصیه می کنند که همیشه روی دیوارهای در نظر گرفته شده در اتاق مورد نظر تست کنید. بافت سطح یک دیوار با یک ورق نمونه متفاوت است. هنگام کار با رنگهای قوی از دو کت استفاده کنید و همیشه از یک کت اولیه استفاده کنید ، سپس بر روی هر دیواری که رنگ آمیزی شده است باید تکه های آزمایشی را انجام دهید. سایر روشهای مفید آزمایش را مشاهده کنید.


اتاق خواب اسکاندیناوی خانه من


5. تعادل قیمت و کیفیت مبلمان بالا به صورت خودکار یک اتاق را زیبا نمی کند ، اما این نکته را بخاطر بسپار که "چیزی ارزان در نهایت گران است". یک کالای ارزان قیمت ، رنگهای واقعی خود را زودتر از آنچه دوست دارید نشان می دهد ، و شما را با یک لیمو غیر قابل برگشت باز می گرداند. همیشه بهترین چیزی را که می توانید تهیه کنید خریداری کنید. نکته: اگر در حال پیشبردنمایی هستید ، هزینه کالای قابل توجه غیرقابل خرید و قیمت جایگزینی را هنگام تسویه حساب محاسبه کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می دهید یک قطعه استاندارد را که سالها آن را دوست دارید و از آن استفاده کنید ، خریداری کنید. کلاسیک مدرن مانند صندلی الماس Bertoia Diamond که در اینجا دیده می شود ، یک فرش اصیل قبیله ای یا یک مبل مجلل یک سرمایه گذاری زیبا است که یک اتاق را به ارتفاعات شیک بالا می برد.


اتاق ناهار خوری سبک شیبی توسط SFGIRLBYBAY


6. خطوط سبک متقاطع حتی اگر شما عاشق یک سبک خاص هستید ، کپی کردن از آن به آخرین جزئیات منجر به نتیجه ای جالب از خانه می شود. طراح آن آن ایلارد آن را "نگاه کاتالوگ" می نامد و می گوید ، "من یک ظاهر طبیعی و الکترودیاکی را ترجیح می دهم که دارای سبک ها و قطعات مختلفی از دوره های مختلف باشد." در و استقبال ، نه به طرز دلهره آور.


اتاق ناهارخوری اكلكتیك توسط آنا دونوهو داخلی


7. اندازه آن را "دو بار اندازه گیری کنید ، یک بار برش دهید" توصیه ای بی موقع است. اندازه گیری که اغلب مورد غفلت واقع می شود ، میزان بازوی صندلی های ناهار خوری است: صندلی هایی را بدون آن خریداری نکنید. در صورت تنگ بودن فضای اتاق ، صندلی های آن را بررسی کنید و هنگام استفاده نکردن ، صندلی ها باید زیر آن گیر بیایند. بیرون زدگی آنها از فضای پر رفت و آمد مانع از حرکت در اطراف میز می شود. در این شرایط بهترین گزینه ممکن است با افراد بی سلاح باشد. این صندلی های کاروان راه راه هوشمند به شکلی مرتب در زیر پایه قرار می گیرند تا گردش ترافیکی رایگان داشته باشند. نکته: چیزی که من راه سخت را یاد گرفتم: در صورت خرید صندلی های پرنعمت ، ارتفاع صندلی را بررسی کنید ، زیرا برخی پایین تر از مدل های مدرن هستند و با یک میز مدرن ، یک ظاهر ناخوشایند را ایجاد می کنید.


توسط LWK آشپزخانه لندن


فقط چند سانتیمتر تفاوت بین یک تناسب کامل و یک زیاده خواهی فاجعه بار را ایجاد می کند. اگر معمار یا پیش نویس برنامه ای برای نوسازی داشته اید ، نقشه ها را برای مرجع بعدی نگه دارید زیرا اندازه گیری های آنها دقیق است. اندازه گیری نوار را در کیف خود نگه دارید تا هر زمان که خرید کنید از آن استفاده کنید ، هرگز نمی دانید چه موقع برای چک کردن نقطه‌ای مفید خواهد بود.


Eclectic by The Cavender Diary


8. واقعیت های چهره در مورد توهم DIY یک بیماری شایع است. در مورد قابلیت های خود واقع بین باشید. ممکن است بگویید: "اگر من آن را به پشت ماسه انداختم و آن را رنگ کردم ، دستگیره ها را عوض کردم و پاها را کوتاه کردم ، بسیار عالی است." نه ، آن را نمی خواهد احتمالاً این کار در گاراژ خواهد بود ، زیرا می فهمید که مهارت یا ابزار برای کار ندارید. تا زمانی که دست و پنجه نرم درگیر تغییرات جدی نشوید ، صبر کنید تا صبر کنید تا آن قطعه ایده آل همراه شود.


اتاق ناهارخوری مدرن توسط استودیوی لوسی هریس


9. چراغ ها را به درستی دریافت کنید از یک نور آویز افسانه ای یا لوستر با ارتفاع آویزان ناخوشایند فاصله نگیرید. اشتباه کردن روی یک میز ناهارخوری بسیار آسان است: اجازه دهید حداقل 80 سانتیمتر بین پایه نور و میز سفره قرار بگیرد ، یا از نظر بصری بین ناهارخوری ها تجاوز کند. یک قانون کلی بین پایه نور و کف حدود 1.5 متر است. برای جلوگیری از خطا ، با یک طراح روشنایی مشورت کنید ، زیرا سایر فاکتورها مانند ارتفاع سقف ، قدرت منابع نور ، اندازه سایه ها و طول زنجیره بر محاسبات تأثیر می گذارد. این سه گانه گرم فلزی همه جعبه ها را تیک می زند. نکته: از شما بخواهید که نور در اتاق تاریک روشن باشد ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه شب به نظر می رسد و پخش شدن نور را بررسی کنید. برخی از فروشگاه های روشنایی برای این منظور یک محفظه دارند.


آشپزخانه مدرن توسط AN Builders Pty Ltd


10. تضمین موفقیت در هیجان عدم بازپرداخت و راه‌اندازی یک وسیله جدید یا اثاثیه کاملاً جدید ، همه ما مقصر هستیم که جزئیات گارانتی را با هوای "حق با او" رد کردیم.